بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

توسط : تیم محتوا
12,740

اینترنت مکانی عالی برای عکاسان جهت فروش عکس است. بسته به سطح تجربه، مدت زمانی که سرمایه گذاری می کنید و مقدار پولی که انتظار دارید به دست آورید، روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. در بهترین سایت های فروش عکس ، انتخاب‌ هایی را که عکاسان آزاد برای فروش آنلاین دارند، معرفی می شود.

عکاسی آزاد

بیش از 48 درصد از جمعیت جهان گوشی هوشمند دارند، به این معنی که حداقل همین تعداد از مردم اکنون به اینترنت دسترسی دارند. اینترنت ارتباطات را آسانتر از همیشه کرده و این امکان را برای عکاسان سراسر جهان فراهم کرده است تا نه تنها عکس های خود را به اشتراک بگذارند، بلکه از فروش آنلاین عکس‌ ها نیز کسب درآمد کنند.

 به لطف ابزارهایی مانند وردپرس، که اکنون 42.5 درصد از تمام وب سایت ها را تامین می کند، می توانید به راحتی وب سایت عکاسی خود را ایجاد کنید و در بهترین سایت های فروش عکس شروع به فروش آنلاین عکس های خود نمایید.

بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

نحوه فروش آنلاین عکس با وب سایت های عکاسی

یکی از سریع‌ ترین راه‌حل ‌ها برای عکاسان برای شروع فروش به عنوان یک فریلنسر، گرفتن عکس برای وب ‌سایت‌ های فعال در این زمینه است. اکثر سایت های عکاسی استوک از شما می خواهند که مراحل تایید را طی کنید. شما نمی توانید به سادگی تصاویر خود را آپلود کنید و بلافاصله شروع به فروش نمایید. عکس ‌های شما باید استانداردهای خاصی را هم برای محتوا و هم برای کیفیت رعایت کنند.

سایت های عکاسی استوک، به شما اجازه نمی دهند قیمت های خود را تعیین کنید. شما باید تصاویر خود را با قیمت هایی که سایت آنها را به فروش می رساند بفروشید.

در بهترین سایت های فروش عکس ، شما را در معرض دید قرار می دهند، اما آنها همچنین بسیار رقابتی هستند. شما این پتانسیل را دارید که عکس های خود را در مقابل بسیاری از تولیدکنندگان محتوا قرار دهید، اما تصاویر شما در میان میلیون ها عکس دیگر قرار خواهند گرفت که همگی برای یک چیز با هم رقابت می کنند. بنابراین، مهم است که برجسته شوید.

پرداخت بر اساس کمیسیون است و شما نمی توانید تمام سود را نگه دارید. هر سایت، دارای ساختار کمیسیون متفاوتی است. تحقیق کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است. یا از چندین سایت برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده کنید.

در برخی موارد، در بهترین سایت های فروش عکس ، ممکن است نیاز به انحصار داشته باشد. این بدان معنی است که شما نمی توانید عکس های خود را در هیچ سایت عکس سهام دیگری بفروشید. هنگامی که تصاویر خود را از طریق یک سایت عکس می فروشید، حق چاپ را حفظ می کنید. 

با این حال، شما تصاویر را با مجوز بدون حق امتیاز ارائه می کنید، به این معنی که شخصی که آن را خریداری می کند، حقوق خاصی برای استفاده از آن دارد. آنها ممکن است از آن برای مطالب بازاریابی استفاده کنند، مانند وب سایت خود یا بروشور. با این حال، آنها نمی توانند عکس شما را دوباره بفروشند.

پیشنهاد مطالعه:عضویت در شبکه هولو Hulu

سایت های برتر فروش آنلاین عکس های شما

در اینجا می‌توانید خلاصه ‌ای از بهترین سایت های فروش عکس را بیابید که به شما امکان می‌ دهند عکس ‌های خود را به صورت آنلاین بفروشید که همراه با پرداخت کمیسیون مربوطه خواهد بود.

1. Adobe Stock

Adobe Stock این اعتبار را دارد که سازنده محبوب ترین نرم افزار ویرایش عکس در بازار باشد. به علاوه، هر عکسی که در بازار آپلود می‌کنید در سایر محصولات Adobe به راحتی قابل دسترسی است. این باعث افزایش دید کار شما می شود. 

آزادی که هنگام شروع فروش عکس های استوک در Adobe Stock به شما داده می شود، باور نکردنی است. شما حتی می توانید عکس های خود را در جای دیگری بفروشید زیرا Adobe Stock نیازی به دادن حقوق انحصاری فروش به آنها ندارد و به عنوان بهترین سایت های فروش عکس ، سود معمولاً 33٪ است.

همانطور که امیدوارید، راه‌اندازی یک حساب به‌عنوان یک مشارکت‌کننده سهام Adobe به آسانی ورود با شناسه Adobe موجود یا ایجاد یک حساب جدید است. تنها عیب پیوستن به شبکه Adobe Stock به عنوان یک مشارکت کننده این است که با برخی از با استعدادترین عکاسان جهان رقابت خواهید کرد. این بدان معناست که برای جلب توجه مردم به کارهای خلاقانه شما به کار سخت زیادی نیاز است.

مزایای Adobe:

- در مواقعی که به آن نیاز دارید، از تیم آنها حمایت بزرگی وجود دارد.

- این افزونه مورد اعتماد است و توسط متخصصان استفاده می شود.

- Adobe در صنعت رسانه شهرت زیادی دارد، بنابراین می دانید که در دستان خوبی هستید.

معایب Adobe Stock:

- رقابت زیاد جلب توجه را سخت می کند.

- هیچ ارسالی به شکل صوتی وجود ندارد.

بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

2. Shutterstock

Shutterstock محبوب ترین و بهترین سایت های فروش عکس است و بیش از 15 سال است که راه اندازی شده است. آنها نه تنها میلیون ها تصویر دارند، بلکه دارای ویدیو، آهنگ های موسیقی و مهمتر از همه، میلیون ها مشتری خریدار هستند. بر اساس وب سایت آنها، بیش از 500 میلیون دلار پرداخت به مشارکت کنندگان آنها انجام شده است. این بدان معناست که به عنوان یک خالق، می توانید در دراز مدت با فروش تصاویر خود در بازار شاتر استوک، درآمد قابل توجهی کسب کنید.

علاوه بر این، Shutterstock به شما امکان می دهد حق چاپ تصاویر خود را حفظ کنید، بنابراین، شما هنوز هم کمی کنترل دارید. آنها همچنین اعتباری را برای صاحبان تصویر فراهم می‌کنند که اگر می‌خواهید برندی حول کار خلاقانه خود بسازید، یک مزیت بزرگ است.

برای ثبت نام در Shutterstock به عنوان یک مشارکت کننده، باید یک حساب کاربری در پلتفرم Contributor ایجاد کنید. تبدیل شدن به یک مشارکت کننده Shutterstock با فرآیند سریع برنامه و بررسی عکس این شرکت رایگان و آسان است. پس از تایید درخواست شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

مشارکت‌کنندگان می‌توانند بر اساس تعداد دفعاتی که محتوای شما توسط مشتریانشان در پایان هر ماه دانلود شده است، بین 15 تا 40 درصد درآمد کسب کنند. این واقعیت که Shutterstock در صنعت کاملاً شناخته شده است ممکن است لزوماً چیز خوبی نباشد. بهترین سایت های فروش عکس که بسیار محبوب هستند به این دلیل که کسب درآمد برای عکاسان جدید و مشتاق را دشوارتر می‌کنند، بدنام هستند.

انتشار و فروش آثار خود در بازار شاتر استوک شما را به فروش انحصاری از طریق شبکه آنها محدود نمی کند، بنابراین قطعاً ارزش امتحان کردن آن را دارد.

مزایای Shutterstock:

- محبوب ترین سایت عکاسی استوک پولی 

- فروش عکس های خود بسیار آسان است.

- مورد اعتماد و استفاده متخصصان است.

پیشنهاد مطالعه:خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

معایب شاتراستاک:

- شما مالک برند خود و نحوه توزیع عکس هایتان نیستید، بنابراین هیچ کس شما را به عنوان یک عکاس "کشف" نخواهد کرد.

3. Foap

Foap در ABC News به عنوان یک برنامه سودآور برای فروش عکس معرفی شده است. حتی زمانی که برندهای بزرگی مانند سونی و مسترکارت عکس‌هایشان را می ‌خرند، کاربران 50 درصد از سود آن را به دست می‌آورند. نحوه عملکرد بهترین سایت های فروش عکس در مقایسه با سایر وب سایت های معمولی عکاسی استوک در مقایسه با دیگر رقبا، بسیار جالب است. 

این وب ‌سایت خود را به ‌عنوان یک پلتفرم محتوای بصری سفارشی‌ شده با خلاقیت‌ ها برای متخصصان خلاق تعریف می‌کند. این واقعا یک وب سایت عکاسی معمولی نیست. اما چگونه فوپ کار می کند؟

برندی که به دنبال عکس عالی است، به Foap مراجعه می‌کند و خلاصه‌ای از سبک، زیبایی ‌شناسی و مخاطبان هدف را برای آنها ارسال می نماید. سپس عکاسان می توانند در چیزی که Foap به طرز جالبی Missions می نامد، رقابت کنند.

ارسال عکس یا ویدیو برای یکی از برنامه های Foap ،ساده ترین راه برای کسب بیشترین درآمد از فروش آثار خلاقانه شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسی تهیه کنید که با عکس ماموریت شرح داده شده مطابقت داشته باشد تا نیازها و نوع تصویری را که برند به دنبال آن است برآورده کند. با ماموریت ها، تنها با یک عکس در بهترین سایت های فروش عکس ، می توانید صدها دلار درآمد داشته باشید.

بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

مزایای Foap :

- روش کار پلتفرم منحصر به فرد است و به عکاسان فرصت بیشتری برای مشارکت نسبت به سایر پلتفرم ها می دهد.

- ظاهراً توسط برخی از مارک های بزرگ مانند Nivea، Volvo، و Heineken مورد استفاده و اعتماد قرار گرفته است.

معایب  Foap

- پلتفرم Foap به اندازه سایر وب سایت های عکاسی استوک محبوب یا معروف نیست که می تواند موفقیت را دشوارتر کند.

4. Alamy

Alamy یکی دیگر از مکان‌های عالی برای شروع فروش عکس‌ های استوک خود به صورت آنلاین است بدون اینکه خود را تحت هیچ قانون پیچیده ‌ای قرار دهید. اگرچه شبکه Alamy ممکن است به اندازه Shutterstock و Adobe Stock محبوب نباشد، به این معنی که مشتریان زیادی نخواهد داشت، اما مطمئناً هنوز ارزش بررسی دارد.

Alamy بالغ بر 180 میلیون دلار به عکاسان مشارکت کننده خود پرداخت کرده است. این از بهترین سایت های فروش عکس و یکی از شناخته شده ترین مکان ها برای فروش تصاویر است زیرا شما در هر فروش 40% شگفت انگیز کسب می کنید.

تبدیل شدن به یک مشارکت کننده Alamy نسبتاً ساده است. ابتدا باید یک درخواست را پر کنید و سپس 3 تصویر اول خود را برای تایید آپلود کنید. پس از تایید آنها، می‌توانید تا 500 عکس را همزمان با استفاده از رابط آنلاین Alamy آپلود نمایید. 

در حالی که آنها طیف بسیار گسترده ای از محتوا را ارائه می دهند، توجه داشته باشید که Alamy یک فرآیند کنترل کیفیت نسبتاً دقیق برای تأیید تصاویر دارد، بنابراین حتماً قبل از آپلود، الزامات کیفیت تصویر آنها را بررسی کنید. پس از تایید درخواست شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. این از بهترین سایت های فروش عکس می باشد.

مزایای Alamy:

- برش کمتری دارد تا عکاسان بتوانند در هر فروش تا 50% شگفت‌انگیز درآمد کسب کنند.

- به اندازه برخی سایت های عکاسی سهام دیگر محبوب نیست، با این حال، بیش از 100 میلیون دلار به عکاسان مشارکت کننده آنها پرداخت کرده است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کشورها برای تحصیل در داروسازی

معایب آلامی:

- پلتفرم Alamy جنبه اجتماعی زیادی ندارد.

- عکاسان آلامی در معرض دید زیادی قرار نمی گیرند.

- ایجاد نمایه ای که بتوانید آن را به اشتراک بگذارید، واقعاً کاری نیست که بتوان انجام داد.

5. iStock Photo 

iStock Photo یک مکان عالی دیگر برای فروش آنلاین عکس است. به علاوه، آنها منابعی دارند که به عکاسان کمک می کند تا فروش را شروع کنند. این سرویس متعلق به Getty Images است و از این طریق اداره می شود. وقتی کسی عکس شما را دانلود می کند، پورسانت از 15% شروع می شود، اما در واقع می تواند تا 45% افزایش یابد.

با این حال، این سایت، بهترین سایت های فروش عکس بوده و درآمد شما، کاملاً به محبوبیت نمایه و کار شما در وب سایت بستگی دارد و اگر مشتری یکی از تصاویر شما را به عنوان بخشی از اشتراک ماهانه (یا سالانه) خود خریداری کند، فقط می توانید 15٪ از فروش را دریافت کنید.

مزایای iStock Photo: 

– iStock Photo همچنین شهرت زیادی دارد و یک مقصد محبوب است که توسط مشاغل و افرادی که به دنبال عکاسی استوک حرفه ای هستند استفاده می شود.

- متعلق به Getty Images، می‌دانید که در دستان خوبی هستید و اگر کارتان در پلتفرم آن‌ها برجسته شود، از حمایتی که به‌عنوان یک عکاس نیاز دارید، دریافت خواهید کرد که آن را به بهترین سایت های فروش عکس تبدیل کرده است.

بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

معایب iStock Photo

- روند عضویت به آسانی برای برخی از وب سایت های عکاسی سهام دیگر که در این پست ذکر شده اند نیست، زیرا این سرویس تحت مالکیت و کنترل Getty Images است.

- مقررات iStock Photo در مورد انتشار مدل ها، گرفتن عکس در مکان های خاص بدون اجازه سختگیرانه است. 

6. Stocksy

اگرچه Stocksy در سال 2013 تأسیس شد، اما در مقایسه با جایگزین های محبوبی مانند Shutterstock چندان شناخته شده نیستند. آنها یک فرآیند بررسی جدی برای عکاسان خود دارند که به این معنی است که شانس شما برای قبولی زیاد نیست، اما اگر این کار را انجام دهید شما را در مزیت استفاده از بهترین سایت های فروش عکس قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره اکانت Microsoft Azure

مزایای Stocksy:

- یکپارچگی خلاق یک اولویت است.

- فروش آنلاین تصاویر با آنها آسان است.

- شبکه برتر عکاسان که واقعاً با آنها برای اطمینان از کیفیت شریک هستند.

- بالاترین حق امتیاز را در کل صنعت تا حد زیادی پرداخت می کند. (50-75٪) 

معایب استوکسی:

- پیوستن به آن آسان نیست.

برای عضویت در این سایت های فریلنسری که از بهترین سایت های فروش عکس هستند، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد