بهترین اکسپرت فارکس سودده

بهترین اکسپرت فارکس سودده

توسط : تیم محتوا
2,032

بازارهای فارکس تمام مدت کار می کنند. آنها دائماً در حال تغییر هستند و میلیون ها متغیر بر فرصت های معاملاتی تأثیر می گذارند. گاهی اوقات، انجام معاملات، برای انسان ها دشوار و استرس زا می شود. در چنین حالتی، بسیاری از مردم،  بهترین اکسپرت فارکس سودده را انتخاب می کنند.

متخصص فارکس

یک مشاور متخصص فارکس (EA) به شما در فرآیند معاملات کمک می کند، گاهی اوقات با انجام معاملات در زمانی که مشغول یا در خواب هستید، این کار انجام می شود. یک EA فارکس عامل احساسی را از بین می برد. این بدان معناست که در این شرایط، احساساتی مانند حرص و طمع یا ترس مانع تصمیم گیری های خوب و هوشمندانه نمی شوند. یک EA فارکس همچنین استرس ناشی از معاملات فارکس را از بین می برد و می تواند همه متغیرها را به طور همزمان در نظر بگیرد، کاری که انسان نمی تواند انجام دهد.

بهترین اکسپرت فارکس سودده ، سریعتر از انسان معامله می کند و تصمیم می گیرد و به شما امکان می دهد فوراً از فرصت های معاملاتی استفاده کنید. با مشاوران متخصص فارکس، می توانید تصمیمات معاملاتی آگاهانه تری بگیرید و شانس خود را برای کسب سود افزایش دهید. با این حال، انتخاب فارکس EA مناسب نیز ضروری است که ایمنی و سودآوری را تضمین می کند.

مشاور متخصص، یک نرم افزار ویژه طراحی شده است که می تواند وظایف معاملاتی را انجام دهد. این نرم افزار به معامله گران فارکس از فرصت ها اطلاع می دهد و آنها را در مورد معاملاتی که باید انجام دهند توصیه می کند. همچنین می تواند معاملات را در محل معامله گر فارکس، مدیریت کند.

بهترین اکسپرت فارکس سودده

مشاوران متخصص رایگان فارکس 

بهترین اکسپرت فارکس سودده که با استفاده از زبان Meta Quotes (MQL) برنامه ریزی شده است، بر روی پلتفرم Meta Trader کار می کند. پلتفرم متا تریدر، یک پلتفرم آنلاین برای معامله گران فارکس است. مشاور متخصص شامل یک مدل ریاضی است که از سیگنال های تجاری برای تعیین بهترین نقاط ورود به معاملات استفاده می کند.

برخی از EA های فارکس داده ها را در بازارهای فارکس جمع آوری می کنند و سپس سیگنال های معاملاتی را برای معامله گر ارسال می نمایند. دیگران این داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند و از آن برای تصمیم گیری بهترین زمان برای ورود به بازار استفاده می کنند. 

کاری که مشاور متخصص شما انجام می دهد، بستگی به نحوه برنامه ریزی شما دارد. حتی می توانید بهترین اکسپرت فارکس سودده خود را با استفاده از دستورالعمل های خاص برنامه ریزی کنید. مشاور متخصص سپس در زمانی که شما مشغول هستید، معاملات را طبق آن دستورالعمل انجام می دهد.

چگونه می توان از فارکس EA استفاده کرد؟

پس از نصب EA، باید پارامترهای آن را با توجه به استراتژی های معاملاتی که می خواهید استفاده کند و عملکردهایی که می خواهید داشته باشد، تنظیم کنید. با استفاده از پارامترها، فارکس EA فرصت های معاملاتی مختلف را تجزیه و تحلیل می کند و تصمیم می گیرد که آیا در آنها سرمایه گذاری کند یا خیر.

فارکس EA این کار را از طریق مجموعه ای از سوالات در مدل ریاضی خود انجام می دهد. با استفاده از این سوالات، در مورد معامله تصمیم می گیرد. شما می توانید EA خود را بسازید یا یکی را دانلود کنید که توسط شخص دیگری ساخته شده است. با استفاده از سیگنال های EA، می توانید تصمیم بگیرید یا انتخاب کرده و سریع عمل کنید.

هنگام استفاده از بهترین اکسپرت فارکس سودده ، همیشه باید ابتدا نسخه آزمایشی را امتحان کنید. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید که آیا این نرم افزار برای معاملات فارکس شما مناسب است یا خیر. شما همچنین باید تحقیقات خود را از قبل انجام دهید و پارامترهای کافی را تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت های بین المللی با Western Union

مشاوران متخصص فارکس چگونه کار می کنند؟

مشاوران متخصص رایگان فارکس، فرآیند معاملات را به صورت خودکار انجام می دهند و به شما کمک می کنند تا از طریق معاملات سود کسب کنید. آنها برای شناخته فرصت های سودده تجاری، از پارامترهای تجاری و شاخص های فنی استفاده می کنند. آنها از داده هایی که جمع آوری کرده اند برای تعیین دقیق کمترین هزینه برای ورود به بازار و بالاترین هزینه برای فروش بهره می برند.

پس از اینکه یک EA را به نموداری در پلتفرم MT4 خود متصل کردید، بهترین اکسپرت فارکس سودده شرایط بازار را تجزیه و تحلیل کرده و از آنها برای مشاوره در مورد معاملاتی که باید انجام دهید استفاده می کند. از عوامل و موقعیت‌های مختلف برای نتیجه‌گیری در مورد جهتی که بازار خواهد رفت، استفاده خواهد کرد.

هنگام تصمیم گیری تجاری، یک EA از مجموعه ای از قوانین یا شرایط پیروی می کند. با وجود این شرایط، EA معاملات را از طرف معامله گران با ورود و خروج از بازارها در صورت نیاز مدیریت می نماید. وظایف یک EA از کارکردهای مشاوره تا تصمیم گیری برای شما متغیر است. کاری که یک EA خاص انجام می دهد به نوع مشاور متخصص و نحوه برنامه ریزی شما بستگی دارد.

مزایا و معایب فارکس EA

مشاوران متخصص خارجی رایگان، یک گزینه جذاب برای معامله گران فارکس هستند. این بدان دلیل است که آنها را از استرس و زمان صرف شده برای انجام معاملات رها می کنند. یک EA فارکس به آنها اجازه می دهد تا بنشینند و به یک ربات فارکس اجازه دهند کار را انجام دهد.

با وجود آن، فارکس EA بدون معایب ارائه نمی شود. برای اینکه یک بهترین اکسپرت فارکس سودده به درستی کار کند، به اتصال دائم اینترنت نیاز دارید. علاوه بر این، بسیاری از EA های فارکس می توانند کلاهبرداری باشند و بیش از آنکه فایده داشته باشند، ضرر دارند.

بهترین اکسپرت فارکس سودده

مزایای اکسپرت فارکس

یک فارکس EA احساسات را از معاملات فارکس خارج می کند:

گاهی ترس از دست دادن می تواند شما را از تصمیم گیری که چشم انداز خوبی دارد باز دارد. یک EA فارکس این ترس را در نظر نمی گیرد و فقط طبق دستورالعمل شما معامله انجام می دهد. فارکس EA نیز عاری از تعصب و طمع خواهد بود. این امر از تأخیر جلوگیری می کند و تصمیم گیری هوشمندانه تری را امکان پذیر می کند.

یک فارکس EA سریعتر است:

بهترین اکسپرت فارکس سودده می تواند کارهای ضروری را برای یافتن معاملات با چشم انداز خوب در چند ثانیه انجام دهد. این شامل بررسی بازارها، تجزیه و تحلیل عوامل، و استخراج احتمال یک تجارت سودآور است. این سرعت به EA این امکان را می دهد که تا حد امکان از فرصت های معاملاتی استفاده کند و کارآمدتر از دیگران کار کند.

فارکس EA می تواند 24/7 معامله کند:

یک EA فارکس می تواند در بازار فعال بماند و در تمام طول روز مراقب فرصت ها باشد. از سوی دیگر، انسان نیاز به خواب، کار و انجام زندگی روزمره دارد. انسان ها اغلب نیاز به استراحت دارند که می تواند باعث شود فرصتی را از دست بدهند. این هرگز با EA های فارکس اتفاق نمی افتد.

پیشنهاد مطالعه:افتتاح حساب بانکی در ترکیه

یک فارکس EA تست بک تست را آسان تر می کند:

یک فارکس EA روند آزمایش استراتژی های مختلف را در هنگام تصمیم گیری سرعت می بخشد. یک مشاور متخصص می تواند این کار را در چند ثانیه انجام دهد، در حالی که اگر انسانی این کار را انجام دهد دشوار و زمان بر خواهد بود. از آنجایی که EA ها می توانند داده های زیادی را ذخیره کنند، می توانند از آن برای آزمایش چندین استراتژی استفاده نموده و سپس بهترین اکسپرت فارکس سودده را برای معاملات انتخاب نمایند.

یک فارکس EA نیاز به تخصص را از بین می برد:

با EA فارکس، افرادی که تازه تجارت فارکس را شروع کرده اند، می توانند به راحتی معامله کنند. آنها نیازی به تخصص ندارند زیرا مشاور متخصص به آنها مشاوره می دهد و از طرف آنها عمل می کند.

معایب اکسپرت فارکس

یک فارکس EA داده های اساسی را تشخیص نمی دهد:

یک EA فارکس با استفاده از آمار، نمودارها و داده های تاریخی تصمیم گیری می کند. با این حال، آنها عوامل خارجی مانند روند صنعت یا عوامل سیاسی را نادیده می گیرند. این عوامل می توانند در تعیین سودآوری تجارت نقش داشته باشند. در غیاب این دانش، نتایج معاملات می تواند چندان مطلوب نباشد.

یک فارکس EA در معرض مشکلات فنی است:

از آنجایی که شما بهترین اکسپرت فارکس سودده را از یک کامپیوتر در خانه اجرا می کنید، ممکن است مشکلات فنی ایجاد شود. اینها شامل مشکلات اتصال، خرابی سخت افزار و قطع برق می شود. یک مشکل فنی می تواند اجرای تجارت را مختل کند و باعث شود EA فرصت ها را از دست بدهد یا تصمیمات اشتباه بگیرد.

بهترین اکسپرت فارکس سودده

یک فارکس EA باید به یک ابزار بچسبد:

یک EA فارکس نمی تواند استراتژی های معاملاتی که شامل چندین ابزار است را انجام دهد. این دلیلی بر پایین آمدن تنوع و بالا رفتن قدرت ریسک خواهد بود. ضمن آن که قادر است تا کاهش فرصت های معاملاتی را ایجاد کند.

یک فارکس EA نمی تواند استراتژی های خاصی را اجرا کند:

یک EA فارکس نمی تواند استراتژی هایی مانند تجزیه و تحلیل موج را مدیریت کند. این نوع استراتژی برای معامله گران زنده با دسترسی به اخبار لحظه ای مناسب تر است.

انواع اصلی EA های فارکس

بسته به اهداف معاملاتی شما، نیازها برای مشاوران متخصص و نوع معاملاتی که می خواهید از EA فارکس استفاده کنید، انواع مختلفی از بهترین اکسپرت فارکس سودده وجود دارد.

مشاور متخصص اسکالپر:

یک اسکالپر مشاور متخصص چندین موقعیت را در یک زمان باز می کند. این نوع از مشاوران متخصص فارکس، این موقعیت ها را تا زمانی که به سودهای کوچکی دست یابند باز نگه می دارند. EA این موقعیت ها را به محض ایجاد سود می بندد. 

از طریق یک اسکالپر مشاور متخصص، شما چندین معامله را در یک روز انجام می دهید و در بسیاری از این معاملات سود کمی کسب می کنید. اسکالپرهای مشاور متخصص می توانند حساب شما را مسدود کنند، زیرا کارگزاران روی آنها تمرکز می نمایند.

مشاور کارشناس خبره

یک مشاور خبره تصمیمات خود را بر اساس تغییرات قیمت یا روند پس از انتشار اخبار بزرگ استوار می کند. از این تغییرات برای اتخاذ تصمیمات تجاری سودآور استفاده می نماید. خبرهای مورد بحث، اخبار مالی پیرامون نرخ بهره و تصمیمات حقوق و دستمزد هستند. این انتشارات می تواند تاثیر زیادی بر قیمت ها داشته باشد، دقیقا همان چیزی است که یک مشاور خبره پیش بینی می کند و به نفع خود استفاده می کند.

پیشنهاد مطالعه:خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

مشاور متخصص پرچین

یک مشاور متخصص پرچین به عنوان بهترین اکسپرت فارکس سودده ، با باز کردن دو موقعیت متضاد کار می کند. هدف آن این است که یک موقعیت به سود برسد در حالی که دیگری ضرر را کاهش دهد. موقعیت سودآور اغلب باز می ماند در حالی که موقعیت دیگر در نهایت بسته می شود. یک مشاور متخصص هج سودآوری هر دو این موقعیت ها را مشاهده می کند.

مشاور متخصص برک آوت

هنگامی که قیمت از سطوح مقاومت و پشتیبانی از پیش تعیین شده فراتر می رود، یک مشاور متخصص شکست معامله را باز می کند. موقعیتی که باز می کند اغلب به افزایش قیمت مرتبط است که یک مشاور متخصص از آن برای کسب سود استفاده می کند.

مشاور کارشناس تطبیقی

مشاوران متخصص تطبیقی روش مشخصی برای عمل به عنوان بهترین اکسپرت فارکس سودده ندارند. بلکه مطابق با عملکرد بازار، رفتار خواهند داشت. این بدان معنی است که با مشاوران متخصص تطبیقی، فقط باید پارامترها را تنظیم کنید و مشاور تصمیمات را خواهد گرفت.

5 قانون فارکس EA

هنگام راه اندازی یک مشاور متخصص فارکس، قوانینی وجود دارد که باید برای کاهش ریسک و افزایش سودآوری رعایت کنید.

به نتایج بک تست بسیار توجه کنید:

شما باید از همان داده‌هایی استفاده کنید که در هنگام انجام معاملات از بک تست استفاده می‌کردید. نتایج خوب بک تست نشان نمی دهد که کل سیستم شما به خوبی کار می کند. فقط به این معنی است که داده هایی که برای بک تست استفاده کردید، به عنوان بهترین اکسپرت فارکس سودده ، کیفیت خوبی داشتند. 

اتصال متاتریدر خود را بررسی کنید:

اگر اتصال شما قطع شود یا مشکلات فنی پیش بیاید، مشاور متخصص شما کار نخواهد کرد. بنابراین، باید به بررسی اتصال متاتریدر خود ادامه دهید. برای بهبود اجرای EA خود، باید تعداد پنجره های باز شده در فضای کاری MT4 خود را کاهش دهید.

بهترین اکسپرت فارکس سودده

تحقیق در مورد شرایط بازار:

یکی از دلایل احتمالی شکست EA شما ناتوانی آن در پیگیری و تطبیق با شرایط بازار است. این امر ضروری است که شما از این شرایط آگاهی کامل داشته باشید. اگر می خواهید بر اساس روند بازار در بهترین اکسپرت فارکس سودده تصمیم بگیرید، حتی می توانید یک EA را اجرا کنید که برای بازارهای پرطرفدار است.

مراقب باشید تا از کلاهبرداری جلوگیری کنید:

از آنجایی که EA شما معاملات فارکس را مدیریت می کند، کلاهبرداری می تواند مشکلات مالی زیادی ایجاد کند. هنگام دانلود EA باید مطمئن شوید که از کلاهبرداری جلوگیری کنید.

انجام تحقیقات شما توجه شما را به گزینه های آزمایش شده که سایر معامله گران به آنها اعتقاد دارند جلب می کند. این می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک نماید. نظرات واقعی مشتریان را دنبال کنید و مطابق با آنها تصمیم گیری نمایید. برای تصمیم گیری در خصوص بهترین اکسپرت فارکس سودده ، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره ببرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد