معرفی پلتفرم Payeer

معرفی پلتفرم Payeer

توسط : تیم محتوا
1,734

پایگاه کاربر پرشتاب مالی دیجیتال و دامنه آن در حال گسترش بازار تقاضا است. این منجر به افزایش تعداد گزینه های مدیریت دارایی دیجیتال شده است. اغلب، پلتفرم ‌های مدیریت دیجیتال، کیف پول ‌های دیجیتال یا الکترونیکی را برای واریز وجه یا برداشت به کاربران ارائه می‌دهند. برخی از این پلتفرم‌ ها ویژگی‌های خود را افزایش داده و از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. این برای تعداد زیادی از مشتریانی که گاهی اوقات پس انداز می کنند، بسیار راحت بوده است. یکی از آنها، پلتفرم Payeer است.

معرفی پلتفرم Payeer

پایر چیست؟

 یک مشتری Payeer می تواند از خدمات و قابلیت های فراوانی که این پلتفرم ارائه می دهد استفاده کند. این در درجه اول یک کیف پول دیجیتال برای دارایی های فیات و کریپتو است و همچنین یک صرافی ارز دیجیتال است. پایر، فهرست بلند بالایی از قابلیت ‌هایی را ارائه می‌ کند که توانسته ‌اند به طور مداوم نظرات مثبت پلتفرم را دریافت کنند. اینها شامل تجارت ارزهای دیجیتال از بلاک چین های مختلف، ذخیره دارایی ها و روش های پرداخت سریع از سیستم پرداخت در پلتفرم Payeer به ارزهای فیات است.

این پلتفرم همچنین فهرست قابل توجهی از ویژگی‌های پشتیبانی اضافی را راه‌اندازی کرده است که شامل برداشت از Mastercard، Maestro، و غیره می‌شود. تنوع گزینه ‌ها برای انجام پرداخت ‌ها یا اضافه کردن وجوه به کیف پول، محیطی خوشایند برای افرادی است که ممکن است در آستانه انتخاب آن باشند. به عنوان کیف پول الکترونیکی اصلی آنها.

بررسی اجمالی Payeer

1.    یک کیف پول الکترونیکی، دیجیتال است که کاربران را قادر می‌سازد تا مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال، از جمله فیات و ارزهای دیجیتال را ذخیره کنند.

2.    در مقایسه با برخی از رقبای خود، کارمزدهای کمی دریافت می کند، اگرچه پلتفرم Payeer را می توان به عنوان یک پلتفرم بلامنازع برای لیست روش های پرداخت پشتیبانی شده و مقیاس عملیات در نظر گرفت.

3.    همچنین یک صرافی ارز دیجیتال ثبت شده است که در آن افراد می توانند ارزهای دیجیتال را از بلاک چین های مختلف معامله کنند و آنها را مستقیماً در کیف پول های رمزنگاری برتر پلتفرم ذخیره کنند.

4.    راه حل های دیجیتالی را برای افراد و همچنین مشاغل ارائه می دهد و این یکی از مزیت هایی است که منجر به رشد چشمگیر پلت فرم در چند سال گذشته از زمان شروع آن شده است.

5.    در پلتفرم Payeer قیمت های اعمال شده برای معاملات بر اساس خود دارایی است و به طور کلی برای افراد و همچنین مشاغل یکسان است.

6.    یک برنامه وابسته دارد که کاربران را تشویق می کند تا افراد جدید را از طریق بررسی ها و نظرات شخصی وارد کنند. ارجاع‌ها 25 درصد هزینه‌هایی را که پلتفرم از کاربر معرفی‌شده دریافت می‌کند به عنوان پاداش به کاربر دعوت‌کننده ارائه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:ایمن ترین کیف پول رمز ارز

تمایزات Payeer 

پلتفرم Payeer ، برنامه ای است که کیف پول الکترونیکی را برای کاربران ارائه می دهد که می تواند دارایی های دیجیتال و رمزنگاری مختلف را ذخیره کند. این، به عنوان یک رسانه و خزانه برای علاقه مندان به کریپتو عمل می کند که خواهان یک پلت فرم با کاربری آسان و همه کاره در طراحی هستند.

بنابراین، می تواند به افراد کمک کند تا بر دردسر نگهداری چندین برنامه برای اهداف و سیستم های مالی مختلف غلبه کنند. Payeer با بیش از صد سیستم پرداخت پشتیبانی شده توانسته است خدمات خود را در چندین کشور در دسترس قرار دهد و نیازهای مربوط به آنها را برای تجارت یا سپرده گذاری و برداشت وجوه برآورده کند.

برای بررسی کامل پلتفرم Payeer خود، به افراد توصیه می‌شود آن را با پلتفرم‌های محلی مقایسه کنند، که ممکن است هدفشان ارائه همان سطح راحتی برای کاربر باشد. پایر علاوه بر اینکه یک کیف پول الکترونیکی است، یک صرافی رمزنگاری نیز می باشد. 

بنابراین، کاربران نه تنها می‌توانند ارزهای دیجیتال خود (مانند اتریوم، دش، بیت‌کوین و غیره) را ذخیره کنند، بلکه از این پلت‌فرم برای فروش مستقیم یا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بدون نیاز به شخص ثالث دیگری برای انجام معامله بین بازار و بازار استفاده کنند. 

Payeer چگونه کار می کند؟

حساب در پلتفرم Payeer معمولاً مشمول هزینه‌ های مختلفی است که توسط پلتفرم برای خدمات و ویژگی‌های آن دریافت می‌شود. این منبع درآمد اصلی شرکت است. Payeer یک پلت فرم پرسود با مزایای فریبنده ارائه می دهد که معمولا توسط ارائه دهندگان کیف پول دیجیتال یا الکترونیکی ارائه نمی شود. از آنجایی که همچنین یک صرافی ارز دیجیتال است، می‌تواند قیمت‌های بسیار رقابتی را به کاربران ارائه دهد زیرا هیچ انتقالی بین اکوسیستم‌ها یا پلتفرم‌های مختلف وجود ندارد.

 پایر همچنین شرکتی است که خدمات و ویژگی های سفارشی را هم به افراد و هم برای مشاغل متناسب با نیازهای خاص آنها ارائه می دهد. این سطح از مدیریت خرد نیازهای مشتری چیزی است که به پلتفرم Payeer کمک کرده است تا خود را در جایگاهی بالاتر از رقبا قرار دهد. این خدمات بسته به سناریوی خاص مستلزم هزینه های اضافی است.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایلی که در فروشگاه‌های اپلیکیشن iOS و Android در دسترس است، به حساب پایر دسترسی پیدا کنید. کاربران همچنین می توانند از حساب خود برای انتقال پول به VISA یا MasterCard خود استفاده کنند و از آن برای پرداخت به موسسات مالی معمولی استفاده کنند.

معرفی پلتفرم Payeer

آیا Payeer تنظیم شده است؟

Payeer مستقر در استونی تابع قوانین و مقررات محلی است که در پلتفرم قابل اجرا است. پایر توسط VFSC و MEAC که کمیسیون هایی هستند که بر خدمات مالی که در بخش مالی فعالیت می کنند نظارت می کنند، تنظیم می شود.

پلتفرم Payeer سطح بالایی از اعتماد و اطمینان را در بین کاربران خود حفظ کرده و توانسته است محیطی امن و مطمئن را حفظ کند. این، در مورد الزامات پلتفرم ها یک خط مشی محکم دارد و این ممکن است نتیجه انطباق با چنین تعداد زیادی از کشورها باشد.

این پلتفرم به شدت با اقدامات غیرقانونی مانند پول شویی مخالفت می کند و به تبعیت از AML (ضد پول شویی) توجه می کند. ضمن آنکه با هدف رعایت مقررات و عملکرد به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد، تعداد تراکنش‌هایی را که می‌توان انجام داد، محدود کرده است، زیرا این به عنوان یک اقدام پیشگیرانه عمل می‌کند. سایر مقررات و انطباق ها مربوط به کشورهایی است که پلتفرم Payeer می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به شدت متفاوت است.

کاربران در برخی مناطق حتی ممکن است برای تأیید اعتبار قبل از استفاده از پلت فرم نیاز به کارت شناسایی داشته باشند. در صورت رسیدن به سقف تراکنش، برای ادامه استفاده از پلتفرم، مستندات دقیق و دقیق مورد نیاز است.

ویژگی های Payeer

پایر ویژگی‌های زیادی را به این پلتفرم می‌آورد که فرآیند مبادله فیات و ارزهای دیجیتال را ساده‌تر کرده است. این علاوه بر اینکه یکی از پلتفرم‌های پیشرو برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است، یک کیف پول الکترونیکی فراگیر برای دارایی‌های دیجیتالی مختلف است که شامل بیت‌کوین، دش، اتریوم، لایت‌کوین و غیره و همچنین ارزهای فیات می‌شود.

پلتفرم Payeer به کاربران امکان می دهد حساب های چند ارزی داشته باشند و فوراً وجوه خود را انتقال دهند و پرداخت های سریع انجام دهند. همچنین دارای ویژگی است که به کاربران کمک می کند تا برای هر قبض با یک کد QR پرداخت کنند. 

این کد QR را می توان به راحتی اسکن کرد و مرحله وارد کردن دستی اطلاعات گیرنده را حذف می کند. فرآیند تکمیل فرآیند KYC ساده است و با کمک اپلیکیشن موبایل قابل انجام است. با ویژگی کسب و کار محور، می توان از این پلتفرم برای پذیرش پرداخت از طریق وب سایت استفاده کرد.

روش های پرداخت پشتیبانی شده شامل بسیاری از روش های پرداخت بین المللی است. پلتفرم Payeer در بیش از 127 کشور در دسترس است و افراد برای استفاده از این پلتفرم نیازی به حساب بانکی ندارند. زیرا ارزهای فیات را می توان مستقیماً در حساب پایر مربوطه دریافت کرد. وب‌سایت این شرکت ویژگی بازرگان آزمایشی را با هدف راهنمایی کاربران در فرآیند استفاده از پلتفرم و انتقال وجوه بین دارایی‌های کریپتو یا فیات اضافه کرده است.

پیشنهاد مطالعه:خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

چگونه یک حساب Payeer باز کنم؟

افرادی که مایل به افتتاح حساب در Payeer هستند، ملزم به ثبت نام در پلت فرم هستند. هنگامی که کاربران جدید روی دکمه "ایجاد حساب" در وب سایت کلیک می کنند، باید فرمی را پر کنند که حاوی جزئیات آنها مانند ایمیل است. پس از وارد کردن ایمیل، کاربران می‌توانند کد تأیید ارسال شده به حساب‌های ایمیل خود را وارد کنند یا از مرحله رد شده و به ایجاد رمز عبور، شماره حساب و سایر تشریفات ادامه دهند.

پلتفرم Payeer یک سیستم کامل برای جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی دارد و بنابراین، مقررات و الزامات از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. برخی از کشورها نیاز دارند که حساب ها با شناسه های صادر شده توسط دولت یا سایر مدارک شناسایی مرتبط باشد.

افراد همچنین می توانند یک حساب تجاری با پایر باز کنند و اسناد شرکت را به اشتراک بگذارند. این پلت فرم پیشنهاد می کند که حساب تجاری را می توان از طریق حساب شرکت دوباره پر کرد. پس از اینکه کاربران حساب خود را ایجاد کردند (یا باز کردند)، ممکن است اگر در حال انجام پرداخت از طریق کارت خود در پلتفرم Payeer هستند، باید جزئیات کارت نقدی یا اعتباری خود را نیز به عنوان روش پرداخت وارد کنند. 

این نیز راهی برای اضافه کردن وجوه به حساب پایر کاربر است که می‌تواند برای مبادلات یا اهداف دیگر استفاده شود. این پلتفرم همچنین به کاربرانی که دارای حساب کاربری هستند این امکان را می دهد تا در نظرسنجی ها شرکت کنند و پلتفرم را بهبود بخشند.

معرفی پلتفرم Payeer

معامله در پایر

پلتفرم Payeer از طریق یک رابط بصری و برنامه کاربردی آسان برای ناوبری، روند تجارت را به یک فرآیند ساده و دوستانه تبدیل کرده است. این از برخی از ارزهای دیجیتال اصلی در بازار بلاک چین بر اساس ارزش بازار آنها پشتیبانی می‌کند و کاربران جفت‌های معاملاتی مختلفی دارند که می‌توانند از میان ترکیب دارایی‌های مبادله انتخاب کنند.

ویژگی های معاملاتی روی پلت فرم با در نظر گرفتن نیازهای کاربر ابداع شده است. کاربران می توانند ارز دیجیتال خود را با ارزهای فیات معامله کنند و بر اساس نیاز خود خرید یا پرداخت کنند. تجارت در پایر، مزیت عدم کارمزد اضافی را دارد زیرا این پلتفرم هم به عنوان یک صرافی و هم به عنوان یک کیف پول الکترونیکی عمل می کند.

برای خرید ارز دیجیتال در ابتدا برای تجارت، مشتری پلتفرم Payeer می تواند از هر روش پرداختی که توسط پلتفرم پشتیبانی می شود استفاده کند. علاوه بر کارت‌ها، فهرست سیستم‌های پرداخت دارای PayPal به عنوان روش پرداخت و رسانه‌های محلی خاص کشورهای دیگر است که توسط مقامات مربوطه به رسمیت شناخته می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال معتبر با پشتوانه طلا

Payeer چقدر کاربرپسند است؟

پایر به عنوان یکی از کاربرپسندترین پلتفرم‌ها در نظر گرفته می‌شود که در چنین مقیاس متنوعی کار می‌کند. این پلت فرم ناوبری ساده و منطقی را در سراسر اکوسیستم ارائه می دهد و ناوبری بصری است. حتی برای مبتدیان نیز این تجربه آسان است. از آنجایی که پلتفرم Payeer یک کیف پول چند ارزی است، راحتی یک برنامه کاربردی را اضافه می کند که همه این کارها را انجام می دهد و می تواند به پلتفرم اصلی برای بسیاری از کاربران تبدیل شود.

همچنین ممکن است از طریق عملکردهایی که نیازی به دانش فنی برای اجرا ندارند، به کاربران پیشرفته پاسخ دهد. بنابراین، آنها می توانند از مزایای امکانات این پلت فرم استفاده کنند. بررسی‌های وب‌سایت‌های مختلف نشان می‌دهد که کاربران از رابط برنامه راضی هستند و تیم را برای تجربه آسان و بدون درز برنامه تحسین می‌کنند.

افرادی که راه اندازی کامل دسکتاپ را ترجیح نمی دهند نیز ممکن است تجربه مثبتی برای دسترسی به پلت فرم از دستگاه های تلفن همراه خود داشته باشند. این روش فشرده‌تر و بدون دردسر استفاده از ویژگی‌های پلتفرم و خرید یا فروش ارزهای دیجیتال یا دریافت وجوه در حساب‌ها را فراهم می‌کند.

 ویژگی‌های اضافی مانند کدهای QR برای انجام پرداخت‌ها نشان می‌دهد که تا چه حد این پلتفرم می‌تواند به طبیعت دوم کاربرانی تبدیل شود که آن را بخشی از زندگی روزمره خود برای خرید در موسسات و سیستم‌های مالی مختلف می‌کنند.

چگونه در پایر واریز یا برداشت کنیم؟

هنگام واریز وجه به حساب خود در پلتفرم  Payeer، کاربران حالت های مختلفی برای انتخاب دارند. کاربران می‌توانند از طریق روش‌های پرداخت مانند کارت‌های اعتباری یا کارت‌های نقدی، حواله‌های بانکی یا سایر روش‌های پرداخت جایگزین که شامل Advcash، Perfect Money، و QIWI و غیره است، وجوه را واریز کنند. آنها قادرند فرآیند را تکمیل کنند و انتقال فوری دریافت کنند، مشروط بر اینکه تمام KYC و سایر تشریفات مورد نیاز پلتفرم را انجام داده باشند.

این پلتفرم برای انتقال وجوه، کارمزد سپرده را دریافت می کند. این کارمزد بستگی به سیستم پرداختی دارد که برای واریز استفاده می شود. کارمزد روش‌های مختلف در وب‌سایت ذکر شده است تا افراد قبل از شروع تراکنش از آن‌ها استفاده کنند.

این پلتفرم دارای حداقل مقدار برداشت همراه با محدودیت های برداشت روزانه/هفتگی/ماهانه است. در حالی که پرداخت‌ها از طریق پلتفرم  Payeer، فوری هستند، تراکنش‌های برداشت ممکن است تا چند روز کاری طول بکشد. این به نحوه پرداخت و سایر متغیرها بستگی دارد.

معرفی پلتفرم Payeer

هزینه های پرداخت کننده

پایر هزینه های رقابتی را برای خدمات و ویژگی های مختلفی که به کاربران ارائه می دهد، دریافت می کند. کارمزد معاملات برای هر ارز دیجیتال متفاوت است. در برخی موارد، کارمزد سپرده ممکن است تا 3.99٪ باشد، اگرچه بر اساس سیستم پرداختی است که در حال استفاده است. در خصوص سایر تراکنش‌های واریز و برداشت، کارمزد شفاف است و شرکت هزینه‌های مختلفی را که مربوط به تراکنش‌های مربوطه است، ذکر کرده است.

اگرچه واریز ارز دیجیتال به کیف پول در پلتفرم  Payeer بدون هزینه است، حداقل مقداری وجود دارد که می توان آن را معامله کرد و همچنان همان هدفی را دارد که حداقل کارمزد به آن متصل شود. این پلتفرم برای واریز ارز فیات هزینه ای دریافت می کند. این بدان دلیل است که واریز مستقیم دیجیتال به کیف پول برای پلتفرم هزینه ای ندارد، اما در مورد ارزهای فیات نمی توان همین را گفت. در این خصوص، راهنمایی بیشتر را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.
 

برچسـب هـا : ارز دیجیتال ، پلتفرم Payeer
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد