خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

توسط : تیم محتوا
1,985

سیستم های انتقال متعددی وجود دارد که می توانید هنگام خرید ارزهای دیجیتال از آنها استفاده کنید. WebMoney یکی از آنهاست، زیرا در بسیاری از پلتفرم های صنعت وجود دارد. راهنمای خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در این خصوص، بهتر تصمیم گیری کنید

نحوه خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

برای این کار، به صرافی بیت کوین یا دیگر رمز ارزهایی که مد نظر دارید و WebMoney را می پذیرد وارد شده یا ثبت نام کنید. به بخش خرید سریع بروید. تعداد بیت کوین هایی که می خواهید بخرید را مشخص کنید. وب مانی را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کرده و بیت کوین های خود را در چند ساعت دریافت کنید.

هر روزه رمزارزها در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا می کنند. بیت کوین بدون هیچ شکی می تواند به عنوان یک رهبر در میان سایر ارزهای دیجیتال شناخته شود. در برخی از کشورها، بیت کوین تاییدیه و عملکردی مشابه پول فیات دریافت کرده است. به دلیل مزایای بی شمار پول اینترنتی، مردم بیشتر به آن اعتماد می کنند و خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی رونق می گیرد.

خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

نحوه مبادله وب مانی به بیت کوین

بسیاری از افراد پس انداز خود را به بیت کوین منتقل می کنند. بسیاری از کافه‌ ها و رستوران ‌ها، بانک‌ ها، فروشگاه ‌های آنلاین و داروخانه‌ها، آژانس‌ های مسافرتی، هتل‌ ها و رسانه‌ های جمعی شروع به پذیرش آنها به عنوان روش پرداخت می‌کنند.

اما باید اشاره کرده که هنگام خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی ، به سختی می توان یک مبدل وب مانی خاص به بیت کوین پیدا کرد. معمولاً این بازارهای آنلاین طیف وسیعی از خدمات را پیشنهاد می کنند. در انتخاب صرافی، همه باید مراقب باشند و هرگز این انتخاب را بی پروا انجام ندهند. 

اینترنت می تواند مکانی بسیار راحت برای انجام تجارت، خرید وسایل ضروری، داروها، خدمات باشد، اما همچنین زمینه مناسبی برای کلاهبرداران و دزدان است. این مسئولیت شماست که بررسی کنید آیا منبعی که قرار است استفاده نمایید، قابل اعتماد است یا خیر. تمام منابع موجود را بررسی کنید، چندین بررسی و رتبه بندی را بخوانید تا مطمئن شوید که اطلاعات مطمئنی دارید.

لوکال بیت کوین ها

LocalBitcoins یک صرافی همتا به همتا قابل اعتماد و راحت برای خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی است که مقررات بسیار کمی دارد و نیازی به تأیید شخصیت ندارد. این انتقال امن و سریع را مستقیماً بین فروشندگان و خریداران فراهم می کند. این به عنوان یک سپر عمل می کند و در توافق بین کاربران دخالت نمی کند. این باعث می شود، این صرافی یکی از خصوصی ترین و ناشناس ترین سرویس ها باشد.

عملکرد آن مشابه حراج ها است که در آن افرادی که در همان منطقه زندگی می کنند، می توانند معامله ای را با مبلغ و قیمت انتخابی ارسال کنند. سپس منتظر پاسخ شخصی هستند که شرایط فروش را دوست دارد و آماده پذیرش آن است. رابط کاربری ساده و دوستانه است. صفحه اصلی تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید بیت کوین را دارد.

برای ورود به آن، یک حساب کاربری جدید ثبت کنید. این بخش، کاملا رایگان است و سپس به بخش خرید سریع بروید. همه چیز برای خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی بسیار ساده است، فقط مقدار، ارز، کشور و روش پرداخت را انتخاب کنید، در مورد ما WebMoney است، و سپس جستجو را اجرا کنید.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال معتبر با پشتوانه طلا

لیست فروشندگان موجود

لیست فروشندگان موجود با قیمت آنها و مبلغی که آماده فروش هستند، روی صفحه نمایش داده می شود. نقطه سبز نزدیک نام، به این معنی است که این کاربر در عرض چند دقیقه پاسخ می دهد، زرد نشان می دهد که بیش از نیم ساعت طول می کشد تا این فروشنده به سفارش شما پاسخ دهد. برای مشاهده اطلاعات کامل فروشنده، روی نام مستعار فروشنده کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که با یک کاربر قابل اعتماد معامله می کنید که اطلاعات تایید شده و تعداد کافی تراکنش تایید شده را دارد. معامله ای را که دوست دارید انتخاب کرده  و خرید را برگزینید. در صفحه بعد باید WMID و شماره کیف WM خود را ارائه دهید. این فقط به تقاضای فروشنده بستگی دارد.
LocalBitcoins  یک درصد کارمزد دریافت می کند که در مقایسه با سایر صرافی ها زیاد نیست. مزایای دیگر خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی عبارتند از:

•    پردازش سریع معاملات و در دسترس بودن در سراسر جهان

•    قدیمی ترین و بزرگترین و قابل اعتماد ترین تبادل همتا به همتا

•    دارای پشتیبانی سریع و واجد شرایط و انجمن هایی برای اشتراک گذاری کاربران

صرافی Betatransfer

برای خرید بیت کوین در صرافی Betatransfer باید ثبت نام کرده و قوانین سایت را بپذیرید. نیازی به افشای اطلاعات شخصی شما نیست، فقط نام مستعار، رمز عبور و ایمیل را وارد نمایید . سپس می توانید پول خود را به ارزهای دیجیتال و بالعکس تبدیل کنید و برای خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی اقدام نمایید.

در صفحه شروع WebMoney را در بخش معین شده ارسال می کنید و بیت کوین را در بخش دریافت می کنید،انتخاب خواهید کرد. با فرمی که باید شماره کیف پول WM و آدرس بیت کوین خود را که باید به آن ارسال شود، به صفحه ای هدایت می شوید. WebMoney را برای تبادل انتخاب کنید، Exchange را فشار دهید و اپراتور بیت کوین های شما را به زودی در کیف پول شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که تمام معاملات بین ساعت 9 صبح تا نیمه شب به وقت مسکو انجام می شود.

خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

تبادل وب مانی به بیت کوین

به نظر می رسد این سایت تجاری قابل اعتماد است. مشتریان بسیار مثبت بوده و مردم انتقال سریع و خدمات پشتیبانی خوبی را هنگام خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی را گزارش می دهند. قیمت ها منصفانه است و سایت کاربر پسند می باشد.

Cryptex24

به نظر می رسد صرافی Cryptex24 قابل اعتماد است، نظرات مثبتی دارد، اما WebMoney را به عنوان روش پرداخت نمی پذیرد. شما می توانید ارزهای مختلف و پول مجازی را به کیف پول WM خود ارسال کنید، اما نه برعکس.

OKchanger

سایت OKchanger.com در واقع یک سایت تجارت ارز نیست. این یک پلتفرم است که در آن صرافی های محبوب نظارت و بررسی می شوند. این به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید تا چگونه پول مبادله کنید و کجا بیت کوین را با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان بخرید یا بفروشید.

بررسی کنید که در خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی چه چیزی دریافت می کنید و چه چیزی ارسال می نمایید. این سیستم صرافی های قابل اعتمادی را که در این راستا کار می کنند، پیدا می کند. همچنین می توانید نرخ ها را ببینید، از ماشین حساب استفاده کنید و آمار را بررسی نمایید. یک ویدیوی آموزشی برای کمک به بازدیدکنندگان برای درک نحوه عملکرد سایت وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:بررسی کیف پول اینفینیتو

Netex.me

به نظر می رسد Netex.me که زمانی مبادله کننده محبوب پول الکترونیکی بود، دیگر با WebMoney و BTC کار نمی کند. آنها در این سایت فعال نیستند. آخرین اخبار سایت مربوط به سال 2016 است. همتای سایت Netex.io دارای بیت کوین در منو است، اما فاقد WebMoney است. نظرات مشتریان عمدتا منفی است، به این خدمات نباید اعتماد کرد.

PayBis.com

PayBis به خود می بالد که ویژگی اصلی آن سهولت استفاده است. این یک پلت فرم معاملاتی راحت، با امکانات کامل، اما در عین حال ساده و سریع برای خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی است. تقریباً با تمام ارزهای دیجیتال محبوب کار می کند و فرآیند سریع و راحت فروش و خرید پول الکترونیکی را با نتایج مثبت تضمین شده ارائه می دهد.

طراحی سایت مینیمال و کاربرپسند است. شما با علامت زدن باکس های مربوطه انتخاب می کنید که چه چیزی خرج می کنید و چه چیزی خریداری می کنید و سپس می توانید به معامله ادامه دهید. این مبادله برای مبتدیان ایده آل است، همه چیز به سادگی ABC است. شما می توانید تعداد بیت کوینی که می خواهید بخرید را مشخص کنید. 

سایت مبلغی را که باید از حساب وب مانی خود واریز کنید محاسبه می کند. تراکنش ها سریع و 100% موفق هستند. فرآیند تایید شامل دو مرحله است. ابتدا کاربر از طریق آدرس ایمیل یا حساب شبکه اجتماعی ثبت نام می کند. در مرحله بعد، سایت برای ارائه ایمنی و امنیت بالاتر به مدرک هویت و اطلاعات شخصی نیاز دارد. 

هر کاربر می تواند سطح اعتبار سنجی را در خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی انتخاب کند، اما این فقط بر محدودیت تراکنش یکباره ممکن تأثیر می گذارد. PayBis به عنوان یکی از قابل اعتمادترین، سریع ترین و دقیق ترین بازارهای معاملاتی و یکی از گران ترین بازارها نیز می باشد. کمیسیون در هر معامله 4.95 درصد است.

خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

چه مبادله ای را باید انتخاب کنم؟

این یک سوال بزرگ برای همه افرادی است که می خواهند وب مانی را به بیت کوین تبدیل کنند. بر اساس منابع اینترنتی تحلیل شده، LocalBitcoins، Betatransfer و PayBis بهترین و ساده ترین عملکرد، طراحی کاربرپسند، عملیات سریع و نظرات مثبت مشتریان را دارند. آنها سطح بالایی از ناشناس ماندن را فراهم می کنند و در سراسر جهان فعالیت می کنند.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

سیستم مالی جهانی در ارزهای دیجیتال 

سیستم مالی دائما در حال بهبود است که خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی را نیز شامل می شود. بنابراین، ظهور پول الکترونیکی آغاز دوران تسویه حساب های مالی مجازی در وب بود. ایجاد خدمات انتقال آنی وجه امکان تبدیل واحدهای عنوانی به قبض های مختلف را با هزینه ای متوسط فراهم کرد. منابع روسی زبان زیادی برای این منظور وجود دارد، با این حال، WebMoney  از اعتماد و حمایت ویژه چندین میلیون مخاطب برخوردار است.

در شرایط واقعیت ‌های مدرن، سیستم مالی خود را تحت هجوم شدید رقیب واقعی اسکناس‌های سنتی، ارز دیجیتال بیت‌کوین قرار داد. در حال حاضر قابل توجه است که چگونه پول دیجیتال به آرامی اما مطمئناً همتایان خود را از Olympus مالی تغییر می دهد. اولین ارز دیجیتال، دیگر در برابر مخالفان تنها نیست. به هر حال، تعداد آلتکوین ها هر روز در حال افزایش است. چنین گارد سواره نظام، در نبردی نابرابر و دشوار برای بقا، موقعیت بیت کوین را بیشتر تقویت می کند.

ایجاد شبکه ارزهای دیجیتال بیت کوین که خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی را نیز میسر کرده است، علاقه به آن را افزایش داد و منجر به کاهش همزمان تقاضا برای سایر ارزهای مجازی از جمله واحدهای عنوان WebMoney شد. مزایای قابل توجه شبکه بیت کوین، از جمله تمرکززدایی، کارمزدهای پایین و محرمانه بودن، امکان پیشبرد پول دیجیتالی همتراز با وجوه الکترونیکی را فراهم کرد که مبارزه پنهانی بین آن تا به امروز ادامه دارد.

همانطور که می دانید برای شناخت بهتر یک رقیب باید تا حد امکان به او نزدیک شوید. اینگونه بود که اتحاد بین وب مانی و بیت کوین ظاهر شد که امکان انجام عملیات تبدیل دوجانبه را فراهم می کند. چشم انداز توسعه آن را در نظر بگیرید.

خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

مزایای خدمات پرداخت

منبع انتقال وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در شبکه جهانی وب کار می کند و از محبوبیت بالایی در بین ساکنان روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع برخوردار است. از جمله ویژگی های آن هنگام خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی عبارتند از:

•    درجه بالایی از محافظت کیف پول

•    تبدیل سریع و آسان ارز و حداقل هزینه ها

•    بدون محدودیت در پرداخت و چند ارزی بودن

پیشنهاد مطالعه:بهترین ارز دیجیتال ارزان

این ویژگی سیستم به شما امکان می دهد راه های قانونی برای کسب درآمد، پس انداز یا مبادله سودآور پیدا کنید. متخصصان WebMoney در طول یک دوره طولانی کار، خدمات مفید زیادی را اجرا کرده اند که برای گسترش لیست گزینه های مشتری طراحی شده اند. بنابراین، یک کیف پول WebMoney ارگونومیک، برنامه های ویژه طراحی شده برای کار بر روی دستگاه ها و بسیاری موارد دیگر منتشر شده است که خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی را ممکن کرده است.

 سیستم پرداخت در سال 1998 تأسیس شد. در آن زمان بود که کاربران وب مجازی این فرصت را پیدا کردند تا از هدف پول الکترونیکی استفاده کنند. رابط سیستم به دو زبان روسی و انگلیسی ارائه شده است که تأثیر مثبتی در جذب مشتریان از کشورهای مختلف دارد. 

عملکرد WebMoney به قدری گسترده است که می توانید از هر ابزاری مانند رایانه شخصی استاندارد، تلفن هوشمند، PDA یا تبلت به استفاده از وجوه دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی های این منبع وجود ضامن در کشورهای CIS است. برای خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد