آشنایی با سایت فریلنسری We Work Remotely

آشنایی با سایت فریلنسری We Work Remotely

توسط : تیم محتوا
1,914

سایت فریلنسری We Work Remotely یک سایت کار از راه دور است که کارفرمایان می توانند از آن برای تبلیغ مشاغل از راه دور و ارتباط با متخصصان از سراسر جهان استفاده کنند. این سایت یک منبع عالی برای کارفرمایان است که تیم ها و شرکت هایی را استخدام می کنند که به دنبال افرادی با مهارت های تخصصی هستند.

درباره We Work Remotely

We Work Remotely در کانادا تاسیس شد. بازدیدکنندگان از ایالات متحده بیش از 25٪ از کل ترافیک سایت را تشکیل می دهند و آن را به گزینه ای عالی برای کارفرمایان محلی تبدیل می کند که به دنبال استخدام متخصصان از راه دور در ایالات متحده و خارج از کشور هستند.

سایت فریلنسری We Work Remotely که در سال 2011 تأسیس شد، بیش از یک دهه تجربه استخدام در بخش مشاغل از راه دور دارد. این وب سایت هر ماه بیش از یک میلیون بازدید دریافت می کند و دارای تعدادی ویژگی است، از جمله ادغام ATS، خدمات غربالگری دستی نامزدها، و سندیکای هیئت شغلی می باشد.

این سایت که به صورت فریلنسری کار می کند، قیمتی کمی بالاتر از بسیاری از رقبا دارد اما ویژگی های بیشتری نسبت به اکثر رقبا ارائه می دهد. این سایت همچنین نسبت به پلتفرم ‌های مشابه، مانند Working Nomads و Jobspresso، مخاطبان بسیار بیشتری دارد و سایت فریلنسری We Work Remotely از نظر دسترسی به نامزدهای بیشتر، جذاب تر است.

آشنایی با سایت فریلنسری We Work Remotely

مزایای سایت

1.    یک هیئت شغلی جهانی و تخصصی است که به فرصت های کاری از راه دور اختصاص یافته است.

2.    پست های شغلی در بیش از 20 سایت شریک از جمله Google for Jobs و SitePoint توزیع می شود.

3.    گزینه ثبت نام از متخصصان برای بررسی و تطبیق نامزدها با کارفرمایان استفاده می کند.

4.    پست های شغلی را می توان از طریق رسانه های اجتماعی برای افزایش دسترسی به اشتراک گذاشت.

5.    سایت فریلنسری We Work Remotely با Workable و Wrk ATS ادغام می شود.

6.    این سایت دارای نام تجاری کارفرما و مشخصات شرکت برای کمک به جذب نامزدها است.

7.    چندین ویژگی اضافی مانند برجسته کاری، نمایش لوگو و قرار گرفتن برجسته در ایمیل ها را ارائه می دهد.

8.    این سایت هر ماه بیش از 1 میلیون بازدید دارد.

9.    کارفرمایان با بسته های آگهی استخدام تا 40 درصد تخفیف دریافت می کنند.

10.    دارای منابع متعددی مانند پادکست، خبرنامه، رویدادها، روندهای کاری از راه دور و راهنمای استخدام است.

معایب:

1.    نسبت به رقبای مشابه، سایت فریلنسری We Work Remotely مانند Pangian و Working Nomads، گران‌تر است.

2.    به طور خودکار افزونه هایی را برای خرید انتخاب می کند. کارفرمایان باید به صورت دستی این موارد را لغو کنند.

3.    هر سه طرح شغلی اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را به دو پست محدود می کنند.

4.    این پلتفرم فاقد پایگاه داده رزومه نامزدها است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های کاریابی بین المللی

نحوه ارسال شغل 

پنج مرحله آسان برای ارسال شغل در سایت فریلنسری We Work Remotely وجود دارد. برای اینکار، باید به صفحه اصلی  بروید. از صفحه اصلی، روی ارسال یک شغل به قیمت 299 دلار در مرکز صفحه کلیک کنید. پست شغلی خود را ایجاد نموده و فرم آنلاین را با جزئیات جای خالی خود پر کنید. جزئیات مربوط به شرکت خود را اضافه کرده و روی ادامه به مرحله 2 کلیک نمایید.

 از الگوی شرح شغل Betterteam برای کمک به ساختار پست شغلی خود استفاده کنید. می توانید پیش نمایش پست شغلی خود را برای دقت بررسی کنید. هنگامی که از صحت آن مطمئن  شدید، روی ادامه به مرحله 3 کلیک کنید.  برای ویرایش پست شغلی خود بر روی ایجاد تغییرات کلیک کنید.  برای مشاهده پیش نمایش نمایه شرکت خود، کادر پیش نمایش شرکت را علامت بزنید.

ارتقاهای اختیاری را انتخاب کنید تا با کلیک بر روی بسته مربوطه، آگهی شغلی خود را افزایش دهید. همچنین می توانید آگهی کار خود را بخرید و شغل خود را ارسال کنید. قبل از کلیک بر روی ثبت سفارش، به پایین پیمایش کنید و اطلاعات صورتحساب خود را اضافه کنید. پس از پردازش پرداخت، آگهی شغلی شما به سایت فریلنسری We Work Remotely ارسال می شود.

مقایسه با Pangian

Pangian مقرون به صرفه تر از این سایت با طیفی از ویژگی های مشابه است. در حالی که Pangian گزینه مقرون به صرفه تر است، مخاطبان کمتری دارد و خدمات غربالگری نامزدها را ارائه نمی دهد، که ممکن است این سایت را به گزینه جذاب تری تبدیل کند. هیچ کدام از این دو پلتفرم دارای پایگاه داده رزومه ای از نامزدها نیستند تا کارفرمایان بتوانند در آن جستجو کنند.

با تبدیل شدن سایت فریلنسری We Work Remotely به چیزی که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، منابع برای یافتن شغل از راه دور بی شمار می شوند. روش ‌های بی‌ شماری برای راه‌ اندازی یک کار از راه دور وجود دارد که می توانید از طریق 20پیمنت آن ها را دنبال کنید.

آشنایی با سایت فریلنسری We Work Remotely

برتری های سایت 

WeWorkRemotely خود را به عنوان بزرگترین جامعه کار از راه دور در جهان توصیف می کند و یک وب سایت قابل استفاده برای یافتن و فهرست کردن فرصت های شغلی از راه دور است. عملکرد جستجوی پیشرفته آنها به شما امکان می دهد شغلی را با کلمه کلیدی جستجو کنید، یا بر اساس طبقه بندی، مکان، شرکت یا حتی اینکه آیا به دنبال یک موقعیت تمام وقت یا قراردادی هستید را فیلتر کنید.

آنها همچنین دارای یک عملکرد جستجوی کار از راه دور برتر هستند که در آن می توانید آنچه را که بیشتر جستجو می شود ببینید و از آن کلمات کلیدی از پیش تعیین شده برای کمک به جستجوی خود استفاده کنید. در سایت فریلنسری We Work Remotely آگهی‌های شغلی دارای توضیحات دقیق هستند و شامل اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پست 100% از هر نقطه‌ای در جهان دور است یا مختص یک کشور است.

لیست مشاغل اغلب به روز می شود، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هر بار که وب سایت را بررسی می کنید، فرصت های شغلی جدیدی دریافت می کنید. تنها اشکال ویژگی فهرست آنها این است که مشاغل ویژه ابتدا ظاهر می شوند، بدون هیچ نشانی از تاریخ ارسال آنها، بنابراین ممکن است لازم باشد برای یافتن آخرین پست ها کمی پیمایش کنید. طبق صفحه اصلی آنها، سایت فریلنسری We Work Remotely بیش از سه میلیون بازدیدکننده داشته است و روزانه به رشد خود ادامه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:بررسی کیف پول اینفینیتو

جستجوی شغل WeWorkRemotely

یکی دیگر از ابزارهای مفید در این وب سایت، صفحه منابع کار از راه دور آنها است. می‌توانید منابعی را مطالعه کنید که برای کارمندان از راه دور بسیار ارزشمند هستند، مانند کتاب‌هایی که باید بخوانید، برنامه‌هایی که کار از راه دور شما را آسان‌تر می‌کنند و موارد دیگر. 

علاوه بر این، یک وبلاگ، پادکست و کانال Slack نیز وجود دارد که می توانید برای ارتباط بیشتر با جامعه کار از راه دور به آنها ملحق شوید. استفاده از تمامی این منابع رایگان است. آنها همچنین گاهی اوقات میزبان رویدادهای آنلاین مانند نمایشگاه های کار از راه دور، جلسات یا AMA با کارکنان موفق راه دور هستند که می توانید برای شرکت در آنها ثبت نام کنید.

در سایت فریلنسری We Work Remotely ، منابع بیشتر شامل پورتال یادگیری آنها است که مربیگری شغلی را ارائه می دهد که برای یک جلسه با قیمت 199 دلار بوده و بررسی رزومه از 149 دلار شروع می شود و نظرات لینکدین با شروع از 149 دلار می باشد. 

آنها همچنین الگوهایی برای نامه‌ های حمایتی رزومه دارند تا به شما کمک کنند در صورت لزوم آن فرآیند را شروع کنید، یک ردیاب شغلی که می‌توانید برای درخواست فرصت ‌ها و سؤالات آمادگی مصاحبه استفاده کنید و می ‌توانید از آن برای آماده‌ سازی خود برای مصاحبه به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. حتماً صفحه تخفیف آنها را نیز بررسی کنید، که کدهای تخفیف را به منابعی مانند Codecademy و SkillShare در میان دیگران ارائه می دهد.

آشنایی با سایت فریلنسری We Work Remotely

چه شرکت هایی کار از راه دور را ارائه می دهند؟

در حالی که هیچ لیست رسمی از تمام شرکت هایی که کار از راه دور ارائه می دهند وجود ندارد، سایت فریلنسری We Work Remotely یک لیست مفید در وب سایت خود دارد که شامل 100 شرکت برتر راه دور است. این فهرست بر اساس شرکت ‌های جهانی که بیشترین تجربه را در استخدام کارگران از راه دور دارند و همچنین شرکت‌ هایی که بیشترین استفاده را از این سایت برای آگهی‌ های شغلی داشته ‌اند، تعیین می‌ شود.

این فهرست به هیچ وجه جامع نیست و توسط شرکت ‌هایی که در این سایت پست می‌کنند محدود شده است، اما اگر می ‌خواهید شرکت‌ هایی را پیدا کنید که در کار از راه دور به خوبی مهارت دارند، یک نقطه شروع عالی است. سایت فریلنسری We Work Remotely علاوه بر این یک صفحه اختصاص داده شده به کتابخانه خود از شرکت هایی دارند که برای کار از راه دور مناسب هستند و شرکت هایی که کارمندان از راه دور را در اولویت قرار می دهند.

پیشنهاد مطالعه:آزمون پزشکی IMAT چیست؟

بهترین مشاغل از راه دور کدامند؟

کار از راه دور توانایی انجام کار شما خارج از محیط اداری سنتی است و در حالی که بسیاری از کارها را می توان از راه دور انجام داد، برخی از آنها بهتر از سایرین برای آن مناسب هستند. جهت بهترین شرکت ها برای کار از راه دور، هیچ لیست رسمی وجود ندارد، اما طبق سایت فریلنسری We Work Remotely ، برخی از دسته بندی ها برای محبوب ترین مشاغل از راه دور وجود دارد.

این مشاغل شامل برنامه نویسی Full-stack، front-end و back-end، طراحی، Devops و Sysadmin، مدیریت و امور مالی، تولید محتوای محصول، پشتیبانی مشتری، کد نویسی، فروش و بازاریابی، استراتژیست محتوا، نویسنده، کپی رایتینگ، تحلیل داده ها و رشته های خاصی از مهندسی که می توان در این سایت یافت.

هر شغلی در این زمینه ‌ها، فرصت ‌های موفقیت‌آمیز کار از راه دور را فراهم می ‌کند و می‌ توان آن‌ ها را راحت ‌تر به روش از راه دور انجام داد. با این حال، این بدان معنا نیست که اگر رشته شما در این لیست نیست، نمی توانید با موفقیت فرصت های کاری را در سایت فریلنسری We Work Remotely پیدا کنید.

آشنایی با سایت فریلنسری We Work Remotely

رسانه اجتماعی WeWorkRemotely

اگر پیمایش در صفحه وب برای احساس راحتی در استفاده از وب ‌سایت کافی نیست، می‌توانید حساب ‌های رسانه ‌های اجتماعی آن‌ ها را نیز بررسی کنید تا به طور کامل حضور آنلاین آن‌ها را ببینید. اگر اهل توییتر هستید، حتماً نمایه آنها را دنبال کنید تا پست ‌های شغلی در قالب توییت‌ ها و همچنین اطلاعاتی در مورد جامعه فریلنسرها دریافت کنید.

 اگر عکاسی بیشتر سبک شماست، می‌توانید نمایه اینستاگرام آنها را بررسی کنید تا حضور برجسته هفتگی آنها را به همراه تصاویر گرفته شده از وبلاگ یا نقل قول‌هایی از پادکست آنها ببینید. اگر شما یک فرد فعال در لینکدین هستید، سایت فریلنسری We Work Remotely همچنین حضور فعالی در آنجا دارند و اعلامیه های شغلی و همچنین پیوندهایی را به شرکت های مختلفی که استخدام می کنند ارسال می کنند تا بتوانید پروفایل های لینکدین آنها را نیز بررسی کنید.

همچنین یک صفحه فیس بوک دارد که می توانید برای دریافت پست های شغلی و همه چیزهای مربوط به کار از راه دور در فید فیس بوک خود، آن را لایک و دنبال کنید. چه به دنبال اولین شغل از راه دور خود باشید و چه به دنبال انتقال به کارهای فریلنسری با شرایطی بهتر هستید، فرصت های شغلی بی پایانی وجود دارد.

استفاده از این سایت، یک منبع عالی برای یافتن آگهی‌های شغلی اخیر از شرکت‌هایی است که می‌خواهند با کارمندان فریلنسری کار کنند و تجربه این کار را دارند. منابع آنها به تنهایی دلیل خوبی برای بررسی سایت آنها است، به خصوص اگر تازه در دنیای کار از راه دور شروع کرده اید.

اگر تصمیم دارید کار از راه دور از خارج از کشور را امتحان کنید، یا فقط در حین انجام کار جدید از راه دور خود تعطیلات را بگذرانید، حتماً سایت فریلنسری We Work Remotely را بررسی کنید. در این خصوص و ثبت نام در این سایت و دریافت حقوق ارزی خود و تبدیل به ریال، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد