افتتاح حساب ارزی فریلنسر

افتتاح حساب ارزی فریلنسر

توسط : تیم محتوا
1,826

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک حساب ارزی را به عنوان فریلنسر در بانک باز کنید. برخی دیگر از مهم‌ترین دلایل این است که شما یک مسافر مکرر هستید، معاملات مکرر در خارج از کشور انجام می‌دهید، به دنبال اجتناب از هزینه‌ های تبدیل ارز خارجی هستید، یا شغلی دارید که به شما امکان پرداخت با ارز متفاوت را می‌دهد. برای افتتاح حساب ارزی فریلنسر و دیگر موارد مورد نیاز، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

افتتاح حساب ارزی فریلنسر

حساب خارجی چند ارزی

دلیل شما هر چه که باشد، ممکن است فرآیند را کمی دشوارتر از آنچه انتظار داشتید، بیابید. در درجه اول به این دلیل که تعداد زیادی از بانک های سطح بالا گزینه حساب خارجی چند ارزی را ارائه نمی دهند.با این وجود، برخی از آن‌ها وجود دارد و اطلاعات و روشی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید حساب ارزی خود را با کمترین چالش، راه‌اندازی کنید.

مزایا و معایب حساب های ارزی

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، داشتن یک حساب تخصصی چند ارزی و افتتاح حساب ارزی فریلنسر هم مزایا و هم معایبی دارد.

مزیت ها:

1.    از نرخ های بهره پلکانی لذت ببرید.

2.    حفاظت اضافه برداشت دریافت کنید.

3.    برای استفاده از نرخ ارز بهتر، ارز را تغییر دهید.

4.    انواع ارزها را نگه دارید که به شما امکان انعطاف می دهد.

5.    اگر بانک شما معافیت هایی ارائه می دهد از کارمزد اضافی اجتناب کنید.

معایب:

1.    انتظار داشته باشید که پول شما همزمان با تغییر ارزش ارز در نوسان باشد.

2.    نرخ بهره کمتری نسبت به یک حساب پس انداز بانکی استاندارد دریافت کنید.

3.    با حداقل های روزانه و بعداً کارمزدهای بالا در برخی از بانک ها مواجه می شوند.

4.    احتمال هزینه های متفرقه مانند اضافه برداشت یا هزینه های رسیدگی به وجه نقد است.

پیشنهاد مطالعه:فروش کتاب در آمازون

خرید در سایت های خارجی

مانند بسیاری از ملاحظات مالی، ایده خوبی است که برای یافتن گزینه هایی که در دسترس شما هستند و بهترین گزینه برای بودجه ای که دارید، خرید کنید. افتتاح حساب ارزی فریلنسر این مزیت را برای شما دارد. لیستی از چند بانک در این جا آورده شده است.

بانک سیتی

بانک شخصی بین المللی سیتی یک بانک فراساحلی ارائه می دهد که می تواند گزینه های چند ارزی را مدیریت کند. می توان با حساب کاربری و کارت نقدی از امکانات این بانک استفاده کرده بدین وسیله، امکان نقل و انتقال تا 16 ارز مختلف را خواهید داشت. با این حال، اشکال اصلی این است که شما باید حداقل موجودی معادل 200000 دلار آمریکا داشته باشید.

بانک TIAA

این گزینه بانکی تراکنش‌های مربوط به بیست و یک نوع ارز مختلف را از طریق حساب سپرده جهانی خود فراهم می‌کند و تنها به ۲۵۰۰ دلار برای افتتاح حساب ارزی فریلنسر یا گزینه‌ای برای طرح خرید ۱۰۰ دلاری در ماه نیاز دارد، که این حساب به طور کلی در دسترس‌تر است.

بانک HSBC

ارائه خدمات خارج از کشور برای سه ارز اصلی (یورو، پوند انگلیس و دلار آمریکا) ممکن است تا حدودی محدود کننده باشد، اما این سرویس 16 ارز مختلف را ارائه می دهد که به حساب پس انداز شما پیوند داده شده است، که می تواند کمک زیادی به جبران کند. 

بانک ولز فارگو

اگر به دنبال افتتاح حساب تجاری یا افتتاح حساب ارزی فریلنسر هستید، Wells Fargo گزینه هایی را برای آن سناریوی خاص ارائه می دهد. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر، بهترین گزینه این است که مستقیماً با آنها تماس بگیرید و در مورد حساب های ارز خارجی آنها بپرسید و ببینید که چه نوع پیشنهادی می توانید مذاکره کنید.

گزینه های دیگر

به خاطر داشته باشید که اینها تنها برخی از گزینه ها هستند، اگرچه گزینه های بانکی ایالات متحده برای حساب های چند ارزی طیف گسترده ای را ارائه نمی دهند. با این وجود، تحقیقات دقیق خود را انجام دهید و مقایسه کنید، یادداشت بردارید و هنگامی که داده های متوسط خوبی داشتید، می توانید بهترین گزینه افتتاح حساب ارزی فریلنسر را بر اساس نوع فعالیت خود داشته باشید. ضمن آنکه در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت نیز شما را یاری می کنند.

مهم است که مطمئن شوید بانکی که انتخاب می‌کنید بیمه FDIC است زیرا به این ترتیب اگر به دلایلی شکست بخورد، پول شما محافظت می‌شود. همچنین می‌توانید با ابزارهایی که آماده ارائه حساب‌های تجاری است که برای مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است، بدون بانک کار کنید.

افتتاح حساب ارزی فریلنسر

کدام نوع حساب را باید باز کنم؟

اکنون که بهترین گزینه را برای افتتاح حساب ارزی فریلنسر مطابق بودجه و نیازهای خود پیدا کرده اید، زمان آن رسیده است که آن حساب را باز کنید. با این حال، چند سوال دیگر وجود دارد که باید از قبل به آنها پاسخ دهید. آیا یک حساب جاری می خواهید یا یک حساب پس انداز؟

در حالی که ممکن است این تصمیم آسان‌تر به دلیل محدودیت‌های آن در ظرفیت‌های غیر پس‌انداز باشد، با این وجود این تصمیم مهم است. اگر به دنبال انجام تراکنش های مکرر هستید، بهتر است یک حساب جاری داشته باشید، اگرچه باید مراقب سیاست کارمزد بانک آینده خود باشید.

اگر می‌خواهید پول را درازمدت نگه دارید و از مزایای بهره لذت ببرید، پس‌انداز راهی است که می‌توانید انجام دهید، اما در نظر بگیرید که کدام گزینه بیشترین بازدهی را در افتتاح حساب ارزی فریلنسر و سرمایه‌گذاری به شما می‌دهد.

باز کردن حساب تکی یا مشترک به این بستگی به این دارد که آیا شما تنها کسی هستید که از این حساب استفاده می کند یا اینکه قصد دارید مسئولیت خود حساب و هر پولی را در آن به اشتراک بگذارید. برای افتتاح حساب ارزی، مانند یک حساب بانکی معمولی، اسناد و الزامات خاصی وجود دارد که قبل از افتتاح حساب باید رعایت شوند.

باید برای برنامه حساب کاربری خود، نام و نام خانوادگی، نشانی، تاریخ تولید، اطلاعات تماس، شماره تامین اجتماعی، گواهینامه رانندگی معتبر (یا معادل آن)، کارت بدهی یا اطلاعات بانکی جایگزین (در صورت وجود سپرده الزامی) را ارائه کنید.

این اطلاعات معمولاً می تواند به صورت آنلاین در طول فرآیند درخواست افتتاح حساب ارزی فریلنسر ارائه شود، اما برخی از بانک ها ممکن است از شما درخواست کنند که برخی از این گزینه ها را فکس یا ایمیل کنید. همچنین ممکن است لازم باشد اسناد را به صورت الکترونیکی امضا کنید یا کارت امضا شده ای را ارسال کنید که موافقت خود را با طرح و سیاست های مربوط به آن تأیید کند.

پیشنهاد مطالعه:آزمون زبان انگلیسی آیلتس و هزینه های آن

تامین مالی اولیه

اگر حساب شما نیاز به سپرده اولیه دارد، می توانید پول نقد یا گزینه های دیگری مانند چک یا حواله را ارائه دهید. اگر یک حساب بانکی آنلاین دارید، ممکن است بتوانید با استفاده از چک های الکترونیکی یا روش های قبلی چک های استاندارد یا حواله ها در صورتی که به شما امکان انتقال مستقیم از حسابتان را نمی دهند، انتقال را انجام دهید. 

هنگامی که پس از افتتاح حساب ارزی فریلنسر ، پرداخت در حساب جدید وارد شد، آنگاه آماده استفاده از آن خواهید بود. به خاطر داشته باشید که ممکن است چند روز طول بکشد تا پول پردازش شود، بنابراین ممکن است کمی انگشت شست خود را بچرخانید تا آن وجوه پاک شود.

نکات کلیدی

اگر اغلب سفر می‌کنید یا معاملات مکرر با ارز خارجی انجام می‌دهید، یک حساب چند ارزی می‌تواند ارزشمند باشد. سعی کنید گزینه ای بیابید که کارمزدها را به منظور صرفه جویی در مقادیر عمده پول و اطمینان از اینکه بانک شما تحت پوشش FDIC قرار می گیرد، در صورت بروز فاجعه، چشم پوشی می کند.

همیشه برای بهترین معامله ای که می توانید در یک حساب پیدا کنید، خرید کرده و به دقت در نظر بگیرید که هر بانک چه گزینه های ارزی را برای یافتن گزینه مناسب برای نیازهای شما ارائه می دهد. بسیاری از کسب و کارها انتخاب می کنند تا یک حساب تجاری ثانویه باز کنند تا به عنوان حساب پرداخت برون مرزی خود فعالیت کنند. افتتاح حساب ارزی فریلنسر نیز می تواند موثر باشد.

شرکت های کوچک و بزرگ به طور یکسان در سراسر مرزهای یکسان فعالیت می کنند و یک راه عالی برای جلوگیری از نوسانات نرخ ارز این است که به سادگی پول را همانطور که هست بدون هیچ گونه مبادله ای بپذیرید یا ارسال کنید. برای انجام این کار، زمان انتخاب یک حساب ثانویه است که می تواند به عنوان حساب چند ارزی برای پرداخت های بین المللی عمل کند.

افتتاح حساب ارزی فریلنسر

پرداخت های آنلاین

به نظر می رسد هر روز راه جدیدی برای ارتباط با مردم در سراسر جهان وجود دارد. فناوری به ما این امکان را می‌دهد که با عزیزان آن طرف دنیا در تماس باشیم و کالاها و خدمات را از کسب‌وکارهای بین‌المللی نیز خریداری کنیم. اکثر کشورها واحد پولی مخصوص به خود را دارند و اگر بخواهید به خارج از کشور پول بفرستید اما در این فرآیند نیاز به تبدیل ارز از AUD داشته باشید، همه چیز می تواند به سرعت پیچیده شود.

افتتاح حساب ارزی فریلنسر و یک حساب چند ارزی می تواند نحوه ارسال یا دریافت پول را ساده کند. چه برای مقاصد تجاری یا شخصی از آن استفاده کنید، یک حساب ارز جهانی آزادی بیشتری را فراهم می کند و مرزها را حذف می کند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد اینکه حساب چند ارزی چیست، چگونه کار می کند و اینکه آیا این نوع حساب پاسخ مناسبی برای شماست، بدانید.

حساب چند ارزی چیست؟

حساب چند ارزی، یک نوع حساب بانکی است که به شما امکان ارسال، دریافت و نگهداری بیش از یک ارز را می دهد. به جای باز کردن چندین حساب بانکی با شماره حساب های مختلف برای پیگیری، یک حساب چند ارزی به شما امکان می دهد از یک شماره حساب واحد برای هر نوع ارز استفاده کنید.

تعداد زیادی موسسات خدمات مالی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا برای افتتاح حساب ارزی فریلنسر اقدام کرده و یک حساب چند ارزی باز کنید. اغلب، آنها می توانند خدمات دلار استرالیا، یوان چین، دلار هنگ کنگ، دلار ایالات متحده، پوند انگلیس، دلار سنگاپور، ین ژاپن و غیره را انجام دهند.

شرکت هایی مانند ANZ و Westpac حساب های چند ارزی را به استرالیایی ها ارائه می دهند و موسسات جهانی بیشتری مانند سیتی بانک یا HSBC نیز گزینه ای برای جستجو هستند. بسیاری دیگر از بانک ها را می توانید از طریق 20پیمنت جستجو کنید. قبل از باز کردن حساب ارزی خود، مطمئن شوید که همه گزینه های خود را بررسی کرده اید تا بهترین نوع حساب برای نیازهای مالی خود را پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه:روش پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

حساب چند ارزی چگونه کار می کند؟

یک حساب چند ارزی اساساً مانند حساب بانکی استاندارد شما کار می کند. اگرچه بسته به جایی که حساب خود را باز می کنید، خدمات تغییر می کند، می توانید انتظار داشته باشید که اقدامات استاندارد حساب را انجام دهید، از جمله:

•    برداشت پول

•    ارسال و دریافت پرداخت

•    سود در کل حساب شما (بسته به موسسه)

•    دسترسی به وجوه خود برای چک یا نقل و انتقالات الکترونیکی

به همین ترتیب، ممکن است با افتتاح حساب ارزی فریلنسر ، انواع کارمزدهای مشابهی مانند حساب بانکی استاندارد خود در حساب ارز جهانی خود مواجه شوید. ممکن است هزینه ‌های برداشت، کارمزد باز کردن، کارمزد انتقال و موارد دیگر را مشاهده کنید. مقدار یا دفعات این کارمزدها متفاوت است، اما اگر از نماینده بپرسید، می‌توانید قبل از باز کردن حساب خود، آن‌ها را پیدا کنید. فراتر از آن، نباید انتظار خدمات اضافی برای حساب چند ارزی خود داشته باشید. بیشتر آن بر اساس سایر حساب های بانکی شما بصری و آشنا خواهد بود.

افتتاح حساب ارزی فریلنسر

مزایا و معایب حساب چند ارزی

همه به یک حساب چند ارزی نیاز ندارند. اگر در حال جستجو هستید که آیا این نوع حساب برای شما گزینه مناسبی است، نیازها و اهداف شما را در نظر بگیرید. فهرستی از دلایل کافی نبودن حساب بانکی فعلی و خدمات بانکی اضافی که نیاز دارید تهیه کنید. وقتی دقیقاً می‌دانید با افتتاح حساب ارزی فریلنسر به دنبال چه هستید، مزایا و معایب حساب‌های چند ارزی زیر را در نظر بگیرید.

مزایای حساب های ارزی

راحتی، مهم ترین مزیت یک حساب ارزی جهانی است. اگر کسب ‌وکاری دارید، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید و با یک حساب واحد برای همه مشتریان خود از سردرگمی جلوگیری می‌کنید. همچنین می توانید از نوسانات مبادلات خارجی جلوگیری کنید. حتی اگر فقط به‌عنوان یک فرد از حساب خود استفاده می‌کنید، اجتناب از ضرر در هزینه‌های تبدیل و مبادله می‌تواند ارزش فوق ‌العاده‌ای به سود شما اضافه کند.

افرادی که با استفاده از ارزهای مختلف نقل و انتقالات متعددی انجام می دهند باید یک حساب چند ارزی باز کنند. علاوه بر صرفه جویی، استفاده از آنها نیز آسان است. هنگامی که در حال حرکت هستید و ارتباطات را در مناطق زمانی مختلف مدیریت می کنید، آخرین چیزی که نیاز دارید یک حساب بانکی و افتتاح حساب ارزی فریلنسر است. در این خصوص، راهنمایی های لازم را از 20پیمنت بخواهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد