جدیدترین کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال

جدیدترین کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال

توسط : تیم محتوا
1,399

ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین، بیش از یک دهه است که وجود دارند، اما در چند سال گذشته فراتر از یک سرمایه گذاری خاص در جریان اصلی قرار گرفته اند. شرکت ‌هایی مانند مایکروسافت، آمازون، استارباکس، هول فودز و پی‌پال اکنون بیت کوین و سایر دارایی‌ های مجازی را به‌ عنوان روش ‌های پرداخت می ‌پذیرند و علیرغم چندین نوسان قیمت، بیت‌کوین تا 6 جولای 2022 به بیش از 20401 دلار رسیده است. در اینجا بهترین و جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال را معرفی کرده ایم.

جدیدترین کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال

استفاده از کیف پول سخت افزاری

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم یا لایت کوین هستید، باید صرافی را انتخاب کنید که چنین دارایی هایی را ارائه می دهد و همچنین یک کیف پول برای ذخیره و ایمن کردن خصوصی شما ارائه می نماید. کد کلیدی برای دسترسی به دارایی های شما اما مبادلات رمزنگاری تنها گزینه شما نیست. برخی از برنامه ‌های سرمایه‌گذاری به شما امکان خرید ارزهای دیجیتال را می‌دهند.

کیف پول های کریپتو معمولاً به شکل کیف پول های "گرم" یا کیف پول های "سرد" در دسترس هستند. کیف پول گرم برای ذخیره سازی آنلاین استفاده می شود، در حالی که کیف پول سرد از طریق سخت افزار و دستگاه های خارجی ذخیره سازی آفلاین را فراهم می کند.

در اینجا برخی از جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال را برای ذخیره کد کلید خصوصی آورده ایم. بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است، اما توجه داشته باشید که بسیاری از این کیف پول های بیت کوین از اتریوم، لایت کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می کنند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی پلتفرم Payeer

کیف پول ارز دیجیتال Exodus

Exodus خدمات مبادله ارزهای دیجیتال را برای کیف پول های رمزنگاری دسکتاپ، موبایل و سخت افزار ارائه می دهد. ویژگی‌های حساب Exodus همچنین شامل نمودارهای زنده و داده‌های نمونه کارها، پشتیبانی 24/7 مشتری، صرافی داخلی و بیش از 200 دارایی ارز دیجیتال است.

به علاوه (برای مدت زمان محدود)، به شما امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری‌شده بدون کمیسیون (به این معنی که ۰ درصد پرداخت خواهید کرد) مانند بیت‌کوین، سولانا و موارد دیگر را با USD، EUR و GBP خریداری کنید. جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال ، برای استفاده از این پیشنهاد، باید از طریق اپلیکیشن موبایل Exodus خرید انجام دهید. روش‌های پرداخت قابل قبول عبارتند از Apply Pay، حساب بانکی یا کارت اعتباری یا دبیت که می توانید از آن استفاده کنید.

در صورت تمایل، می‌توانید دارایی‌های خود را با استفاده از Exodus و Trezor، یکی دیگر از کیف پول‌ های محبوب بیت‌کوین، مدیریت کنید. شما نیازی به استفاده از کیف پول های متعدد ندارید، اما برخی از کاربران ممکن است داشتن کیف پول های متعدد را به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی برای دارایی های خود ترجیح دهند.

مشارکت Exodus و Trezor به کسانی که امنیت سخت افزاری را ترجیح می دهند پاسخ می دهد، زیرا می توانید همزمان با استفاده از پلت فرم Exodus، دارایی های خود را به صورت آفلاین مدیریت کنید. Exodus معمولاً 2-5٪ در هر مبادله دارایی دریافت می کند، اما شرکت معمولاً برای استفاده از نرم افزار خود هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کند.

Exodus عمدتاً به کاربران کیف پول (نرم افزار) داغ پاسخ می دهد. ممکن است برای معامله گران سخت افزاری مناسب نباشد، مگر اینکه قصد استفاده از دستگاه Trezor را با این برنامه به عنوان جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال داشته باشید.

جدیدترین کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال

کیف پول رمزنگاری Electrum

 الکتروم که تنها دو سال پس از ایجاد بیت کوین راه اندازی شد، در رمزگذاری کلید خصوصی و احراز هویت دو مرحله ای تخصص دارد. مانند Exodus، Electrum یک کیف پول داغ است که به شما رمزگذاری آنلاین برای اطلاعات رمزنگاری شما می دهد.

الکتروم تأیید می کند که تمام تراکنش های بیت کوین شما در بلاک چین بیت کوین است و ویژگی Multisig آن به شما امکان می دهد بیت کوین را بین چندین کیف پول خرج کنید. Electrum همچنین از کیف پول های دیگر مانند Ledger، Trezor و Keepkey نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، Electrum می گوید که چندین رابط ارائه می دهد که می توانید در تلفن همراه، دسکتاپ یا با رابط خط فرمان آن استفاده کنید. با این حال، با توجه به وب سایت آن، با ارائه ذخیره سازی سرد آن، می توانید تراکنش ها را از یک رایانه آفلاین امضا کنید.

به عنوان جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال ، الکتروم پشتیبانی مشتری تلفن سنتی را ارائه نمی دهد. با این حال، این شرکت اطلاعات مفیدی را در بخش اسناد و پرسش‌های متداول خود ارائه می‌دهد، صفحه پشتیبانی Reddit را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد در bitcointalk.org سؤال بپرسید. 

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در حالی که Electrum از کیف پول های دیگر پشتیبانی می کند، فقط امکان تراکنش های بیت کوین را فراهم می کند. این ممکن است برای کسانی که علاقه مند به کاوش در سایر ارزهای دیجیتال هستند یک نقطه ضعف باشد.

پیشنهاد مطالعه:ایمن ترین کیف پول رمز ارز

کیف پول رمزنگاری OPOLO

OPOLO مستقر در لوکزامبورگ کیف پول های سخت افزاری رایگان و رمزگذاری شده خود را ارائه می دهد که از تراشه های امن رتبه بندی شده EAL 6+ استفاده می کند (گواهینامه های EAL گواهینامه های امنیتی هستند که برای کیف پول های سخت افزاری استفاده می شوند). این بدان معناست که شما قادر خواهید بود هر دارایی رمزنگاری را به صورت آفلاین ذخیره کنید. 

OPOLO به عنوان جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال می‌گوید که بررسی واقعی دستگاه، رمزگذاری USB، محافظت در برابر سرقت، محصورسازی PCB، دسترسی تصادفی به صفحه کلید و استفاده بدون ویروس را ارائه می‌دهد. می توانید کیف پول بیت کوین، کیف پول اتریوم را راه اندازی کنید یا از بیش از 120 سکه دیگر استفاده کنید. 

در مورد توکن‌ها (اینها نیز دارایی‌های مجازی هستند، اما بر خلاف سکه‌ها، از طریق بلاک چین‌هایی که قبلا ایجاد شده‌اند شکل می‌گیرند)، OPOLO در حال حاضر بیش از 280260 را ارائه می‌دهد. به لطف اقدامات امنیتی این شرکت، کیف پول سخت افزاری بیت کوین آن به شما امکان می دهد از هر دارایی پشتیبان گیری و بازیابی کنید.

برنامه تلفن همراه OPOLO فقط بر روی دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است، اما این کیف پول در مک، ویندوز و لینوکس برای کاربرانی که دسکتاپ یا لپ‌تاپ دارند نیز در دسترس است. به خاطر داشته باشید که برنامه تلفن همراه OPOLO برای کاربران اندروید بهترین است. اگر تلفن اندرویدی ندارید، همچنان می‌توانید کیف پول سخت OPOLO را روی دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود دانلود کنید. با این حال، با برنامه اندروید، می‌توانید ارزهای دیجیتال را از تلفن خود مبادله کنید.

کیف پول رمزنگاری Mycelium

Mycelium که در سال 2008 شکل گرفت، یکی دیگر از کیف پول های محبوب بیت کوین است که طیف گسترده ای از خدمات ذخیره سازی را ارائه می دهد. به عنوان بهترین و جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال ، از جمله خدمات آن می‌توان به ذخیره‌ سازی سرد پیشرفته، حساب‌های مخارج و پس‌انداز برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین و قابلیت عملکرد بین کیف‌پول‌ها اشاره کرد. 

بنیاد عملکرد بین کیف پول (FIO) قابلیت کارکرد بین کیف پول ها را ایجاد کرد تا دارندگان رمزارز ارسال یا دریافت سکه ها را از طریق بلاک چین ها یا کیف پول های مختلف آسان تر کنند. می توانید Mycelium را به صورت رایگان دانلود کنید.

این شرکت می گوید که کیف پول هایش 100% ایمن هستند و امکان استفاده از منبع باز و ناشناس را فراهم می کنند. کیف پول های Mycelium نیز قابل تکرار هستند و این پلتفرم با کیف پول های سخت افزاری Trezor، Ledger و KeepKey سازگار است.

اگرچه Mycelium عمدتاً یک کیف پول متمرکز بر بیت کوین است، اما از اتریوم و سایر توکن های ERC-20 نیز پشتیبانی می کند. ویژگی های اضافی شامل تبادل درون برنامه ای، تجارت و منابع آموزشی است. به چه چیزی توجه کنید: پشتیبانی مشتری Mycelium عمدتاً از طریق ایمیل در دسترس است.

جدیدترین کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال

کیف پول رمزنگاری Cobo

اگرچه قبلاً کیف پول‌ های سخت ‌افزاری را از طریق Cobo Vault ارائه می‌کرد، کوبو به ارائه یک کیف پول دیجیتال Cloud برای کاربران خود روی آورد. این اپلیکیشن که جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال است از بیش از 40 سکه و بیش از 180 توکن پشتیبانی می کند و کاربران iOS و اندروید می توانند از این مزایا استفاده کنند.

Cobo همچنین ویژگی هایی مانند احراز هویت چند عاملی، ذخیره سازی سرد و ذخیره سازی چند امضایی برای کلیدهای خصوصی را ارائه می دهد و موسسات می توانند از خدمات رمزنگاری Cobo Custody آن استفاده کنند. اگر صرفاً به دنبال ذخیره سازی سخت افزاری رمزنگاری هستید، Cobo بهترین انتخاب نیست.

کیف پول رمزنگاری Wasabi

Wasabi که در دستگاه های دسکتاپ مک، ویندوز و لینوکس موجود است، یک کیف پول داغ رایگان است که منبع باز و ذخیره سازی غیرقابل نگهداری را برای سرمایه گذاران بیت کوین ارائه می دهد. Wasabi همچنین تراکنش ‌های غیرقابل اعتماد CoinJoin را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد سکه‌های خود را با سایر کاربران در یک تراکنش ادغام کنید تا از ردیابی شخص ثالث یا هکرها جلوگیری شود، طبق وب‌سایت آن، هر کوین از کجا آمده است.

در میان جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال ، اگرچه این ویژگی امنیت سکه های شما را به خطر نمی اندازد. نه شما و نه سایر کاربران قادر نخواهید بود ردیابی کنید که هر سکه از کجا آمده است. Wasabi می‌گوید که این کار خطر وجوه دزدیده شده را از بین می‌برد، زیرا برخلاف تراکنش‌های معمولی که در آن یک فرستنده و یک گیرنده وجود دارد - ردیابی برای اشخاص خارجی دشوارتر است. Wasabi در چندین دستگاه دسکتاپ موجود است، اما شما نمی توانید در تلفن های همراه iOS یا Android به آن دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:خرید ارزهای دیجیتال با وب مانی

کیف پول Shift Crypto

با کیف پول سخت افزاری BitBox02 Shift Crypto، می توانید کلید خصوصی کریپتو خود را ذخیره کنید و هر دارایی را به صورت آفلاین از طریق یک تراشه خارجی مدیریت کنید. اولین نسخه کیف پول BitBox02 از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیش از 1500 ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می کند.

اما Shift Crypto یک نسخه فقط بیت کوین را نیز ارائه می دهد. در جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال اگر فقط به دنبال ذخیره بیت کوین هستید، این نسخه می تواند برای شما مناسب باشد. این سیستم عامل فقط مبتنی بر بیت کوین است و با BitBoxApp، Electrum، Spectre و Sparrow سازگاری دارد. اگر از طرفداران دسترسی به تلفن همراه هستید، فقط می‌توانید از Shift Crypto در دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنید.

کیف پول رمزنگاری CoinKite

CoinKite چندین کیف پول سخت افزاری کریپتو می سازد که امنیت خارجی را برای سرمایه گذاران کریپتو فراهم می کند، اما کیف پول سرد آن می تواند به ویژه برای معامله گران متمرکز بر بیت کوین مناسب باشد. کیف پول سرد آن که فقط بیت کوین دارد، تراکنش های رمزنگاری شما را امضا می کند تا کلید خصوصی شما را آفلاین نگه دارد.

این کیف پول که به عنوان یک تراشه تخصصی و صفحه کلید عددی در دسترس است و جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال محسوب می شود، با کیف پول های رمزنگاری زیر نیز سازگار است که شامل Bitcoin Core، Electrum، BTCPay، Spectre-Desktop، Wasabi، Fully Noded، Unchained Capital، Casa، BlueWallet، Coldcore، Sparrow می شود.

از دیگر پیشنهادات CoinKite می توان به Opendime، BlockClock Mini، Seedplate، Coldpower، ترمینال Coinkite و سرور بیت کوین اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که کیف پول سرد یک دستگاه ذخیره‌سازی رمزنگاری خارجی و آفلاین است. اگر به دنبال فضای ذخیره سازی آنلاین هستید، باید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

جدیدترین کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال

کیف پول های بیت کوین دیگر

Ledger:

Ledger یک کیف پول سخت افزاری محبوب است که در سال 2014 راه اندازی شد. این شرکت دو نوع مختلف کیف پول Ledger - Ledger Nano S و Ledger Nano X - و یک بسته Crypto Starter را ارائه می دهد که به کاربران مبتدی رمزارز کمک می کند دانش خود را افزایش دهند. اما آماده باشید برای هر تراشه سخت افزاری هزینه ای بپردازید.

:Metamask

 Metamask از جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال ، هم در دستگاه های تلفن همراه و هم به عنوان افزونه مرورگر در دسترس است. این شرکت ذخیره سازی کلید خصوصی، ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن را ارائه می دهد که به شما امکان خرید، ارسال یا تعویض توکن را می دهد. با این حال، متامسک عمدتاً از توکن‌ های اتریوم (ETH) و ERC پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال معتبر با پشتوانه طلا

:Trezor

 Trezor یک کیف پول سرد در نظر گرفته می شود، زیرا در درجه اول ذخیره سازی آفلاین را از طریق یک دستگاه USB مانند خارجی ارائه می دهد. همانند Ledger، Trezor دو گزینه ذخیره سازی ارائه می دهد: Trezor One و Trezor Model T. هر دو گزینه سیستم عامل فقط بیت کوین و بیش از 1800 ارز دیجیتال را ارائه می دهند. با این حال، برخی از محصولات پیشرفته ترزور می توانند گران باشند. برای تهیه جدیدترین کیف پول سرد ارز دیجیتال با 20پیمنت همراه باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد