روش پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

روش پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

توسط : تیم محتوا
2,014

Skrill یک سیستم پرداخت از انگلستان است که دفتر مرکزی آن در لندن می باشد و در سال 2001 ایجاد شده است. در سال 2015 پرداخت آنلاین اسکریل ،  بخشی از گروه Paysafe شد و فعالیت این شرکت پرداخت را تنظیم می کند. اولویت اصلی پرداخت آنلاین Skrill انتقال پول است. 

اسکریل چیست؟

Skrill دارای یک کارت اعتباری است و همچنین فرصتی برای اجرای کیف پول الکترونیکی می دهد. کارت پیش پرداخت در چهار ارز GBP، EUR، USD و PLN موجود است. علاوه بر این، کاربران می توانند یک حساب بانکی را برای پرداخت آنلاین پیوند دهند.

Skrill سه مزیت اصلی را که می تواند به کاربران ارائه دهد، نام می برد. آنها راحت، قابل اعتماد و فوری هستند. همچنین، در پرداخت آنلاین اسکریل ، سیستم پرداخت آسان است، زیرا به کاربران امکان می دهد به راحتی پول ارسال و دریافت کنند. علاوه بر این، این واقعیت که کاربر می تواند حساب بانکی را پیوند دهد، به او اجازه می دهد در هر زمان و هر مکان پرداخت کند.

اعتماد به این معنی است که مشتریان نیازی به نگرانی در مورد امنیت ندارند. پرداخت آنلاین Skrill از سیستم ضد کلاهبرداری برای شناسایی هرگونه فعالیت مشکوک و جلوگیری از هر نوع سرقت اطلاعات استفاده می کند. وقتی نوبت به این نکته می ‌رسد، مشتریان می ‌توانند از کیف پول الکترونیکی برای ارسال و دریافت پول همواره بهره ببرند. آنها فقط به یک آدرس ایمیل برای انجام این عمل نیاز دارند.

روش پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

نحوه استفاده از Skrill

برای شروع استفاده از پرداخت آنلاین اسکریل ، مشتریان باید یک حساب باز کنند. اکانت رایگان است. به محض ایجاد آن توسط مشتری، امکان استفاده از حساب به عنوان کیف پول الکترونیکی وجود دارد. تمام داده های پرداخت مورد نیاز مشتری را در خود نگه می دارد. ضمن آنکه امکان انتخاب بین 40 ارز وجود دارد.

پرداخت نیز، آسان، سریع و ایمن است. تمام داده ها در یک مکان ذخیره می شوند. پس از پرداخت هزینه کالا/خدمات، مشتری باید Skrill را انتخاب کرده و آدرس ایمیل و رمز عبور را تایپ کند. همچنین، مشتری می تواند بین حساب خود و حساب بانکی آنلاین خود پول انتقال دهد. سپس برداشت پول با استفاده از دستگاه خودپرداز ساده می شود. 

مشتریان می توانند از این روش پرداخت در سراسر جهان استفاده کنند. پرداخت آنلاین اسکریل واقعا جهانی است. توجه داشته باشید، یک لیست بدون خدمات وجود دارد که در آن مشتریان نمی توانند به راه حل های Skrill دسترسی داشته باشند. اما چرا Skrill به عنوان یک روش پرداخت آنلاین پیشرو در نظر گرفته می شود؟ 

این روزها کیف پول دیجیتال یکی از روش های رایج پرداخت است. با این حال، همه روش های پرداخت به ما قابلیت اطمینان یا خدمات مختلفی را تحت یک پلت فرم واحد نمی دهند. اگرچه یافتن چنین برنامه های معتبری آسان نیست، اما به این معنی نیست که وجود ندارند.

پرداخت آنلاین Skrill یکی از ارائه دهندگان پیشرو کیف پول دیجیتال است که خدمات پرداخت مختلفی را در پلتفرم خود آورده است. این کیف پول در سال 2001 با نام Moneybookmakers در انگلستان راه اندازی شد. اما در حال حاضر، این کیف پول الکترونیکی در میان برترین کیف پول های الکترونیکی در سراسر جهان قرار دارد و تراکنش هایی را با ارزهای مختلف ارائه می دهد.

می توانید برنامه پرداخت آنلاین اسکریل را در دستگاه های اندروید یا iOS خود دانلود کنید تا به صورت 24/7 به آن دسترسی داشته باشید. از Google Play یا App Store دیدن کنید و برنامه Skrill را نصب کنید.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت های بین المللی با Western Union

کجا می توانم از روش پرداخت Skrill استفاده کنم؟

این روش پرداخت به صورت جهانی در بسیاری از پلتفرم های POS (نقطه فروش) و آنلاین پذیرفته شده است. بسیاری از مشاغل بین المللی وجود دارند که نیاز به انتقال فوری پول دارند. Skrill قوی ترین گزینه برای انتخاب در همه این موارد است.

مزیت های اسکریل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا پرداخت آنلاین اسکریل در صنعت دارای برتری هایی است. برخی از دلایل اصلی که چرا بهترین است و چرا باید از آن استفاده کنید، در اینجا آورده شده است.

در بسیاری از کشورها پذیرفته شده است: 

Skrill تراکنش های پرداخت را در بسیاری از کشورها پردازش می کند. در طول سال ها، قابلیت اطمینان و اعتماد را در بین کاربران خود ایجاد کرده و به همین دلیل است که در حال حاضر میلیون ها کاربر دارد که به این گزینه برای تراکنش های آسان اعتماد دارند.

روش پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

کارمزد تراکنش: 

کارمزد تراکنش پرداخت آنلاین اسکریل فوق العاده کم است. اگر کارمزد پردازش حواله‌های بین‌المللی را با سایر روش‌های بانکی مقایسه کنید، Skrill کم‌ترین کارمزد را دریافت می‌کند. برای افرادی که به طور مکرر نقل و انتقالات بین المللی انجام می دهند، بهترین است. شما می توانید در این هزینه ها بسیار صرفه جویی کنید.

همراه با یک برنامه اختصاصی موبایل: 

Skrill یک برنامه تلفن همراه دارد که می توانید در دستگاه های اندروید و iOS از آن استفاده کنید. نصب آن آسان است و استفاده از آن سریعتر می باشد. این برنامه به شما امکان می دهد گزینه های پرداخت شخص ثالث را نیز ذخیره کنید. می ‌توانید کارت‌های اعتباری یا نقدی خود مانند Visa، MasterCard و غیره را اضافه کرده و از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، گزینه‌هایی مانند نقل و انتقالات بانکی، Paysafecard، Rapid Transfer و غیره نیز می‌توانند در برنامه گنجانده شوند و بنا به راحتی از آنها استفاده کنید.

ارزهای مختلف را می پذیرد: 

روش پرداخت حدود چهل ارز متفاوت را می پذیرد. اینها ارزهای برجسته ای هستند که توسط اکثریت جمعیت در سراسر جهان استفاده می شود. این به شما کمک می کند پول را به هر ارزی که ترجیح می دهید ارسال و دریافت کنید.

تراکنش ارزهای دیجیتال:

پرداخت آنلاین اسکریل یک صفحه رمزنگاری ارائه می دهد که در آن می توانید معاملات روزمره ارزهای دیجیتال مختلف را بررسی کنید. همچنین می توانید با استفاده از ارزهای فیات فوراً ارزهای دیجیتال را بخرید و بفروشید. از طریق پلتفرم خود تجارت را برای عموم مردم ساده و آسان کرده است.

هنوز ویژگی های بسیاری وجود دارد که در طول سال ها آن را به یک گزینه بانکی قدرتمند تبدیل کرده است. بسیاری از کاربران در حال حاضر از طیف گسترده خدمات آن بهره می برند. شما هم می توانید به آنها بپیوندید و به خدمات آن دسترسی پیدا کنید. در این خصوص می توانید از کارشناسان 20پیمنت بهره برده و برای استفاده از این روش پرداخت، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین اکسپرت فارکس سودده

بررسی اپلیکیشن موبایل Skrill

ساده ترین راه برای دسترسی به حساب پرداخت آنلاین Skrill خود، دریافت اپلیکیشن موبایل آن است. به این ترتیب، می توانید عملیات مالی خود را در حال حرکت انجام دهید. به علاوه، می‌توانید هزینه‌های Skrill را پیگیری کنید تا بهترین معامله را به دست آورید. در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه برنامه به شما امکان می دهد انجام دهید آورده شده است:

به حساب Skrill خود وارد شوید. به داشبوردهای مشابه نسخه دسکتاپ دسترسی داشته باشید و حساب خود را دقیقاً همانطور که معمولاً انجام می دهید، مدیریت کنید. خوبی این روش، آن است که پس از ورود به سیستم، نیازی به وارد کردن چندین بار اطلاعات یکسان نیست.

ارسال پول: بدیهی است که این هدف اصلی کل سرویس است. این فرآیند برای موبایل همانند پلتفرم مبتنی بر وب است و از ابتدا تا انتها چند دقیقه طول می کشد.

آپلود وجوه: اگر حساب خود را خالی کرده اید، می توانید مستقیماً از طریق برنامه آن را شارژ کنید. گزینه سپرده دلخواه خود را انتخاب کنید و هر مقدار پولی را که برای تراکنش های آینده نیاز دارید آپلود کنید. ساختار هزینه برای روش های مختلف را در نظر داشته باشید.

مشاهده تاریخچه تراکنش: بررسی مکرر حسابتان در روش پرداخت آنلاین Skrill ، به شما کمک می‌کند ببینید کجا هستید و مشکلات را تشخیص دهید. عادت کنید که به طور مرتب تراکنش ها و موجودی حساب خود را مشاهده کنید، که به لطف این برنامه کاری بسیار سریع است.
به طور کلی، کیفیت برنامه عالی است. استفاده از آن آسان است، هیچ بحثی در مورد آن وجود نداشته و تیم به طور منظم به روز رسانی را منتشر می کند.

روش پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

از کجا می توان برنامه رسمی را دانلود کرد؟

می توانید اپلیکیشن Skrill را در گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان دانلود کنید. برای اندروید، این برنامه با سیستم عامل 4.4 یا بالاتر سازگار است و بیش از 5 میلیون بارگیری و بیش از 7000 بررسی پرداخت آنلاین اسکریل دارد. برای iOS، Skrill به نسخه 10.0 یا بالاتر نیاز دارد و دارای امتیاز متوسط 4.5/5 با 2000 بررسی است.

Skrill چگونه کار می کند؟

Skrill  نیازهای مشتریان متعدد را در محیط مدرن و سریع که عملیات مالی باید سریع و راحت باشد برآورده می کند. ما به رایج‌ترین و به‌طور بسط مواردی که این سرویس در آن‌ها مفیدتر است، خواهیم پرداخت. 

ارسال، دریافت و درخواست پول از دوستان و خانواده فورا: 

قبل از ورود به بخش تجاری پرداخت آنلاین Skrill ، این سرویس به سادگی یک سرویس خوب برای نقل و انتقالات روزمره در بین افرادی است که شخصاً آنها را می شناسید. به عنوان مثال، فرض کنید شما بیرون می روید و می خواهید صورت حساب را تقسیم کنید. اکنون، می توانید برنامه را باز کنید و آن را در چند ثانیه انجام دهید.

فریلنسرها، خوداشتغالی و کارآفرینان انفرادی: 

این گروه از افراد نیز به دنبال راهی بهتر برای درخواست و دریافت وجه از مشتریان هستند. یک حساب آنلاین چند ارزی برای افرادی که پروژه های راه دور یا حتی بین المللی را می پذیرند عالی است.

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط:

 پرداخت آنلاین اسکریل ، برای کسب‌وکارهایی که مایلند روش‌های پرداخت انعطاف ‌پذیری را به مشتریان خود ارائه دهند، نوید خوبی است. این به بسیاری از صنایع مختلف و حجم معاملات مختلف پاسخ می دهد.

پیشنهاد مطالعه:افتتاح حساب بانکی در ترکیه

بازارهای آنلاین: 

برای اکثر شرکت های تجارت الکترونیک، ایجاد زیرساخت پرداخت از ابتدا منطقی نیست. بهترین راه این است که مستقیماً با پردازنده های آنلاین مانند Skrill توافق کنید.

معامله گران: 

چالش های زیادی پیش روی تجارت آنلاین وجود دارد، مانند امنیت، پیشگیری از تقلب، قوانین و مقررات. راه ایده آل حرکت به سمت پردازنده های شفاف و متمرکز بر مشتری است.

مسافران: 

مسافران می توانند به دستگاه های تلفن همراه خود متکی باشند و از کارت های پیش پرداخت همه منظوره در خارج از کشور استفاده کنند یا از دستگاه های خودپرداز پول نقد برداشت کنند. این خطر عدم وجود بودجه را از بین می برد.

Paysafe Payments API از پرداخت آنلاین Skrill به عنوان یک ابزار پرداخت پشتیبانی می کند. می‌توانید پرداخت‌های Skrill را با استفاده از Payments API پردازش کنید.

پرداخت Skrill

هنگامی که می خواهید درخواست پرداخت Skrill را پردازش کنید، موارد زیر را انجام دهید:

یک Payment Handle با پارامترtransactionType روی PAYMENT و پارامتر paymentType روی SKRILL ایجاد کنید. از آنجایی که مشتری باید احراز هویت پرداخت را با ارائه جزئیات Skrill تکمیل کند، Paysafe پاسخی را با موارد زیر برمی‌گرداند:

پارامتر عمل روی REDIRECT تنظیم شده است. یک پیوند pay_redirect به URL تغییر مسیر Skrill اشاره می کند. مشتری را به URL تغییر مسیر پرداخت آنلاین اسکریل هدایت کنید تا بتواند آدرس ایمیل و جزئیات رمز عبور را برای تکمیل انتقال پول ارائه دهد.

پس از احراز هویت موفقیت آمیز مشتری، تاجر از طریق URL مشخص شده در پارامتر on_completed همراه با درخواست او مطلع می شود. در این مرحله، وضعیت دسته پرداخت قابل پرداخت می شود. از PayHandleToken بازگردانده شده در پاسخ برای پردازش درخواست پرداخت استفاده کنید. هنگامی که درخواست پرداخت با موفقیت تکمیل شد، وجوه بلافاصله به حساب تاجر منتقل می شود.

روش پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

برداشت Skrill

هنگامی که می خواهید درخواست برداشت پرداخت آنلاین Skrill را پردازش کنید، موارد زیر را انجام دهید:

یک Payment Handle با پارامترtransactionType روی STANDALONE_CREDIT و پارامتر paymentType روی SKRILL ایجاد کنید. این دسته پرداخت باید بلافاصله وضعیت PAYABLE را داشته باشد. از PayHandleToken بازگردانده شده در پاسخ برای پردازش درخواست برداشت استفاده کنید. 

پس از انجام موفقیت آمیز درخواست پرداخت، وجه بلافاصله به حساب مشتری واریز می شود. توصیه می شود در این خصوص، مشاوره های تخصصی را از کارشناسان با تجربه 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد