خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

توسط : تیم محتوا
1,697

در کنار بسیاری از روش های پرداخت الکترونیکی، PayPal یکی از راحت ترین راه ها برای خرید آنلاین است. با وجود محبوبیت آن، هر فروشگاه معتبری، پی پال را به عنوان روش پرداخت خود اضافه نمی کند. بنابراین، کدام فروشگاه ها پی پال را می پذیرند و به عبارت دیگر، خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال چگونه میسر می شود؟

پی پال چیست؟

پی پال فقط یک کیف پول الکترونیکی ساده نیست که به کاربران اجازه می دهد بدون هیچ هزینه اضافی پول ارسال و دریافت کنند. این یک زمینه مناسب برای معاملات آنلاین تجاری است. پی پال نقش یک پیک را بازی می کند که به طور ایمن، پول را بین تاجران الکترونیک و مشتریان انتقال می دهد. علاوه بر این، به صاحبان فروشگاه کمک می کند تا فروشگاه های خود را به طور موثرتری مدیریت کنند.

پی پال برای اولین بار در دسامبر 1998 معرفی شد. این برنامه، با بیش از 20 سال تجربه، راه خود را برای تبدیل شدن به برترین درگاه پرداختی که بسیاری از مشاغل آنلاین را تامین می کند، باز کرده است. در سه ماهه سوم سال 2021، پی پال با موفقیت 310 میلیارد دلار را برای 49 میلیارد تراکنش پرداخت منتقل کرده است. تعداد کاربران که برای خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال اقدام می کنند، در حال حاضر از 416 میلیون نفر در سراسر جهان فراتر رفته است.

خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

PayPal چگونه کار می کند؟

فروشگاه‌ هایی که پی پال را می ‌پذیرند، به این درگاه پرداخت اعتماد دارند تا واسطه آنها بین صاحبان فروشگاه و مصرف‌کنندگان باشد. PayPal پرداخت ها را از خریداران دریافت می کند و آنها را به صورت روان و ایمن برای فروشندگان ارسال می نماید.

با PayPal، نیازی به پر کردن فرم های طولانی در صفحه پرداخت نیست. مشتریان فقط باید یک بار هنگام ثبت نام اطلاعات صورتحساب خود را ارائه دهند. پس از آن، هر بار که خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال را انجام می دهند، مشتریان می توانند اطلاعات کارت و حمل و نقل خود را وارد نکنند و مستقیماً به بخش پرداخت رسیدگی کنند.

پی پال یک فرآیند پرداخت روان را برای مشتریان شما ایجاد می کند. عملکرد تسویه حساب سریع ممکن است تصمیم مهمی باشد که تجربه مشتریان را بهبود می بخشد، نرخ تبدیل را افزایش می دهد، سبدهای رها شده را کاهش می دهد و در نتیجه حجم فروش را افزایش می دهد.

مزایای PayPal 

استفاده و راه اندازی آسان است و در برخی مناطق موجود است.

می تواند مستعد کلاهبرداری یا تراکنش کلاهبرداری نیز باشد.

پشتیبانی از بیش از 100+ ارز نیاز به هزینه های زیادی دارد.

دارای پایگاه مشتری عظیم با بیش از 400 میلیون کاربر فعال

می تواند با پلتفرم ها و بازارهای مختلف تجارت الکترونیک ادغام شود.

سطح بالایی از امنیت را در خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال ارائه می دهد، پشتیبانی ناسازگاری از مشتری را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره اکانت Microsoft Azure

هزینه های پی پال چیست؟

پی پال یک روش رایگان است. با این حال، فقط برای مصرف کنندگان رایگان می باشد. به عبارت دیگر، هنگامی که مشتریان خرید آنلاین یا در فروشگاه انجام می دهند، هیچ هزینه اضافی پی پال از آنها دریافت نمی شود. با این وجود، در صورت انجام تراکنش پرداخت بین‌المللی، بسته به نرخ تبدیل ارز پی پال، مبلغ کمی از کاربران دریافت می‌شود. این نرخ بر اساس ارز شما از 2.5٪ تا 4٪ متغیر است.

هزینه تبدیل ارز پی پال

در نکته دیگر، برای فروشگاه هایی که پی پال را می پذیرند، تاجران الکترونیکی باید به چندین هزینه پی پال توجه کنند. اولین مورد، کارمزد تراکنش های تجاری است، مبلغی که PayPal برای فروش کالاها و خدمات دریافت می کند. به طور معمول، صاحبان فروشگاه ها باید هزینه تراکنش پرداخت دیجیتالی PayPal را به میزان 3.49٪ به اضافه 0.49 سنت بپردازند.

به عنوان مثال، یک مشتری هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال یک محصول را به قیمت 100 دلار در یک فروشگاه انجام می دهد. در این حالت، نرخ تراکنش تجاری 3.49٪ به اضافه 0.49 دلار کارمزد ثابت از فروشندگان دریافت می شود. 

خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

نرخ تراکنش های تجاری پی پال

علاوه بر نرخ تراکنش های تجاری، پی پال هزینه های اضافی دیگری مانند تبدیل ارز پی پال، چک الکترونیکی، استرداد شارژ، پرداخت های خرد، و تأیید کارت اعتباری و دبیت را دریافت می کند. این نوع هزینه ها ثابت نیستند. این تا حد زیادی به منطقه و واحد پول فروشگاه بستگی دارد.
دلایل پذیرش پی پال از سوی بسیاری از فروشگاه ها 

سهولت استفاده پی پال:

وقتی صحبت از سهولت استفاده خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال به میان می‌آید، PayPal می‌تواند پیشرو سایر ارائه‌دهندگان پرداخت باشد. راه اندازی و استفاده از PayPal بسیار آسان است. تنها چیزی که باید آماده کنید یک آدرس ایمیل و یک کارت واجد شرایط برای شروع است.

از نظر تاجر، PayPal به فرآیند تأیید پیچیده یا تضمینی برای درآمد فروشگاه شما نیاز ندارد. اگر در هر پلتفرم تجارت الکترونیکی می فروشید، می توانید وب سایت های خود را با نصب دکمه PayPal به فروشگاه تبدیل کنید. این پردازنده به مشتریان از هر جای دنیا این امکان را می دهد که به راحتی خرید خود را در فروشگاه شما انجام دهند و به شما امکان می دهد پرداخت را به سرعت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های کاریابی بین المللی

دکمه پرداخت PayPal

«اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» در چند سال اخیر به یک روند رو به رشد تجارت الکترونیک تبدیل شده است. طبق گزارش فوربس، کل خرید با استفاده از «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» در سال 2021 از 100 میلیارد دلار فراتر رفته است.

PayPal در این روند «اکنون بخرید بعداً پرداخت کنید» دیر وارد نشده است. این غول مالی، یک ویژگی اقساطی را ارائه می دهد که به نام PayPal Pay in 4 شناخته می شود همانطور که از نام آن پیداست، PayPal Pay در این طرح خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال را به چهار قسمت مساوی تقسیم می کند. فروشگاه‌هایی که PayPal Pay در 4 را می ‌پذیرند به مشتریان این امکان را می‌دهند که تا حدی هزینه خرید خود را در مرحله پرداخت نموده و بعداً آن را تسویه کنند.

مزیت قابل توجه PayPal Pay in 4 این است که هیچ هزینه اضافی دریافت نمی کند. این بدان معناست که اقساط PayPal نیازی به نرخ بهره و هزینه تأخیر ندارد. انتخاب این روش نیز تأثیری بر امتیاز اعتباری شما ندارد. با این وجود، توجه داشته باشید که در صورت تاخیر در پرداخت، ممکن است در خریدهای بعدی از برنامه اقساط PayPal حذف شوید. 

با این اوصاف، سوال این است که چه کسی PayPal Pay in 4را می پذیرد؟ اگر به دنبال خرید از فروشگاه هایی هستید که این روش را  می پذیرند، در اینجا برخی از شرکای مورد اعتماد لیست شده در وب سایت های PayPal آورده شده است.

خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

کارت PayPal Cash

PayPal Cash یک کارت نقدی Mastercard است که توسط PayPal ارائه می شود. این به مشتریان امکان می دهد با استفاده از موجودی PayPal خود برای خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال اقدام کنند، چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه این ممکن است.

این کارت برای ثبت نام نیازی به بررسی اعتباری ندارد. علاوه بر این، هیچ کارمزد سالانه یا ماهانه یا حداقل نیاز موجودی وجود ندارد. تا زمانی که یک حساب شخصی فعال PayPal و یک آدرس تأیید شده دارید، واجد شرایط درخواست کارت PayPal Cash هستید.

کارت اعتباری پی پال

همانند سایر کارت‌های اعتباری موجود در بازار، اعتبار PayPal به کاربران این امکان را می‌دهد که هم‌اکنون برای خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال اقدام کنند و با هر سفارش بیش از 99 دلار به مرور زمان پرداخت نمایند. اگر به طور کامل در شش ماه پرداخت شود، نیازی به کارمزد سالانه و بهره ندارد. برای درخواست کارت اعتباری پی پال، کاربران باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و یک حساب پی پال داشته باشند. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین روش های پرداخت آنلاین

ارز دیجیتال پی پال

در اکتبر 2020، پی پال اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند از سال 2021، ارزهای دیجیتال را در حساب پی پال خود ذخیره، خرید و فروش کنند. تا کنون، این غول فناوری تنها از تراکنش های رمزنگاری بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می کند.

با ارز دیجیتال PayPal، کاربران اکنون می توانند با استفاده از رمزارز، میلیون ها فروشگاه را به صورت آنلاین پرداخت کنند. توجه داشته باشید که برای پرداخت با ارز دیجیتال پی پال، فروشگاه باید ارز دیجیتال را به عنوان یک نوع پرداخت واجد شرایط بپذیرد. فروشگاه هایی همچون Etsy و  eBay این روش را می پذیرند. برای خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال ، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

چگونه یک حساب پی پال ایجاد کنیم؟

قبل از شروع فروش با پی پال، ابتدا یک حساب تجاری پی پال برای فروشگاه آنلاین خود باز کنید. خبر خوب این است که PayPal به هیچ گونه هزینه ثبت نام یا هزینه ماهانه نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات ضروری را در فرم ثبت نام ارائه دهید. در اینجا راهنمای گام به گام برای کمک به ایجاد یک حساب پی پال برای کسب و کار خود آورده شده است.

ابتدا، به وب سایت PayPal بروید، روی Sign up کلیک کنید و Business Account را انتخاب کنید. سپس، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و شناسه ورود و رمز عبور ایجاد کنید. پس از خواندن توافقنامه کاربری PayPal و سایر سیاست‌ها، روی Agree و Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

اکنون، PayPal از شما می‌خواهد اطلاعاتی درباره خود و کسب‌وکارتان برای اهداف راستی‌آزمایی ارائه دهید. پس از تایید موفقیت آمیز، پی پال برای تایید اطلاعات شما ایمیلی به آدرس ارائه شده شما ارسال می کند. پس از آن، حساب شما آماده استفاده و خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال است.

خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

چگونه PayPal را برای فروش آنلاین تنظیم کنیم؟

PayPal برای بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، هم میزبانی و هم راه‌حل‌ های منبع باز در دسترس است. بنابراین، هنگامی که در یک فروشگاه مبتنی بر وردپرس، Shopify، Magento یا BigCommerce بفروشید، می توانید به راحتی PayPal را به عنوان یک پردازشگر پرداخت راه اندازی کنید.

توجه داشته باشید که برای شروع پذیرش پرداخت، باید حساب بانکی خود را با کسب و کار PayPal خود پیوند دهید. در اینجا نحوه راه اندازی PayPal و پیوند کارت خود در چند دقیقه آمده است. شما می توانید با استفاده از شناسه و رمز عبور ثبت شده وارد حساب تجاری پی پال خود شوید.

در نوار منو، Pay & Get Paid را انتخاب کنید. سپس در قسمت Wallet گزینه Banks & Cards را انتخاب نمایید. سپس در قسمت Bank account روی Link a bank کلیک کنید. پس از آن، اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و روی Agree and Link کلیک کنید. در عرض دو روز، دو واریز آزمایشی ارسال شده توسط پی پال دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:نحوه شارژ وب مانی

سپس، به بخش بانک ‌ها و کارت ‌ها برگردید، حساب بانکی خود را انتخاب کنید و روی Confirm Now کلیک کنید. تأیید را با وارد کردن دو سپرده آزمایشی که قبلاً دریافت کرده اید، به پایان برسانید. سپس، تأیید بانک خود را انتخاب کنید. اکنون، پی پال شما آماده دریافت، پرداخت و خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال است.

آیا پی پال امن است؟

پی پال سطح بالایی از امنیت را ارائه می دهد. PayPal تمام جزئیات شخصی را که به اشتراک می گذارید رمزگذاری می کند تا از نشت داده ها جلوگیری شود. علاوه بر این، پی پال مقررات سختگیرانه ای را برای محافظت از فروشندگان و خریداران در برابر تراکنش های کلاهبرداری وضع می کند.

خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

آیا پی پال به صورت خودکار ارز را تبدیل می کند؟

پی پال به طور خودکار پرداخت های دریافتی شما را به ارز بانک مبادله می کند. با این حال، توجه داشته باشید که PayPal مبدل ارز رایگان ارائه نمی دهد. از بازرگانان الکترونیکی مبلغ کمی برای کارمزد تبدیل ارز پی پال دریافت می شود.

هنگام استفاده از مبدل ارز پی پال، کاربران باید یک نرخ مبادله پایه (بر اساس بازار ارز عمده فروشی) به اضافه نرخ مبادله (بسته به ارز) بپردازند. شما می توانید برای خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال ، از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
8 ماه قبل

سلام وقت بخیر، میخواستم بپرسم چون ایران تحریمه پی پال هم ایران جز تحریم گذاشته و کاربرای ایرانی نمی تونن ازش استفاده کنن ، شما راهی برای اون در نظر ندارین؟

avatar

سلام ماندانا عزیز، بله بخاطر اینکه پی پال و سیستم های مالی دنیا ایران را تحریم کردن. اگر آشنایی در خارج دارید می توانید کمک بگیرید یا از مجموعه که اکانت پی پال افتتاح حساب میکنند تهیه کنید. باتشکر