بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

توسط : تیم محتوا
3,967

چه به دنبال یادگیری مهارت ‌های جدید قابل فروش باشید و چه فقط می‌خواهید موضوعی را بررسی کنید، پلتفرم‌های یادگیری آنلاین راه‌حلی عالی برای یادگیری در برنامه زمانی شما هستند. همچنین می توانید دوره ها را به سرعت تکمیل کرده و با انتخاب کلاس های مجازی نسبت به کلاس های حضوری در هزینه خود صرفه جویی نمایید. در واقع، افراد در مقایسه با یادگیری حضوری، 40٪ سریعتر در سیستم عامل های دیجیتال یاد می گیرند. در اینجا بهترین دوره های آموزشی آنلاین را آورده ایم.

دوره های آموزشی 

برخی از پلتفرم ‌های یادگیری آنلاین گواهی ‌نامه‌ها را ارائه می‌ کنند، در حالی که برخی دیگر برای رشد ساده مهارت‌های شما در زندگی شخصی و حرفه‌ای طراحی شده‌اند. از جمله Masterclass و Coursera، در اینجا توصیه هایی برای بهترین پلتفرم های یادگیری آنلاین وجود دارد که می توانید امروز در آن ثبت نام کنید.

قیمت: پروژه های هدایت شده از 9.99 دلار برای هر دوره شروع می شود، دوره های گواهینامه حرفه ای از 39 دلار در ماه شروع می شود، و گواهینامه های صادر شده توسط دانشگاه بالاتر از 2000 دلار در هر دوره شروع می شود.

بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

Coursera

Coursera با بیش از 200 دانشگاه و شرکت پیشرو همکاری کرده است تا دوره هایی را برای تکمیل تحصیلات شما ایجاد کند و شما را در حرفه خود پیش ببرد که بهترین دوره های آموزشی آنلاین منظور می شود.

ویژگی ها:

•    وب سایت کاربر پسند

•    کلاس ها به چندین زبان موجود است

•    بیش از 1500 دوره رایگان ارائه می دهد

•    دوره های عمیق ساخته شده توسط دانشگاه ها و سازمان ها

•    گواهینامه های معتبر به رسمیت شناخته شده توسط کارفرمایان

پیشنهاد مطالعه:سولانا چیست و چگونه کار می کند؟

Coursera فقط مکانی برای گذراندن کلاس ‌هایی نیست که مانند دوره‌های کالج هستند. این که بهترین دوره های آموزشی آنلاین است، در واقع دوره‌های آکادمیک واقعی را از اساتید و دانشگاه‌های واقعی با کسری از هزینه دریافت مدرک آنلاین ارائه می‌دهد.

این پلتفرم با بیش از 200 دانشگاه و شرکت همکاری می کند تا تجربیات یادگیری واقعی را ارائه دهد که می تواند به مزایای دنیای واقعی متصل شود. در برخی موارد، حتی می‌توانید گواهی‌ها یا مدرک‌ها را به‌طور کامل از طریق Coursera کسب کنید، که به طور بالقوه می‌تواند به مزایای حرفه‌ای مانند افزایش حقوق، ترفیع و موارد دیگر منجر شود. حتی اگر به دنبال دلایل توسعه حرفه‌ای نیستید، Coursera کلاس‌های چالش برانگیز و جالبی را با موضوعات زیادی ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید با بهترین دوره های آموزشی آنلاین علایقی را که ممکن است قبلاً نداشته‌اید کشف کنید.

این پلتفرم امکان دوره‌های چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند، بنابراین اساتید می‌توانند کلاس‌ها را بسازند، فیلم‌ها را آپلود کنند، آزمون‌ها و تکالیف خانه را تعیین و نمره دهند و سایر عناصری که در یک کلاس آنلاین کالج «واقعی» وجود دارند. هر دوره به صورت جداگانه قیمت دارد. ارزانترین آنها حدود 30 تا 40 دلار شروع می شود و از آنجا افزایش می یابد، اگرچه مواردی وجود دارد که می توانید مجموعه ای از دوره ها را به یکباره و گاهی اوقات با تخفیف به عنوان گواهینامه یا مدرک تهیه کنید. همچنین می توانید با Coursera Plus با 399 دلار در سال به بیش از 3000 دوره دسترسی نامحدود داشته باشید. این تقریباً نزدیکترین چیزی است که شما بدون ثبت نام در کالج به تجربه کالج با بهترین دوره های آموزشی آنلاین خواهید رسید.

بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

Udemy

Udemy با ارائه 183000 کلاس، بیشترین دوره های موجود را در مقایسه با سایر سیستم عامل های یادگیری آنلاین دارد. با بیش از 65000 مدرس، شما متخصصی را خواهید یافت که در هر رشته ای یک دوره آموزشی تدریس می کند.

ویژگی ها:

•    30 روز ضمانت بازپرداخت

•    دوره های آموزشی به 65 زبان موجود است

•    بیش از 183000 دوره برای مهارت ها و سرگرمی های حرفه ای

•    سخنرانی های چند رسانه ای که شامل خواندن و آزمون ها می شود

اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، احتمالاً در Udemy به عنوان بهترین دوره های آموزشی آنلاین است. این سایت کمتر یک "پلتفرم" یکپارچه است و بیشتر یک پورتال است که در آن دانش آموزان می توانند به بیش از 100000 دوره در مورد هر موضوعی که قابل تصور است دسترسی داشته باشند.

دوره های زبان، هنر، موسیقی و تناسب اندام را می توان در کنار دروس برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مهارت های تجاری، آموزش، بهره وری و بسیاری موارد دیگر یافت. حتی مقوله‌هایی برای رشد شخصی و سبک زندگی وجود دارد که مهارت‌های زندگی و سایر تکنیک‌ها را پوشش می‌دهد که لزوماً آن چیزی نیست که شما در یک محیط دانشگاهی به دست می‌آورید.

یک فرمت استاندارد برای دوره Udemy وجود ندارد. این پلتفرم به عنوان بهترین دوره های آموزشی آنلاین ، به مربیان اجازه می‌دهد تا سخنرانی‌های چندرسانه‌ای را با عناصر صوتی، تصویری و متنی، به‌علاوه خواندن، آزمون‌ها و سایر فعالیت ‌ها طراحی کنند. Udemy به دانش ‌آموزان اجازه می ‌دهد کلاس ‌هایی را که به آن ‌ها علاقه دارند پیش‌ نمایش کنند و در صورت نارضایتی، بازپرداخت 30 روزه را ارائه می‌دهد.

از آنجایی که هر کلاس به صورت جداگانه ایجاد و تدریس می شود، قیمت آنها نیز جداگانه است. دسترسی مادام العمر به یک دوره واحد می تواند از ارزان (حدود 11 تا 15 دلار) تا گران (تقریباً 200 دلار یا بیشتر) متغیر باشد.

Skillshare

Skillshare یک پلت فرم یادگیری آنلاین مبتنی بر اشتراک است که نزدیک به 70 موضوع خلاقانه مختلف از جمله نوشتن خلاق، طراحی گرافیک و عکاسی را برای اعضا ارائه می دهد و بهترین دوره های آموزشی آنلاین محسوب می شود.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از fiverr

ویژگی ها:

•    طیف گسترده ای از موضوعات دوره

•    عمدتاً مربیان ماهر، از جمله افراد مشهور

•    تقریباً هر زمینه خلاقانه را پوشش می دهد

•    طرح های تیمی را برای گروه های بیش از 20 نفر ارائه می دهد

•    آزمایشی رایگان هفت روزه برای اشتراک

در حالی که بسیاری از پلتفرم های آنلاین اساساً کلاس هایی به سبک کالج ارائه می دهند، Skillshare کمتر رسمی است و بیشتر در جهت بهبود مهارت های خلاقانه است. کلاس‌های تجاری و بازاریابی در این پلتفرم وجود دارد، اما اکثراً دوره‌هایی در زمینه‌های خلاقانه هستند که توسط متخصصان مجرب در این زمینه‌ها تدریس می‌شوند.

 عکاسی، فیلم، انیمیشن، هنرهای تجسمی، نویسندگی، طراحی داخلی و غیره. تمرکز بر آموزش مهارت های عملی است که دانش آموزان می توانند از آنها برای ایجاد پروژه های خود استفاده کنند. بیشتر دوره ها شامل یک سری درس های ویدیویی است که با تکالیفی همراه است تا دانش آموزان مهارت های خود را در بهترین دوره های آموزشی آنلاین تمرین کنند.

Skillshare به جای طرح پرداخت هر دوره، یک مدل اشتراک دارد، بنابراین دانش‌آموزانی که ثبت ‌نام می‌کنند می‌توانند تا زمانی که مشترک هستند، هر تعداد یا به تعداد دوره‌هایی که می‌خواهند بگذرانند. قیمت فعلی 168 دلار در سال است که تقریباً 14 دلار در ماه می باشد.

همانطور که گفته شد، این پلتفرم مجموعه‌ای از کلاس‌های رایگان را نیز ارائه می‌کند، از ویدیوهای کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای تا آموزش‌های طولانی‌تر یک ساعته. آنها آنقدرها هم عمیق نیستند، اما راه خوبی برای امتحان موضوعات بالقوه جالب خواهند بود.

بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

MasterClass

دوره‌های MasterClass به عنوان بهترین دوره های آموزشی آنلاین از تخصص و تجربه افراد مشهور مانند استعدادهای آشپزی گوردون رمزی و مهارت‌های رهبری آنا وینتور بهره می‌برند تا دوره‌های عمیقی را در زمینه‌های مختلف ارائه دهند.

ویژگی ها:

•    مربیان در سطح جهانی

•    تولید ویدئو با کیفیت بالا

•    30 روز ضمانت رضایت

•    دوره ها دارای برنامه درسی جامع هستند

•    دوره ها دارای سطح کیفیت ثابتی هستند

•    عضویت دسترسی نامحدود به تمام کلاس ها را می دهد

اگرچه MasterClass چیزی فراتر از دوره‌های خلاقانه ارائه می‌دهد، اما پیشنهادات آن مواردی است که بازیگران، نویسندگان، هنرمندان، نوازندگان و غیره را در جایگاه معلم قرار می‌دهد. این‌ها فقط کلاس‌های یکباره نیستند. بیشتر دوره‌ها تقریباً مانند دوره‌های سنتی حدود 20 درس دارند، بنابراین می‌توانید در بهترین دوره های آموزشی آنلاین عمیقاً در موضوع انتخابی خود فرو بروید. اگر می‌خواهید در مورد این حرفه‌های اغلب مبهم بیاموزید، راهی بهتر از شنیدن مستقیم این حرفه‌ها از افرادی که قبلاً موفق بوده‌اند وجود ندارد.

این دوره‌ها مبتنی بر ویدیو، با توصیه‌های عملی و نمایش‌هایی هستند که با سخنرانی‌های ساده، کتاب‌های کار، و بحث‌های کلاسی ترکیب شده‌اند. می‌توانید از شوندا رایمز مشاوره در مورد نوشتن تلویزیونی دریافت کنید، آشپزی را از گوردون رمزی یاد بگیرید، در کلاس فیلم از مارتین اسکورسیزی شرکت کنید، یا با آنا وینتور، رهبری خلاق را کشف کنید.

از آنجایی که MasterClass یک پلتفرم مبتنی بر اشتراک و بهترین دوره های آموزشی آنلاین است، می‌توانید هر تعداد جلسه که می‌خواهید در یک اشتراک ماهانه شرکت کنید. قیمت حدود 15 دلار در ماه برای دسترسی نامحدود است، اما دانش آموزان باید هر بار یک سال ثبت نام کنند.

EdX

با شرکایی مانند هاروارد، MIT و برکلی، این پلتفرم یادگیری آنلاین دارای بیش از 15000 مربی است که دوره های آموزشی محور را در چندین دسته مختلف تدریس می کنند. به علاوه برنامه ها و مدارک تحصیلی را برای پیشرفت شغلی شما از خانه ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:اطلاعات ویزای الکترونیکی آذربایجان

ویژگی ها:

•    14 روز ضمانت بازگشت وجه

•    دارای برنامه های لیسانس و فوق لیسانس

•    کمک های مالی تا 90 درصد کاهش می دهد

•    شناخته شده برای دوره های متمرکز بر STEM

•    می تواند کلاس ها را به صورت رایگان بررسی کند 

EdX یک شجره نامه رده بالا دارد که توسط هاروارد و MIT تاسیس شده و بهترین دوره های آموزشی آنلاین است. اما یک سیستم قابل دسترسی است. دوره‌های کالج واقعی که توسط مدرسان واقعی کالج ایجاد و تدریس می‌شوند، در طیف وسیعی از زمینه‌ها و موضوعات در دسترس هستند. 

آنها کمی به سمت رشته های STEM متمایل می شوند، اما موضوعات زبان، علوم انسانی و هنر نیز زیاد است. EdX با همکاری چندین دانشگاه، گواهی‌های مدرک حرفه‌ای، به‌علاوه برنامه‌های درجه «میکرو» در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد، عمدتاً به عنوان ابزاری برای توسعه حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

از طریق مشارکت با دانشگاه ایالتی آریزونا، آنها همچنین یک "آکادمی سال اول جهانی" را برای کسب اعتبارات قابل انتقال در مقطع کارشناسی برای دروس انتخاب شده ارائه می دهند که از بهترین دوره های آموزشی آنلاین می باشد. کلاس‌ها شبیه دوره‌های آنلاین «واقعی» هستند. سخنرانی‌ها، مطالب خواندنی، تکالیف، بحث‌ها و آزمون‌ها تنها برخی از عناصری هستند که ممکن است با آن‌ها مواجه شوید.

نکته مهم فروش EdX این است که اکثر دوره های آنها رایگان است، اما یک نکته وجود دارد. اگر فقط برای تجربه یادگیری خود در کلاس شرکت می کنید، احتمالاً نسخه رایگان آن کار خواهد کرد، اما اگر می خواهید به دلایل حرفه ای تأیید رسمی داشته باشید، گزینه "گواهی تایید شده" حدود 49 دلار برای هر کلاس هزینه دارد.

بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

Udacity

Udacity دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که این شرکت آن‌ها را "نانو درجه" می‌نامد که به طور متوسط چهار ماه طول می‌کشد تا تکمیل شود. ثبت نام در این برنامه ها به شما امکان دسترسی کامل به مشاوران واقعی را می دهد که در ساخت رزومه و نمونه های کاری با شما همکاری می کنند. این از بهترین دوره های آموزشی آنلاین می باشد.

ویژگی ها:

•    دریافت بازخورد شخصی در مورد پروژه ها

•    سیاست بازپرداخت هفت روزه پس از خرید

•    دارای برنامه های فشرده متشکل از چندین درس است

•    برنامه های بورسیه تحصیلی متعدد در دسترس است

پیشنهاد مطالعه:خرید از آمازون با ویزا کارت

مهارت‌های فنی یکی از قابل فروش‌ترین کلاس‌هایی است که می‌توانید در زمان خود بگذرانید، و Udacity به عنوان بهترین دوره های آموزشی آنلاین دوره‌هایی در تمام زمینه‌های پرتقاضا دارد. این پلتفرم به عنوان تغییری در سبک یادگیری "کدینگ بوت کمپ" طراحی شده است، با برنامه هایی که بر توسعه وب، برنامه نویسی، محاسبات ابری و علم داده متمرکز هستند. 

فرقی نمی‌کند شما یک تازه‌کار هستید که در تلاش برای توسعه یک مجموعه مهارت جدید هستید، یا به دنبال گسترش دانش خود در یک موضوع خاص هستید، احتمالاً دوره‌ای در سطح مناسب برای شما وجود دارد. هر برنامه شامل تمرین عملی، برنامه‌ها و مثال‌های واقعی، بررسی کدهای فردی، و مربیان واقعی و مربیان حرفه‌ای است که می‌توانند نیازهای فردی شما را برطرف کنند.

پلتفرم Udacity کمی متفاوت از سایر پلتفرم های موجود در بازار و بهترین دوره های آموزشی آنلاین است. به‌جای تمرکز بر کلاس‌های فردی، پیشنهاد اصلی آن‌ها یک «نانو مدرک» است. برنامه‌های بوت کمپ که شامل چندین درس، پروژه‌ها، بررسی‌های شخصی، بحث‌های کلاسی، و راهنمایی‌های فنی انفرادی توسط کارشناسان است. 

اکثر برنامه ها بسته به موضوع به یک تا پنج ماه مطالعه پاره وقت نیاز دارند. همه این ویژگی‌ها با یک قیمت همراه هستند، اما حدود 399 دلار ماهانه یا تقریباً 597 دلار برای دانش‌آموزانی که چهار ماه کامل را به یکباره خریداری می‌کنند. می توانید برای اشتراک بهترین دوره های آموزشی آنلاین از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد