پرداخت های بین المللی با Western Union

پرداخت های بین المللی با Western Union

توسط : تیم محتوا
1,616

وسترن یونیون شرکتی آمریکایی است که در مریدین، کلرادو دفتر مرکزی خود را راه اندازی کرده و در سال 1851 از طریق ازرا کورنل شروع به فعالیت کرده است. با استفاده از این روش، می توان بدون ایجاد حساب بانکی و تنها با داشتن پاسپورت، هر میزان ارز که نیاز داشته باشید، ارسال کنید. با پرداخت های بین المللی با Western Union می توان به دویست کشور در سراسر جهان به شکل آنلاین، ارز ارسال نمود.

Western Union چگونه کار می کند؟

وسترن یونیون، یک وسیله ایمن و مطمئن جهت انتقال وجه میان افراد و از نقطه ای به نقطع دیگر است که می تواند به شکل آنلاین، تجارت را برای افراد آسان کند. این، به عنوان یکی از شرکت ‌های پیشرو در انتقال پول، سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد که به آن اجازه می‌دهد مواردی مانند هزینه‌ها و شرایط انتقال را به مشتریان دیکته کند. 

با در نظر گرفتن این موضوع، این یک گزینه اغلب گران است که هنوز هم می تواند برای افرادی که نیاز به انتقال پول با عجله دارند، مفید باشد. این روش، برای انجام معاملات تجاری دارای امکانات محدودی است و شاید بتواند یک ابزار مناسب برای استفاده شخصی باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، بررسی نحوه عملکرد وسترن یونیون و پرداخت های بین المللی با Western Union واقعاً مفید است.

پرداخت های بین المللی با Western Union

توضیح انتقال پول داخلی

محبوب ترین راه برای استفاده از Western Union برای انتقال پول داخلی است. این بدان معناست که اگر والدینی بخواهند با عجله به فرزندشان پول دریافت کنند، اما به دلایلی نمی توانند از حواله بانکی استفاده نمایند، می توانند به یک مکان وسترن یونیون مراجعه کرده و پول را ارسال کنند. 

نحوه کار آن ساده است. شما وارد مکان می‌ شوید، نام و مکان شخصی را که می‌خواهید برایش پول ارسال کنید بنویسید و انتخاب کنید که چقدر می‌خواهید بفرستید. سپس Western Union هزینه ای را ارزیابی می کند. اگر مقدار پول کمتری ارسال می کنید، این هزینه می تواند تا 10٪ باشد. هرچه تعداد بیشتری ارسال کنید، هزینه بیشتری دریافت خواهید کرد. با این حال، به تدریج به عنوان درصد کوچکتر می شود. به جهت آنکه در ایران شعبه ای از وسترن یونیون وجود ندارد، برای پرداخت های بین المللی با Western Union می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

هنگامی که پول و هزینه آن را به این روش پرداخت می دهید، منشی یک شماره کنترل را در اختیار شما قرار می دهد. سپس باید شماره را به شخصی که پول نقد را از طرف دیگر دریافت می کند، بدهید. سپس می توانند شماره و کارت شناسایی خود را به یک مکان جداگانه Western Union ببرند. کارگزاران آنجا پول حواله را پرداخت می کنند و به دوست یا عزیز شما مبلغ نقدی ارسالی شما را می دهند. اگر گزینه Money in Minutes را در محل وسترن یونیون انتخاب کنید، همه اینها در عرض چند دقیقه اتفاق می افتد.

ارسال پول به خارج از کشور 

بسیاری از مردم از این روش، برای پرداخت های بین المللی با Western Union استفاده می کنند. این می تواند سریعتر از انجام یک روش بانکی بین المللی باشد و برای تحقق آن نیازی به معامله با بانکداران نخواهید داشت. فرآیند تقریباً مشابه است. با این حال، وسترن یونیون بررسی دقیق تری را در مورد این نقل و انتقالات اعمال می کند، زیرا طبق قوانین، آنها موظف هستند اقداماتی را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان آنها از خدمات برای کلاهبرداری یا پولشویی استفاده نمی کنند.

با نقل و انتقالات بین المللی، کارمزد کمتری می پردازید، زیرا وسترن یونیون نیز در صرافی پول کسب می کند. برای مثال، اگر می‌خواهید 500 دلار به نیکاراگوئه بفرستید، احتمالاً فقط 10 دلار برای انجام این کار می‌پردازید. این می تواند راهی مقرون به صرفه برای افرادی باشد که در ایالات متحده کار می کنند تا برای اقوام خود که به بانک دسترسی ندارند، پول را به خانه برگردانند.

پیشنهاد مطالعه:افتتاح حساب بانکی در ترکیه

خدمات پرداخت وسترن یونیون

تجارت انتقال پول و پرداخت های بین المللی با Western Union ، در حال حاضر بیش از 250 میلیارد دلار است و قرار است به رشد بیشتر ادامه دهد. در حال حاضر نرخ رشد 10-12 درصد در سال است و هیچ نشانه ای از کاهش وجود ندارد. این عمدتاً به دلیل افزایش جهانی شدن، کارگران مهاجر بیشتر و افزایش کارایی و امنیت شرکت‌های انتقال پول است.

ارسال پول به صورت حضوری 

Western Union راه حل ایده آلی را برای افرادی که می خواهند به صورت حضوری و با استفاده از پول نقد، انتقال پول ارسال یا دریافت کنند، ارائه می دهد. با بیش از 500000 نمایندگی در 200 کشور در سراسر جهان، ارسال و دریافت پول در هر نقطه ای سریع و آسان است. مشتریان می تواند یکی از گزینه های انتقال پول نقد سریع، راحت و مطمئن پرداخت های بین المللی با Western Union را در زیر انتخاب کند:

پول در چند دقیقه: زمانی که مشتری شما نیاز دارد در عرض چند دقیقه پول را به شخص دیگری ارسال کند.

خدمات روز بعد: پول مشتری شما را می توان به صورت نقدی در روز بعد در مکان های نمایندگی شرکت کننده دریافت کرد.

به یک حساب بانکی: زمانی که مشتری شما می خواهد مستقیماً به حساب بانکی گیرنده خود پول ارسال کند.

پرداخت های بین المللی با Western Union

ارسال پول به کسب و کار

سرویس Quick Pay Western Union امکان پرداخت انتقال وجه از یک شخص به شرکتی را که با این شرکت همکاری می کند، را فراهم می نماید. با استفاده از پرداخت های بین المللی با Western Union ، مشتری می تواند به لیستی از شرکت هایی که با وسترن یونیون همکاری می کنند و حق دریافت پرداخت های Quick Pay را دارند، پرداخت کند. این لیست شامل شرکت های بزرگی مانند AliExpress، DHgate و بسیاری دیگر است.

STAGE AND PAY

این سرویس Western Union به مشتریان این امکان را می دهد تا با سهولت استفاده از رایانه شخصی خود، انتقال پول را آغاز کرده و آن را در هر نقطه فروش وسترن یونیون تکمیل کنند. این سرویس با استفاده از یک رابط وب بصری پشتیبانی شده و در نتیجه یک شناسه منحصر به فرد ایجاد می شود که مشتری می تواند برای تکمیل فوری انتقال پول در هر نقطه فروش از آن برای پرداخت های بین المللی با Western Union استفاده کند. در این خصوص، می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کرده و یا خدمات مالی مطمئنی را از ایشان بخواهید.

مزیت رقابتی وسترن یونیون

1.    پنج ماژول مجزا برای پشتیبانی از تجارت روزانه انتقال پول 

2.    قابل گسترش برای رویارویی با شبکه رو به رشد عوامل فرعی 

3.    حداکثر رساندن کنترل تجارت انتقال پول و کنترل مالی پیشرفته

4.    پشتیبانی از مدل کسب و کار زنجیره های خرده فروشی و فرنچایزها 

5.    آدرس مشتریان بین المللی و پشتیبانی چند ارزی، پشتیبانی از زبان انگلیسی و محلی

6.    مبتنی بر وب، بدون نیاز به نصب، پیاده سازی جاوا، برای کاهش هزینه های زیرساخت 

7.    کنترل کامل قوانین و پارامترهای کسب و کار و صفحه نمایش های تخصصی پشتیبانی مشتری

8.    اجرای سریع حواله افزایش حجم تراکنش، کاهش هزینه های عملیاتی و توسعه تجارت انتقال پول

برای پرداخت های بین المللی با Western Union ، توصیه می شود که راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

مدیریت مالی با حساب های بین المللی

اگر برای تجارت بین المللی فعالیت دارید، چگونه زمانی را برای مدیریت امور مالی خود پیدا می کنید؟ در اینجا یک برنامه چهار مرحله ای برای مدیریت مسئولانه پول، حتی برای بیشترین زمان چالش وجود دارد. نگه داشتن حساب‌های مالی متعدد شما، از چک کردن تا پس‌انداز و کارت‌های اعتباری، می‌تواند کار زیادی را انجام دهید، به‌ویژه زمانی که در حال انجام تمام مسئولیت‌های روزانه خود هستید. 

با این حال، نظارت بر امور مالی خود به طور منظم می تواند به شما کمک کند تا در مورد مانده حساب ها به روز بمانید و به اهداف مالی خود برسید. بسیاری از حساب ‌ها مانند پرداخت های بین المللی با Western Union ، ویژگی ‌های دیجیتالی را برای کمک به ساده‌ سازی روند پیگیری حساب‌های شما ارائه می‌کنند. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید نظارت بر امور مالی خود را بدون مشکل انجام دهید.

1. تنظیم بودجه داشته باشید.

بودجه بندی یک نمای کلی از درآمد و هزینه های ماهانه شما ارائه می دهد. می توانید دقیقاً ببینید که پول شما به کجا می رود و اقداماتی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که هزینه های شما با اهداف مالی شما هماهنگ است. می‌توانید از ابزارهای مالی آنلاین بودجه ‌بندی استفاده کنید تا تلاش‌ های بودجه‌ تان تأثیر بیشتری داشته باشد. می‌ توانید هزینه ‌ها یا اهداف مخارج خاصی مانند غذا یا سرگرمی را برچسب‌گذاری کنید، بنابراین  درک بهتری از میزان هزینه ‌های خود در یک ماه معین با پرداخت های بین المللی با Western Union داشته باشید و اینکه آیا باید هزینه‌های خود را کاهش دهید یا تنظیم کنید.

پرداخت های بین المللی با Western Union

2. امور مالی خود را خودکار کنید.

واریز مستقیم چک‌ های حقوق و پرداخت خودکار صورت ‌حساب برای صورت‌ حساب ‌های تکراری ماهانه بخش مهمی از مدیریت حساب‌ های شما است. پرداخت خودکار تضمین می‌کند که هزینه ‌های ماهیانه مکرر به موقع پرداخت می‌شوند، بنابراین از کارمزد تأخیر در پرداخت جلوگیری می‌کنید. پرداخت خودکار برای صورت‌ حساب‌های ماهانه با مبالغی که تغییر نمی‌کنند یا ماه به ماه تفاوت چندانی ندارند، مناسب‌تر است.

اگر برای کنار گذاشتن پس انداز به حساب خود نیاز دارید، می توانید نقل و انتقالات خودکار را برای کنار گذاشتن وجوه تنظیم کنید. این به شما کمک می کند تا یک صندوق پس انداز اضطراری یا اهداف پس انداز با تصویر بزرگتر، مانند یک وسیله نقلیه جدید یا پیش پرداخت خانه، بسازید.

پیشنهاد مطالعه:مقایسه تریدینگ ویو TradingView و دیگر برنامه های مشابه

3. حساب های خود را نظارت کنید.

هنگامی که صورتحساب های خود را خودکار کردید، مرحله بعدی نظارت بر هزینه های خود در هر ماه، با پرداخت های بین المللی با Western Union است. شما باید از موجودی حساب خود آگاه باشید تا از هزینه های اضافه برداشت و هرگونه هزینه غیرمجاز به حساب خود جلوگیری کنید. هشدارهای متنی خودکار می‌توانند به شما اطلاع دهند اگر موجودی شما به زیر مقدار معینی برسد یا پرداخت‌های خودکار آینده را به شما یادآوری کند.

حتی اگر ممکن است برای نظارت بر حساب ‌ها به ویژگی ‌های دیجیتال تکیه کنید، مهم است که یک ثبت تراکنش فیزیکی داشته باشید تا مطمئن شوید که تمام هزینه‌های شما به طور دقیق منعکس شده و مطابقت داده می‌شوند. هر فردی که تازه وارد امور مالی شده، ممکن است به طور تصادفی اضافه برداشت کند. مهم است که نسبت به هزینه هایی که می کنید در مقابل آنچه که می آید بسیار آگاه باشید.

بررسی هرگونه هزینه غیرمجاز یا ناآشنا نیز مهم است. دریافت زودهنگام خرید یا بدهی مشکوک از کارت اعتباری به شما این امکان را می دهد که آن را در اسرع وقت به بانک یا شرکت کارت اعتباری خود گزارش دهید. بسیاری از بانک ها از مشتریان می خواهند که فعالیت های جعلی را ظرف 60 روز گزارش کنند. برای پرداخت های بین المللی با Western Union ، هر روز حساب‌ها را چک کنید، به‌ویژه در مورد انواع کلاهبرداری ‌هایی که ممکن است ادامه داشته باشند.

پرداخت های بین المللی با Western Union

4. از ویژگی ها برای ردیابی اهداف تصویر بزرگتر استفاده کنید.

علاوه بر نظارت بر حساب‌ های خود، می ‌توانید از ویژگی‌ های آنلاین برای نظارت بر چندین حساب نیز استفاده کنید تا تصویر کلی مالی خود را به‌دست آورید. بسیاری از حساب ‌های بانکی به شما امکان می ‌دهند حساب‌ های خارجی مانند حساب‌های سرمایه‌گذاری یا بازنشستگی را اضافه کنید تا بتوانید پس‌انداز خود را پیگیری کرده و مطمئن شوید که در مسیر رسیدن به اهداف مالی بزرگ ‌تر خود هستید. برای پرداخت های بین المللی با Western Union ، در تجارت خود، مشاوره های گروه تخصصی 20پیمنت را در نظر داشته باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد