معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

توسط : تیم محتوا
1,950

StrategyQuant شرکتی است که در پراگ، جمهوری چک مستقر بوده و تمرکز آن بر توسعه نرم ‌افزار فین‌تک می باشد. همچنین یک شرکت فناوری محسوب می شود که حوزه اصلی تمرکز آن ایجاد محصولاتی برای معامله گران است که یادگیری ماشینی را در بر می گیرد و به افراد امکان می دهد معاملات خود را خودکار کنند. برای بهینه سازی این نرم افزارStrategyQuant  از آخرین پیشرفت ها در تحقیقات و فضاهای معاملاتی الگوریتمی استفاده می کند. 

بررسی StrategyQuant

تیم این شرکت، چندین سال تجربه مالی دارد و این دانش را در محصول نهایی خود گنجانده است. با سفارشی ‌سازی عملی که از طریق کدنویسی تمیز ارائه می‌شود، این برنامه می‌تواند به راحتی با نیازهای معاملاتی شما برای تولید استراتژی‌های جدید و نظارت بر الگوهای بازار سازگار شود. 

در این سیستم، Pro برای استفاده بسیار آسان است، ProA بسیاری از گزینه های سفارشی سازی را دارد و ProAccess به کد منبع ربات مربوطه خود مجهز شده است. از سویی دیگر، Pro توسط بسیاری از پلتفرم های تجاری محبوب پشتیبانی می شود و ProThree بسته های مختلف دارد و نسخه آزمایشی رایگان 14 روزه ProA در دسترس می باشد.

معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

استراتژی تجارت 

نرم افزار  StrategyQuant به شما این امکان را می دهد تا معاملات خود را به صورت خودکار انجام دهید و استراتژی و رویکرد خود را به دلخواه تغییر دهید. به شما این امکان داده می شود که یک ربات تجاری منحصر به فرد برای معاملات فارکس ایجاد کنید.

این گزینه‌های مختلف زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد، چه بخواهید یک ربات کاملاً جدید ایجاد کنید یا از یک چارچوب موجود برای این برنامه را استفاده نمایید و آن را در صورت لزوم برای مطابقت با قوانین معاملاتی خود تنظیم کنید.

این فرآیند بسیار سریع و آسان انجام می شود، زیرا برای استفاده از نرم افزار نیازی به برنامه نویسی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای ایجاد یک استراتژی خودکار، پلتفرم را بکشید و کلیک کنید. در حال حاضر، پلتفرم ‌های اصلی معاملاتی کهStrategyQuant  با آن‌ها سازگار خواهد بود عبارتند از MetaTrader 4، MetaTrader 5، Multicharts و TradeStation. 

این بیشتر پایه‌های افراد را پوشش می‌دهد، زیرا این پلتفرم ‌های معاملاتی، به طور گسترده توسط بسیاری از کارگزاران فارکس با رتبه برتر استفاده می‌شوند. نرم افزار StrategyQuant در چندین ابزار معاملاتی از جمله معاملات آتی، کریپتو، سهام و جفت ارز کار می کند. 

بسته به نیاز و ورودی شما، نرم افزار می تواند این بازارها را از نظر شرایط ورود و خروج، نوع سفارش و سطح قیمت تجزیه و تحلیل کند. هنگامی که این برنامه به درستی استفاده شود، می تواند خطاهای معاملاتی را کاهش دهد، بهره وری را افزایش دهد و در غیر این صورت قابلیت های معاملاتی شما را بهبود بخشد.

پس از اینکه ربات معاملاتی مورد نظر خود را از ابتدا یا با تغییر مدل موجود ایجاد کردید، سپس می ‌توانید با استفاده از نرم‌افزار StrategyQuant ، این استراتژی معاملاتی خودکار را به طور کامل بک تست کنید. محیط های بک تست برای مطابقت با پلت فرم معاملاتی انتخابی شما طراحی شده اند و می توانند هزاران استراتژی را در ساعت بررسی کنند. 

این برنامه همراه با سایر ویژگی‌ های آزمایشی مانند تطبیق بیش از حد گزینه ‌ها و تجزیه و تحلیل، این آزادی را به شما می‌دهد تا از طریق آزمایش و تغییر، استراتژی‌های معاملاتی خود را کامل کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید نتایج را قضاوت کرده و ببینید چه بخش ‌هایی ممکن است نیاز به تغییر داشته باشند تا نتایج بهتری ایجاد شود. کد منبع برای نرم افزار StrategyQuant خاصی که ایجاد می ‌کنید نیز به شما تحویل داده می ‌شود که می ‌تواند هر طور که بخواهید توسط شما استفاده شود.

پیشنهاد مطالعه:عضویت در شبکه هولو Hulu

طرح ها و قیمت های StrategyQuant 

می ‌توانید پیشنهاد این پلتفرم را در طول یک آزمایش اولیه دو هفته‌ای به صورت رایگان آزمایش کنید. این به شما امکان دسترسی کامل به تمام ویژگی های نرم افزار را می دهد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در دوره آزمایشی، می‌توانید از طریق ایمیل یا اسکایپ با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

همچنین دوره ای در دسترس است که به شما می آموزد چگونه به سرعت و به راحتی شروع به ساخت ربات های معاملاتی کنید. پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا نرم افزار StrategyQuant مناسب است یا نه قبل از اینکه به خرید کامل یک بسته متعهد شوید.

اگر می خواهید ادامه دهید و یک بسته را خریداری کنید، چند انتخاب مختلف وجود دارد. بسته Starter گزینه ورودی است و هزینه آن 1290 دلار خواهد بود. این با دسترسی مادام العمر به نرم افزار و امکان دریافت به روز رسانی و پشتیبانی برای سال اول همراه است.

بسته حرفه ای محبوب ترین گزینه است و برای شما 1490 دلار هزینه دارد. شما از مزایای بسته Starter و همچنین ویژگی ‌های دیگری مانند داده‌های اضافی، تست استحکام پیشرفته و بهینه ‌ساز بهره می ‌برید. گزینه سوم و نهایی بسته نهایی نام دارد. این برای شما 2900 دلار هزینه دارد و شامل پشتیبانی مادام‌العمر و به‌روزرسانی‌ها، و همچنین ویژگی ‌های اضافی مانند ویدیوهای آموزشی و اشتراک مادام العمر داده است. این برای بازرگانانی که تجربه زیادی دارند مناسب است.

برای هر سه بسته نرم افزار StrategyQuant ، می توانید کل قیمت را از قبل پرداخت کنید یا هزینه را با مبلغ کمی بالاتر در سه ماه تقسیم کنید.

چه کسی باید از StrategyQuant استفاده کند؟

سه نوع مختلف بسته StrategyQuant  وجود دارد. با این سه گزینه موجود، چیزی برای معامله گران با هر سطح تجربه وجود دارد. توصیه می‌شود قبل از استفاده از ربات‌ های معاملاتی، تجربه‌ای در تجارت بازارهای فارکس داشته باشید، اگرچه این برنامه، ابزارهای آموزشی عالی برای کمک به شما در استفاده از نرم ‌افزار آن‌ها ارائه می‌دهد.

این پلتفرم شهودی است، اما وقتی زمان بهینه ‌سازی ربات معاملاتی ‌تان فرا می ‌رسد، هنوز به اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد بازارها و استراتژی‌ های معاملاتی نیاز دارید. همانطور که کد منبع این ربات‌ها را دریافت می‌کنید، نرم افزارStrategyQuant  می‌تواند برای افرادی که به دنبال راه‌ اندازی یک سرویس ربات فارکس هستند یا کسانی که درگیر اسکالپینگ فارکس هستند، مناسب باشد.

معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

دانلود و راه اندازی StrategyQuant 

هنگام شروع، راه اندازی این برنامه، بسیار آسان و ساده است. پلت فرم تمیز است و به راحتی قابل تشخیص می باشد. نیازی به نگرانی در مورد هر نوع کدنویسی نیست، زیرا رابط کاربری به روشی ساده طراحی شده است که برای استفاده از آن نیازی به تجربه قبلی در کدنویسی نیست. سیستم مورد نیاز برای آخرین نسخه نرم افزار، برنامه StrategyQuant X، یک فرآیند 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 500 مگابایت فضای هارد دیسک و هر نسخه از ویندوز از XP یا بالاتر است.

StrategyQuant X دو گزینه مختلف برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار خود، یک فایل اجرایی یا یک آرشیو ZIP در اختیار شما قرار می دهد. به سادگی فایل اجرایی را باز کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید یا بایگانی ZIP را باز کنید و فایل ها را برای نصب به پوشه جدیدی منتقل کنید. نرم افزارStrategyQuant  همچنین نسخه های قدیمی نرم افزار خود را برای دانلود در دسترس نگه می دارند، از جمله نسخه ای که با سیستم عامل 32 بیتی سازگار است.

اگر قبلاً هرگز برای ایجاد چنین ربات معاملاتی تلاش نکرده‌اید، نباید با مشکلی مواجه شوید، زیرا این برنامه با یک قدم به قدم برای ایجاد یک استراتژی آزمایشی همراه است. این نسخه نمایشی مکان برچسب ‌ها و فیلترهای اصلی مرتبط با ایجاد استراتژی‌های تجاری موفق و همچنین نحوه انتقال استراتژی‌های خود را به پلتفرم مورد نظرتان نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

سازگاری با موبایل StrategyQuant X

هنگام استفاده از ربات فارکس StrategyQuant X با یک پلت فرم معاملاتی پشتیبانی شده، سازگاری تلفن همراه خواهید داشت. به عنوان مثال، کارگزارانی که از متاتریدر 4 استفاده می کنند، معمولاً نسخه اپلیکیشن موبایلی این پلتفرم را در وب سایت خود ارائه می دهند.

 بنابراین، تا زمانی که پلتفرم و کارگزار انتخابی شما نسخه موبایلی را نیز ارائه دهد، سازگاری تلفن همراه خوب خواهد بود. این به شما این امکان را می دهد که از تمام ویژگی های نرم افزار StrategyQuant در حال حرکت لذت ببرید، گویی از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید.

باید گفت که به طور کلی، ربات StrategyQuant برای هر نوع معامله‌گری مناسب است. بسته های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام با سطوح مهارت و الزامات متفاوتی مطابقت دارند. شما می توانید در مورد نحوه راه اندازی ربات معاملاتی خود، قابلیت سفارشی سازی زیادی داشته باشید و این آزادی را برای شما فراهم می کند تا اهداف تجاری مستقل را دنبال کنید.

همچنین می توانید به راحتی استراتژی های خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و در صورت نیاز آنها را تنظیم کنید. این نرم افزار دارای محیط های آزمایشی و پلاگین های فراوانی است که تطبیق استراتژی های خودکار شما را به یک فرآیند یکپارچه تبدیل می کند. می توانید برای نرم افزار StrategyQuant  ثبت نام کنید تا از مسیر دو هفته‌ای آن لذت ببرید و از امروز شروع به بهبود استراتژی‌های معاملاتی خود کنید.

معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

سوالات متداول

1. آیا StrategyQuant ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد؟

خیر، این شرکت ضمانت بازگشت پول را ارائه نمی دهد اما یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد.

2. آیا قبل از خرید نرم افزار نیاز به داشتن تجربه در تجارت الگو دارید؟

نه، اما داشتن مقداری دانش یک مزیت است.

3. آیا StrategyQuant دوره های آموزشی ارائه می دهد؟

بله، این شرکت با خرید نرم افزار دوره های آموزشی الگوبرداری را ارائه می دهد.

4. آیا امکان استفاده از یک لایسنس در چندین کامپیوتر وجود دارد؟

خیر، این شرکت دارای یک مجوز با یک خط مشی کامپیوتر است.

پیشنهاد مطالعه:خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی با پی پال

5. StrategyQuantX از چه پلتفرم های معاملاتی پشتیبانی می کند؟

MetaTrader 4/5، TradeStation، MultiCharts و JForex.

6. آیا StrategyQuant خدمات پشتیبانی مشتری دارد؟

بله، پشتیبانی مشتری نرم افزار StrategyQuant را می توان از طریق ایمیل support@strategyquant.com در دسترس قرار داد.

آیا StrategyQuant یک کلاهبرداری است؟

StrategyQuant به شما این امکان را می دهد تا ربات معاملاتی فارکس خود را مطابق قوانین معاملاتی خاص خود توسعه دهید. سپس می توانید این ربات معاملاتی را بک تست کنید و هر طور که صلاح می دانید تنظیمات بیشتری انجام دهید. بنابراین، این پلتفرم کلاهبرداری نیست، زیرا صرفاً چارچوبی را برای راه اندازی یک ربات تجاری در اختیار شما قرار می دهد.

آیا StrategyQuant به خوبی کار می کند؟ 

شما می توانید طیف گسترده ای از ربات های معاملاتی را از طریق این برنامه ایجاد کنید، آنها را آزمایش کنید و آنها را با بسیاری از کارگزاران پیشرو فارکس به کار ببرید. نتایج می تواند متفاوت باشد، اما در هسته خود، نرم افزار StrategyQuant بسیار قوی است و یکپارچه کار می کند.

معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

هزینه StrategyQuant چقدر است؟ 

سه بسته مختلف در این برنامه وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته‌ای شرکت کنید تا به پلتفرم دسترسی داشته باشید و قبل از اینکه پولتان را کم کنید ببینید مناسب است یا خیر. بسته اولیه 1290 دلار برای شما هزینه دارد، بسته حرفه ای 1490 دلار و 2900 دلار برای بسته نهایی هزینه دارد.

آیا می توانم StrategyQuant را به صورت رایگان دانلود کنم؟ 

می توانید از ربات فارکس و نرم افزار StrategyQuant به صورت رایگان برای یک دوره آزمایشی دو هفته ای استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که بسته کامل را آزمایش کنید و نکات و جزئیات نرم افزار را ببینید.

از کجا می توانم StrategyQuant را بخرم؟ 

شما می توانید این برنامه را مستقیماً از طریق وب سایت آن خریداری کنید. سه بسته مختلف برای انتخاب وجود دارد که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. شما می توانید برای خرید اشتراک این برنامه و توضیحات کامل تر در خصوص نحوه کار با آن، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.
 

برچسـب هـا : سایر ، نرم افزار StrategyQuant
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد