بهترین سایت های کاریابی خارجی

بهترین سایت های کاریابی خارجی

توسط : تیم محتوا
2,238

بهترین سایت های کاریابی خارجی ، از طریق یک فرآیند بررسی انتخاب شده اند. وب ‌سایت‌های شغلی با جمع ‌آوری و فهرست ‌بندی فرصت‌های فریلنسری و محلی موجود، طبقه‌ بندی‌ شده هستند. این وب سایت ها، مجهز به میلیون ها لیست و منابع مانند مربیگری شغلی و پست های وبلاگ با نکات مفید می باشند، استفاده از یک وب سایت شغلی یکی از بهترین و کارآمدترین راه ها برای جستجو و اعمال ده ها فرصت است.

10 بهترین وب سایت جستجوی شغل 

Indeed

Indeed در سال 2004 با یک ماموریت ساده تاسیس شد که شامل کمک به مردم برای یافتن شغل می شد. این وب‌ سایت اکنون بزرگترین و بهترین سایت های کاریابی خارجی در جهان است، با بیش از 250 میلیون کاربر ماهانه با نزدیک به 10 لیست شغل جدید در هر ثانیه دارد. بزرگ‌ترین همیشه به معنای بهترین نیست، اما Indeed را به ‌عنوان بهترین وب‌ سایت شغلی کلی به دلیل اندازه، تعداد صنایع، سبک زندگی مورد توجه و فراوانی به ‌روزرسانی بی‌ نظیر آن انتخاب کردیم.

Indeed لیست هایی را برای جویندگان کار در هر صنعتی، هر سطحی از ورود تا مدیریت اجرایی و هر سبک زندگی به صورت فریلنسر، پاره وقت، کارآموزی، تمام وقت ارسال می کند. در واقع برای جویندگان کار 100٪ رایگان است و هیچ حساب کاربری لازم نیست. با این حال، ثبت نام برای یک حساب به شما این امکان را می دهد که هشدارهای ایمیلی را هنگام ارسال مشاغل جدید دریافت کنید، رزومه خود را برای تکمیل سریعتر برنامه ها آپلود کنید و پیام هایی از استخدام کنندگان و کارفرمایان احتمالی دریافت کنید.

 Indeed به عنوان بهترین سایت های کاریابی خارجی ، همچنین یک اطلاعات حقوق و دستمزد و یک بخش بررسی شرکت را ارائه می دهد، بنابراین می توانید نظرات صریح در مورد کارفرمایان احتمالی را قبل از درخواست برای یک نقش یا پذیرش یک پیشنهاد بخوانید. رابط کاربری Indeed بسیار شهودی است و به گونه ای طراحی شده است که جستجوی شغل شما سریعتر حرکت کند.

پیشنهاد مطالعه:روش پرداخت آنلاین وب مانی

Monster 

یک پیشگام واقعی در استخدام دیجیتال، Monster در سال 1994 تاسیس شد تا استعدادها و شرکت ها را به هم نزدیک کند. اکنون 29 رزومه بارگذاری شده و 7900 درخواست کاریابی وارد شده است. جستجوها در Monster هر دقیقه وارد می شوند. Monster به عنوان بهترین سایت های کاریابی خارجی مطرح است، زیرا اگرچه از نظر کیفیت و قابلیت استفاده با Indeed قابل مقایسه است، اما فیلترهای جستجوی کار کمتری دارد و فرصت های زیادی ندارد.

مانند Indeed، Monster به افراد جویای کار از هر سطح تجربه و سبک کاری در روش های فریلنسر، موقت، پاره وقت، تمام وقت، و غیره پاسخ می دهد و ابزارهای کاریابی آن رایگان است. شما باید با استفاده از آدرس ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید در فهرست مشاغل Monster درخواست دهید، اما زمان کمی برای انجام این کار نیاز است. مشاغلی که برای درخواست به وب سایت دیگری پیوند دارند نیازی به حساب کاربری ندارند.

با یک حساب کاربری، قادر خواهید بود تا درخواست های شغلی خود را جستجو کرده و آن ها را ذخیره کنید. متقاضیان در این سایت به عنوان بهترین سایت های کاریابی خارجی می‌توانند شغل ‌ها را بر اساس مکان، شرکت، عنوان جستجو کنند. 

اما هیچ گزینه ای برای جستجو بر اساس حقوق یا سطح سابقه وجود ندارد. علاوه بر عملکرد جستجوی شغل، Monster همچنین ابزارهای تحقیق و مقایسه حقوق و دستمزد را ارائه می‌کند و تغییراتی را برای رزومه‌های برتر، پروفایل‌های لینکدین و نامه‌های پوششی با قیمت ۱۲۹ تا ۳۴۹ دلار ارائه می‌کند.

بهترین سایت های کاریابی خارجی

Glassdoor

Glassdoor در سال 2008 ایجاد شد تا شفافیت حقوق و بررسی های صادقانه شرکت را برای میلیون ها کارمند فعلی و آینده نشان دهد. امروزه، Glassdoor دارای 2.1 میلیون کارفرما در پایگاه داده، 110 میلیون بررسی و بینش شرکت، و 54 میلیون بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد است. 

جویندگان کار بهترین سایت های کاریابی خارجی می توانند به طور همزمان مشاغل آزاد را جستجو کنند و اطلاعات دقیق درباره فرهنگ، مدیر عامل، مزایا و داده های حقوق هر شرکت را مطالعه کنند و Glassdoor را به برنده واضح تحقیقات و بینش کارفرما تبدیل می کند.

برای شروع جستجوی خود در Glassdoor، می توانید یک نمایه ایجاد کنید، رزومه خود را آپلود کنید و برای دریافت هشدارهای ایمیلی ثبت نام کنید تا لیست های انتخاب شده فرصت های شغلی را دریافت نمایید. در هر فهرست شغلی، اطلاعاتی درباره موقعیت و نحوه درخواست، مروری بر شرکت، رتبه‌بندی‌های ناشناس، و بررسی‌های شرکت و مدیر عامل آن و همچنین اطلاعات حقوق و مزایا را خواهید دید.

جویندگان کار همچنین در بهترین سایت های کاریابی خارجی می توانند از پروفایل Glassdoor هر شرکت دیدن کنند تا بررسی های دقیق در مورد تجربیات کارمندان و مصاحبه شوندگان را مطالعه کنند، که می تواند یک تغییر بازی برای آماده سازی مصاحبه باشد. Glassdoor برای داوطلبان شغل رایگان است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

FlexJobs

FlexJobs که از دشواری یافتن فرصت ‌های قانونی، انعطاف ‌پذیر و کار از خانه طراحی شده است، توسط سارا ساتون در سال 2007 ایجاد شد. از زمان تأسیس آن، با بیش از 30000 فهرست فعال تقریباً به بزرگترین سایت برای مشاغل از راه دور کنترل شده تبدیل شده است. 6000 شرکت در سراسر جهان تعهد روشن و تخصص FlexJobs به فرصت های راه دور، آن را به انتخاب واضح بهترین سایت های کاریابی خارجی تبدیل کرد.

اعضای FlexJob به فهرست‌های بررسی شده حرفه‌ای در بیش از 50 دسته از سطح ابتدایی تا اجرایی دسترسی دارند. اعضا همچنین به تخفیف‌ها و معاملات انحصاری محصولات و خدماتی مانند Intuit QuickBooks، لپ‌تاپ‌های Dell و مربیگری حرفه‌ای دسترسی دارند.

FlexJobs 9.95 دلار برای یک هفته، 24.95 دلار برای عضویت یک ماهه، 39.95 دلار برای عضویت سه ماهه، یا 64.95 دلار برای یک عضویت یک ساله به منظور اعمال لیست ها و باز کردن پس انداز اعضا هزینه می کند. FlexJobs از درآمد حاصل از مدل اشتراک خود برای انجام تحقیقات لازم برای بررسی هر فرصتی که به پایگاه داده خود اضافه می کند، استفاده می نماید. 

این تضمین می کند که هر فهرستی در FlexJobs قانونی است و به جویندگان کار آرامش خاطر و تجربه ای امن تر می دهد. به علاوه، اگر به هر دلیلی راضی نباشید، FlexJobs هزینه اشتراک شما را ظرف 7 روز بازپرداخت خواهد کرد. جویندگان کار به لطف محیط بدون کلاهبرداری و بدون آگهی FlexJobs از صرفه جویی در زمان و انرژی با ارزش لذت می برند. 

Ladders

Ladders که به عنوان خانه مشاغل 100 هزار دلاری شناخته می شود، در سال 2003 تأسیس شد و بر ارائه لیست مشاغل تأیید شده برای موقعیت هایی که حداقل 100000 دلار در سال پرداخت می کنند، تمرکز دارد. در حال حاضر، نردبان به عنوان یک بهترین سایت های کاریابی خارجی ، اتاق خبر شغلی و پلت فرم شبکه عمل می کند

Ladders لیست های شغلی را برای ده ها بخش از جمله مالی، مهندسی نرم افزار، بازاریابی دیجیتال، منابع انسانی، علم داده و مهندسی صنایع برای شرکت های بزرگی مانند مورگان استنلی، گوگل و سیگنا ارائه می دهد. پس از ثبت نام در Ladders، از شما خواسته می شود که عناوین شغلی را که بیشتر به آنها علاقه مند هستید فهرست کنید. 

سپس برگه Jobs شما در Ladders به طور خودکار لیست های شغلی را به شما ارائه می دهد که با آن عناوین مطابقت دارد. درخواست برای برخی از فهرست‌ ها رایگان است، اما برخی دیگر نیاز به اشتراک پولی در پلتفرم دارند. نردبان عضویت اولیه را رایگان ارائه می دهد. برای عضویت ممتاز، Ladders چند گزینه اشتراک مختلف ارائه می دهد. 

اشتراک پولی بهترین سایت های کاریابی خارجی ، دسترسی به همه فهرست‌های شغلی، انطباق های شغلی انتخاب و ارسال شده به صندوق ورودی‌ تان، جایگاه‌ های برتر در فهرست‌ های متقاضیان استخدام‌کننده و جزئیات مربوط به سایر متقاضیان را که برای مشاغل مورد نظر شما درخواست داده‌اند، باز می‌کند. 

بهترین سایت های کاریابی خارجی

AngelList

AngelList در سال 2010 به عنوان راهی برای دموکراتیک کردن نحوه دریافت بودجه و استخدام استعداد توسط استارت آپ ها تاسیس شد. AngelList به عنوان بهترین سایت برای مشاغل راه اندازی انتخاب می شود، زیرا نه تنها بیش از 130000 استارت آپ در هر اندازه آن اعتماد دارند، بلکه AngelList همچنین سطح بی نظیری از شفافیت را با ارائه دامنه دستمزد به نامزدها ارائه می دهد .  AngelList به افراد جویای کار از راه دور و محلی در بخش‌های مختلف فناوری، مانند انتشارات آنلاین، برنامه ‌های سلامت و زیبایی و فین‌ تک پاسخ می ‌دهد. 

برای درخواست نقش در AngelList، به عنوان بهترین سایت های کاریابی خارجی ، یک لاگین ایجاد کنید و نمایه خود را تکمیل نمایید. نمایه AngelList شما به عنوان رزومه شما برای هر شغلی که برای آن درخواست می دهید عمل می کند. شما می توانید موقعیت های باز را بر اساس عنوان شغلی، مکان و تعهد زمانی (تمام وقت، پاره وقت، کارآموزی و غیره) مرور کنید.

برای هر شغلی که درخواست می دهید، AngelList نام و عنوان شخصی را که مطالب ارسالی شما را می خواند به شما می گوید. شما باید یک جلد نامه کوتاه بنویسید و توضیح دهید که چرا برای این نقش مناسب هستید. همه نامه های پوششی باید در جعبه متن ارائه شده توسط پلت فرم نوشته شوند، زیرا AngelList به نامزدها اجازه نمی دهد فایل های خارجی مانند PDF یا اسناد Word را آپلود کنند.

استفاده از AngelList برای جویندگان کار کاملا رایگان است و راهی فوق العاده برای شروع گفتگو و ایجاد شبکه با بنیانگذاران استارتاپ در مراحل اولیه است.

پیشنهاد مطالعه:خرید تابستانی از علی اکسپرس

LinkedIn

لینکدین بهترین سایت های کاریابی خارجی ، در سال 2003 راه اندازی شد و اکنون با 810 میلیون کاربر ثبت نام شده از سراسر جهان و در تمام صنایع، بزرگترین پلت فرم شبکه حرفه ای جهان است. لینکدین به عنوان یک پایگاه داده برای فرصت‌های باز، یک پلتفرم رزومه دیجیتال و یک ابزار شبکه‌های اجتماعی به صورت یکجا عمل می‌کند. 

برخلاف اکثر وب‌سایت‌ های شغلی دیگر، LinkedIn به شما اجازه می‌دهد تا استخدام‌کنندگان و سایر افراد مورد علاقه را به شبکه مجازی خود اضافه کنید و همین امر آن را به بهترین وب ‌سایت برای ارتباط مستقیم با استخدام‌کنندگان تبدیل می‌کند. 

نمایه LinkedIn شما به ‌عنوان یک رزومه و نمونه کار دیجیتال عمومی عمل می‌کند و پس از درخواست برای یک نقش برای استخدام‌کنندگان ارسال می‌شود، بنابراین مهم است که زمان و تلاش خود را صرف کنید تا مطمئن شوید که جزئیات، دقیق و برای جستجو بهینه است. از همین روست که بهترین سایت های کاریابی خارجی محسوب می شود.

ایجاد نمایه لینکدین و مرور فرصت ها رایگان است، اما لینکدین یک گزینه عضویت ممتاز را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است، اطلاعات دقیقی در مورد سایر متقاضیانی که برای لیست های مورد نظر شما درخواست داده اند و توانایی ارسال را مشاهده کنید. پیام هایی برای افرادی که هنوز با آنها ارتباط برقرار نکرده اید.

هنگامی که نمایه LinkedIn خود را پر کردید، می توانید از آن برای درخواست برای موقعیت های باز و ارسال درخواست های اتصال برای توسعه شبکه حرفه ای خود استفاده کنید. اگر نمایه شما برای جستجو به خوبی بهینه شده باشد، استخدام کنندگان ممکن است مستقیماً در مورد درخواست فرصت های خاص به شما پیام دهند. از بهترین سایت های کاریابی خارجی برای یافتن شغل مناسب اقدام کنید.

Getwork

Getwork توسط LinkUp بیش از 20 سال پیش ایجاد شد و از فناوری انحصاری جهت بررسی وب برای لیست مشاغل تازه ارسال شده استفاده می کند، پایگاه داده با کیفیت بالاتر و تجربه جستجوی بهتری برای جویندگان کار ایجاد می کند. Getwork هر روز آگهی‌های شغلی خود را به‌روزرسانی می‌کند و آن را بهترین انتخاب برای کسانی می ‌سازد که می‌ خواهند اولین نفری باشند که برای فرصت‌های فهرست ‌شده جدید درخواست می ‌دهند.

Getwork لیست های شغلی به روز را در ده ها زمینه از جمله آموزش، امور مالی، مراقبت های بهداشتی، حقوق، بازاریابی و فناوری اضافه می کند. استفاده از این سایت به عنوان بهترین سایت های کاریابی خارجی رایگان است و جویندگان کار می توانند بدون ثبت نام در حساب کاربری، همه فرصت ها را مرور کنند. 

با این حال، ورود به حساب کاربری به کاربران اجازه می‌دهد تا لیست‌های شغلی را برای بعد ذخیره کنند، برای اعلان‌ های ایمیل هشدار شغل ثبت ‌نام کنند و سابقه مرور و جستجوهای خود را ذخیره نمایند تا بتوانید هر زمان که بخواهید آنها را در هر دستگاهی تکرار کنید.

بهترین سایت های کاریابی خارجی

Scouted

Scouted در سال 2015 با این فلسفه ایجاد شد که افراد چیزی بیش از رزومه آنها هستند. شرکت‌ هایی که از طریق Scouted استخدام می‌کنند، با در نظر گرفتن ویژگی‌ های شخصی متقاضیان در برابر معیارهای سنتی مانند مهارت‌ها و تجربه، هنگام استخدام از رویکردی جامع‌تر استفاده می‌کنند. رویکرد منحصر به فرد به سبک Scouted برای استخدام، آن را به بهترین سایت های کاریابی خارجی برای فارغ التحصیلان کالج تبدیل می کند که می خواهند اولین فرصت تمام وقت خود را پس از فارغ التحصیلی به دست آورند.

شما می توانید با آپلود یک کپی از رزومه خود، افزودن لینک به وب سایت ها یا نمونه کارها یا پلتفرم های دیگر مانند LinkedIn و مهمتر از همه، پاسخ دادن به سوالات مصاحبه مجازی Scouted، نمایه خود را بسازید. اگرچه پاسخ دادن به سوالات Scouted الزامی نیست، اما این پلتفرم ادعا می کند که نامزدهایی که به آنها پاسخ می دهند 58٪ بیشتر احتمال دارد برای مصاحبه انتخاب شوند.

پس از تکمیل نمایه ‌تان، می ‌توانید فرصت ‌های باز را در برگه یافتن مشاغل مرور کنید و روی «اعمال» در فهرست‌های مرتبط کلیک کنید. نرم افزار اختصاصی Scouted داده های نمایه و پاسخ های مصاحبه شما را می گیرد و به عنوان یک سرویس بی نظیر در بهترین سایت های کاریابی خارجی ، بین شما و شرکت هایی که درخواست داده اید عمل می کند. اگر مطابقت مناسب پیدا شد، می توانید به مصاحبه دور اول دعوت شوید. استفاده از همه ویژگی‌های جستجوی شغل Scouted رایگان است. می توانید برای استفاده از این سایت های فوق العاده و یافتن شغلی مناسب، ازطریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد