بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

توسط : تیم محتوا
1,874


به لطف وجود و تنوع کارت های هدیه در بازار، امروزه هدیه دادن آسان تر از همیشه شده است. کارت هدیه مناسب می تواند برای ایجاد یا تقویت یک رابطه معجزه کند و همچنین به کاهش بودجه شما در سفر کمک نماید. بهترین گیفت کارت برای خرید وجود دارد که می تواند در سطح بین المللی استفاده شود. این کارت های هدیه بین المللی توسط موسسات مالی، بازرگانان و شرکت های بزرگ کارت اعتباری استفاده می شود.

ممکن است هزینه‌ها و محدودیت‌های متفاوتی در ارتباط با این کارت‌ها وجود داشته باشد که توسط صادرکنندگان کارت اعمال می‌شود، از جمله تاریخ انقضا و محدودیت‌ها یا محدودیت‌هایی در خرید آنلاین که برای هر کارت، متفاوت است. شرکت‌های اصلی کارت اعتباری محافظت کامل و دسترسی تقریباً فوری به خرید از طریق کارت‌های نقدی و هدیه را ارائه می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه:خرید تابستانی از علی اکسپرس

از این گذشته، تا زمانی که ارزش پولی برابر باشد، کدام تجارتی می‌خواهد از خریدی که با کارت امریکن اکسپرس، مسترکارت، دیسکاور یا ویزا انجام می‌شود به هر شکلی خودداری کند؟ کارمزدهای بین‌المللی و نرخ‌های انتقال ارز می‌توانند به طور قابل توجهی ارزش یک بهترین گیفت کارت برای خرید را تغییر دهند و انتقال آن را بسیار سخت کنند. 

کارت های American Express و Discover در خارج از ایالات متحده پذیرفته نمی شوند. با این حال، برخی از کارت‌ های هدیه، مانند کارت‌های هدیه ویزا و مسترکارت، می‌توانند در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند. کارت های هدیه بین المللی ویزا بسیار رایج هستند. نکته قابل توجه این است که هزینه ها و مقررات نیز باید در زمان و هر کجا که کارت هدیه می خرید روی بسته بندی درج شود.

بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

آیا کارت های پیش پرداخت برای سفرهای بین المللی خوب هستند؟

کارت‌های پیش‌پرداخت نیز ممکن است در جایی فروخته شوند که کارت هدیه مورد علاقه‌تان را دریافت کنید، اما آنها یکسان نیستند. کارت‌های پیش‌پرداخت از یک جهت با بهترین گیفت کارت برای خرید متفاوت هستند. آنها می‌توانند دوباره بارگیری شوند.

 با این حال، در حالی که آنها در سطح بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند، این امر مسلم نیست. کارت‌های پیش‌پرداخت مانند کارت‌های هدیه قوانین و مقرراتی دارند، اگرچه اغلب قوانین بسیار کمتری دارند. اگر می‌توانید یک کارت هدیه قابل بارگیری مجدد دریافت کنید، به محدودیت‌ها توجه کنید. زیرا بیشتر کارت‌های هدیه برچسب‌دار فقط در ایالات متحده قابل خرج هستند. 

کارت‌های پیش‌پرداخت، به‌طور خاص، بدون در نظر گرفتن اینکه کدام آرم روی کارت است، تضمینی برای محافظت ندارند. خوشبختانه، هر کارت یا شرکت پیش‌پرداخت آن بندهای حفاظتی را فهرست می‌کند. کارت های پیش پرداخت برای فروشگاه ها یا مشاغل خاص به ندرت می توانند در سطح بین المللی استفاده شوند. 

اما برخلاف بهترین گیفت کارت برای خرید ، حتی کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت ممکن است محدودیت های داخلی داشته باشد. قرار است کالاهای قابل بارگیری مجدد یک بار خریداری شوند و سپس با صرف ارزش اولیه، وجوه اضافی اضافه شود. 

به همین دلیل، آنها اغلب راه حل های بودجه ای امن تر و هوشمندتر برای مسافران داخلی نسبت به کارت های بدهی یا اعتباری سنتی هستند. اگر می خواهید یک کارت اعتباری بین المللی داشته باشید، باید کارت سفر خاصی مانند Visa Travel Money را انتخاب کنید که برای چنین نیازهایی در نظر گرفته شده است.

آیا می توان از کارت های هدیه آمازون، والمارت، مسترکارت، ویزا در سطح بین المللی استفاده کرد؟

هنگام انتخاب بهترین گیفت کارت برای خرید ، صرف نظر از لوگوی کارت، اکثر کارت های هدیه توسط یک بانک یا کسب و کار خاص صادر می شوند و بنابراین برای استفاده داخلی محدود می شوند. آمازون برای هر کشوری که به آن خدمات می دهد، سایت متفاوتی دارد و هر سایتی نیاز به خرید و خرج کردن کارت هدیه آمازون در آن منطقه دارد. 

مسترکارت و ویزا با قوانین مشابه و متفاوت بازی می کنند. از آنجایی که لوگوهای شرکت در سطح جهانی شناخته می شوند، کارت هدیه ویزا برای استفاده بین المللی آسان تر است. با این حال، آنها باید به عنوان چنین علامت گذاری شوند. کارت هدیه مستر کارت هم همینطور است.

پیشنهاد مطالعه:افتتاح حساب ارزی فریلنسر

مزیت کارت های هدیه

کارت های پیش پرداخت و بهترین گیفت کارت برای خرید می توانند جایگزین مناسبی برای کارت های خودپرداز یا یک کیف پول پر از کارت های اعتباری در سفر باشند. با این حال، آگاهی از کارمزدهای احتمالی تراکنش ضروری است. 

اکثر فروشگاه‌ها یا مشاغل خاص در این زمینه سهل‌انگیز هستند، اما کارت‌های پیش‌پرداختی که به بانک‌ها متصل هستند، می‌توانند هزینه‌های اضافی زیادی داشته باشند. اینها می‌تواند شامل کارمزد ماهانه استفاده یا عدم فعالیت تا 10 دلار، کارمزد بارگیری یا خودپرداز تا 6 دلار در هر تراکنش و کارمزد تراکنش خارجی تا 3 درصد در هر بار استفاده باشد. همیشه، قبل از خرید هر کارت پیش پرداخت یا هدیه، چاپ دقیق را بررسی کنید.

در حالی که بیشتر کارت‌های هدیه فقط در داخل کشور قابل استفاده هستند، کارت‌های نقدی مسترکارت و ویزا، پیش‌پرداخت به عنوان بهترین گیفت کارت برای خرید ، معمولاً در هر مکانی قابل استفاده هستند. برخی از بهترین کارت های هدیه بین المللی ویزا عبارتند از:

•    ویزا کارت اعتباری Green Dot

•    Netspend Visa Prepaid Card

•    کارت پیش پرداخت ویزا MemberPay AAA

•    کارت پیش پرداخت قابل بارگیری مجدد TD Connect 

برخی از بهترین کارت های هدیه بین المللی Mastercard عبارتند از:

•    کارت پول Travelex

•    مسترکارت پیش پرداخت پی پال

•    مسترکارت پیش پرداخت Green Dot

•    Netspend Mastercard Prepaid Card

همیشه چاپ دقیق و پرسش‌های متداول را هنگام تهیه بهترین گیفت کارت برای خرید بخوانید تا مطمئن شوید که به دلیل محدودیت‌های کارت‌های پیش‌پرداخت یا کارت هدیه، هنگام خرید خارج از کشور غافلگیر نشوید. 

بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

کارت های هدیه بین المللی 

معمولاً کارت های هدیه بین المللی به طور خاص دارای برچسب کارت هدیه بین المللی نیستند. باید چاپ ریز پشت کارت را بخوانید. روی لفاف کارت مشخص می شود که در آن کارت می توان از کجا استفاده کرد و در صورت وجود، هزینه تراکنش های بین المللی چقدر است.

بیشتر کارت های اعتباری ویزا را می توان در سطح بین المللی استفاده کرد، اما ممکن است هزینه تراکنش های بین المللی وجود داشته باشد. با یک کارت اعتباری ویزا، مانند هر کارت هدیه دیگری، ممکن است محدودیت های تجاری وجود داشته باشد. بهترین گیفت کارت برای خرید را از طریق 20پیمنت تهیه کنید.

به دلیل خطرات کلاهبرداری اضافی، کارت های هدیه بین المللی برای ویزا و انواع دیگر، اغلب فقط در قالب کارت پلاستیکی فیزیکی ارائه می شوند. کارت های الکترونیکی، با تحویل الکترونیکی، از طریق ایمیل ارسال می شوند و برای استفاده آنلاین طراحی شده اند.

اگر به یک کارت هدیه الکترونیکی بین‌المللی نیاز دارید، یعنی برای مشتری یا همکار در یک کشور دیگر)، بهترین کار ممکن است خرید یک کارت هدیه خاص کشور برای آن فرد باشد که می‌تواند به صورت آنلاین استفاده شود. آمازون گزینه های کارت هدیه الکترونیکی و بین المللی زیادی دارد.

چگونه یک کارت هدیه بین المللی ثبت می کنید؟

اگر نیاز به ثبت کارت هدیه دارید، یا برای تهیه بهترین گیفت کارت برای خرید می خواهید اقدام کنید، می توانید این کار را به صورت آنلاین یا تلفنی انجام دهید. به طور معمول، این یک الزام برای کارت های هدیه Visa، Mastercard، است که برای خریدهای آنلاین مورد نیاز است. 

در صورتی که نیاز به ثبت کارت هدیه بین المللی دارید، انجام این کار برای گیرنده آسان است. به صفحه ثبت نام کارت هدیه بروید. وب سایت باید روی بسته بندی کارت هدیه چاپ شده باشد. برای ثبت نام، شماره کارت هدیه و کد امنیتی، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

ممکن است لازم باشد یک حساب آنلاین رایگان ایجاد کنید و یک آدرس ایمیل برای ورود به حساب خود و برای اهداف تأیید استفاده کنید. اگر نیاز به ارائه ایمیل دارید، آدرس ایمیل کاری خود را ندهید. اگر رمز عبور خود را فراموش کنید و وب سایت فقط یک بازنشانی رمز عبور را به ایمیل کاری شما ارسال کند، هر یک از این مشکلات به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود. فقط از آدرس ایمیل شخصی یا غیر کاری خود استفاده کنید که می توانید از هر جایی به آن دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب می توانید بهترین گیفت کارت برای خرید را نیز تهیه کنید.

در برخی مواقع، اگر رسید داشته باشید و قبل از تمام شدن وجه با صادرکننده کارت تماس بگیرید، ممکن است بتوانید کارت خود را تعویض کنید. اما در بیشتر موارد، شما بد شانس خواهید بود. بیشتر گیفت کارت‌ها، بین‌المللی و غیره، صراحتاً تصریح می‌کنند که جایگزین کارت‌های دزدیده نمی‌شوند. پس توجه کنید و روی کارت های هدیه خود را با دقت مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه:آزمون زبان انگلیسی آیلتس و هزینه های آن

تهیه کارت هدیه مناسب 

برای تعویض وجه نقد، نیازی به داشتن کارت هدیه فیزیکی ندارید، زیرا سایت ها نیز به دلیل افزایش کارت هدیه الکترونیکی، کدهای اعتباری و دیجیتالی را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می کنند. هنگام تهیه بهترین گیفت کارت برای خرید مراقب وب‌سایت‌هایی باشید که با اعتبار کمتری شناخته می‌شوند، زیرا برخی سعی می‌کنند هزینه‌های پنهانی را در صرافی وارد کنند، یا پرداخت را متوقف کنند و زمان و پول شما را هدر دهند. 

حتی زمانی که از بهترین سایت‌ها استفاده می‌کنید، اغلب ممکن است در تبادل کارت هدیه برای پول نقد تاخیر وجود داشته باشد، بنابراین اگر چند روز طول می‌کشد تا پولتان به دست شما برسد، نگران نشوید. شایان ذکر است که برخی از این سایت ‌های صرافی، خود کارت‌های «دست دوم» را نیز با نرخ پایین‌تری می‌فروشند، که ممکن است بسیار عالی به نظر برسد. 

با این حال، در وب‌سایت‌های شناخته نشده، این کدها ممکن است معتبر نباشند یا قبلاً استفاده شده‌اند، بنابراین بهتر است ابتدا راهنمایی های لازم را دریافت کرده و سپس از طریق بررسی‌های کاربران برای آن سایت‌های خاص، آنچه در مورد خدمات آن‌ها گفته می‌شود را به‌طور کامل بررسی کنید. برای راهنمایی بیشتر در مورد تصمیم گیری برای بهترین گیفت کارت برای خرید ، اطلاعات لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

1. Raise: بهترین تبادل کارت هدیه به طور کلی

این شرکت مبادله کارت هدیه است که شناخته شده بوده و دارای مزیت های ذیل است: 

•     وب سایت و اپلیکیشن آموزنده و کاربرپسند است.

•    BBB معتبر با رتبه چشمگیر A دارد.

•     کارت ها به مدت 1 سال گارانتی می شوند.

Raise یک وب سایت مبادله کارت هدیه با طراحی خوب است. چیدمان تمیز و مدرن بوده و مشخص است که برای خرید، فروش و کسب پاداش چگونه عمل کنید. اپلیکیشن موبایل رایگان نیز همین روند را دارد و استفاده از آن به همان اندازه آسان است. 

یکی از چیزهایی که هنگام تهیه بهترین گیفت کارت برای خرید می توان در مورد این وب سایت صرافی گفت، ضمانت خرید است. برای یک سال کامل از روز خرید کارت هدیه، اگر کارت‌هایی که منتظر دریافت آن بوده‌اید، دارای موجودی نادرست است یا صرفاً کارتی نیست که شما سفارش داده‌اید، قیمت خرید شما را افزایش می‌دهد. می توانید از طریق PayPal، واریز مستقیم دریافت کنید. 

بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

2. Gift Card Spread: بهترین برای خرید کارت

گزینه خوبی برای خرید کارت های هدیه با ارزش عالی است که مزیت هایی را نیز همراه دارد: 

•    وب سایت ساده، آسان برای حرکت

•    دارای بهترین معاملات برای خرید 

Gift Card Spread دارای طیف گسترده ای از کارت های هدیه برای تخفیف های چشمگیر تا 31٪ است. استفاده از این وب سایت آسان بوده و به سادگی می توان از این بهترین گیفت کارت برای خرید استفاده نمود.

با این حال، برنامه‌ای وجود ندارد که در مقایسه با رقبایی مانند CardCash، Spread کارت هدیه را بررسی کند و فرآیند فروش کارت شما بسیار پیچیده‌تر از آن است که ارزش زحمت را داشته باشد. اگر به دنبال خرید کارت هستید، این مکان مناسبی برای انجام این کار است، اما هر کسی که به دنبال مبادله یا فروش است، قطعا باید گزینه های دیگری را نیز در نظر بگیرد. می توانید برای بررسی بهترین کارت های هدیه، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد