بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

توسط : تیم محتوا
2,510

با وجود رکود اقتصادی، برخی از بخش‌های هنری، مانند مد و بازاریابی، در حال رونق هستند. هنرمند آزاد کسی است که پیشنهادات کوتاه‌مدت را معمولاً به صورت قراردادی انجام می‌دهد. فریلنسرهای مشتاق باید یک وب سایت داشته باشند و خود را در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنند. همانطور که شرکت های بیشتری به هنرمندان آزاد روی می آورند، مطمئن شوید که حقوق خود را به عنوان یک پیمانکار در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری می شناسید.

رونق مشاغل فریلنسری

فریلنسینگ در سال 2020 در یک خط مستقیم حرکت می کرد. زمانی که کسب‌وکارها و مشتریان وضعیت مالی خود را مجدداً ارزیابی می‌کردند، بسیاری از فرصت‌های قراردادی و فریلنسری متوقف شد که منجر به اخراج بسیاری از کارگران، کاهش ساعات کاری یا حذف کامل موقعیت ‌هایشان شد. صنایعی مانند تبلیغات و روزنامه نگاری در طول همه گیری همه گیر به استخدام مترجمان آزاد ادامه داده اند.

اما هنرمند آزاد بودن همیشه بد نیست. خوشبختانه، اقتصاد در مقایسه با صنایع سنتی تر، مانند خرده فروشی و بازاریابی، نسبتاً پایدار باقی مانده است. این مسیر، رشد غیرمنتظره ای را تجربه کرده است، زیرا افراد بیشتری مشاغل خود را در دستان خود می گیرند.

حتی در این دوران چالش برانگیز، بسیاری از هنرمندان آزاد در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری در حال پیشرفت هستند. صنایعی مانند تبلیغات، روزنامه‌نگاری و طراحی - که هنرمندان مستقل و قراردادی بدون شک به عنوان ستون برای آنها عمل می‌کنند که به استخدام فریلنسرها ادامه داده‌اند.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

هنرمند آزاد چیست؟

فریلنسری، شکلی از کار است که افراد در آن به صورت آزاد مشغول به کار هستند یا کاری در کنار هم انجام می‌دهند. بسیاری از این نوع مشاغل، می توانند بر اساس برنامه زمانی یا نیازهای خود به سرعت وارد و خارج شوند. به زبان ساده، فریلنسر بودن، به مفهوم این است که شما انتخاب می کنید که روی چه چیزی کار کنید و ساعات کاری خود را تعیین می کنید. 

شما در اصل رئیس خود هستید. هنرمندان آزاد و پیمانکاران مستقل می توانند از نقشی به نقش دیگر در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری حرکت کنند و در عین حال از دردسرهای مشاغل معمولی و حقوق بگیر اجتناب کنند. به نظر می رسد که این حس انعطاف پذیری و کارآفرینی در بحبوحه این همه گیری در حال شکوفا شدن است.

برای تبدیل شدن به یک فریلنسر، باید جایگاه خود را پیدا کنید، چه نوشتن، طراحی، یا تولید آثار هنری کوچک. باید بزرگ‌ترین نقاط قوت خود را شناسایی کنید تا بتوانید از آن مجموعه مهارت‌ها و بازارهای مربوطه بهره ببرید. وقتی جایگاه خود را مشخص کردید، وقت آن است که تبلیغات خدمات خود را شروع کنید. فریلنسرها می توانند از هر راهی برای بازاریابی خود استفاده کنند، مانند دایرکتوری های محلی و رسانه های اجتماعی. هدف این است که به دیگران نشان دهید چه چیزی برای ارائه دارید و اینکه چرا ارزش استخدام را در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری خواهید داشت.

همانطور که تلاش های بازاریابی شما جلب توجه می کند، شروع به ایجاد پایگاه مشتری خود کنید. قدرت مشتریان یک هنرمند اغلب تعیین می کند که آیا آنها در یک بازار رقابتی موفق می شوند یا شکست می خورند. اگر کار از کیفیت خوبی برخوردار باشد، مشتریان راضی می توانند از طریق شفاهی، فریاد زدن و ارجاع به تقویت شهرت شما کمک کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

بازاریابی فعالیت های فریلنسری 

در ترکیب بازاریابی و ایجاد پایگاه مشتری، هر فریلنسر ارزش وزن خود را می خواهد خود را به عنوان یک کسب و کار یا نهاد قانونی معرفی کند. انجام این کار در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری نه تنها به شما امکان می دهد خدمات خود را به عنوان یک تجارت واقعی بازاریابی کنید، بلکه به شما امکان می دهد امور مالی و اسناد قانونی خود را جدا از دارایی های خود نگه دارید.

در بازار کار دشوار امروزی، صنایعی مانند طراحی و نویسندگی سود زیادی از اقتصاد برده اند. فریلنسرها نقش هایی را که بسیاری از شرکت ها به عنوان پیشنهادهای کوتاه مدت یا مشارکت های بلندمدت می دانند، تکمیل کرده اند و ادامه خواهند داد.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

بهترین وب سایت برای مشاغل هنرمندان آزاد

در این عصر دیجیتال، هنرمندان آزاد راه های زیادی برای بازاریابی خود پیدا کرده اند. سایت‌های نمونه کار و رسانه‌های اجتماعی معمولاً رسانه‌های ترجیحی برای هنرمندان هستند تا آثار خود را به نمایش بگذارند و خدمات خود را برای مشتریان تبلیغ کنند، اما این تنها رسانه‌های موجود نیستند. بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری می‌توانند به شما کمک کنند هنر خود را در یک پلتفرم بزرگ‌تر به مجموعه‌ای متنوع‌تر از مشتریان بالقوه بازاریابی کنید.

در زیر برخی از بهترین سایت‌های کار آزاد که هنرمندان مستقل می‌توانند از آن استفاده کنند، به دو دسته کلی و خاص صنعت تقسیم شده‌اند.

Upwork

Upwork در درجه اول به کسانی که به دنبال پیشنهادهای فریلنسری با کیفیت بالا در صنایعی مانند بازاریابی، مشاوره و توسعه وب هستند، پاسخ می دهد. این پلتفرم قبل از اینکه خلاقان بتوانند برای پروژه ها مناقصه بدهند، از یک فرآیند بررسی با مشخصات بالا استفاده می کند. همچنین فاکتورها، ساعت های قابل پرداخت و ارتباطات مشتری را ردیابی می کند.

یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای فریلنسرها، نام مناسب Freelancer به هنرمندان آزاد اجازه می دهد تا مشاغل محلی و راه دور را در چندین زمینه از جمله طراحی، نوشتن محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی جستجو و درخواست دهند. مانند Upwork، این پلت فرم فاکتورها، ساعات کاری، ارتباطات و پرداخت شما را پیگیری می کند

پیشنهاد مطالعه:سولانا چیست و چگونه کار می کند؟

Fiverr

Fiverr به عنوان بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری برای هنرمندانی که تازه وارد دنیای مشاغل آزاد شده اند عالی است. این سایت به سمت کسانی که در فضای خلاق یا طراحی هستند گرایش پیدا می‌کند و به ارائه کنسرت‌های کم ‌هزینه که می‌ تواند به مبتدیان کمک کند تا نمونه کارهای خود را ایجاد کنند، شهرت دارد. Fiverr همچنین به فریلنسرها امکان می دهد بسته های خود را جمع آوری کنند و خدمات سفارشی را به مشتریان ارائه دهند.

Guru 

Guru به جای فریلنسرهای سطح ابتدایی، حرفه ای های با تجربه بیشتری را هدف قرار می دهد، و برای کسانی که تجربه فریلنسری خود دارند، ایده آل است. این پلت فرم به پیمانکاران مستقل در زمینه های خلاقانه مانند طراحی، فروش و بازاریابی، برنامه نویسی، نوشتن و ترجمه پاسخ می دهد. مشابه Upwork، کاربران Guru می توانند برای پروژه ها پیشنهاد بدهند.

LinkedIn ProFinder 

LinkedIn ProFinder که توسط LinkedIn در سال 2015 راه اندازی شد، فریلنسرها را با سرنخ ها و فرصت های با کیفیت به هم متصل می کند. این پلتفرم که بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری است، برای فریلنسرهای دارای تخصص در زمینه هایی مانند ویرایش، طراحی گرافیک، بازاریابی و عکاسی به خوبی کار می کند. با این حال، برای واجد شرایط بودن برای پیشنهادها باید یک فرآیند تأیید را طی کنید. پس از تایید، پیمانکاران مستقل هشدارهایی در مورد مشتریان و پروژه های بالقوه دریافت خواهند کرد.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

WNW

ماموریت Working Not Working (WNW)) این است که خلاقان با استعداد را با شرکت های نوآوری مانند Apple، Google، Airbnb، Facebook و Nike مرتبط کند. WNW به دلیل ارائه پیشنهادات با کیفیت بالا و ویژگی‌های دوستانه مستقل شهرت دارد. به جای اینکه مجبور باشید به دنبال شرکت های بالقوه باشید، اگر شرکت فکر کند که شما مناسب هستید، به سراغ شما می آید.

SimplyHired

وب سایت محبوب کاریابی SimplyHired هم برای فریلنسرهای با تجربه و هم برای فریلنسرهای در حال رشد عالی است. با استفاده از این سایت که بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری می باشد، می توانید مشاغل آزاد در منطقه خود را مرور کنید، جستجوهای خود را با استفاده از فیلترهایی مانند فاصله و تاریخ ارسال شده محدود نمایید. همچنین می توانید از ابزار حقوق و دستمزد استفاده کنید تا متوجه شوید که هنرمندان در منطقه شما چقدر درآمد دارند.

پیشنهادهای نویسندگی آزاد

مشاغل آزاد نویسی که برای نویسندگان آزاد طراحی شده است، بهترین کنسرت های نویسندگی آزاد را در وب ارائه می کند. مدیران سایت روزانه پست ها را به روز می کنند و صدها فرصت را برای یافتن لیست های با کیفیت بالا بررسی می کنند. برخلاف سایر پلتفرم‌ها، شما نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید و باید مستقیماً از طریق آگهی شغلی اصلی درخواست دهید.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از fiverr

Designhill

Designhill برای طراحان آزاد ساخته شده است و به شرکت ها اجازه می دهد یا مسابقه پروژه ایجاد کنند یا خدمات طراحان را از طریق پایگاه داده پلت فرم جستجو کنند. امتیاز بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری این است که افراد خلاق می توانند پیراهن ها را از طریق یک فروشگاه شخصی طراحی و چاپ کرده و بفروشند.

Behance

Behance که توسط Adobe مدیریت می‌شود و آثار هنری برتر را در زمینه‌هایی مانند تصویرسازی، انیمیشن، و طراحی وب به نمایش می‌گذارد. این پلتفرم هم به عنوان یک سایت نمونه کارها و هم به عنوان یک شبکه رسانه اجتماعی عمل می کند و به افراد همفکر این امکان را می دهد که با هم ارتباط برقرار کنند، همکاری کنند و سرنخ های باکیفیت پیدا کنند.

99designs 

99designs یکی دیگر از وب سایت های طراحی محور است که فریلنسرها را با مشاغل داخلی و بین المللی مرتبط می کند. این پلت فرم از طراحان مستقل با کمک به آنها برای یافتن فرصت های شغلی و تشویق آنها به همکاری با هنرمندان دیگر از طریق جوامع آنلاین پشتیبانی می کند که بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری محسوب می شود.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

9 نکته برای تبدیل شدن به فریلنسری موفق

1. ثبت کسب و کار خلاق

برای اینکه خود را به عنوان یک فریلنسر معرفی کنید، باید کسب و کار خود را معمولاً به عنوان یک LLC یا شرکت کوچک ثبت کنید. فریلنسرها می توانند فرم ها و مدارک صحیح را به دولت محلی خود ارسال کنند. به خاطر داشته باشید که هر بار که به موقعیت دیگر منتقل می شوید، باید روند ثبت نام را تکرار کنید. 

2. یک طرح تجاری ارائه دهید.

مانند هر شرکتی، هنرمندان مستقل باید برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای هدایت کسب‌وکار خود و دستیابی به موفقیت در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری داشته باشند. 

3. یک وب سایت یا نمونه کار آنلاین ایجاد کنید

بهترین راه برای یک هنرمند آزاد برای اطلاع رسانی در مورد کسب و کار خود، ایجاد یک وب سایت یا نمونه کار آنلاین است. می‌توانید این ویترین را از ابتدا بسازید. با فرض اینکه از قبل می‌دانید چگونه صفحات وب را کدنویسی و طراحی کنید. یا یک سایت را با استفاده از پلتفرمی مانند WordPress، Squarespace یا Behance سفارشی کنید. حتما نمونه کارهای خود، لیستی از خدمات و قیمت های خود را نمایش دهید.

4. یک فضای خلاقانه اختصاصی در خانه تشکیل دهید.

هنرمندان به یک فضای کاری اختصاصی برای خلق نیاز دارند. این بهترین کار با یافتن یک منطقه آرام در خانه و در  بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری است. در این فضا می توانید با مشتریان ملاقات کنید، پروژه ها را تکمیل کنید و لوازم و مواد را ذخیره کنید. شما می خواهید بتوانید بدون حواس پرتی یا وقفه کار کنید.

5. چند مشتری تکراری به دست آورید.

قبل از اینکه یک کسب و کار آزاد را دنبال کنید، باید چند مشتری وفادار در محل خود داشته باشید. این به شما کمک می کند رشد کنید و از نظر مالی از تلاش های خود حمایت کنید. شهرت شما نیز زمانی افزایش می یابد که مشتریان شما از تبلیغات شفاهی برای کمک به تبلیغ خدمات و قیمت های شما استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه:اطلاعات ویزای الکترونیکی آذربایجان

6. برای تابلوها و دایرکتوری های شغلی ثبت نام کنید.

ثبت نام در تابلوها و دایرکتوری های شغلی راهی عالی برای همگام شدن با جدیدترین پیشنهادات فریلنسینگ است. با این پلتفرم‌ها، می‌توانید شرکت‌هایی را پیدا کنید که به دنبال پیمانکاران مستقل برای موقعیت‌های مختلف تمام وقت، پاره وقت، از راه دور و موقعیت مکانی خاص هستند.

7. خدمات خود را در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید.

توانایی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای موفقیت هنرمندان آزاد در اقتصاد امروز بسیار مهم است. پلتفرم‌هایی مانند توییتر و اینستاگرام می‌توانند به هنرمندان کمک کنند تا جذابیت خود را جلب کنند و نام خود را در آنجا معرفی کنند که موقعیت های مناسبی را در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری ایجاد می کند.

8. هنر خود را آنلاین بفروشید.

فروش آنلاین آثار هنری یا سایر صنایع دستی به شما این امکان را می‌دهد که در مواقع سخت یا زمانی که می‌خواهید پایگاه مشتری خود را ایجاد کنید، مقداری سرمایه اضافی دریافت کنید. بسیاری از هنرمندان مستقل محصولات خود را در سایت های محبوبی مانند Fiverr و Etsy تبلیغ می کنند.

9. شبکه با دیگر فریلنسرها

ایجاد شبکه با سایر فریلنسرها یکی از بهترین راه ها برای یافتن کار قراردادی در بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری است. با پیوستن به گروه‌های آزاد آنلاین و سایت‌های خاص صنعت، می‌توانید فرصت‌های شغلی مرتبط را شناسایی کنید و حتی به مشتریان احتمالی دسترسی مستقیم داشته باشید. می توانید نکات کلیدی در این خصوص را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد