بهترین سایت فریلنسری عکاسی

بهترین سایت فریلنسری عکاسی

توسط : تیم محتوا
2,529

 خواه از عروسی ها، نوزادان تازه متولد شده، اخبار فوری یا سفرهای جذاب عکس می گیرید، عکاسی به صورت فریلنسر می تواند شغلی پربار باشد. عکاسان فریلنسر، آزادی و انعطاف زیادی دارند تا انتخاب کنند با چه کسی کار کنند، چه زمانی و روی چه چیزی کار کنند و کجا کار خود را ارائه دهند. در اینجا بهترین سایت های فریلنسری عکاسی معرفی شده اند که می تواند گزینه ای مناسب برای کسب درآمد ارزی باشد.

پیشنهاد مطالعه:روش پرداخت آنلاین وب مانی

عکاسی حرفه ای 

این نکته را باید یادآوری کرد که منحنی یادگیری بزرگی وجود دارد تا یک فرد از یک عکاس آماتور که برای اکانت اینستاگرام خود عکس می گیرد به یک عکاس حرفه ای که از طریق عکاسی خود امرار معاش می کند، تبدیل شود. حتی قبل از اینکه شروع به جستجوی کار کنید، باید یک نمونه کار داشته باشید. در حالت ایده آل، شما وب سایت خود را در سایتی مانند WordPress، Squarespace یا Wix میزبانی می کنید، اگرچه برخی از آنها با یک صفحه اینستاگرام و یک پوشه Dropbox یا Google Drive بهترین کار خود را انجام می دهند.

بهترین سایت فریلنسری عکاسی

گزینه های برتر برای یافتن شغل عکاسی آزاد

با استفاده از فرم درخواست عکاسی در بهترین سایت های فریلنسری عکاسی و کاملاً قابل تنظیم، عکس ‌برداری را با مشتریان خود به صورت آنلاین برنامه‌ریزی کنید. در مورد نوع کار عکاسی آزاد که می خواهید انجام دهید تصمیم بگیرید. سه راه اصلی برای امرار معاش عکاسان وجود دارد:

عکاسی استوک: فروش عکس به سایت های عکاسی استوک

کنسرت های فریلنسری: تکالیف یکباره و معمولاً کوتاه مدت

کار قراردادی: کار طولانی مدت و ثابت با یک یا چند مشتری

در حالی که می توانید با انجام هر یک از این نوع مشاغل امرار معاش کنید، بهتر است روی یک یا دو مورد تمرکز کنید تا از هدر رفتن زمان زیادی جلوگیری کنید. علاوه بر نوع انتخاب در بهترین سایت های فریلنسری عکاسی ، ایده خوبی است که پس از کسب تجربه، یک یا دو طاقچه را انتخاب کنید. 

در حالی که این ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما به شما این امکان را می دهد که تخصص خود را بسازید و به عنوان یک راه حل برای آن منطقه شناخته شوید. در اینجا تعدادی از گزینه ها برای عکاسان وجود دارد که شامل خبرنگاری/عکاسی خبری، عکاسی از غذا، عکس های تجارت الکترونیک از محصول، عکاسی املاک، عکس های سفر، عکس فیلم، عکاسی از ماشین یا کامیون، عکس های عروسی، عکاسی از نوزاد، هد شات های حرفه ای که می توانید در بهترین سایت های فریلنسری عکاسی آنها را برای فروش ارائه دهید.

یافتن مشاغل عکس استوک

عکاسی استوک یکی از ساده ترین راه ها برای شروع است، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا شروع به کسب درآمد واقعی کنید. بهترین عکاسان حرفه ای تعداد زیادی عکس ارسال می کنند و در تشخیص روند مصرف کنندگان عالی هستند. آن ‌ها می ‌توانند ببینند چه چیزی می ‌فروشد و از نظر استراتژیک، عکس ‌های بیشتری از این قبیل می‌گیرند تا بتوانند بیشتر بفروشند و پرداخت‌ های بیشتری را با کسب امتیازات بیشتر دریافت کنند.

Getty Images گتی ایماژ

Getty Images که همچنین مالک iStock است، بزرگترین و شناخته شده ترین سایت عکاسی استوک و بهترین سایت های فریلنسری عکاسی است. برای ارسال عکس‌ های خود به آن‌ ها، ابتدا باید برای مشارکت ‌کننده بودن اقدام کنید. شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و حداقل سه تا شش نمونه عکس داشته باشید. 

در صورت تأیید، می‌توانید بلافاصله ارسال عکس‌ها را از طریق برنامه مشارکت‌کننده شروع نمایید. سپس، هر زمان که کسی عکس شما را بخرد، کمیسیون و حق امتیاز دریافت می کنید. برای ثبت نام در این سایت، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

Shutterstock شاتر استاک

یکی دیگر از سایت های معروف عکاسی استوک Shutterstock است. برای ثبت نام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بالای 18 سال سن داشته باشید و یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. از سایت‌های عکس دیگری که می‌توانید در آن ثبت ‌نام کنید، Depositphotos است که مشابه Shutterstock کار می‌کند. 

اگر تصویرسازی هم انجام می دهید، این می تواند گزینه خوبی به عنوان بهترین سایت های فریلنسری عکاسی باشد. اکثر عکاسان کار خود را با سایت های مستقل شروع می‌ک نند، زیرا دریافت و کسب درآمد از آن‌ ها اغلب ساده‌ ترین راه هستند. از همین روست که برای کمک به تصمیم گیری شما، در اینجا سایت های معتبر برای فروش و عرضه عکس را آورده ایم.

Flexjobs فلکس جابز

Flexjobs یک هیئت شغلی آنلاین است که در مشاغل دورکاری و موقعیت ‌های انعطاف ‌پذیر در همه مجموعه ‌های مهارت و صنایع تخصص دارد. آنها در هر زمان ده ها کنسرت عکاسی در سایت خود دارند. آنها همه پست‌ های هرزنامه و ناخواسته را از بین می ‌برند، بنابراین کیفیت و نرخ بالاتر از اکثر سایت ‌های کاریابی آنلاین است. 

در حالی که مرور در سایت رایگان است، اگر می‌خواهید برای نقش‌ ها در بهترین سایت های فریلنسری عکاسی درخواست دهید، ماهیانه 15 دلار یا برای سه ماه 30 دلار هزینه دارد. برای پرداخت این هزینه، می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس گرفته و ضمن دریافت راهنمایی های لازم، پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

Upwork

Upwork یک بازار آزاد محبوب است که توسط بیش از 5 میلیون شرکت در سراسر جهان استفاده می شود. برای یک عکاس جدیدتر، این می تواند راه خوبی برای به دست آوردن تجربه ارزشمند و چند گزینه اول شما باشد. یکی از بزرگترین معایب Upwork این است که یک رقابت به سمت پایین با افزایش رقابت جهانی برای نقش ها می باشد.

این بدان معنی است که کمترین قیمت ها اغلب برنده می شوند. وقتی هزینه‌های Upwork را در نظر بگیرید، آنها بین 5 تا 20 درصد در هر گیگ دریافت می‌کنند، ممکن است به سختی بتوان سود کسب کرد. اما در نظر داشته باشید که یک بازار قدرتمند برای عرضه و فروش عکس به شمار می آید و بهترین سایت های فریلنسری عکاسی است.

بهترین سایت فریلنسری عکاسی

Fiverr

درست مانند Upwork، Fiverr یک بازار مستقل دیگر است. هر کسی می تواند برای فروشنده شدن در Fiverr اقدام کند. پس از تکمیل درخواست و نمایه خود، می توانید حداکثر هفت گیگ خدماتی را که می توانید ارائه دهید فهرست کنید. قیمت اکثر گزینه ها بین 5 تا 25 دلار است و  Fiverr بیست درصد کاهش می یابد، بنابراین برای کسب درآمد واقعی باید مقدار زیادی عکس بفروشید.

JournalismJobs.com

اگر اهل عکاسی خبری هستید، JournalismJobs در نقش های رسانه ای تمام وقت، پاره وقت، آزاد و قراردادی تخصص دارد. این سایت که بهترین سایت های فریلنسری عکاسی است، از سال 1998 راه اندازی شده است و اکثر شرکت های رسانه ای بزرگ از جمله ESPN، National Geographic، USA Today، CNN، Forbes و رویترز از آن برای تبلیغ نقش های باز استفاده می کنند. از آنجایی که در فضای روزنامه نگاری بسیار شناخته شده است، یک پست جدید می تواند صدها برنامه را در اولین هفته از انتشار در سایت دریافت کند.

Creative Loft

Creative Loft یک سایت شغلی ویژه برای حرفه ای های خلاق از جمله عکاسان است. بسیاری از گزینه ‌های سایت آن ‌ها در زمینه عکاسی، مد و طراحی داخلی هستند. آنها هر هفته صدها شغل عکاسی را به اشتراک می گذارند. مانند FlexJobs، سایت کاملاً مدیریت شده است و اگر می‌خواهید برای هر یک از گزینه ها درخواست دهید، هزینه اشتراک کمی دریافت می‌کند. برای ثبت نام و پرداخت حق اشتراک در بهترین سایت های فریلنسری عکاسی ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های کاریابی خارجی

پیدا کردن کار عکاسی قراردادی

موفق ترین عکاسان تمایل دارند مشتریان کمی داشته باشند که به آنها کار ثابت و مداوم می دهند. در حالی که این گزینه های قراردادی می ‌توانند از سایت‌ های فریلنسری ذکر شده در بالا ارائه شوند، اغلب از طریق رسانه ‌های اجتماعی، دایرکتوری ‌های شرکت ‌های بزرگ یا دهان به دهان می ‌آیند.

رسانه های اجتماعی

این گزینه ها در بهترین سایت های فریلنسری عکاسی به توسعه برند شخصی شما در رسانه های اجتماعی کمک می کنند. ارسال عکس های خود و همچنین شرکت در مکالمات در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین می تواند به رشد شبکه کمک کند. این همچنین به شما کمک می‌کند در ذهن مخاطبان بمانید. بنابراین زمانی که شخصی در شبکه به عکاس نیاز دارد، احتمال بیشتری دارد که با شما تماس بگیرد.

در فیس بوک، به ویژه، ده ها گروه عکاسی وجود دارد. مردم اغلب در آنجا نمونه کارهای خود را ارسال می کنند. مزیت دیگر رسانه های اجتماعی این است که اگر به اندازه کافی دنبال کننده ایجاد کنید، می توانید وارد بازاریابی تأثیرگذار شوید. ممکن است برندها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به عنوان محتوای حمایت شده به شما پول بدهند.

Airbnb و Obeo

اگر در عکاسی املاک و مستغلات تخصص دارید، هم Airbnb و هم Obeo همیشه به دنبال عکاسانی هستند تا از لیست های خود عکس های حرفه ای بگیرند. در حالی که باید درخواست دهید، در صورت پذیرش، کار بسیار انعطاف پذیر و ثابت است و از بهترین سایت های فریلنسری عکاسی به صورت تخصصی محسوب می شود.

بهترین سایت فریلنسری عکاسی

Oyster

اگر در عکاسی سفر تخصص دارید، ممکن است بخواهید به Oyster که متعلق به تریپ ادوایزر است نگاهی بیاندازید. می توانید برای عکس گرفتن از مقاصد سفر، هتل ها و جاذبه های گردشگری پول دریافت کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای گذران زندگی به عنوان یک عکاس آزاد، انتخاب یک سایت معتبر است. 

هنگامی که یک جایگاه را انتخاب می کنید، نه تنها به شما کمک می کند تا تخصص خود را توسعه دهید، بلکه به افراد در شبکه کمک می کند تا کار را به شما ارجاع دهند. شما به عنوان عکاس عروسی، عکاس سفر یا عکاس نمایندگی خودرو شناخته می شوید. به نوبه خود، این می تواند به شما کمک کند نرخ های بالاتری را شارژ کنید.

برای ثبت نام و پرداخت اشتراک در بهترین سایت های فریلنسری عکاسی ، با کارشناسان 20پیمنت تماس گرفته و بهترین خدمات را در این خصوص دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد