خرید از آمازون با ویزا کارت

خرید از آمازون با ویزا کارت

توسط : تیم محتوا
1,636

بر اساس نظرسنجی اخیر، بیش از 40 درصد از خریداران آنلاین حداقل یک بار در ماه از آمازون خرید می کنند. اگر شما هم یکی از آنها هستید، ممکن است تبلیغاتی برای کارت اعتباری آمازون دیده باشید، یا بخواهید خرید از آمازون با ویزا کارت را تجربه کنید. در این خصوص، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید با کارت اعتباری

آمازون، به عنوان خرده فروش آنلاین مگا چهار نوع کارت اعتباری را ارائه می دهد. برای تعیین اینکه کدام یک از این گزینه ها بیشترین مزیت را برای خریداران دارد، روش های ذیل را انتخاب کنید. انتخاب شماره یک، کارت ویزای آمازون Prime Rewards است. 

اگرچه این کارت کاربران را ملزم به داشتن عضویت واجد شرایط آمازون پرایم (سالانه 119 دلار یا 12.99 دلار در ماه) می‌کند، کارت اعتباری برند این شرکت بالاترین بازده پاداش را ارائه می‌کند. با خرید از آمازون با ویزات کارت ، 5% بازپرداخت نقدی در Amazon.com و Whole Foods Market. از آنجایی که آمازون پرایم 100 میلیون مشترک دارد و در حال رشد است، بسیاری از افراد در حال حاضر این نیاز را برآورده می کنند.

خرید از آمازون با ویزا کارت

چهار کارت اعتباری آمازون

در اینجا چهار کارت اعتباری آمازون را برای کمک به شما در انتخاب بهترین کارت برای نیازهای خود تقسیم می کنیم.

•    کارت Visa Rewards Amazon Prime

•    کارت ویزا پاداش آمازون

•    کارت فروشگاه آمازون

•    کارت فروشگاه پرایم آمازون

کارت Visa Rewards Amazon Prime

5% بازپرداخت نقدی در Amazon.com و Whole Foods Market دارد. بازگشت 2% در رستوران ها، پمپ بنزین ها و داروخانه ها،  1% برگشت برای سایر خریدها را دارد. پاداش خوش آمد گویی کارت هدیه 100 دلاری Amazon.com پس از تأیید را دریافت خواهید کرد. خرید از آمازون با ویزات کارت ، بدون هزینه سالانه است. هزینه انتقال موجودی در این روش، 5٪، حداقل 5 دلار می باشد.

کارت هدیه 150 دلاری Amazon.com پس از تأیید، بدون نیاز به هزینه دریافت خواهد شد و 5% بازگشت به Amazon.com و Whole Foods Market را خواهد داشت. ضمن آنکه برای خریدهای خارج از ایالات متحده هیچ کارمزدی دریافت نمی شود.

در این روش، عضویت Prime الزامی است. کارت امضای ویزای آمازون Prime Rewards، که از طریق Chase ارائه می‌شود، به کاربرانی که بالاترین نرخ بازگشت نقدی نامحدود کارت‌های اعتباری برند آمازون را انتخاب کرده‌اند، پاداش می‌دهد. 

برای تمام خریدهایی که توسط اعضای Prime در آمازون و Whole Foods انجام می شود، 5٪ وجه نقد قوی دریافت می کنید. این یکی از دلایل کلیدی این است که خرید از آمازون با ویزات کارت ، در کل انتخاب شماره یک برای خرید آنلاین دارد. علاوه بر بازپرداخت سخاوتمندانه 5 درصدی پول نقد در این دو خرده فروش، این کارت به کاربران 2 درصد پس از خرید در رستوران ها، پمپ بنزین ها و داروخانه ها را ارائه می دهد. 

پیشنهاد مطالعه:معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

اگر در حال بررسی هستید که آیا عضویت آمازون پرایم ارزش هزینه را دارد، این کارت می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که دارندگان کارت می توانند به عنوان پاداش خوش آمدگویی، یک کارت هدیه 100 دلاری Amazon.com دریافت کنند که 119 دلار عضویت سالانه در سال اول شما را جبران می کند.

عضویت آمازون پرایم به شما امکان می دهد به تعدادی از مزایا، از جمله ارسال رایگان دو روزه، دسترسی به Prime Video و تخفیف های انحصاری در Whole Foods دسترسی داشته باشید. با این اوصاف، خرید از آمازون با ویزات کارت ، رقابتی‌ترین پاداش خوش آمدگویی را ندارد.

کارت ویزا پاداش آمازون

3% بازپرداخت نقدی در Amazon.com و Whole Foods Market داشته و بازگشت 2% در رستوران ها، پمپ بنزین ها و داروخانه ها،  1% برگشت برای سایر خریدها را دارد. پاداش خوش آمد گویی در این روش، کارت هدیه 50 دلاری Amazon.com پس از تایید است و هزینه سالانه ندارد.

 ضمن آنکه هزینه انتقال موجودی، 5٪، حداقل 5 دلار می باشد. این روش، بدون نیاز به عضویت در Prime بوده و اگر عضویت آمازون پرایم ندارید اما هنوز هم اغلب از وب سایت برای خرید استفاده می کنید، گزینه دیگر آمازون Rewards Visa Signature Card است. 

این کارت اعتباری در مقایسه با خرید از آمازون با ویزات کارت ، نیازی به عضویت در Prime ندارد و همچنان 3% را در آمازون و Whole Foods به همراه 2% در رستوران‌ها، پمپ بنزین‌ها و داروخانه‌ها ارائه می‌دهد. مجموع جوایز سال اول شامل امتیازهای کسب شده از پاداش خوش آمد گویی است. 

خرید از آمازون با ویزا کارت

کارت فروشگاه آمازون

در این روش، پاداش خوش آمد گویی، کارت هدیه 10 دلاری Amazon.com پس از تأیید است و هزینه سالانه ندارد. در صورت پرداخت کامل مبلغ خرید در طی 6، 12 یا 24 ماه، برای تمام خریدهای آمازون 150 دلاری یا بیشتر، هیچ سودی نمی پردازید.

انتقال موجودی در این کارت در مقایسه با خرید از آمازون با ویزات کارت ، قابل اجرا نمی باشد. توجه به این نکته اهمیت دارد که این کارت فقط در آمازون قابل استفاده است. اگر عضو Prime نیستید، اما همچنان به دنبال خرید بزرگ در آمازون هستید، کارت فروشگاه Amazon.com که از طریق Synchrony ارائه می‌شود، به شما امکان می‌دهد به مدت ۶، ۱۲ یا ۲۴ ماه به تامین مالی بدون بهره دسترسی داشته باشید.

در صورتی که کل مبلغ خرید طی 12 ماه به طور کامل پرداخت شود، برای خریدهای Amazon.com  600 دلاری یا بیشتر، هیچ سودی نمی پردازید. در طول دوره مالی ویژه، همچنان باید حداقل پرداخت ماهانه را بپردازید. برای دریافت سود کامل، باید کل موجودی را قبل از پایان دوره معرفی پرداخت کنید، در غیر این صورت، تمام سودی را که در طول دوره 6، 12 یا 24 ماهه به دست آورده اید، در مقایسه با خرید از آمازون با ویزات کارت متحمل خواهید شد. 

پس از پایان دوره مقدماتی، یک APR متغیر بالای 25.99٪ وجود دارد. هیچ پاداشی برای خرج کردن وجود ندارد، اما پس از تایید کارت اعتباری، می توانید یک کارت هدیه 60 دلاری آمازون دریافت کنید.

کارت فروشگاه پرایم آمازون

پاداش بازگشت 5% در Amazon.com را داشته و پاداش خوش آمد گویی، کارت هدیه 60 دلاری Amazon.com پس از تایید می باشد. در صورت پرداخت کامل مبلغ خرید در طی 6، 12 یا 24 ماه، برای تمام خریدهای آمازون 150 دلاری یا بیشتر، هیچ سودی نمی پردازید. انتقال موجودی در این روش امکان پذیر نیست.

اما مهم است که در نظر داشته باشید عضویت Prime الزامی است و 5% بازگشت فقط برای خریدهای Amazon.com اعمال می شود. ضمن آنکه این کارت فقط در آمازون قابل استفاده است. کارت فروشگاه پرایم آمازون که برای افرادی که عضویت پرایم را دارند، در دسترس است، دارای همان پیشنهادات مالی تبلیغاتی مانند کارت فروشگاه آمازون و همچنین جوایز بازگشت نقدی است.

با استفاده از این کارت، در مقایسه با خرید از آمازون با ویزات کارت می‌توانید 5 درصد از خریدهای Amazon.com به دست آورید. دارندگان کارت باید بین کسب درآمد 5 درصدی یا استفاده از دوره مالی تبلیغاتی یکی را انتخاب کنند. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش آنلاین عکس

کارت اعتباری مناسب

کدام کارت اعتباری برای کیف پول شما بهترین است؟ در اینجا بهترین کارت های اعتباری برای حمل و نقل رایگان وجود دارد که می توانند خریدها را در مدت دو روز تحویل دهند. وجود دارد. شما می توانید از کارت هدیه ویزا پیش پرداخت برای خرید در آمازون استفاده کنید، اما باید در سراسر سیستم کار کنید تا این اتفاق بیفتد.

آمازون اجازه تقسیم پرداخت بین کارت های هدیه بارگذاری شده در حساب و سایر روش های پرداخت را نمی دهد، بنابراین باید قیمت خریدهای خود را با موجودی کارت هدیه خود تنظیم کنید. در اینجا نحوه بارگیری کارت هدیه ویزا در حساب آمازون آورده شده است تا بتوانید از آن برای در مقایسه با خرید از آمازون با ویزات کارت استفاده کنید.

اگر آمازون امکان استفاده بیشتر را ایجاد می کرد، همه از کارت های هدیه آمازون استفاده می کردند. در حالی که گیفت کارت آمازون یک هدیه عالی است، کارت هدیه ویزا حتی بهتر است. در واقع، یک کارت هدیه ویزا حتی پول نقد را هم پوشش می دهد. زیرا نمی توانید از کارت آمازون در پیتزافروشی محلی، پمپ بنزین یا برای خرید بلیط سینما استفاده کنید و نمی توانید از پول نقد برای خرید از آمازون یا سایر خرده فروشان آنلاین استفاده کنید.

برای استفاده از گیفت کارت ویزا در آمازون، اساساً باید سایت را فریب دهید و فکر کند که کارت اعتباری یا نقدی دیگری را به حساب خود اضافه می کنید و اصلاً از آن به عنوان کارت هدیه استفاده نمی کنید. بنابراین قبل از اینکه موجودی کارت را به حساب خود اضافه کنید و خرید از آمازون با ویزات کارت را داشته باشید، باید مطمئن شوید که ویزا برای اقدام آماده است.

توجه داشته باشید که نمی توانید خریدها را بین کارت هدیه بارگذاری شده در حساب خود و روش پرداخت دیگری تقسیم کنید، بنابراین مطمئن شوید که با دقت و موجودی خود خرید کنید. اطمینان حاصل کنید که کارت هدیه ویزا شما فعال و آماده است.

ممکن است رسید هدیه یا دارنده کارتی دریافت کرده باشید که وضعیت فعال شدن آن را تأیید می کند، اما می توانید فقط با شماره تلفن پشت کارت تماس بگیرید. بعد، موجودی کارت را بررسی کنید. این به ویژه اگر قبلاً از آن استفاده کرده اید بسیار مهم است، اما از آنجایی که خرید از آمازون با ویزات کارت ، اغلب دارای هزینه فعال سازی هستند، آن کارت 50 دلاری ممکن است در واقع موجودی 49 دلاری داشته باشد. 

خرید از آمازون با ویزا کارت

بارگیری کارت هدیه ویزا در آمازون

برای شروع، به صفحه اصلی آمازون در رایانه خود بروید یا آن را روی تلفن خود انتخاب کنید.

از منوی کشویی از سه خط موازی در سمت چپ بالای صفحه در برنامه تلفن همراه، یا با نگه داشتن ماوس روی برگه «حساب و فهرست» در سمت راست بالای رایانه، به صفحه «حساب شما» بروید. به "حساب خود" رفته و روی پیوند «مدیریت گزینه‌های پرداخت» کلیک کنید یا ضربه بزنید.

زیر عبارت «Amazon Gift Card»، روی «Reload your balance» کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.  موجودی روی کارت را در کادر «$ وارد کنید، سپس «افزودن کارت» را در پایین انتخاب کنید. اطلاعات را دقیقاً همانطور که روی کارت نشان داده شده است اضافه کنید، یعنی شماره کارت و «نام»، که ممکن است «هدیه ای برای شما» یا بیانیه کوتاه دیگری باشد، و تاریخ انقضا را وارد کنید.

پیشنهاد مطالعه:عضویت در شبکه هولو Hulu

از شما خواسته می شود آدرس خود را وارد نمایید، اگرچه کارت از نظر فنی به هیچ مکانی مرتبط نیست. هنگام خرید از آمازون با ویزات کارت ، مطمئن شوید که کارت هدیه ای را که به تازگی بارگذاری کرده اید به عنوان روش پرداخت خود انتخاب نموده اید. می توانید آن را با چهار رقم آخر شماره روبرو شناسایی کنید.

این شاید ناراحت کننده است که نمی توانید از کارت هدیه همراه با روش پرداخت دیگری استفاده کنید، درست است؟ اما می‌توانید از موجودی کارت خود برای خرید گیفت کارت (یا کد) آمازون استفاده کنید که می‌توانید برای هر چیزی در سایت استفاده کنید و آزادانه با روش پرداخت دیگری ترکیب کنید. شما می توانید در این خصوص و برای خرید از آمازون با ویزات کارت از طریق 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد