سفر با AirBnB

سفر با AirBnB

توسط : تیم محتوا
1,831

آیا می‌دانستید که سایت AirBnB زمانی شروع شد که برخی از دانشجویان، تشک ‌های بادی را در آپارتمان اجاره کردند، زیرا تمام اتاق ‌های شهرشان کاملاً برای یک جشنواره رزرو شده بود؟ این شرکت از آن زمان تا به حال پیشرفت کرده است و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب برای سفر تقریباً به هر نقطه می باشد.با وجود اینکه تجربه ای کاملا متفاوت با رزرو هتل است، اکثر مسافران آن را دوست دارند. درست است که این روش، برای همه مناسب نیست، اما دلایل بسیار خوبی وجود دارد که حداقل آن را امتحان کنید.

درباره AirBnB

از زمان تأسیس در سال 2008، Airbnb دامنه دسترسی و ارائه محصولات خود را گسترش داده است. آنها دیگر صرفاً جزء اصلی محل اقامت برای تعطیلات آخر هفته و تعطیلات خانوادگی نیستند، اکنون به طور فزاینده ای میزبان مسافران تجاری و استراحتگاه های شرکتی در املاک خود در سراسر جهان هستند.

در سال 2015، 250 مشاغل مختلف، در این شرکت ثبت نام کردند. تنها سه سال بعد، این تعداد به بیش از 700000 افزایش یافت. این افزایش جذب تا حدی می تواند با تمرکز فزاینده بر جذب و حفظ کارکنان توضیح داده شود. مدیران تمایل بیشتری به تأیید سفرهای تفریحی دارند و به مسافران شرکتی اجازه می دهند اقامت خود را تا آخر هفته تمدید کنند. به علاوه، رزرو اقامتگاه های جایگزین به دلایل مختلفی که بررسی خواهیم کرد در حال افزایش است.

در حالی که از طریق اقامت Airbnb شرکتی مزایایی وجود دارد، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. بنابراین، فهرست‌های این شرکت، چگونه در مقابل هتل‌ های سنتی قرار می‌گیرند؟ آیا آنها واقعاً برای سفرهای کاری مناسب هستند و آیا می توانند اقامتگاه های مناسب برای تیم های کاری را تضمین کنند؟ در اینجا این سوالات را بررسی کرده و نگاهی اجمالی به نظر شرکت‌ها در مورد استفاده از این سایت برای سفرهای کاری خود خواهیم داد.

سفر با AirBnB

روش عملکرد 

Airbnb صنعت مسافرت شرکتی را هدف قرار داده است. آنها از به اشتراک گذاشتن نحوه سود کسب و کارها و کارمندان هنگام استفاده از خدمات خود عالی هستند. در سال 2018 آنها شبکه حرفه ای خود را به عنوان Airbnb for Work تغییر نام دادند و شروع به نوسانات سخت در بازار مسافرتی شرکتی کردند.

این به عنوان یک سرویس، ابتکارات خلاقانه‌ای را برای جذب مسافران تجاری ارائه می‌کند. با این حال، باید دید که آیا اینها راه حل های موثری برای چالش های سفر شرکتی هستند یا خیر. به عنوان مثال، بر خلاف مسافران تعطیلات، مسافران تجاری نمی خواهند برای الهام گرفتن و کشف، وقت خود را صرف

مرور سایت کنند. 

آنها زمان و مکان سفر خود را می دانند و راه حلی سریع، راحت و قابل اعتماد می خواهند. سایت آماده سفر تجاری Airbnb در حال حاضر به مسافران اجازه می دهد تا بر اساس دسته بندی جستجو کنند، مانند هتل های بوتیک و آپارتمان های خدماتی را دارد.

پیشنهاد مطالعه:هاستل های معروف دبی

ایجاد حساب کاربری 

متأسفانه، پس از انتخاب نوع اقامتگاه مورد نظر خود، کاربران به صفحاتی از گزینه‌ها هدایت می‌شوند که برای مسافران تجاری مناسب نیستند. هدف Airbnb با فیلتر «برای کار» این است که شناسایی خانه ‌های مناسب را برای مسافران شرکتی آسان ‌تر کند. وقتی حسابی با آدرس ایمیل کاری ایجاد می‌کنید، به‌طور خودکار این گزینه به شما داده می‌شود که نتایج جستجو را برای دارایی‌های بررسی‌شده برای سفرهای کاری فیلتر کنید.

اما در حالی که ویژگی جستجوی Airbnb For Work غیرقابل اعتماد است، مسافران تجاری زمان قابل توجهی را برای جستجوی فهرست‌ها برای یافتن اقامتگاه‌های خود تلف می‌کنند. با کمک یک سرویس نگهبان معتبر که می تواند طیف وسیعی از راه حل ها را برای برنامه سفر شما ارائه دهد، می توان این زمان را ذخیره کرد و از آن استفاده بهتری کرد.

سایر ویژگی ها، کمی موفق تر هستند. برای مثال، خرج کردن با یک کلیک، ناامیدی مسافران تجاری در مورد بازپرداخت را برطرف می کند. مسافران می توانند به جای رزرو با کارت شخصی و بازپرداخت توسط شرکت، صورتحساب اقامت خود را مستقیماً به شرکت پرداخت کنند.

این رویکرد مدیریت جریان نقدی را برای کارمند آسان‌تر می‌کند و از نظر تئوری، از طریق داشبورد شخصی‌شده، پرداخت ‌ها را برای شرکت آسان ‌تر می‌ کند. با این حال، شرکت ها باید صورتحساب جداگانه ای را برای اقامت، حمل و نقل و غیره انجام دهند.

فرآیند رزرو راحت

سیستم رزرو در AirBnB به گونه ای طراحی شده است که سریع، راحت و شهودی باشد. برای شروع، نمایه خود را پر می کنید، یک عکس اضافه می کنید و مراحل تأیید را طی می نمایید. همه اینها به میزبان شما کمک می کند تا ایده خوبی از شخصیت شما پیدا کند، بنابراین مطمئن شوید که آنچه را که در سفر دوست دارید به آنها بگویید. 

این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد، اما شما فقط باید یک بار آن را انجام دهید. برای بررسی لیست های مقصد خود، تاریخ سفر و تعداد افراد گروه خود را وارد کنید. فهرستی از فضاهای موجود را دریافت می نمایید که حاوی عکس‌ها، اطلاعات و در دسترس بودن است. 

می توانید این موارد را بر اساس قیمت مرتب کنید یا به نقشه نگاه کنید تا ببینید در کجا قرار دارند. هنگامی که فضایی را پیدا کردید که ظاهر خوبی داشت، گفتگو با میزبان را شروع کنید، سؤالی بپرسید و درخواست رزرو کنید. بهترین میزبان ها به سرعت پاسخ خواهند داد.

سفر با AirBnB

قیمت پایین

سفر می تواند گران باشد. حتی با وجود سایت ‌های تخفیف‌ دهنده، استراحتگاه‌های جامع و بسته‌های تعطیلات، هنوز هم می‌توانید هزینه زیادی برای اقامت چند هفته‌ای در مقصد مورد علاقه‌تان بپردازید و اگر می‌خواهید هر شب در حرکت باشید، سفر، حتی بدتر است. 

خبر خوب این است که بسیاری از میزبان های AirBnB لیست های اقتصادی ارائه می دهند. باید بدانید که هر کجا با استفاده از این روش اقامت کنید، احتمالاً چندان شبیه هتل نخواهد بود. در بیشتر موارد، شما در خانه واقعی شخصی می ‌مانید، اما اگر مایلید از بسیاری از امکانات سنتی مانند حمام خصوصی، حضور در تمام ساعات و رزروهای لحظه آخری چشم پوشی کنید، اگرچه برخی از میزبانان این موارد را ارائه می‌دهند، AirBnB می تواند یک جایگزین اقتصادی باشد. 

بررسی نظر مسافران قبلی

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که دوست دارید به جای دنبال کردن رد پای کسانی که قبل از شما رفته اند، مسیر خود را ادامه دهید، فهرست های این سایت را برای سفر خود بررسی کنید. در اینجا برخی از منحصر به ‌فردترین اقامتگاه‌ها را در جهان ارائه می‌کند و میزبان ‌ها واقعاً در سراسر جهان زندگی می‌کنند. 

در حالی که برخی از اقامتگاه ها به معنای واقعی کلمه در هتل های واقعی هستند، اکثر آنها کاملاً منحصر به فرد می باشند. وقتی در خانه ای دورهمی می مانید، کمی تاریخ بیاموزید، وقتی از یک اتاق نشیمن در فضای باز لذت می برید روحیه خود را تجدید کنید، یا وقتی در یک قلعه اروپایی اقامت دارید طعم زندگی مجلل را بچشید. شما به معنای واقعی کلمه ماجراجویی خود را با AirBnB انتخاب می کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های عمان

آشنایی با یک محلی 

بهترین راه برای تجربه یک مقصد مانند یک محلی چیست؟ هنگامی که در لیست های مقصد خود پیمایش می کنید، نمایه های میزبان های بالقوه را بررسی کنید. گاهی اوقات لیست ها توسط پیوندهایی که در سفرهای خود عاشق این مکان شده اند، میزبانی می شود و آشنایی با آنها می تواند سرگرم کننده باشد. 

با این حال، معمولا میزبان شما محلی خواهد بود. مردم محلی راهی برای دانستن مسائل یک مکان دارند. آنها بیشتر زندگی خود را آنجا بوده اند و می توانند بهترین مکان ها برای غذا خوردن، دیدنی ها و دام هایی که باید از آنها دوری کنید را به شما بگویند، اما حتی بهتر از آن در  AirBnB ، آنها خودشان اصل مقصد شما را تجسم می کنند. 

الگوهای گفتاری، عادات، خصلت ها و نگرش های آنها همه نشان دهنده محل زندگی آنهاست. حتی اگر واقعاً نمی توانید میزبان خود را ملاقات کنید که گاهی اوقات اتفاق می افتد، صرفاً با حضور در خانه یک محلی چیزهای زیادی در مورد فرهنگ محلی خواهید آموخت.

حس در خانه بودن 

وقتی در یک هتل اقامت می کنید، آیا تجربه ای غیرشخصی برای شما احساس می شود؟ برخی از استراحتگاه‌های سطح بالا و هتل‌ های مجلل تلاش می‌کنند تا همه مهمانان خود را با نام خطاب کنند، اما در بسیاری از هتل‌ها، شما فقط مهمان هستید.

 با این حال، وقتی با یک میزبان AirBnB اقامت می‌کنید، راحت هستید. میزبان شما تعداد زیادی مهمان دارد، بنابراین او معمولا زمان زیادی برای آشنایی با شما دارد. میزبان ها به خاطر ایجاد تجربیات فردی با دم کردن قهوه مورد علاقه شما، ایجاد فهرستی مناسب از مناظر برای دیدن، یا بریدن گل های مورد علاقه شما از باغ برای میز کنار تخت شما شناخته می شوند.

سفر با AirBnB

یادگیری زبان جدید

اگر به مکانی سفر می‌کنید که مردم به یک زبان خارجی صحبت می‌کنند، این فرصتی برای یادگیری آن است. اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی یا هر زبانی که روی آن کار می‌کنید، را امتحان کنید. بسیاری از هتل‌ها صحبت کردن با شما را به زبان خودتان ضروری می‌دانند، اما میزبانان همیشه منابع لازم برای یادگیری زبان هر یک از مهمانان خود را ندارند. 

این بدان معناست که شما در شرایطی قرار خواهید گرفت که باید چند کلمه را به زبان محلی یاد بگیرید. اگر قبلاً با زبان محلی آشنا شده اید یا در حال مطالعه آن بوده اید، صحبت کردن با میزبان فرصتی عالی برای تمرین لهجه و یادگیری برخی از عباراتی است که آنها در مدرسه آموزش نمی دهند. هیچ راهی بهتر از صحبت کردن با یک زبان بومی برای تسلط بر زبان وجود ندارد.

حمایت از اقتصاد مشترک 

این یکی از بزرگترین مزایای اقتصاد مشترک است. اقتصاد مشترک کسب درآمد را برای افرادی مانند شما آسان تر می کند. چه آنها میزبان AirBnB باشند و چه رانندگان اوبر، شما به آنها کمک می کنید هزینه های خود را تامین کنند. بهترین بخش این است که میزبان شما تقریباً تمام سود اقامت شما را حفظ می کند. 

این شرکت، تنها درصد کمی از رزرو شما را می گیرد، به طوری که پول مستقیماً به اقتصاد محلی باز می گردد، نه به برخی زنجیره های بین المللی که دفتر مرکزی آنها در قاره دیگری واقع شده است. مثل این است که به جامعه ای که سفر شما را در وهله اول خاص کرده است، برگردانید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های ارزان در گرجستان

معاملات ایمن

وقتی از طریق AirBnB رزرو می‌کنید، هزینه‌های رزروی که پرداخت می‌کنید به سمت پشتیبانی از زیرساخت می‌رود. این شرکت به طور مداوم در حال به روز رسانی و بهبود سیستم های خود است تا هم میزبانی و هم سفر را ایمن تر کند. برای شروع، میزبان شما هرگز هیچ یک از اطلاعات مالی شما را نمی بیند. 

در واقع، آنها حتی یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل دریافت نمی کنند مگر اینکه شما بخواهید. وقتی فضایی را رزرو می کنید، این شرکت پول شما را تا صبح بعد از اولین شب اقامت در فضایی که رزرو کرده اید نگه می دارد. سپس آنها این وجوه را به میزبان شما تحویل می دهند. 

آشنایی با مسافران

بسیار شبیه فضایی از نوع هاستل، بسیاری از میزبانان AirBnB فرهنگ سفر دوستانه را در خانه های خود پرورش می دهند. افرادی که از سفر به این طریق لذت می‌برند، اغلب مسافرانی دوستانه، صمیمی و با تجربه هستند که نمی‌توانند منتظر بمانند تا با موقعیت های سرگردان آشنا شوند. 

اگر شما هم از همین قبیل هستید، این روش را امتحان کنید. ملاقات با دوستان و شرکای مسافرتی در جاده معمول است و میزبان شما می تواند راه مناسبی برای آن باشد. حتی اگر در یک اتاق خصوصی اقامت دارید، میزبان شما ممکن است بیش از یک اتاق را به مسافران اجاره دهد. 

از مکالمه با قهوه صبحگاهی، سوارکاری و آشنایی با مردم از دیگر مکان‌های دور لذت ببرید. ممکن است در مورد مکان جدیدی که می خواهید روزی از آن بازدید کنید مطلع شوید و اگر آن مکان جایی باشد که مهمان همکارتان با آن تماس می گیرد، از قبل به آنجا ارتباط خواهید داشت. 

سفر با AirBnB

ایمنی شخصی

برای افرادی که هرگز از AirBnB استفاده نکرده‌اند، ماندن در خانه یک غریبه ممکن است ناامن به نظر برسد، به خصوص در مکانی که هرگز نرفته‌اید. احتمالاً داستان های ترسناک در مورد لیست ها در اینترنت دیده اید. اگرچه این داستان ها نشان دهنده هنجار نیستند. 

اکثر میزبان ها می خواهند که شما اوقات خوبی داشته باشید و این سایت برای ارائه یک تجربه عالی و ایمن به شما راه اندازی شده است. هنگامی که در یک فهرست  AirBnB قرار دارید، شما و میزبانتان به یکدیگر نظر می‌دهید. همانطور که نظرات نمایه شما به سایر میزبان ها می گوید که شما چه نوع مهمانی هستید، نظرات نمایه های میزبان به شما در مورد نوع شخص و مکانی که در آن اقامت خواهید داشت می گوید.

 اگر نگران امنیت خود هستید، فقط با میزبانانی رزرو کنید که 20 نظر مثبت یا بیشتر دارند. ببینید مهمانان دیگری مانند شما درباره آنها چه می گویند و از هر چیزی که باعث ناراحتی شما می شود اجتناب کنید. می توانید برای رزور در سایت AirBnB ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

برچسـب هـا : مسافرتی ، سایت AirBnB
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد