عضویت در شبکه هولو Hulu

عضویت در شبکه هولو Hulu

توسط : تیم محتوا
1,907

اشتراک ماهانه Hulu به شما امکان می دهد به فیلم های پرفروش، کمدی های محبوب تلویزیونی، نمایش های کودکان و غیره دسترسی داشته باشید. برای عضویت در Hulu ، باید کارت اعتباری ایالات متحده داشته باشید و در داخل مرزهای ایالات متحده قرار داشته باشید. اما چند راه حل مانند گیفت کارت Hulu وجود دارد که برای دسترسی مجدد به حساب خود، به یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) نیاز دارید.

عضویت در شبکه هولو Hulu

VPN های مناسب 

از آنجایی که اکثر VPN ها برای عبور از بلوک های مکان هولو به اندازه کافی قدرتمند نیستند، چندین مورد بررسی شده که در این جا بیان شده است. ExpressVPN سریع ترین سرعت را برای رفع انسداد Hulu و تماشای بدون تاخیر داشت. به علاوه، استفاده از آن برای عضویت در Hulu از هر کجا بدون خطر است، زیرا هر طرح در این سیستم، توسط 30 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. اگر هنگام تلاش برای اشتراک در هولو کار نمی کند، می توانید به راحتی بازپرداخت کنید.

شما می توانید به ExpressVPN متصل شوید تا در Hulu مشترک شوید و بدون تاخیر تماشا کنید. همچنین این امکان را دارید تا از وب سایت Hulu بازدید کرده و از آن برای پرداخت حساب کاربری استفاده نمایید. با عضویت در Hulu ، می‌توانید نمایش‌ ها و فیلم‌ های مورد علاقه ‌تان را تماشا کنید، حتی اگر در خارج از ایالات متحده سفر می‌کنید یا زندگی می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

چرا برای پرداخت Hulu به VPN نیاز دارید؟

از آنجایی که Hulu فقط برای ایالات متحده مجوز دارد، هر آدرس IP غیر آمریکایی را مسدود می کند. یک آدرس IP با دستگاه شما مرتبط است و به اشخاص ثالث می گوید که در کجا قرار دارید، از چه دستگاهی استفاده می کنید، چه مدت از هر وب سایت بازدید کرده اید و بسیاری از اطلاعات دیگر که برای عضویت در Hulu نیاز است.

VPN به شما امکان می دهد با استفاده از سرورهای رمزگذاری شده در مکان های دیگر به وب متصل شوید، داده های واقعی خود را مخفی کنید و به شما امکان می دهد به طور ناشناس از وب استفاده کنید. این سرورهای رمزگذاری شده در هر کشوری که در آن قرار دارند یک آدرس IP جدید به شما می‌دهند. این باعث می‌شود وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها به جای موقعیت مکانی واقعی‌تان باور کنند که در ایالات متحده هستید.

با داشتن یک آدرس IP در ایالات متحده با یکی از بهترین VPN ها برای ویندوز، موبایل، تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه ها، می توانید حتی زمانی که به خارج از کشور سفر می کنید، برای عضویت در Hulu اقدام کنید. سپس می‌توانید تمام نمایش‌ها و فیلم‌هایی را که می‌خواهید بدون توجه به جایی که هستید تماشا نمایید. استفاده از VPN با شرایط خدمات Hulu مغایرت ندارد. اما مراقب باشید، زیرا تغییر مکان با VPN ممکن است. حتما از قبل خودتان را چک کنید.

بهترین VPN برای استفاده برای اشتراک Hulu 

عضویت در شبکه هولو Hulu

ویژگی های کلیدی  ExpressVP: 

1.    با ضمانت برگشت 30 روزه پول می باشد.

2.    محتوای Hulu مورد علاقه خود را در 5 دستگاه تماشا کنید.

3.    شبکه ای از بیش از 3000 سرور در 94 کشور، با بیش از 1000 سرور در ایالات متحده دارد.

4.    برای تماشای تلویزیون و فیلم‌ های بدون تاخیر، فوراً با سریع‌ترین سرعت به Hulu دسترسی پیدا کنید.

5.    پشتیبانی چت 24/7 برای کمک در هر زمان که برای پرداخت و دسترسی به Hulu نیاز داشتید.

از هر VPN که برای پرداخت Hulu آزمایش شده است، ExpressVPN سریع ترین سرعت را برای نمایش ها و فیلم های بدون تاخیر داشت. سرورهای آن در ایالات متحده به سرورهای سریع و قابل اعتماد Hulu در ایالات متحده دسترسی داشتند. 

پس از آزمایش ExpressVPN برای پرداخت عضویت در Hulu، می‌توان با اطمینان فیلم ‌های موفقی را با کیفیت HD تماشا کرد. سرعت سرور، همیشه حدود 90 مگابیت در ثانیه یا بالاتر بود. از آنجایی که تمام سرورهای ExpressVPN 3000+ برای پخش Hulu و سایر سایت ها بهینه شده اند، می توانید به برنامه اجازه دهید سریع ترین مکان را پیدا کند و به طور خودکار متصل شود. 

سپس می توانید با استفاده از یکی از روش ها برای عضویت در Hulu ثبت نام کنید و در هر کجا که هستید به سایت دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که شبکه ExpressVPN در ایالات متحده شامل بیش از 1000 سرور است، اگر سرور فعلی شما با کاربران پر شود، همیشه گزینه های زیادی وجود دارد.

بعلاوه، ExpressVPN تا 5 دستگاه را پشتیبانی می کند و با تمام پلتفرم هایی که برای تماشای تلویزیون و فیلم استفاده می کنید، سازگار است. می‌توانید از آن برای عضویت در Hulu در Windows، macOS، Android، iOS، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و موارد دیگر استفاده کنید. 

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره اکانت Microsoft Azure

امکانات ExpressVPN

تنها مشکل کوچک این است که ExpressVPN بیش از سایر VPN های موجود در این لیست هزینه دارد. برای یک VPN با چنین سرعت‌های سریع و ویژگی‌های ممتاز انتظار می‌رود. به علاوه، هنگام ثبت‌نام برای برنامه ۱ ساله ExpressVPN می‌توانید تخفیف‌های بزرگی تا ۴۹ درصد دریافت کنید.

اگر می خواهید از ExpressVPN برای عضویت در Hulu استفاده کنید، بدون خطر است. هر اشتراک دارای ضمانت بازگشت وجه 30 روزه است که به شما امکان می دهد در صورت کار نکردن، بازپرداخت کنید. هنگامی که از طریق پشتیبانی چت 24 ساعته و 7 روز هفته درخواست بازگشت پول خود را ارائه می کنید، نماینده بلافاصله درخواست را پردازش کرده و پول شما را پس می دهند.

ExpressVPN قیمت ها را برای مدت محدودی به 6.67 دلار در ماه برای برنامه 1 ساله کاهش داده است. شما می توانید تا 49٪ پس انداز کنید به اضافه 3 ماه رایگان را دریافت نمایید. این یک پیشنهاد محدود است، بنابراین می توانید آن را در حال حاضر قبل از اینکه از بین رفته است، بگیرید. 

عضویت در شبکه هولو Hulu

ویژگی های کلیدی CyberGhost  

1.    با عضویت در Hulu ، آن ها را در 7 دستگاه به طور همزمان تماشا کنید

2.    پشتیبانی فنی 24/7 با عوامل چت زنده و 45 روز ضمانت بازگشت وجهی

3.    سرورهای بهینه شده که به طور خاص برای دسترسی به Hulu و تماشای محتوا طراحی شده اند.

4.    بیش از 7900 سرور در بیش از 90 کشور، از جمله بیش از 1390 سرور برای پخش جریانی Hulu از هر کجا وجود دارد.

CyberGhost دارای سروری است که به طور خاص برای دسترسی به Hulu بهینه شده است و روشی فوق العاده قابل اعتماد برای پرداخت یک حساب در اختیار شما قرار می دهد. همین سرورها برای قابلیت اطمینان و سرعت پخش سریع ساخته شده‌اند، بنابراین می‌توانید نمایش‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را از هر کجای دنیا تماشا کنید. 

فقط For streaming را در منوی سرور انتخاب کنید، سرور Hulu را پیدا کرده و برای اتصال دوبار کلیک نمایید. به سادگی می توانید با عضویت در Hulu ، از CyberGhost برای پرداخت هزینه خدمات و تماشای تمام برنامه های مورد علاقه خود استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه:آشنایی با سایت فریلنسری We Work Remotely

یکی از اشکالات کوچک CyberGhost این است که فقط یک سرور بهینه سازی شده Hulu دارد، بنابراین ممکن است گاهی اوقات به دلیل تعمیر و نگهداری یا مشکلات فنی از کار بیفتد. در حالی که تعدادی از آنها کار نمی کنند (مانند سرور در فونیکس)، اکثر آنها به شما اجازه می دهند برای عضویت در Hulu اقدام کرده  و برنامه های خود را بدون تاخیر تماشا نمایید. 

CyberGhost سرعت دانلود چشمگیر 79 مگابیت در ثانیه را می دهد که در مقایسه، می تواند کاربردی باشد. این سرعت کافی برای تماشای The Act به صورت HD بدون تاخیر را حتی در حداکثر ۷ دستگاه CyberGhost به طور همزمان خواهد داد. از آنجایی که اکثر VPN ها زمانی که محدودیت های اتصال خود را افزایش می دهید تاخیر دارند، مجبور نیستید برای تماشای چیزی از همه دستگاه های دیگر خود خارج شوید. حتی در 4K روی 3 دستگاه به طور همزمان، CyberGhost به شما عملکرد پخش بدون تاخیر خواهد داد که با عضویت در Hulu به آن ها دسترسی دارید.

سرورهای CyberGhost برای پنهان نگه داشتن ایمن از هکرها و ردیاب ها در حین تماشای Hulu، از رمزگذاری 256 بیتی درجه نظامی استفاده می کنند. این امر مانع از این می شود که هر کسی در شبکه شما نتواند ببیند که شما Hulu را تماشا می کنید و از ردیاب ها جلوگیری می کند که داده های شما را برای سود شخصی استخراج کنند.

بهترین از همه، CyberGhost بهترین ضمانت بازگشت پول را در بین هر VPN دیگری دارد. می‌توانید CyberGhost را با Hulu به ‌مدت ۷ روز رایگان امتحان کنید، سپس پس از اتمام برنامه‌ها، بازپرداخت دریافت کنید. می‌توانید با کمتر از 2.29 دلار در ماه در CyberGhost مشترک شوید به علاوه با برنامه 3 ساله، 3 ماه رایگان دریافت کنید 

عضویت در شبکه هولو Hulu

ویژگی های کلیدی Private Internet Access

1.    حداکثر 10 دستگاه را همزمان وصل کنید.

2.    سرورهای بیشتر در ایالات متحده با گزینه‌های بهینه‌سازی جریان وجود دارد.

3.    پشتیبانی از طریق چت 24 ساعته، ایمیل و منابع آنلاین، با ضمانت برگشت 30 روزه پول

4.    بیش از 35000 سرور در بیش از 80 کشور، برای دسترسی آسان به عضویت در Hulu دارد.

با داشتن بزرگترین شبکه سرورها در ایالات متحده، PIA به طور قابل اعتماد از هر کجا به Hulu دسترسی داشت. بسیاری از هزاران گزینه ایالات متحده PIA می توانند فوراً Hulu را رفع انسداد کنند. این بدان معناست که در صورت از کار افتادن سرور، مسدود شدن توسط فیلترهای Hulu یا پر شدن تعداد زیادی از کاربران که سرعت آن‌ها را کند می‌کند و باعث می‌شود نمایش‌های شما عقب بیفتد، هزاران نسخه پشتیبان دارید.

PIA همچنین دارای 2 سرور بهینه سازی شده برای سرویس های پخش در ایالات متحده است و هر دو فورا Hulu را رفع انسداد می کنند. با پشتیبانی از حداکثر 10 اتصال در یک حساب واحد، PIA به شما امکان می دهد با عضویت در Hulu ، آن را روی دستگاه های بیشتری همزمان نسبت به هر VPN دیگری در این لیست پخش کنید. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین روش های پرداخت آنلاین

با این حال، در 71 مگابیت در ثانیه، PIA سرعت پایین تری دارد. اما هنوز هم به اندازه کافی سریع است که بتوانید فیلم های مورد علاقه خود را بدون تاخیر روی ۲ رایانه شخصی، ۲ گوشی اندرویدی و یک لپ‌تاپ مک به طور همزمان تماشا کنید. 

از آنجایی که رمزگذاری کمتر قدرتمند اجازه می دهد تا داده های شما سریعتر حرکت کنند و برای تماشای Hulu به امنیت بالایی نیاز ندارید، رمزگذاری 128 بیتی را در تنظیمات PIA انتخاب کنید. این سرعت شما را 5-10 مگابیت در ثانیه افزایش خواهد داد.

تنها اشکال PIA این است که در ایالات متحده مستقر است. اگرچه پس از بررسی دقیق، از تعهد PIA به حریم خصوصی شما اطمینان حاصل شده است، این واقعیت که در قلب ائتلاف Five Eyes قرار دارد باید به عنوان یک نقطه ضعف بالقوه ذکر شود. دلیل آن این است که ایالات متحده به جمع آوری داده های شما برای نظارت مشهور است. اما سیاست ثبت صفر PIA به این معنی است که هیچ داده ای برای جمع آوری مقامات وجود نخواهد داشت. 

آزمایش سرورهای PIA در ایالات متحده برای دسترسی به عضویت در Hulu رایگان است. فقط باید از ضمانت بازگشت پول 30 روزه آن برای بازپرداخت پس از اتمام کار استفاده کنید. می توانید برای استفاده از این وی پی ان های کاربردی و اشتراک هولو ، از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. کارشناسان آن، راهنمایی های لازم را در این خصوص ارائه کرده و خدمات خرید اشتراک و عضویت در این برنامه را برای شما انجام خواهند داد.

برچسـب هـا : سایر ، عضویت در Hulu
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد