خرید اکانت پریمیوم لینکدین

خرید اکانت پریمیوم لینکدین

توسط : تیم محتوا
1,585

اگر به دنبال شغل هستید، صرفاً استفاده از عضویت پایه رایگان لینکدین می تواند کمک کند تا از رقبا پیشی بگیرید. از سوی دیگر، اگر می‌ خواهید قراردادهای کاری خوبی ببندید، یک حساب حرفه‌ای LinkedIn Premium را انتخاب کنید. برای خرید اکانت پریمیوم لینکدین ، هزینه های از 39.99 دلار در ماه یا 239.88 دلار سالانه شروع می شود که ممکن است ارزش بررسی داشته باشد.

اکانت لینکدین

برای اکانت پریمیوم، چندین ویژگی اضافی را نسبت به حساب اصلی ارائه می دهد که عبارتند از ایمیل های رایگان، نمایش پروفایل، اطلاعات بیشتر در مورد شغل و متقاضیان آن و وضعیت متقاضی برجسته. برخی از استخدام‌کنندگان احساس می‌کنند که داشتن وضعیت پولی، نشان می ‌دهد که متقاضی برای یافتن شغل جدی ‌تر و حرفه‌ای ‌تر است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین گیفت کارت ها برای خرید از سایت های خارجی

اما چگونه یک حساب کاربری پایه لینکدین (رایگان) کار می کند؟ برای درک ارزش یک حساب شغلی پریمیوم و خرید اکانت پریمیوم لینکدین ، ضروری است که بدانید یک حساب پایه (رایگان) چه چیزی ارائه می شود. با یک حساب پایه، می توانید به موارد ذیل دست یابید:

•    ایجاد و حفظ هویت حرفه ای آنلاین.

•    ساختن شبکه ای که شامل سایر حرفه ای ها باشد.

•    پیام های نامحدود InMail را دریافت کنید (اما نه ارسال کنید).

•    نتایج جستجوی خود را ذخیره کنید و هشدارهای هفتگی در مورد آنها دریافت کنید.

•    توصیه هایی را از سایر اعضای لینکدین دریافت کنید و برای آنها توصیه هایی ارائه دهید.

•    جستجو برای افراد، مشاغل، شرکت ها و موارد دیگر، از جمله تعداد محدودی از ویژگی های جستجوی پیشرفته.

خرید اکانت پریمیوم لینکدین

حساب شغلی ممتاز LinkedIn 

خرید اکانت پریمیوم لینکدین که یکی از چهار حساب ممتاز موجود در لینکدین است، چندین ویژگی اضافی و گسترده را ارائه می دهد:

نمایه پریمیوم:

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا یک نشان در عکس نمایه و نتایج جستجوی شما ایجاد کنید. به عنوان یک عضو ممتاز، می توانید این ویژگی را از طریق صفحه تنظیمات فعال نمایید. مزیت نشان در تصویر نمایه شما این است که به شما کمک می کند تا از بقیه افراد جویای کار متمایز شوید و به افرادی که نمایه شما را مشاهده می کنند این امکان را می دهد که شما حرفه یا شغل خود را جدی می گیرید.

وضعیت متقاضی ویژه: 

به عنوان یک عضو ممتاز، هنگامی که برای شغلی از طریق مشاغلی که ممکن است به آن علاقه مند باشید، درخواست شغلی شما به طور خودکار بالاتر از اعضای غیر ممتاز قرار می گیرد. این شبیه به وضعیت جستجوی حمایت شده در Google است.
لیست کامل بازدیدهای نمایه:

با خرید اکانت پریمیوم لینکدین ، اعضای اصلی فقط می توانند پنج بازدید آخر نمایه خود را ببینند. با خرید عضویت ممتاز، تمام افرادی را خواهید دید که در ۹۰ روز گذشته نمایه شما را مشاهده کرده اند. مهمتر از آن، اطلاعاتی دریافت می کنید که به شما می گوید چگونه آن افراد به نمایه شما رسیده اند. این به شما امکان می‌دهد هر تماسی را که می‌خواهید ایجاد کنید شخصی کنید. همچنین می توانید راه هایی را که به نظر می رسد اغلب توسط استخدام کنندگان استفاده می شود، تقویت کنید.

پیشنهاد مطالعه:روش پرداخت آنلاین وب مانی

InMail:

InMail سیستم پیام شخصی لینکدین است که به شما امکان می دهد با افراد خارج از شبکه لینکدین شخصی خود ارتباط برقرار کنید. وقتی به دنبال شغل هستید، این می تواند بسیار ارزشمند باشد. اعضای لینکدین به InMail اعتماد دارند و احتمال پاسخ بیشتر از ایمیل های سنتی است. 

حساب حرفه ای Premium به شما امکان می دهد تا پنج پیام InMail در ماه ارسال کنید. کاربران می توانند پیام های InMail اضافی را با خرید اکانت پریمیوم لینکدین تهیه کنند.  یک حساب حرفه ای Premium به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق InMail با کارفرمایان بالقوه تماس بگیرید، کاری که دارندگان حساب اصلی نمی توانند انجام دهند.

جستجوی پیشرفته:

فیلتر جستجوی ممتاز به شما این امکان را می دهد که جستجوها را دقیق تنظیم کنید و در زمان جستجوی شغل مناسب یا استخدام کنندگانی که احتمالاً به مجموعه مهارت های شما علاقه مند هستند، صرفه جویی نمایید. پارامترها شامل توانایی جستجوی افراد بر اساس اندازه شرکت، رتبه بندی Fortune 500، ارشدیت و موارد دیگر است.

خرید اکانت پریمیوم لینکدین

تفکیک لیست مشاغل: 

با خرید اکانت پریمیوم لینکدین و هنگام جستجوی شغل، می توانید از این ویژگی برای تجزیه و تحلیل متقاضیان شغلی دیگر بر اساس سطح تجربه، مهارت ها و حتی مدرک آنها استفاده کنید. داشتن این توانایی به شما این امکان را می دهد که تصمیم بگیرید که آیا درخواست دهید یا خیر. 

ویژگی Open Profile:

ویژگی Open Profile به هر کسی اجازه می ‌دهد بدون نیاز به معرفی یا اتصال با شما تماس بگیرد. اعضای اصلی یا باید متصل شوند یا از طریق یک مقدمه، یکدیگر را بیابند. مزایای این ویژگی ممکن است فوراً آشکار نشود، اما با گذشت زمان، این واقعیت که می ‌توان راحت ‌تر به شما نزدیک شد، ممکن است یک مزیت واقعی در خرید اکانت پریمیوم لینکدین باشد.

مزایای اضافی حساب Premium LinkedIn

ویژگی ‌های داخلی موجود در حساب حرفه ‌ای لینکدین تنها بخشی از موارد فوق است. مشاهدات کسانی که از Premium Career استفاده کرده اند، چند مزیت اضافی را نشان می دهد.

ارتباط با مدیران اجرایی:

رهبران برتر کسب و کار اغلب تمایل دارند از طریق تنظیمات حریم خصوصی خود را ایزوله کنند. InMail، عمدتاً به این دلیل که قابل اعتماد است، می تواند به تسهیل ارتباط با افرادی که در غیر این صورت نمی توانید با آنها تماس بگیرید، کمک کند. در حالی که این امکان را دارید تا تعداد نامحدودی پیام InMail را با یک حساب Basic دریافت کنید، فقط در صورتی می توانید پیام ارسال کنید که عضویت ممتاز در خرید اکانت پریمیوم لینکدین داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های کاریابی خارجی

نرخ پاسخ بالاتر به InMail:

یکی دیگر از مزایای InMail، باز هم به دلیل ضریب اعتماد، این است که نرخ پاسخ بالاتر از ایمیل های سنتی است. نرخ پاسخ واقعی متفاوت بوده و بیشتر با درجه شخصی سازی InMail تعیین می شود. اما به طور کلی، بسیاری از جویندگان کار متوجه می شوند که احتمال دریافت پاسخ هنگام استفاده از InMail افزایش می یابد.

افزایش بازدید پروفایل:

چیزی به سادگی «نماهای ممتاز» می تواند تأثیر قابل توجهی بر توانایی شما در ارتباط با کارفرمای مناسب داشته باشد. از این گذشته، مانند بازدیدهای تبلیغاتی، محصول شما را در مقابل افراد بیشتری قرار می دهد که با احتمال بیشتری برای استخدام شما پس از خرید اکانت پریمیوم لینکدین همراه است.

استخدام‌کنندگان خاطرنشان می‌کنند وقتی فردی برای به دست آوردن عضویت ممتاز، مجبور به پرداخت هزینه شده است، این نشان می ‌دهد که آنها در مورد ارائه حرفه ‌ای شغل خود، جدی‌ تر هستند. این باعث می‌شود که آنها زمان بیشتری برای مشاهده نمایه پروفایل شما صرف کنند.

آیا LinkedIn Premium ارزشش را دارد؟

در حالی که درصد کمتری از استخدام‌ک نندگان منابع انسانی از LinkedIn استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد که همچنان بر اساس ارقام، انتخاب سالمی برای استخدام‌ کنندگان باشد. طبق گفته لینکدین، دارندگان حساب حرفه ای Premium به طور متوسط دو برابر سریعتر از سایر نامزدها استخدام می شوند.

 این نوع حساب‌ ها، ابزارهای آنلاین مانند دوره‌های آمادگی مصاحبه و دوره‌های ویدیویی آنلاین را فراهم می‌کند و این پس از خرید اکانت پریمیوم لینکدین ، یک راه آسان برای استخدام‌کنندگانی است که در شبکه شما نیستند تا نمایه شما را ببینند و با فرصت‌ های شغلی عالی با شما تماس بگیرند. همچنین، برخی از استخدام‌کنندگان احساس می‌کنند که پروفایل‌های LinkedIn Premium برای جویندگان شغل کمی حرفه‌ای ‌تر هستند.

تفاوت اصلی بین LinkedIn Basic و Premium چیست؟

حساب کاربری LinkedIn Basic به شما امکان می دهد تا یک نمایه حرفه ای در LinkedIn داشته باشید. یک حساب پایه برای هر کسی است که می‌خواهد یک نمایه حرفه‌ای به صورت آنلاین ایجاد و حفظ کند، همکاران و دوستان خود را بیابد و با آنها ارتباط برقرار کند، به ‌علاوه پیام‌ ها را دریافت کند و حداکثر سه جستجو در هفته ذخیره نماید.

خرید اکانت پریمیوم لینکدین و ایجاد حساب حرفه ای پریمیوم برای جویندگان کار است که می خواهند رقابت خود را مشاهده کنند، اعتبار InMail را دریافت نمایند، ببینند چه کسی نمایه آنها را در 90 روز گذشته مشاهده کرده است و از تمام ویژگی های یک حساب کاربری پایه لینکدین لذت ببرند. یک حساب شغلی ممتاز برای جویندگان کار فعال و متخصصانی طراحی شده است که به دنبال شبکه سازی و یافتن فرصت های رشد در حوزه کاری خود هستند.

خرید اکانت پریمیوم لینکدین

چرا LinkedIn Premium اینقدر گران است؟

البته باید گفت که همه آن را گران قیمت نمی دانند. LinkedIn Premium Career کمتر از 40 دلار در ماه برای طیف گسترده ای از ابزارها است که به شما کمک می کند پروفایل حرفه ای خود را اصلاح کنید و شغل های بالقوه جدید یا فرصت های پیشرفت شغلی را پیدا نمایید.

 حساب ‌های حرفه‌ای Premium با خرید اکانت پریمیوم لینکدین ، می‌توانند به 16000 دوره آموزشی لینکدین تحت هدایت متخصصان دسترسی داشته باشند. همه آنها با کمتر از 10 دلار در هفته، که برخی از جویندگان کار ممکن است بگویند راهی مقرون به صرفه برای شبکه سازی است، در حالی که دیگران ممکن است فکر کنند که بسیار گران است. 

خوشبختانه راه اندازی یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه آسان است. در پایان دوره آزمایشی، اگر احساس نمی‌کنید به اندازه کافی برای توجیه هزینه به دست آورده‌اید، می‌توانید به سرویس عضویت رایگان اولیه بازگردید. توجه به این نکته مهم است که ویژگی های اضافی تنها در صورتی ارزشمند هستند که از آنها استفاده کنید. اگر در LinkedIn Premium Career ثبت ‌نام می‌کنید، خرید اکانت پریمیوم لینکدین را انجام می دهید، وقت بگذارید و تمام خدمات موجود را بررسی کنید و سعی کنید صادقانه از آنها استفاده کنید. 

در غیر این صورت، هرگز نمی‌دانید که کدام ویژگی ممکن است به شما کمک می کند تا آن شغل رویایی را پیدا کنید. لینکدین یک پلتفرم رایگان عالی است که می توانید در آن یک شبکه حرفه ای بسازید. با این حال، اگر از سایت استفاده کرده باشید، می‌دانید که سعی می‌کند شما را وادار کند که مرتباً به لینکدین پریمیوم ارتقاء دهید. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت فریلنسری عکاسی

LinkedIn Premium چقدر هزینه دارد؟

برای خرید اکانت پریمیوم لینکدین ، چهار سطح قیمت متفاوت را بشرح ذیل مشاهده می کنید:

شغل برتر: 29.99 دلار در ماه

کسب و کار پریمیوم: 47.99 دلار در ماه هنگام صورتحساب سالانه

Sales Navigator Professional: 64.99 دلار در ماه با صورتحساب سالانه

Recruiter Lite : 99.95دلار در ماه هنگام صورتحساب سالانه

فقط به یاد داشته باشید که خرید اکانت پریمیوم لینکدین شامل مالیات بر فروش نمی شود که می تواند در هر کشوری اعمال شود. اگر تصمیم به پرداخت سالانه ندارید، هزینه ها تا 20٪ بیشتر خواهد شد. ضمن آنکه هر لایه ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهد. با این حال، اکثر کاربران لینکدین به بخش پریمیوم علاقه مند هستند. بنابراین می توانید برای پرداخت 29.99 دلار در ماه (یا 239.88 دلار در سال) برنامه ریزی کنید.

برای بررسی LinkedIn Premium ، می توانید دوره آزمایشی لینکدین را در مدت زمان یک ماه و به صورت رایگان داشته باشید. در این دوره درخواهید یافت که ویژگی های آن، چگونه به شما در یافتن شغل مناسب کمک خواهد کرد. با این حال، بسیاری از فواید طولانی مدت هستند، به یاد داشته باشید، پس از خرید اکانت پریمیوم لینکدین ، چه کاربر ممتاز باشید یا جوینده معمولی مشاغل، هنوز هم می توانید از لینکدین، جهت یافتن شغل مناسب خود استفاده نمایید.

خرید اکانت پریمیوم لینکدین

ویژگی های پریمیوم لینکدین

بیایید با ویژگی های اصلی حرفه ای Premium آشنا شویم:

1.    اطلاعات اضافی حقوق

2.    آماده سازی مصاحبه

3.    دسترسی به ویدیوهای آموزشی درخواستی

4.    اطلاعات اضافی در مورد مشاغل ارسال شده و توصیه های شغلی متقاضی برتر

5.    امکان مشاهده تعداد جستجوهایی که در 90 روز گذشته در چند جستجو ظاهر شده اید و چند نفر نمایه شما را مشاهده کرده اند.

دو ویژگی اول احتمالاً جذابیت بزرگ Career Premium هستند. شما می توانید به راحتی به کاربران دیگر، پیام ارسال کنید، بدون آن که در گروه قرار گرفته یا از ابتدا با آنها ارتباطی برقرار کرده باشید. می توانید برای خرید اکانت پریمیوم لینکدین از طریق 20پیمنت اقدام کنید و شغل مورد نظر خود را یافته و برای دریافت درآمد ارزی آماده شوید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد