Lynda چیست و چگونه کار می کند؟

Lynda چیست و چگونه کار می کند؟

توسط : تیم محتوا
1,688

Lynda یک وب سایت آموزشی است که متعلق به لینکدین می باشد. این برنامه، در مورد برنامه های کاربردی، فن آوری ها و مهارت ها برای کمک به موفقیت شما در محل کار است. در حین یادداشت برداری و پرسیدن سوالات، آموزش های ویدئویی را دنبال کنید و سپس آنچه را که آموخته اید با تمرین های قابل دانلود تمرین نمایید. می توانید برای سایت آموزشی لیندا از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

سایت لیندا 

برای استفاده از سایت آموزشی Lynda باید یک هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه برای Lynda.com بپردازید، اگرچه می توانید یک دوره آزمایشی رایگان برای ده روز دریافت کنید. همچنین، نسخه‌ای از Lynda.com برای کتابخانه‌ها و سایر سازمان‌های چند کاربره وجود دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد هزینه اشتراک ثابت ماهانه یا سالانه بپردازند تا همه مشتریان آن‌ها بتوانند هر دوره‌ای را که می‌خواهند به صورت رایگان بگذرانند.

Lynda چیست و چگونه کار می کند؟

چه چیزی می توانم در Lynda.com یاد بگیرم؟

سایت آموزشی لیندا دارای بیش از 4500 دوره آموزشی در سه زمینه اصلی تحصیلی تجارت، خلاقیت و فناوری است. دوره های کسب و کار مواردی مانند مهارت های رهبری، نحوه بازاریابی یک شرکت یا محصول و نحوه مدیریت یک پروژه بزرگ و چند نفره را آموزش می دهند. 

دوره‌های خلاقیت مواردی مانند ویرایش و تولید موسیقی، طراحی گرافیک و عکاسی را آموزش می‌دهند. دوره‌های فناوری مواردی مانند نحوه نوشتن برنامه‌های رایانه‌ای با زبان‌ها و ابزارهای کدنویسی، نحوه طراحی وب‌سایت‌ها و به طور کلی نحوه کار رایانه‌ها را آموزش می‌دهند، بنابراین می‌دانید با سایت آموزشی Lynda ، اگر مشکلی پیش آمد با یکی از آنها چه کار کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

Lynda.com چگونه کار می کند؟

پس از ثبت نام در Lynda و انتخاب نوع اشتراکی که می خواهید، Lynda از شما می پرسد که می خواهید در مورد چه نوع موضوعاتی بیاموزید. عکاسی، طراحی گرافیک، ضبط و ویرایش ویدئو یا صدا، مهارت‌های عمومی کسب‌وکار... به Lynda اطلاع دهید که به چه چیزی علاقه دارید و این به شما کمک می‌کند دوره‌های مناسب خود را پیدا کنید.

می توانید در سایت آموزشی لیندا دوره های آموزشی را به تنهایی در Lynda.com مرور یا جستجو کنید. اگر می خواهید دوره های آموزشی را به روش قدیمی جستجو کنید، این نیز بسیار خوب است. می‌توانید دوره‌های آموزشی را در Lynda با توجه به سطح مهارت مورد نیاز، محصولات یا فناوری‌هایی که آموزش می‌دهند یا ویژگی‌های آن‌ها ارائه می‌دهند، نویسنده آن‌ها یا حتی اگر حاوی کلمات کلیدی خاصی هستند، جستجو کنید.

با طرح سوال و یادداشت برداری همراه با آموزش های ویدئویی در هر دوره همراه باشید. هر دوره در درجه اول از یک سری سخنرانی های ویدیویی تشکیل شده است، اما تماشای آنها تنها راهی نیست که می توانید یاد بگیرید. رونوشت هر ویدیویی را در دوره برای ذکر موارد خاصی که می خواهید در مورد آن بدانید، جستجو کنید. در مورد چیزی در دوره سوالی بپرسید که متوجه نمی شوید، یا ببینید آیا افراد دیگری سوالات مشابهی پرسیده اند و به آنها پاسخ داده اند. حتی می‌توانید از مواردی که می‌خواهید در سایت آموزشی لیندا و در حین پیش رفتن در دوره به خاطر بسپارید، یادداشت برداری کنید.

فایل های تمرینی را از یک دوره دانلود کنید و آنچه را که آموخته اید تمرین نمایید. اگر یک حساب پریمیوم در Lynda دارید، گاهی اوقات می توانید فایل های رایانه ای را که توسط مدرس در دوره استفاده می شود دانلود کنید. به این ترتیب، این امکان را دارید تا مهارت هایی را که در دوره یاد می گیرید با نمونه مطالب دنبال کنید و تمرین نمایید.

Lynda چیست و چگونه کار می کند؟

هزینه ثبت نام در لیندا 

طبق سایت آموزشی Lynda ، یک شرکت پیشرو در یادگیری آنلاین است که به هر کسی کمک می کند تا کسب و کار، نرم افزار، فناوری و مهارت های خلاقانه را بیاموزد. از طریق اشتراک های فردی، شرکتی، دانشگاهی و دولتی، اعضا به کتابخانه ویدیویی lynda.com از دوره های جذاب و با کیفیت بالا که توسط کارشناسان شناخته شده صنعت تدریس می شود، دسترسی دارند.

چیزی که حتی در مورد Lynda.com قابل توجه است، این است که فقط 25 تا 35 دلار در ماه با تخفیف برای ثبت نام برای یک سال تمام است. هزینه بالاتر در ماه، 35 دلار، به شما امکان می دهد به تمام کدهای استفاده شده در کلاس یا سایر فایل های منبع دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، برای دوره های توسعه iOS، در سایت آموزشی Lynda کدهایی وجود دارد که بسیار مفید بوده و در برخی موارد، کتابخانه های کاملی در دسترس هستند.

همچنین لازم به ذکر است که lynda.com اخیراً یک برنامه برای مدیریت پروژه اضافه کرده است و توسط موسسه مدیریت پروژه (PMI) به عنوان شریک آموزشی تأیید شده است تا بتوانید PDU (واحدهای توسعه حرفه ای) را برای حفظ PMP خود از طریق سایت آموزشی لیندا کسب کنید. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین دوره های آموزشی آنلاین بین المللی

چرا از lynda.com استفاده کنیم؟

lynda.com یکی از منابع یادگیری محبوب است و در چند سال گذشته بسیار خوش درخشیده است. آنها برخی از با کیفیت‌ترین ویدیوها را برای یادگیری زبان‌ها و ابزارهای توسعه دارند. Lynda.com قبلاً یک سایت آموزش آنلاین بود که در آن هر کسی می توانست برای یادگیری مهارت های جدید هزینه اشتراک بپردازد. 

در سال 2015 توسط LinkedIn خریداری شد و به LinkedIn Learning تغییر نام داد. در دوران اوج خود، Lynda مقصدی مناسب برای تقویت مهارت های نرم افزاری، به ویژه طراحی گرافیک بود. اگر نیاز به یادگیری تکنیکی در فتوشاپ یا اتوکد داشتید، سایت آموزشی Lynda می تواند به شما آموزش دهد. 

امروزه می‌توانید تعدادی از قدیمی‌های طلایی Lynda را در LinkedIn Learning بیابید، اما سایت جدید دارای دوره‌هایی است که مهارت‌های تجاری، از آموزش مدیریت گرفته تا کارآفرینی را آموزش می‌دهند. LinkedIn Learning دارای طیف گسترده ای از محتوا است. با این حال، کیفیت دوره ها متفاوت است و سیستم طبقه بندی دوره ها می تواند بهتر باشد، زیرا گاهی اوقات پیدا کردن آنچه می خواهید دشوار است.

اگر اشتراک LinkedIn Premium دارید، LinkedIn Learning نیز گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید آنچه در آنجا وجود دارد را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی مورد علاقه شماست. اکنون می‌توانید بدون دریافت عضویت Premium، هزینه اشتراک LinkedIn Learning را به طور جداگانه پرداخت کنید، کاری که در سال‌های گذشته نمی‌توانستید انجام دهید. 

منابع بسیار دیگری برای یادگیری آنلاین فراتر از یادگیری لینکدین وجود دارد، اگرچه آنچه که آنها ارائه می دهند متفاوت است. اینکه کدام یک بهتر است بستگی به چیزی دارد که می خواهید یاد بگیرید، و سایت آموزشی Lynda چندین گزینه انتخابی مناسب را در خود دارد. 

Lynda چیست و چگونه کار می کند؟

هزینه یادگیری لینکدین چقدر است؟

شما دو گزینه برای دسترسی به دوره های آموزشی LinkedIn دارید. ابتدا می‌توانید مستقیماً در LinkedIn Learning مشترک شوید که هزینه آن 29.99 دلار در ماه یا 239.88 دلار در سال است. برای اشتراک به حساب لینکدین (رایگان) نیاز دارید. برای آنچه دریافت می کنید و در مقایسه با سایر خدمات یادگیری آنلاین، این قیمت در سطح بالایی قرار دارد.

راه دوم برای دریافت آن، پرداخت هزینه یک حساب Premium LinkedIn است، با چند گزینه برای طرح هایی که از 39.99 دلار در ماه شروع می شوند. به خاطر داشته باشید که یک حساب کاربری پولی لینکدین شامل بسیاری از مزایای دیگر نیز می شود، مانند امکان ارسال پیام به افراد حتی اگر به آنها متصل نباشید، نه فقط دسترسی به آموزش لینکدین و سایت آموزشی Lynda را ایجاد می کند. 

هیچ گزینه ای برای خرید دسترسی به یک دوره وجود ندارد، زیرا دوره های عالی برای مهارت های سخت خاص، به ویژه برای یادگیری نرم افزار می باشد. با این حال، بسته به پیشنهاداتی که LinkedIn در هنگام ورود به حساب لینکدین خود وارد می‌کنید، می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه از LinkedIn Learning یا اشتراک Premium دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:سولانا چیست و چگونه کار می کند؟

سایر سایت های آموزشی چقدر هزینه دارند؟

در مقایسه با سایت آموزشی لیندا ، هزینه یک دوره آموزشی آنلاین به طور چشمگیری متفاوت است. MasterClass فقط اشتراک های سالانه همه جانبه را می فروشد که از 180 دلار در سال شروع می شود. قیمت Skillshare طی سال‌ها افزایش یافته است، اما به نظر می‌رسد با نرخ پایین 29.88 دلار در سال ثابت شده است. Wondrium، سابقاً The Great Courses Plus، از 20 دلار در ماه شروع می شود.

آکادمی خان 100 درصد رایگان است. این یک سازمان غیرانتفاعی است و کمک های مالی را می پذیرد. سایت‌های دیگری که آموزش مهارت‌های عملی بیشتری ارائه می‌دهند، مانند Coursera، Udacity، و Udemy، برخی دوره‌ها را به صورت رایگان ارائه می‌کنند در حالی که برخی دیگر از ۴۰ تا ۴۰۰ دلار در ماه هزینه دارند.

Lynda چیست و چگونه کار می کند؟

مواد آموزشی و دوره ها

هنگامی که یک حساب پریمیوم دارید، می توانید وارد لینکدین شوید و روی Learning در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. اولین باری که به قسمت Learning سایت می روید، چند نظرسنجی کوتاه ظاهر می شود که از شما می پرسد چه نوع محتوایی را می خواهید یاد بگیرید. سپس، LinkedIn Learning مطالب مرتبط را مانند سایت آموزشی Lynda پیشنهاد می کند.

راه دیگری که می‌توانید مطالب را پیدا کنید، مرور دسته‌ها است. در بالاترین سطح، سه دسته وجود دارد: تجارت، خلاق، فناوری. هر یک از آنها دارای سه زیر مجموعه هستند که شامل موضوعات، نرم افزار، مسیرهای یادگیری. می توانید مضامین اضافی را در زیر آن دسته بندی ها پیدا کنید.

 این دسته ها و زیرمجموعه ها گیج کننده هستند. به عنوان مثال، اگر می خواهید برنامه نرم افزاری After Effects را یاد بگیرید، باید به Creative نگاه کنید نه Technology. دسته فناوری دارای دوره های مربوط به برنامه نویسی، توسعه، امنیت و سایر موضوعات سیستم های اطلاعاتی است. 

همانند سایت آموزشی لیندا ، اگر می خواهید ترفندهای جدیدی را در اکسل یاد بگیرید، می توانید به بخش Business یا Technology مراجعه کنید. مایکروسافت آفیس هم همینطور. اگر به دنبال درس هایی در مورد نویسندگی هستید، در بخش Creative وجود ندارد. با این حال، با استفاده از نوار جستجو، کلاس های نوشتن را بررسی کنید، ده ها گزینه را مطابق با نیاز و تقاضای خود پیدا خواهید کرد.

برای یافتن یک مهارت یا نوع دوره خاص، بهتر است از همان ابتدا از نوار جستجو استفاده کنید. مرور دسته‌ها یک مزیت دارد و آن مسیرهای یادگیری است. مسیرهای یادگیری مجموعه‌ای از ویدیوها در مورد یک موضوع مشترک هستند. به عنوان مثال، یک مسیر نحوه تبدیل شدن به یک کسب و کار کوچک را آموزش می دهد. دارای 11 دوره در مورد این موضوع است که LinkedIn Learning همه را با هم نمایش می دهد.

در صورتی که به دنبال آموزش های جذاب در سایت آموزشی Lynda هستید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید و ثبت نام خود در این سایت را انجام داده و پرداخت اشتراک آن را به صورت ماهانه یا سالانه داشته باشید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت آموزشی لیندا
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد