خرید هاست خارجی پرسرعت

خرید هاست خارجی پرسرعت

توسط : تیم محتوا
1,611

شرکت میزبانی وب که انتخاب می کنید برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است. یک تامین کننده قابل اعتماد سایت، شما را فعال نگه می دارد و به شما در جلوگیری از خرابی کمک می کند. زمانی که بارگذاری یک صفحه وب بیش از حد طول می کشد، نه تنها گوگل متوجه می شود، بلکه کاربران ترجیح می دهند صفحه دیگری را پیدا کنند که سریعتر به سؤالات آنها پاسخ دهد. صرف زمان برای بهینه سازی سرعت سایت، به گوگل ثابت می کند که می خواهید تجربه ای با کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ارائه دهید. خرید هاست خارجی پرسرعت می تواند در این خصوص به شما کمک نماید.

سرعت مناسب وب سایت 

سرعت وب سایت به ویژگی های مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به سرعت میزبانی، مکان سرور، جستجوی DNS، اتصال، زمان تغییر مسیر، اتصال TLS، زمان درخواست، زمان تا اولین بایت (TTFB)، زمان کل، اندازه صفحه، سرعت دانلود، زبان برنامه نویسی، CMS، بهینه سازی کد، حافظه پنهان سرور و تم وردپرس اشاره کرد.

اما تنها یک راه حل می تواند با انتخاب سریع ترین هاست وب برای سایت شما، سرعت آن را بیش از 75 درصد افزایش دهد. به همین دلیل انتخاب میزبانی وب سریع بسیار مهم است. خرید هاست خارجی پرسرعت با بهترین ترکیب سخت افزاری برای سرعت و عملکرد، می تواند سایتی کاربرپسند را برای شما فراهم کند.

خرید هاست خارجی پرسرعت

سریع ترین میزبانی وب چیست؟

سریعترین میزبانی وب سرویس میزبانی است که در آن TTFB هاست ها کمتر از 300 میلی ثانیه (ms) است و سرعت پهنای باند بالاتری برای بارگیری و آپلود سریعتر داده ها دارد و به سادگی چقدر زمان برای بارگیری طول می کشد. بهینه‌ سازی کیفیت تجربه کاربری برای موفقیت طولانی ‌مدت وب‌ سایت شما مهم است و Google برای ارزیابی رتبه ‌بندی، PageSpeed Insights را تجزیه و تحلیل می‌کند. اگر قصد خرید هاست خارجی پرسرعت از سایت های معتبر خارجی دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. 

لازم به ذکر است که Lighthouse، فناوری منبع باز خودکار گوگل برای بهبود کیفیت کلی صفحات وب، جهت محاسبه امتیازات PageSpeed Insights استفاده می شود.  Lighthouse، فناوری منبع باز خودکار گوگل برای بهبود کیفیت کلی صفحات وب، برای محاسبه امتیازات PageSpeed Insights مورد استفاده قرار می گیرد. این پلت فرم می تواند طیف گسترده ای از عوامل، از جمله عملکرد، دسترسی، برنامه های وب مترقی و غیره را ارزیابی کند.

Google's Web Vitals با هدف ارائه دستورالعمل‌ های استاندارد برای سیگنال ‌های کیفیتی که برای ارائه یک تجربه کاربری عالی در وب‌ سایت حیاتی هستند، است. امتیازات PageSpeed Insights بسته به سرعت وب ‌سایت می ‌تواند نشانه خوبی از تجربه کاربر باشد.

سریع ترین ارائه دهندگان هاست وردپرس

راه حل های میزبانی سریع با سرعت سرور عالی، عملکرد و امنیت بر اساس مقایسه سرعت میزبانی وب در این سایت ها مورد بررسی بوده است. خرید هاست خارجی پرسرعت می تواند در ارتقاء و بهینه سازی سایت کمک موثری باشد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

میزبانی وب Cloudways

Cloudways سریعترین ارائه دهنده میزبانی وب است، زیرا از حافظه NVMe SSD و OpenLiteSpeed، سریعترین وب سرور استفاده می کند. به علاوه، آنها چندین گزینه مرکز داده را برای انتخاب فراهم می کنند، بنابراین می توانید بهترین تجربه ممکن را بدون توجه به اینکه در کجای جهان هستید داشته باشید.

وقتی نوبت به قیمت ‌گذاری می ‌رسد، هر طرح میزبانی با سرورهایی با عملکرد بالا در قیمت‌گذاری هاست اشتراکی در بالای چارچوب مدیریت‌شده و بهینه‌سازی شده برای برنامه‌های مبتنی بر PHP ارائه می‌شود. این باعث می شود که آن را برای مشاغل با هر اندازه ای که به دنبال یک راه حل میزبانی قابل اعتماد و مقیاس پذیر هستند، انتخابی عالی برای خرید هاست خارجی پرسرعت باشد.

برنامه‌های میزبانی Cloudways را می‌توان برای برآورده کردن نیازهای شما مقیاس‌بندی کرد. این برنامه ویژگی متعادل‌سازی بار کلیکی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند ترافیک خود را بدون کاهش سرعت مدیریت نمایید. فرقی نمی‌کند ۱۰ هزار بازدیدکننده داشته باشید یا ۱۰ میلیون بازدیدکننده، Cloudways می‌تواند آن را مدیریت کند.

آنها همچنین یک آزمایش رایگان با کد تبلیغاتی 30 دلاری "CLOUDS2022" ارائه می دهند. شما فقط باید کارت خود را با 1 دلار تأیید کنید و لازم نیست نگران تمدید خودکار یا کسر آن باشید. آنها به طور خودکار شارژ نمی شوند. شما باید اعتبار را به کیف پول آنها اضافه کنید. خرید هاست خارجی پرسرعت یک انتخاب عالی است.

با یک دوره آزمایشی نیز وجود دارد، بنابراین می توانید میزبانی آنها را قبل از صرف هزینه، آزمایش کنید. شما می توانید یک سرور ایجاد کنید و تمام ویژگی ها را بدون هیچ تعهدی آزمایش کنید. اگر از Cloudways راضی نیستید، می‌توانید در هر زمانی حساب خود را لغو کنید.

1.برنامه های ابری Cloudways

برنامه های ابری Cloudways بر اساس نیازهای شما کاملاً قابل تنظیم هستند. حتی اگر به یک طرح کوچک یا بزرگ نیاز داشته باشید، Cloudways برنامه ای دارد که برای شما کار خواهد کرد. تقریباً هر هاست موجود در بازار شبکه خود را ارائه می دهد، در حالی که Cloudways به جای ارائه شبکه خود، شما را به یکی از پنج ارائه دهنده ابر میزبانی سریع سریع از جمله آمازون، گوگل، DigitalOcean، Linode و Vultr متصل می کند.

شما می توانید با خرید هاست خارجی پرسرعت ، اندازه سرور، نوع نرم افزار و میزان فضای ذخیره سازی و پهنای باند مورد نیاز خود را انتخاب کنید. این کار پیدا کردن طرحی متناسب با نیازهای شما را آسان می کند بدون اینکه هزینه ای بیش از آنچه نیاز دارید بپردازید. CDN یکی از سرویس‌های مدیریت شده وردپرس Cloudway است، همچنین قسمت ‌های مرحله ‌بندی یا محیط‌های شبیه ‌سازی است که می ‌توانید قبل از اعمال تغییرات در سایت زنده خود، به‌روزرسانی‌های جدید را آزمایش کنید. 

برای هر کسی که به دنبال یک راه حل میزبانی قدرتمند و مقرون به صرفه است، طرح فرکانس بالای Vultr یک گزینه عالی است. این طرح با 1 گیگابایت رم، 1 پردازنده هسته ای و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه 1 ترابایت پهنای باند ارائه می شود. تنها با 13 دلار در ماه است که  این یک ارزش عالی برای خرید هاست خارجی پرسرعت است.

خرید هاست خارجی پرسرعت

تست سرعت صفحه

الف. زمان اتصال اولیه

میزبانی وب پرسرعت Cloudways به خوبی پاسخ می دهد. برای اتصال اولیه تنها 77 میلی ثانیه طول کشید، با سرعت سرور بسیار سریعتر از سایر ارائه دهندگان میزبانی است.

ب. زمان تا اولین بایت (TTFB)

Cloudways اولین بایت را در 149 میلی ثانیه دریافت می کند. زیرا از سرورهای بسیار سریعی برای میزبانی سایت خود استفاده می کند که باعث می شود بسیار سریع باشد.

ج. میانگین زمان بارگذاری

میانگین زمان بارگذاری Cloudways نیز فوق العاده قابل توجه است. آنها برای عملکرد بسیار بهینه شده اند و بارگذاری یک صفحه سنگین تنها 1 ثانیه طول می کشد.

2. تست بار سرور

تست استرس ابری:

Cloudways سریعترین ارائه دهنده میزبانی وب در بازار امروز است. با سرورهای سریع آن، می توانید از بهترین عملکرد وب سایت خود مطمئن باشید و با خیالی آسوده برای خرید هاست خارجی پرسرعت اقدام کنید. Cloudways سرورهای با کارایی بالا را ارائه می دهد که برای سایت های وردپرس شما مناسب هستند. 

سرور DigitalOcean با زیرساخت Cloudways مانند یک افسون کار می کرد. برای 250 درخواست مشتری، آنها در کمتر از 125 میلی ثانیه پاسخ می دهند. اگر می خواهید تجربه ای در سطح جهانی داشته باشید، میزبانی وب فوق سریع Cloudways یک انتخاب ایده آل برای هر وبلاگ نویسی است.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پریمیوم لینکدین

3. بهینه سازی هاست:

انتخاب یک سرور میزبانی از پنج ارائه دهنده:

در برنامه Cloudways مهمترین مزیت در این است که با 5 سرور سریع دنیا کار می کند که شامل Vultr، موتور محاسباتی گوگل، خدمات وب آمازون و لینود می باشد که مقیاس بندی کسب و کار شما در این شرایط ساده است.

شما می توانید با خرید هاست خارجی پرسرعت ، کسب و کار خود را به سرعت افزایش دهید. حتی می توانید مکان مرکز داده میزبان و ارائه دهنده ابر خود را بدون تغییر پیکربندی خود تغییر دهید. به علاوه، پلتفرم میزبانی Cloudways PHP با Let's Encrypt SSL ارائه می شود که تنها با یک کلیک اجرا می شود.

فایروال های اختصاصی

همه سرورهای میزبانی شده Cloudways دارای فایروال اختصاصی هستند. و نیازی نیست که نگران کارهای دستی باشید. آنها به‌روزرسانی‌های منظم سیستم‌افزار را انجام می‌دهند تا سرورهای ابری خود را ایمن نگه دارند.

بهینه سازی شده با کش های پیشرفته

کش هایی که یکپارچه شده اند از فناوری های پیشرفته ای مانند Memcached، Varnish و Redis استفاده می کنند تا افراد بتوانند به سرعت آنچه را که نیاز دارند راحت تر پیدا کنند. PHP Cloud چندین گزینه نسخه را ارائه می دهد. Cloudways تنها پلتفرمی است که اجازه می‌دهد برنامه‌ها را روی هر نسخه PHP ایجاد کنید، چه نسخه 5.6، 7.0 یا آخرین نسخه PHP، 8. 

شما می‌توانید برنامه CakePHP خود را بر روی هر نسخه از PHP که می‌خواهید ایجاد کنید. بنابراین با خیالی آسوده برای خرید هاست خارجی پرسرعت اقدام کنید.

خرید هاست خارجی پرسرعت

5. قیمت گذاری

یکی از مزایای استفاده از Cloudways این است که می توانید این سرویس را به مدت سه روز بدون ارائه هیچ گونه اطلاعات کارت پرداخت امتحان کنید. هزینه پلن های پولی بسته به شرکت میزبان انتخابی متفاوت است. Cloudways سرورهایی را از DigitalOcean، Linode، Vultr، Amazon Web Services و Google Cloud ارائه می دهد.

هزینه حافظه (RAM)، ذخیره سازی، پهنای باند و پردازنده ها با مقدار RAM، ذخیره سازی، پهنای باند و پردازنده های استفاده شده افزایش می یابد. قیمت یک برنامه میزبانی سریع معمولی در DigitalOcean از 10 دلار در ماه شروع می شود و شامل 1 گیگابایت رم، پردازنده تک هسته ای، 25 گیگابایت حافظه و 1 ترابایت پهنای باند است.

به عنوان یک کاربر جدید Cloudways، هنگام خرید هاست خارجی پرسرعت ، می‌توانید از کد تبلیغاتی Cloudways CLOUDS2022 استفاده کنید تا از اعتبار 30 دلاری بدون ریسک استفاده کنید و دقیقاً 3 ماه از Cloudways رایگان استفاده کنید.

برای استفاده رایگان از Cloudways به مدت 90 روز، باید یک سرور استاندارد DigitalOcean را با قیمت 10 دلار در ماه انتخاب کنید. در حالی که هنگام اشتراک، صورتحساب دریافت نمی کنید، نیازی به پرداخت هیچ پولی نخواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت فریلنسری عکاسی

هاست اشتراکی با کارایی بالا A2

A2 Hosting سریعترین ارائه دهنده هاست اشتراکی است که ارائه شده است. سرورهای آنها فوق العاده سریع هستند و سی پنل را ارائه می دهند، ساده ترین داشبورد برای مدیریت وب سایت شما خواهد بود. در این برنامه، cPanel اتصال به پایگاه داده وردپرس، افزودن حساب های ایمیل و مدیریت نام دامنه را آسان می کند.

سرورهای آنها به طور خاص برای وردپرس بهینه شده اند که باعث می شود وب سایت شما به سرعت بارگذاری شود، حتی زمانی که افراد زیادی به طور همزمان از آن بازدید می کنند. علاوه بر این، سرعت بارگذاری صفحه، همیشه سریعترین است و آنها را به یک انتخاب عالی برای هر وب سایت تبدیل می کند و خرید هاست خارجی پرسرعت را یک ضرورت نشان می دهد.

 تنها نقطه ضعف این است که آنها کمی گران تر از برخی از ارائه دهندگان دیگر هستند. اگر به دنبال یک طرح میزبانی اشتراکی با کیفیت بهینه شده برای وردپرس هستید، میزبانی A2 توصیه می شود. آنها ارزان ترین گزینه نیستند، اما واقعاً قدرتمند می باشند، به خصوص با طرح توربو خود. علاوه بر این، در صورت نارضایتی، ضمانت بازگشت پول عالی را ارائه می دهند. می توانید قیمت را به مدت 3 سال با 6 دلار در ماه انتخاب کنید.

A2 Hosting یک ارائه دهنده میزبانی وب عالی برای هر وب سایتی است، صرف نظر از اینکه مبتدی هستید یا متخصص، خرید هاست خارجی پرسرعت انتخابی صحیح است. برنامه های میزبانی آنها مقرون به صرفه است و شامل همه چیزهایی است که برای سریع تر، ایمن تر کردن و مدیریت آسان تر وب سایت خود نیاز دارید. پشتیبانی مشتری A2 Hosting فوق العاده است و در صورت نارضایتی شما، ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. 

خرید هاست خارجی پرسرعت

ویژگی کلیدی میزبانی A2 

برنامه Turbo Boost A2 بهترین راه برای مقایسه با سایر ارائه دهندگان است. زیرا بالاترین سرعت را ارائه می دهد. این طرح به شما این امکان را می دهد که از پهنای باند بیشتری استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از خدمات خود ببرید.

میزبانی A2 بهترین انتخاب برای اکثر کاربران هنگام خرید هاست خارجی پرسرعت است. زیرا برای مبتدیان، قابل اعتماد بوده و تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد. میزبانی A2 به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید که کدام یک برنامه های میزبانی وب‌سایت وردپرس شما را با آموزش‌های کاربردی آسان و کمک در صورت نیاز افزایش می‌دهد. 

میزبانی A2 با نصب های 1 کلیکی، پشتیبانی 24 ساعته و عملکرد عالی، میزبان عالی برای وب سایت وردپرس شما است. برای خرید هاست خارجی پرسرعت می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد