نحوه شارژ وب مانی

نحوه شارژ وب مانی

توسط : تیم محتوا
1,691

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین سریع و مطمئن برای مشاغل آنلاین است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند. این تراکنش ها بسیار امن، برگشت ناپذیر و غیرقابل شناسایی هستند. مهمترین ویژگی این سیستم پول الکترونیک امنیت بالای آن است. می توانید برای شارژ وب مانی ، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

حساب وب مانی 

هنگام استفاده از نسخه کلاسیک وب مانی که روی ویندوز نصب شده است، پس از باز کردن حساب وب، یک فایل کلیدی خاص ارائه می شود که امکان دسترسی به حساب را فراهم می کند. کاربر همچنین می تواند دسترسی به یک یا چند IP را در تنظیمات حساب خود محدود کند تا از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کند. 

برای استفاده از Webmoney و شارژ وب مانی ، کاربر ابتدا باید از طریق وب‌سایت یا نرم‌افزار آن، یک حساب کاربری ایجاد کند. هر حساب وب مانی به شناسه Webmoney (WMID) اختصاص داده می شود. هر کاربر در سامانه پول الکترونیکی تحت وب گواهی الکترونیکی دریافت می کند و بر اساس اطلاعات وارد شده در زمان افتتاح حساب، انواع گواهی الکترونیکی به کاربران ارائه می شود. 

در صورتی که کاربر مشخصات شخصی را وارد نکند، گواهی نام مستعار و اگر اطلاعات خود را در پروفایل وارد کند، گواهی رسمی خواهد بود. هنگام باز کردن حساب و شارژ وب مانی ، کاربران می توانند پروفایل خود را وارد کرده و گواهی رسمی دریافت کنند.

نحوه شارژ وب مانی

انواع کیف پول وب مانی

وب مانی را می توان از پرکاربردترین روش های در پرداخت آنلاین در بازار الکترونیک دانست. این یک راه حل پرداخت الکترونیکی است که بسیاری از کارگزاران آنلاین فارکس آن را می پذیرند. به دلیل امنیت و سرعتی که این سرویس ارائه می دهد، تعداد کارگزارانی که وب مانی را پذیرفته اند در حال افزایش است. 

پذیرش همه ارزهای اصلی و انعطاف ‌پذیری برای مدیریت تراکنش ‌های انبوه از مزایای دیگر پلتفرم‌ های کارگزاری سهام است که WebMoney را در اختیار دارند. معامله گران فارکس نیز ممکن است از استفاده از کارگزارانی که این گزینه پرداخت را مجاز می کنند و برای شارژ وب مانی اقدام می نمایند، سود ببرند. 

زیرا استفاده از وب مانی ساده است و حتی زمانی که معامله گران مقادیر زیادی پول را منتقل می کنند، فقط هزینه کمی دریافت می کند. علاوه بر این، کسب و کار کاربران را تشویق می کند تا از کالاهای خود به طور منظم از طریق انگیزه ها و جوایز زیادی استفاده کنند.

وب مانی چیست؟

WebMoney Transfer به مشتریان این امکان را می دهد که از سراسر جهان پرداخت ها را انجام دهند و دریافت کنند و در عین حال به آنها اجازه می دهد پول خود را به صورت آنلاین حفظ کنند. برای انجام این کار، کاربر ابتدا باید یک کیف پول بسازد تا پرداخت ها را بپذیرد و ارز دیجیتال را ذخیره کند یا برای شارژ وب مانی اقدام نماید. 

کیف پول WebMoney ممکن است برای ذخیره، انتقال و دریافت پول و همچنین پرداخت برای خریدهای آنلاین استفاده شود. این سیستم به شما امکان می دهد تا کیف های زیادی داشته باشید که هر کدام از آنها توسط منابع و موارد ملموس مختلف محافظت می کند.

در اینجا چند نمونه از کیف های الکترونیکی که اغلب برای شارژ وب مانی استفاده می شوند، آورده شده است:

• WMZ - برابر با دلار آمریکا (USD)

• WME - برابر با یورو (EUR)

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

فرآیند ثبت نام WebMoney

1. روی ثبت نام کلیک کنید:

سپس، در قالب جهانی، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

تلفنی که برای اهداف زیر استفاده می شود:

• امنیت تراکنش از طریق تایید پرداخت کد پیامکی

• پیدا کردن WMID و بازیابی سریع دسترسی.

2. اطلاعات شخصی خود را برای شارژ وب مانی پر کنید:

برای دسترسی کامل به یک سیستم، از جمله توانایی دریافت پول، اتصال با کارت های پرداخت و استفاده از سایر ویژگی ها نیاز است.

3. تأیید شماره تلفن شما:

کد پیامکی برای شما ارسال می شود که در مرحله زیر باید آن را وارد کنید.

4. یک رمز عبور برای کیف  خود بسازید:

حروف بزرگ و کوچک، ارقام (0-9) و کاراکترهای خاص همگی قابل قبول هستند. امن ترین روش برای حفظ رمز عبور، ایجاد رمزی است که بتوانید آن را به خاطر بسپارید.

5. تایید ایمیل:

در حساب ایمیل خود، ایمیلی با یک رمز عبور دریافت خواهید کرد. روی لینک ایمیل خود کلیک کنید یا کد را در صفحه وارد نمایید. برای شارژ وب مانی می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

نحوه شارژ وب مانی

ورود به حساب وب مانی

برای ورود به وب مانی، مراحل زیر را دنبال کنید:

به وب سایت WebMoney بروید. روی "ورود" کلیک کنید. شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور خود را وارد کنید.  شماره را از تصاویر وارد نمایید. گزینه دیگری در سایت ورود وجود دارد، شما فقط می توانید کد QR خود را اسکن کنید. 

هزینه های وب مانی

این کسب و کار روش های زیادی را برای انجام و دریافت پرداخت های آنلاین ارائه می دهد. همچنین یورو، دلار، روبل روسیه، بیت کوین، دونگ ویتنامی و هریونا اوکراین را به عنوان روش های پرداخت می پذیرد. وقتی واحدهای WM را دریافت می کنید، هزینه ای وجود ندارد و این امکان را دارید که به راحتی برای شارژ وب مانی اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

ارسال آنها 0.8 درصد از هر تراکنش، با حداقل 0.01 WM هزینه دارد. باید اشاره کنیم که میزان حداکثر مبلغ متناسب با کیف پولی که برای پرداخت ها در نظر گرفته می شود، متفاوت خواهد بود. برداشت ها تابع نرخ های مختلف تبدیل ارز هستند. وب مانی هیچ کارمزد ماهانه، کارمزد خاتمه زودهنگام یا سایر هزینه های پنهان ندارد. بنابراین به صورت اجمالی می توان گفت که :

• هیچ پرداختی برای دریافت واحدهای WM وجود ندارد.

• پردازش وب مانی (سرویس بازرگان): 1.5–2.5 درصد، بر اساس هزینه سیم بانکی + گردش مالی.

• ابزار اتوماسیون تراکنش:  0.8 درصد (قابل پرداخت توسط فرستنده)، با حداکثر کارمزد 50 دلار آمریکا یا یورو.

• تسویه حساب WebMoney   یک درصد کمیسیون با حداکثر قیمت 1000 دلار آمریکا/یورو.

• انتقال پول از وب مانی به حساب بانکی دارای 6 درصد است. شارژ وب مانی نیز بسیار ساده خواهد بود.

• ارسال WM حداقل هزینه 0.01 WM برای هر تراکنش دارد.

• حداکثر هزینه ارسال WM متناسب با نوع کیف، متفاوت است.

سیستم امنیتی وب مانی

وب مانی از انواع روش های امنیتی برای اطمینان از ایمن بودن هر کاربر استفاده می کند. تمام داده های تراکنش با استفاده از رمزگذاری 128 بیتی رمزگذاری می شوند تا بهترین سطح امنیت را فراهم کنند.  در برنامه موبایل، تأیید دو مرحله ای وجود دارد. 

این بدان معناست که مصرف کنندگان باید در ترکیب با ایمیل و رمز عبور خود، کد دریافتی از طریق پیامک را در دستگاه تلفن همراه خود وارد کنند. این شرکت همچنین VideoID، یک فناوری جدید شناسایی ویدیو را راه اندازی کرد. کاربران می توانند از VideoID برای شارژ وب مانی و تأیید هویت خود با نمایش یک سند هویت ملی در تلفن هوشمند یا وب کم استفاده کنند. 

نحوه شارژ وب مانی

گزینه های سپرده WebMoney

برای واریز وجه به کیف پول الکترونیکی خود، ابتدا کیف پول مناسب ارز انتخابی را انتخاب کرده و سپس روش واریز را برگزینید. امکانات مختلفی در دسترس است. با این حال، تکنیک های ارائه شده ممکن است بسته به مکان شما متفاوت باشد. شما می توانید از پول برای واریز IQ Option پس از ورود آنها استفاده کنید. 

برای انجام این کار و شارژ وب مانی ، به صفحه سپرده بروید و WebMoney را از منوی کشویی انتخاب کنید. ارزی را برگزینید که با کیف پول WebMoney شما مطابقت دارد. شما به صفحه ورود به وب مانی فرستاده می شوید، جایی که می توانید وارد شوید و تراکنش را به پایان برسانید. پول بلافاصله پس از آن به موجودی IQ Option شما اضافه می شود.

گزینه های برداشت وب مانی

برای برداشت با وب مانی، به صفحه برداشت بروید و کیف پول وب مانی را با نام مورد نظر انتخاب کنید. شناسه کیف پول WebMoney و مبلغ مورد نظر برای ارسال را وارد کنید. می‌توانید از کیف پول WebMoney خود به کارت بانکی، حساب بانکی، کیف پول الکترونیکی دیگر یا سایر روش‌های پرداخت، پس از رسیدن به کیف پول خود، برداشت انجام دهید. برای انتخاب گزینه برداشت، دکمه انتقال را فشار دهید. همچنین برای شارژ وب مانی به سادگی اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی گیفت کارت EA

محل استفاده از سیستم پرداخت وب مانی

WebMoney Keeper اپلیکیشن اندرویدی به شمار می آید که می تواند قابلیت های بسیاری را برای کاربران فراهم کند. بنابراین، در اینجا خلاصه ای از بهترین ویژگی های WebMoney Keeper آورده شده است:

• می توانید از کارت بانکی یا کارت WM خود برای واریز استفاده کنید.

• می توانید حساب های بانکی را با استفاده از فناوری سه بعدی امن خود اضافه کنید و از آن برای پرداخت هزینه های مختلف خدمات مانند اینترنت، ارتباطات تلفن همراه، بازی های آنلاین و غیره بهره ببرید.

• همچنین دارای قابلیت ردیابی زمان است و می توان از آن برای خرید وسایل دیجیتال استفاده کرد.

امروزه، فروشگاه های آنلاین بیشتری شروع به پذیرش وب مانی به عنوان یک روش پرداخت کرده اند. شما می توانید برای شارژ وب مانی خود از طریق 20پیمنت اقدام کنید. WebMoney ممکن است بهترین انتخاب شما در انجام تمام تراکنش های آنلاین راحت باشد. زیرا امنیت و راحتی فوق العاده ای را هنگام پرداخت و دریافت پرداخت های آنلاین ارائه می دهد. 

ویژگی های وب مانی 

WebMoney راه حلی مناسب است زیرا راه اندازی یک حساب کاربری و انجام پرداخت های آنلاین ساده است. WebMoney یک پلتفرم فوق ‌العاده با قابلیت ‌های بالا است که از طریق سایت و برنامه‌های آنلاین آن در دسترس است. جهت شارژ وب مانی نیز می توانید به سادگی اقدام کنید.
برخی از ویژگی های اصلی WebMoney عبارتند از:

• بدون بازپرداخت و بدون هزینه فسخ زودهنگام.

• تشخیص تقلب و یک API رایگان.

• کمک های بازار بالا وجود دارد.

• هیچ هزینه ماهانه، حداقل هزینه ماهانه، یا هزینه انطباق PCI وجود ندارد.

• یک رابط خرده فروش وب و یک سیستم مدیریت کسب و کار وجود دارد.

نحوه شارژ وب مانی

پرفکت مانی در مقابل وب مانی

WebMoney یک سیستم پرداخت دیجیتال روسی با پایگاه جهانی بیش از 36 میلیون کاربر است. وب مانی یک سیستم پرداخت دیجیتالی است که به کاربران اجازه می دهد پول ارسال کنند و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند و در عین حال با استفاده از وب مانی هزینه خود را پرداخت نمایند. 

از سوی دیگر، پرفکت مانی پلتفرمی است که مشتریان را قادر می‌سازد تا پرداخت ‌ها و انتقال پول را در زمان واقعی انجام دهند. هنگامی که با سیستم های پرداخت متنوع سروکار دارید، ممکن است با نیاز به تغییر یک واحد پرداخت به واحد دیگر مواجه شوید.

در زیر برخی از تمایزات کلیدی بین این دو سیستم پرداخت وجود دارد:

الف- گزینه های سپرده:

WebMoney: انتقال بانکی، کارت پیش پرداخت، کارت اعتباری، ارزهای الکترونیکی و روش های دیگر.

PerfectMoney: صرافی Perfect Money، انتقال سیمی، بیت کوین.

ب - گزینه های برداشت:

وب مانی: برداشت از طریق وب مانی مشمول 1% کارمزد خدمات است.

پرفکت مانی: فقط می توانید از حساب پرفکت مانی خود مستقیماً از طریق صرافی های پرفکت مانی به حساب بانکی خود پول برداشت کنید.

ج - هزینه معامله:

وب مانی: ثبت نام و دریافت وب مانی از سایر کاربران رایگان است. کارمزد 0.8 درصد شارژ هنگام ارسال واحدهای WM به حساب های دیگر را دارد.

PerfectMoney: 0.5 درصد کارمزد تراکنش.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

مزایای شارژ وب مانی

در خصوص مزیت های شارژ وب مانی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

• پرداخت های WebMoney ناشناس هستند و ممکن است به صورت آنلاین یا با استفاده از یک برنامه تلفن همراه در Android، iOS، BlackBerry یا Windows Phone انجام شوند.

• نیازی به ارائه اطلاعات مالی خود به فروشنده نیست.

• از آنجایی که ابتدا باید پول را بارگیری کنید یا کیف پول الکترونیکی خود را تکمیل نمایید، بر مقدار پولی که انتقال می‌دهید کنترل دارید.

• با استفاده از کیف پول الکترونیکی، این ارائه ‌دهنده پرداخت از تراکنش ‌های بانکی پشتیبانی می‌کند و استفاده و اجرای این رویکرد، نسبتاً ساده است.

• پول در عرض چند دقیقه پس از تایید فروشنده  به کیف پول الکترونیکی شما واریز می شود.

توجه داشته باشید که می توانید با کمک کارشناسان 20 برای شارژ وب مانی اقدام نموده و از این حساب فوق العاده، برای خرید های جذاب خود استفاده کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، شارژ وب مانی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد