نحوه فروش کالا در سایت آمازون

نحوه فروش کالا در سایت آمازون

توسط : تیم محتوا
1,844

رقابت در فضای تجارت الکترونیک شدید است، به خصوص وقتی صحبت از آمازون می شود. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید در آن موفق باشید. آمازون بزرگترین خرده فروش آنلاین است. فروش محصولات در آنجا به شما این امکان را می دهد که بخشی از کسب و کار خود را در آن راه اندازی کرده تا برند خود را در معرض دید مشتریان جدید قرار دهید. اگر آماده شروع فروش در آمازون هستید، می توانید در اینجا نحوه فروش کالا در آمازون را بیاموزید.

فروش در آمازون 

برای فروش در آمازون هزینه هایی را برای اشتراک ماهانه پرداخت خواهید کرد. حساب فروشنده حرفه ای 39.99 دلار در ماه است و برای هر مورد، هزینه دیگری دریافت نمی کند، بنابراین ارزش سرمایه گذاری را دارد. همچنین هزینه های ارجاع را نیز پرداخت خواهید داشت که درصدی از قیمت فروش است. این درصد بسته به دسته بندی محصول متفاوت است. 

برای برخی از دسته ها، هزینه به اندازه 17٪ است. اگر محصولاتی را در دسته رسانه می فروشید، هزینه بسته شدن متغیری را نیز پرداخت خواهید کرد. اگر خودتان سفارشات را انجام دهید، نرخ حمل و نقل آمازون اعمال می شود. نرخ ها بر اساس دسته محصول و همچنین خدمات حمل و نقلی است که خریدار انتخاب می کند.

برای آن که فروشنده موفقی در آمازون باشید، نحوه فروش کالا در آمازون را بیاموزید. تمام خط مشی های برنامه فروشنده در این سایت، از جمله کد رفتار فروشنده و سایر سیاست های کلی، الزامات محصول و فهرست، سیاست های حمل و نقل و مالیات و همچنین راهنمای سبک صفحه محصول را به طور کامل بررسی کنید.

به گروه های فیس بوک برای فروشندگان آمازون بپیوندید. در آنجا منبع الهام، بهترین شیوه ها و پشتیبانی عالی خواهید یافت. از نرم افزاری استفاده کنید تا به شما کمک کند فرآیند شروع، نگهداری و بهینه سازی لیست های آمازون خود را خودکار کنید. 

نحوه فروش کالا در سایت آمازون

برتری های سایت آمازون

برای بسیاری از افراد، هنگامی که به خرید آنلاین خارجی فکر می کنند، فکرشان به سوی آمازون می رود. بیش از 310 میلیون کاربر فعال در آمازون وجود دارد و 100 میلیون نفر از آنها عضو Prime هستند. آمازون یک غول تجارت الکترونیک است و این شرکت به سرعت در حال حرکت به بازارهای دیگر مانند خدمات استریم، خواربارفروشی و تحویل غذا، موسیقی، بازی های ویدیویی، مد و حتی مراقبت های بهداشتی است. آموزش نحوه فروش کالا در آمازون می تواند به کسب درآمدی مناسب کمک کند.

این موقعیت آمازون، رقابت را برای کسب و کارهای کوچکتر دشوارتر می کند. اما چگونه می توان از فروش 1000 دلاری در آمازون در ماه به دست آورد. اگر نمی توانید رقبا را شکست دهید، به آنها بپیوندید. بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک وجود دارند که با فروش در آمازون درآمد زیادی کسب می کنند. 

در حالی که راه اندازی سایت تجارت الکترونیک شما کنترل بیشتری بر برندسازی و حاشیه سود فراهم می کند، نمی توانید آمازون را نادیده بگیرید. در واقع، شاید بهتر باشد که به آن بپیوندید. اگر به دنبال افزایش سود از تجارت الکترونیک خود هستید، وقت آن رسیده که فروش خود را در آمازون شروع کنید. 

نحوه فروش در آمازون برای مبتدیان

قبل از اینکه با هدف 1000 دلاری در ماه شروع کنید، باید برای فروش محصولات خود در آمازون آماده شوید و نحوه فروش کالا در آمازون را بیاموزید. دو گزینه برای فروشندگان تجارت الکترونیک وجود دارد. فروش در آمازون با FBA یا فروش مستقیم در آمازون. در اینجا نحوه انتخاب بهترین گزینه برای تجارت در این سایت، آورده شده است.

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست خارجی پرسرعت

فروش در آمازون با FBA

آمازون به دلیل داشتن شبکه های پیشرفته و جهانی برای انجام سفارش، در فروش آنلاین، پیشرو جهانی است. اگر برای Fulfillment by Amazon (FBA) ثبت‌نام کنید، می‌توانید محصولات خود را در مراکز آنها ذخیره کنید و با استفاده از FBA برای انتخاب، بسته‌بندی، ارسال و ارائه خدمات به مشتریان برای محصولات خود، دامنه کسب و کار خود را افزایش دهید. این یکی از  روش ها و نحوه فروش کالا در آمازون است.

اگر به تازگی تجارت الکترونیک را شروع کرده اید، باید زمانی را برای بازاریابی کسب و کار خود با تبلیغات دیجیتال، سئو، محتوا و روابط عمومی اختصاص دهید. با فروش در آمازون از طریق FBA، حداقل می‌توانید مدیریت موجودی، حمل و نقل، فرآیند امضا و بازگشت کالا را از بشقاب خود حذف کنید.

به علاوه، خدمات مشتری آمازون از طریق ایمیل، تلفن و ابزارهای چت زنده می تواند شما را از استخدام کارمندان برای رسیدگی به شکایات و بازگشت نجات دهد. خدمات مشتری و بازگشت هر گونه سفارشی که مشتریان شما انجام می دهند، مستقیماً توسط FBA و پایگاه داده نرم افزار پایگاه دانش آنها انجام می شود.

 این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، بنابراین می توانید تا جایی که می توانید روی نحوه فروش کالا در آمازون تمرکز کنید. شما می توانید از آمازون FBA برای رشد سریع کسب و کار خود استفاده کنید زیرا مراکز تحقق آن با در نظر گرفتن موجودی گسترده ای طراحی شده اند.

نحوه فروش کالا در سایت آمازون

مزیت های فروش با روش FBA

برای شرکت در این برنامه حداقل تعداد محصولاتی که باید ارسال کنید وجود ندارد. نگهداری محصولات شما در مراکز اجرای آمازون مقرون به صرفه است. آمازون برای فضای ذخیره سازی و سفارشاتی که برای مشتریان شما انجام می دهد هزینه می گیرد. هزینه حمل و نقل شامل هزینه های مازادی می شود.

مرکز اجرای آمازون که محصولات شما را ذخیره می کند به شما اختصاص داده می شود. شما می توانید با آگاهی از نحوه فروش کالا در آمازون ، اقلام مختلف را بسته بندی کنید و آنها را به انبار اختصاص داده شده ارسال کنید. شما فقط مسئول بسته بندی صحیح آنها و ارسال آنها به مرکز تکمیل هستید.

با این حال، حتماً به جایی که آمازون اقلام را برای ارسال اختصاص می دهد، توجه کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است 20 نسخه از یک کتاب آشپزی را ارسال کنید، اما آنها 10 نسخه را به یک مرکز و 10 نسخه را به مرکز دیگر اختصاص می دهند.اگر این مزایا برای تجارت شما ارزش دارند، فقط باید برای یک حساب FBA ثبت نام کنید. 

در اینجا سه مرحله اصلی برای نحوه فروش کالا در آمازون وجود دارد:

1.    لیست محصولات خود را ایجاد کنید. آنها را در یک زمان یا به صورت انبوه با API آمازون اضافه کنید. محصولات خود را آماده کنید و مطمئن شوید که آماده فروش و ارسال به آمازون هستند. آنها صفحه ای از محصولات مفیدی را ارائه می دهند که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، از جمله نوار بسته بندی، اسکنر بارکد، ابزار اندازه گیری و موارد دیگر.

2.    محصولات خود را مستقیماً به آمازون ارسال کنید. آن ‌ها می‌توانند با برنامه ‌های مشارکتی خود، نرخ‌ های شرکت حامل را با تخفیف ارائه کنند و به شما اجازه دهند تا سفارش خود را در انبار پیگیری کنید.

3.    هنگامی که محصولات شما لیست شد و فروش ایجاد کردید، آمازون سفارشات آنها را می گیرد و به اعضای Prime ارسال رایگان دو روزه از شبکه عظیم انبارهایشان ارائه می دهد.

اکنون، شما آماده هستید که نحوه فروش کالا در آمازون از طریق FBA را شروع کنید. آمازون سفارشات شما را انجام می دهد و می توانید بر فروش آنلاین تمرکز کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پریمیوم لینکدین

فروش مستقیم در آمازون

فروش مستقیم در آمازون مشابه فروش محصولات شما در Etsy یا eBay است. حتی به عنوان یک کسب و کار جانبی، می توانید فروش در آمازون را با 39.99 دلار در ماه به اضافه هزینه های اضافی فروش شروع کنید. فرآیند ثبت نام ساده است. فرآیند راه اندازی چهار مرحله ای پس از ثبت نام کاربرپسند و مشابه آمازون FBA است:

1.    اقلام را به مشتریان بفروشید.

2.    محصولات را برای مشتریان ارسال کنید.

3.    محصولات خود را در بازار آمازون فهرست کنید.

4.    مستقیماً توسط آمازون به حساب بانکی خود پرداخت کنید.

شما در روش و نحوه فروش کالا در آمازون ، مسئول فهرست کردن محصول خود، مدیریت موجودی و ارسال آن به مشتریان هستید. هنگام فروش مستقیم در آمازون، دسترسی بیشتری به تماس با مشتریان برای درخواست بررسی یا رسیدگی به مسائلی که ممکن است قبل از ارسال نظر منفی مشتری ایجاد شود، دارید. 

این مهم است زیرا نمی خواهید مشکلی در استراتژی تجربه مشتری شما تأثیر منفی بر برند شما بگذارد. وقتی در آمازون می فروشید، واقعاً هر چیزی ممکن است. شما می توانید 9 یا 9 میلیون دلار درآمد داشته باشید. در نهایت، مقدار پولی که می توانید با فروش در آمازون به دست آورید، مستقیماً با منحصر به فرد بودن محصولات شما مرتبط است. 

شما باید محصولات برند خود را با حاشیه های بالا (+50% تا 66%) بفروشید. به این ترتیب، تلاش‌ های بازاریابی شما می‌تواند هزینه ‌های جذب مشتری (CAC) بالاتری را داشته باشد و شما برای هر فروش سود بیشتری می ‌برید که با یادگیری نحوه فروش کالا در آمازون موثر واقع می شود.

امروزه بیش از هر زمان دیگری، محتوای تجارت الکترونیک و داستان سرایی باعث وفاداری به برند می شود. بر حفظ تصویر برند خود در آمازون تمرکز کنید تا محصولات شما به عنوان کالاهای معتبر و باکیفیت از شرکتی دیده شوند که مصرف کنندگان آن را می شناسند و به آن اعتماد دارند.

اگر فروشنده ای با موجودی بزرگی از محصولات با رتبه بالا با حاشیه های بالا و نظرات خوب هستید، برای موفقیت آماده خواهید بود. اما درست مانند هر کسب و کار آنلاین، همه چیز به این بستگی دارد که چگونه می توانید محصولات خود را انتخاب کنید و خودتان بازاریابی کنید.

4 مرحله برای فروش 1000 دلاری در ماه در آمازون

بعد از اینکه تصمیم گرفتید در نحوه فروش کالا در آمازون ، محصولات را مستقیماً برای مشتریان ارسال کنید یا از سیستم FBA استفاده کنید، می‌توانید تمرکز خود را روی ایجاد یک برند معتبر و مورد بررسی در آمازون شروع کنید. فرآیند فروش در آمازون زمانی آغاز می شود که موجودی خود را افزایش دهید و شروع به فهرست کردن محصولات برای فروش در بازار آمازون کنید. فرآیند کسب درآمد در آمازون با این چهار مرحله شروع می شود:

نحوه فروش کالا در سایت آمازون

1. جایگاه محصول خود را انتخاب کنید.

داشتن یک استراتژی برای انتخاب جایگاه محصول بسیار مهم است. وقتی جایگاه مناسب را پیدا کردید، به طور بالقوه می تواند به درآمدی عالی در تجارت فروش آمازون تبدیل شود. انتخاب یک جایگاه محصول می تواند به شما کمک کند تا بهتر ردیابی کنید که کدام محصولات می فروشند و کدام نه.

هنگامی که یک جایگاه عالی در نحوه فروش کالا در آمازون پیدا کردید، می توانید به صورت آنلاین نیز بفروشید، بدون اینکه بازار رقابتی بزرگی مشتریان را از شما دور کند. با این حال، این فرآیند با یک تجزیه و تحلیل عینی از طاقچه محصول شروع می شود. محصول خود را در Google Shopping جستجو کنید تا متوجه شوید چه تعداد از برندهای دیگر کالاهای مشابهی را می فروشند. حداقل قیمت آگهی شده (MAP) را بررسی کنید. 

اگر قرار است با 25 خرده فروش بزرگ دیگر رقابت کنید، ممکن است بازار برای ورود به آن اشباع شده باشد. انتخاب جایگاه محصول و قیف فروش شما نیز مستلزم درک شخصیت مشتری شماست. فصلی بودن نیز نقش مهمی را ایفا می کند، زیرا محصولاتی که فقط در طول تعطیلات یا زمان های خاصی از سال تقاضا دارند به رویکرد متفاوتی نسبت به محصولات همیشه سبز در طول سال نیاز دارند.

2. اقلام خود را برای فروش قیمت گذاری کنید.

در نحوه فروش کالا در آمازون مهم است که قیمت گذاری مناسبی را انتخاب کنید. اگر می خواهید اجناس شما به فروش برسند، باید بر اساس آن قیمت گذاری کنید. هنگامی که قیمت محصولات خود را بالاتر از رقبای خود می‌گذارید، می‌تواند هم سرمایه‌گذاری آمازون شما و هم هرگونه اعتمادی به مشتریان شما را از بین ببرد. 91 درصد از مشتریان از برندهای قابل اعتماد خرید می کنند، بنابراین باید این اعتماد مشتری را در آمازون نیز ایجاد کنید.

هنگامی که اعتماد ایجاد کردید و شروع به فروش کردید، ممکن است ببینید که آمازون شروع به تبلیغ محصولات شما می کند. آمازون به طور خودکار سایر محصولات را در بخش صفحه جزئیات محصول تبلیغ می کند. به یاد داشته باشید که هزینه‌های اضافی مانند کمیسیون آمازون در فروش، هزینه‌های FBA آمازون، هزینه‌های بازگشت مشتری، هزینه‌های بازگشتی که متحمل شده‌اید، هزینه‌های سربار، هزینه‌های بسته‌بندی و حمل و نقل و هر گونه هزینه‌های خاص دسته‌بندی را حساب کنید. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

3. رتبه بندی صفحه محصول را بهبود بخشید.

در نحوه فروش کالا در آمازون از خود بپرسید که آیا قیمت شما با رقبا قابل مقایسه است یا خیر. شما باید قیمت رقابتی و توضیحات محصول منحصر به فرد داشته باشید تا محصول شما در صفحه اول نتایج جستجوی آمازون قرار گیرد. نتایج صفحه یک به این معنی است که مشتریان ابتدا محصولات شما را می بینند که احتمال فروش را افزایش می دهد.

وقتی روی استراتژی های سئو آمازون سرمایه گذاری می کنید، می توانید محصولات خود را به نتایج صفحه اول برسانید:

•    عنوان محصول مربوطه

•    کلمات کلیدی پشتیبان آمازون شما

•    قیمت و نرخ تبدیل محصول شما

•    نظرات آمازون شما

•    قیمت محصول شما

اطمینان از داشتن عکس های محصول با کیفیت نیز مهم است، به همین دلیل است که توصیه می کنم از ابزارهای رایگان ویرایش عکس برای بهبود کیفیت تصویر خود استفاده کنید. در نحوه فروش کالا در آمازون لازم است که در مورد رقابت خود تحقیق کنید تا به طور مستمر از رتبه های بالا فروش داشته باشید. عنوان محصول خود را تغییر دهید تا نرخ کلیک بالایی ایجاد کنید تا بتوانید به طور مداوم فروش ارگانیک ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که تبلیغات تجارت الکترونیک اغلب به دنبال تعطیلات خرده فروشی مانند بلک فراید، دوشنبه سایبری، و حتی سایر تبلیغات عمومی تر مانند ترخیص کالا از گمرک زمستانی یا فروش پاییزی است. دوره های تبلیغاتی دوره های فروش بالایی هستند که دلیل دیگری برای بالا بودن حاشیه سود شماست.

نحوه فروش کالا در سایت آمازون

4. اطلاعات دقیق محصول را اضافه کنید.

در نحوه فروش کالا در آمازون ، در نظر داشته باشید که محصولات را می توان در کاتالوگ Amazon Marketplace یک به یک لیست کرد. با این حال، اگر اشتراک فروش حرفه ای را به دست آورید، می توانید گروه های بزرگ تری از محصولات را از طریق ابزارهای انبوه اضافه کنید. اگر محصولات هنوز در آمازون لیست نشده اند، می توانید UPC/EAN و SKU را شناسایی کنید.

ویژگی‌های محصول، مانند عنوان و اطلاعات توضیحات مفصل را شرح می‌دهید. اگر محصول قبلاً در آمازون فهرست شده است، باید تعداد محصولاتی را که باید بفروشید، شرایط و گزینه های ارسال را مشخص کنید. اگر می خواهید در آمازون پول زیادی به دست آورید، توضیح ساده اصول اولیه محصولتان به اندازه کافی خوب نیست. 

کلمات کلیدی آمازون همه چیز برای فروشندگان است. فعالیت خوبی از فروش در آمازون از طریق جستجوهای ارگانیک برای محصولات انجام می شود. اگر در نحوه فروش کالا در آمازون ، توضیحات محصول خود را بهینه نکرده اید و گرامر و سئوی خود را بررسی نکرده اید، می توانید ترافیک محصولات و فروش خود را از دست بدهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد