روش پرداخت آنلاین وب مانی

روش پرداخت آنلاین وب مانی

توسط : تیم محتوا
1,468

وب مانی به عنوان کیف پول الکترونیکی مطرح است که جهت پرداخت آنلاین استفاده می شود. مشتریان می توانند کیف پول WebMoney خود را از طریق کارت یا حساب بانکی یا پول نقد تامین کنند. وب مانی که در سال 1998 در روسیه تأسیس شد، به یکی از روش های پرداخت جایگزین پیشرو در بسیاری از کشورها تبدیل شده است. 

مصرف کنندگان در این کشورها از کیف پول الکترونیکی برای پرداخت خریدهای آنلاین خود استفاده می کنند. هر سال، مصرف‌کنندگان در حوزه اصلی عملیات وب مانی میلیاردها دلار را با استفاده از روش‌ های پرداخت جایگزین با بازرگانان تجارت الکترونیک خرج می کنند. این در حالی است که سایر کیف پول های الکترونیکی که در سطح جهانی کار می کنند عبارتند از PayPal، Skrill و ApplePay.

روش پرداخت آنلاین وب مانی

مزایای پشتیبانی از کیف پول الکترونیکی

وب مانی به عنوان سیستمی برای پرداخت آنلاین در سطح بین المللی مطرح است. این روش که در روسیه ایجاد شده است، در حال حاضر در تمامی جهان گسترده شده و پس از گذشت دهه ها، تکامل لازم را کسب کرده است. این می تواند فرصت های مناسبی را برای مشتریان فراهم کند.

 بنابراین، به عنوان یک روش پرداخت، گزینه ای برای نقل و انتقال پول عمل می کند و طیف جداگانه ای از ویژگی ها را برای مشاغل فراهم می نماید. همچنین، بهترین کاربرد WebMoney استفاده از آن به عنوان کیف پول الکترونیکی است. بنابراین، کشورهایی که از این کیف پول پشتیبانی دارند، به عنوان موسسه مالی یا بانک، ضمانت آن را نیز همراه خواهند داشت.

در حال حاضر، وب مانی بیشتر از چهل میلیون حساب را در خود داشته و بسیاری از مشتریان آن نیز به صورت آنلاین خرید خود را انجام داده و برای پرداخت های خود، از این روش استفاده می کنند. امروزه کار WebMoney در کشورهای مختلف در سراسر جهان انجام می شود. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

مزایای وب مانی چیست؟

وب مانی خدمات خود را در سرتاسر جهان برای مشتریان شخصی و شرکتی گسترش داده است. می توان WebMoney را به عنوان روش پرداخت در هر وب سایتی که از آن پشتیبانی می کند، انتخاب نمود. روش ذخیره سازی و مدیریت کیف پول مشتریان، با روش بانکداری آنلاین قابلیت مقایسه دارد. مشتریان به سادگی می توانند به حساب خود در این روش پرداخت، دسترسی داشته باشند و دارایی خود را مدیریت کنند.

مشاغل نیز، فرصت های بسیاری را در اختیار خواهند داشت. شرکت ‌ها می ‌توانند وجوه خود را کنترل کرده، گردش کار را برنامه ‌ریزی کنند، تراکنش ‌های امن و غیره را انجام دهند. بازرگانان این امکان را دارند تا پرداخت ها را به حساب های بانکی خود تسویه کنند. اما، احتمالاً، مزیت اصلی برای تاجر، عدم وجود بازپرداخت هزینه است.

چگونه از وب مانی استفاده کنیم؟

کاربر با استفاده از فروشگاه آنلاین شما خرید می کند. در صفحه پرداخت، مشتری WebMoney را به عنوان روش پرداخت ترجیحی انتخاب می کند. سپس مشتری اعتبار حساب خود را پر کرده و پرداخت را تایید می کند.

چرا باید وب مانی را ارائه دهید؟

اکنون این راه حل پرداخت، در میان کاربران در تمامی جهان، محبوبیت لازم را داشته و بسیاری از فروشندگان، خدمات این روش را پذیرفته و درگاه آن را نصب کرده اند. از همین روست که می تواند یک گزینه عالی برای انجام نقل و انتقالات بین المللی محسوب شود.

روش پرداخت آنلاین وب مانی

تاریخچه وب مانی

وب مانی سیستم پرداخت آنلاین است که دارای ابزاری کامل جهت فعالیت های تجاری به صورت آنلاین می باشد. این روش پرداخت معتبر، از زمان شروع کار خود که در روسیه انجام شده است، نزدیک به چهل میلیون نفر را جذب خود کرده است. این روش پرداخت، کیف پول دیجیتالی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که نشان دهنده ارزهای محبوب می باشد. پلتفرم پرداخت شامل:

•    خدمات تجاری

•    صورتحساب آنلاین

•    محصولات پرداخت محلی

•    یک کیف پول اعتباری P2P

•    راه حل های پرداخت جهانی

•    ادغام مستقیم با سایر ارائه دهندگان خدمات مالی بین المللی.

شرکت WebMoney Europe Ltd در نوامبر 2015 تاسیس شد و دفاتر آن در کمبریج، انگلستان مستقر بودند. WebMoney همچنین در سال 2015 پلتفرم تأمین مالی جمعی را راه اندازی کرد تا تأمین مالی جمعی را برای پروژه ها در اصل کمک های داوطلبانه، خرید گروهی و برنامه ریزی رویداد ارائه دهد.

درباره روش پرداخت آنلاین وب مانی 

با انتقال وب مانی، کاربران می توانند پرداخت ها را در سراسر جهان ارسال و دریافت کنند و پول را به صورت آنلاین ذخیره نمایند. برای انجام این کار، کاربر باید یک کیف پول برای پذیرش پرداخت و نگه داشتن ارز دیجیتال تنظیم کند. WebMoney یکی از محبوب ترین کیف پول های الکترونیکی است که برای واریز و برداشت تراکنش ها استفاده می شود. 

می توان از این کیف پول، برای ذخیره، ارسال، دریافت پول و پرداخت هزینه خرید آنلاین استفاده کنیم. این سیستم از داشتن کیف پول های متعددی پشتیبانی می کند که توسط منابع و موارد ملموس مختلف ایمن شده اند. 

پیشنهاد مطالعه:افتتاح حساب ارزی فریلنسر

ویژگی ها

WebMoney یک پلت فرم عالی است که ویژگی های فوق العاده ای را از طریق پورتال وب و برنامه های کاربردی خود ارائه می دهد، بنابراین برخی از ویژگی های اساسی عبارتند از:

•    غربالگری تقلب و API رایگان

•    بدون بازپرداخت و هزینه فسخ زودهنگام

•    پرداخت های انبوه و رابط کاربری آسان

•    وجود پشتیبانی بازار حرفه ای در سرتاسر جهان

•    وجود یک رابط تجاری وب و سیستم مدیریت کسب و کار 

•    بدون هزینه ماهانه، حداقل کارمزد ماهانه و هزینه انطباق با PCI

پیشرفت پلتفرم 

وب سایت این روش پرداخت، یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد. سطح تأیید و امنیت در WebMoney بالاست. از همین روست که به عنوان پایگاه مشتری پویا منظور می شود که سرعت گسترش بالایی را به خود اختصاص داده است. همچنین هزینه های وب مانی کمتری برای تراکنش ها وجود دارد. این  به عنوان بهترین پرداخت آنلاین در نظر گرفته می شود. ضمن آن که قابلیت شارژ خودکار وجود دارد.

در این روش، مشتریان به سادگی می توانند برای پرداخت و برداشت اقدام کنند. این یک روش ساده و سریع است که از بسیاری از ارزها در سرتاسر جهان پشتیبانی داشته و هزینه ای را هنگام دریافت پول کسر نمی کند. می توانید برای افتتاح این حساب و عملیات های پرداخت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

روش پرداخت آنلاین وب مانی

 نحوه استفاده از وب مانی

اگر می خواهید از وب مانی استفاده کنید، می توانید با ایجاد حساب کاربری و استفاده سریع از خدمات آن به راحتی این کار را انجام دهید. لازم است که به وب سایت وب مانی مراجعه کنید و گزینه Sign-Up را انتخاب نمایید تا حساب کاربری شما ایجاد شود.

در بخش ثبت نام، جزئیات درخواستی همچون کشور، شماره تلفن همراه با کد کشور را ثبت دهید. زمانی که تمام جزئیات را ارائه نمودید، کپچا را وارد کرده و روی بیشتر کلیک کنید. تمام اطلاعات را تأیید کنید و رمز عبور حساب خود را ثبت کنید.

پس از ارائه و تأیید تمام جزئیات، سیستم شما را به قسمت عضو حساب WebMoney هدایت می کند که در آن یک شماره حساب وب مانی دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید ارز خاص را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

 برنامه برای وب مانی

1.    وب مانی اپلیکیشنی به نام WebMoney Keeper برای اندروید ارائه می دهد تا چندین ویژگی را در اختیار کاربران قرار دهد. 

2.    می توانید وجوهی را از کارت بانکی یا کارت WM خود اضافه کنید.

3.    می‌توانید حساب‌های بانکی را از طریق فناوری 3D-secure خود اضافه کنید.

4.    این سرویس ردیابی زمان را ارائه می دهد و می توانید از آن برای خرید اقلام دیجیتال استفاده کنید.

5.    می توانید از آن برای پرداخت هزینه های خدمات مختلف مانند اینترنت، ارتباطات موبایلی، بازی های آنلاین و غیره استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:فروش کتاب در آمازون

چرا باید از وب مانی استفاده کنم؟

WebMoney می تواند بهترین ابزار و روش پرداخت برای انجام بدون مشکل تمامی تراکنش های آنلاین شما باشد، زیرا امنیت و راحتی عالی را برای پرداخت و دریافت پرداخت های آنلاین ارائه می دهد. بنابراین به نظر می رسد باید به سراغ وب مانی بروید، زیرا به راحتی می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید و بدون مشکل تراکنش های آنلاین را انجام دهید. 

راهنمای تست درگاه پرداخت 

امروزه تجارت الکترونیک در حال رونق است. تجار بیشتری به فروش کالاها و خدمات آنلاین روی می آورند. با این حال، برای شروع پذیرش پرداخت های آنلاین، آنها به یک درگاه پرداخت پایدار نیاز دارند. برای اطمینان از عملکرد روان و ایمن، یک سری آزمایش وجود دارد. 

درگاه پرداخت  WebMoney یک سرویس تجارت الکترونیک است که خرید آنلاین را امکان پذیر می کند. این سیستم با کار به عنوان واسطه بین بانک مشتری و فروشنده، روش های پرداخت را تأیید می کند. می توانید وب مانی را برای این کار انتخاب نمایید. اما مهم نیست که کدام ارائه دهنده را برگزینید، می توانید کارت های اعتباری و نقدی و همچنین برخی از روش های پرداخت دیگر مانند حواله های بانکی الکترونیکی، کارت های نقدی و غیره را بپذیرید.

انواع درگاه های پرداخت:

 میزبانی: در این حالت، دروازه مشتری را از فروشگاه آنلاین به صفحه ارائه دهنده خدمات پرداخت می فرستد.

به اشتراک گذاشته شده: این اجازه می دهد تا یک ادغام سفارشی در سایت فروشنده ایجاد شود. فرد ممکن است هر مرحله از پرداخت را کنترل کند.

آزمایش‌ های طراحی ‌شده در روش های پرداخت وب مانی ، اطمینان حاصل می‌کنند که شخص ثالث بین کارت‌های اعتباری/دبیت مشتریان یا سایر کانال ‌های تراکنش و بانک فروشنده به درستی کار می‌کند. آزمایش پارامترهای مختلف را بررسی می کند تا به صاحبان فروشگاه کمک کند تا بهترین امنیت را ارائه دهند. این در WebMoney کمک می ‌کند تا جنبه ‌های مهمی که بر عملکرد و امنیت نرم ‌افزار تأثیر می‌گذارند را دریافت کرده و مشکلات را از قبل برطرف کنید.

درگاه پرداخت یک عملکرد اصلی دارد. به طور ایمن داده های پرداخت را منتقل می کند و منتظر کد بانکی است که عملیات مالی را تأیید یا رد می کند. صرف نظر از اینکه شرکتی که برای همکاری با آن انتخاب می‌کنید چقدر معتبر است، آزمایش بخش مهمی از فرآیند است. این اجازه می دهد تا هر ویژگی و عملکردی را که با نرم افزار دریافت می کنید بررسی کنید.

روش پرداخت آنلاین وب مانی

تراکنش های پرداخت وب مانی

افرادی که در این صنعت کار نمی کنند معمولاً متوجه نمی شوند که برای تکمیل یک تراکنش WebMoney چند اتفاق باید بیفتد. آنها به خرید آنلاین و دریافت تأیید پرداخت وب مانی در عرض چند ثانیه عادت دارند. با این حال، وقتی دقیق تر نگاه می کنید، می بینید که چندین مرحله انجام می شود.

در ابتدا، مشتری محصولات یا خدمات مورد نظر را انتخاب می کند. به محض اینکه همه اقلام در سبد خرید قرار گرفتند، مشتری به صفحه پرداخت مراجعه می کند که به تمام جزئیات پرداخت نیاز دارد. آنها شامل آدرس صورتحساب، حمل و نقل، گزینه روش پرداخت وب مانی ، اطلاعات کارت و غیره هستند.

پس از اینکه مشتری تمام فیلدهای صورت ‌حساب را پر کرد، دروازه آن ‌ها را رمزگذاری می‌کند و به طور ایمن آنها را به بانک دریافت‌کننده ارسال می‌کند. در این مرحله، بانک فروشنده اطلاعات را به بانک صادرکننده انتقال می‌دهد.  در نهایت، عملیات یا تایید یا رد می شود.

 بانک صادرکننده کد مناسب را برای تکمیل عملیات به پردازشگر پرداخت ارسال می کند. پس از انجام تمام این مراحل که برای مشتریان در یک چشم به هم زدن به نظر می رسد، مشتری اعلان مربوط به پرداخت موفق یا شکست را می بیند.  توجه داشته باشید که می توانید به سادگی برای ایجاد حساب در WebMoney از طریق 20پیمنت اقدام کرده و خدمات لازم را از این گروه حرفه ای دریافت کنید. 
 

برچسـب هـا : سایر ، کیف پول WebMoney
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد