معرفی سایت ترندیول ترکیه

معرفی سایت ترندیول ترکیه

توسط : تیم محتوا
2,054

Trendyol یکی از معروف ترین سایت های خرید آنلاین ترکیه است که دارای تنوع محصولات بالایی است و به دلیل قیمت خوب و تنوع محصولاتی که ارائه می دهد، شناخته شده است. ترندیول در سال 2010 تاسیس شد و به موفقیت بزرگی در تبدیل شدن به یکی از پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو در جهان دست یافت. شما می توانید از این سایت به راحتی خرید کنید و کالای خود را از طریق 20پیمنت و در آدرس ایران دریافت کنید.

معرفی سایت ترندیول ترکیه

درباره ترندیول

Trendyol محصولات زیادی را در دسته بندی های مختلف مانند پوشاک، دکوراسیون، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی به فروش می رساند. همچنین پیشنهادات و تخفیف های زیادی را در قیمت های مختلف ارائه می دهد که خریداران را جذب می کند.

ترندیول برند پوشاک خود را دارد که لباس های مردانه و زنانه و همچنین لباس های بچه گانه تولید می کند و به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مواد معروف است. این یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین در ترکیه است، تعداد خریداران از فروشگاه Trendyol به 20 میلیون کاربر در ماه به اضافه 16 میلیون کاربر ثبت شده می رسد. علاوه بر این، بیش از 1500 نوع محصول مختلف در این سایت وجود دارد.

چگونه می توان از Trendyol خرید کرد؟

می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی آنها خرید کنید، سپس محصولی را که می‌خواهید بخرید را انتخاب کنید و روی دکمه «سبد خرید» کلیک نمایید تا به صفحه پرداخت بروید. ترندیول روزانه هزاران تراکنش خرید دارد که بدون مشکل انجام می شود، همه محصولات را می توان در این سایت خریداری کرد. مشکل بسیار مهمی که ممکن است هنگام خرید در این سایت به زبان انگلیسی با آن مواجه شوید، پردازش تراکنش بین المللی و زبان ترکی است.

پیشنهاد مطالعه:نحوه فروش کالا در سایت آمازون

افتتاح فروشگاه در وب سایت Trendyol

در صورتی که می خواهید فروشگاهی در وب سایت Trendyol باز کنید و شروع به فروش محصولات خود کنید، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

شما باید یک شرکت داشته باشید تا بتوانید یک فروشگاه در این سایت باز کنید. برای افتتاح فروشگاه در ترندیول ، می توانید پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در صفحه ثبت نام، منتظر ارزیابی سایت باشید. در صورت مثبت بودن نتیجه، از طریق راه های ارتباطی که در فرم سفارش به اشتراک می گذارید، از وضعیت فروشگاه خود مطلع خواهید شد.

اطلاعاتی مانند نام تجاری شرکت، نوع شرکت، شماره شناسایی مالیاتی، ماره ثبت تجاری، دسته بندی فروش، نام و نام خانوادگی، پست الکترونیک و شماره موبایل، لازم است که برای باز کردن فروشگاه در وب سایت Trendyol نیاز دارید. پس از تایید درخواست، مدارک تکمیلی از قبیل گواهی فعالیت، پلاک مالیاتی، برگه امضا و پلاک ثبت تجاری نیز مورد نیاز است.

کوپن های تخفیف ترندیول

فروشگاه ترندیول هر از چند گاهی کوپن های تخفیف ارائه شده توسط برخی فروشگاه ها را می دهد که پس از انجام شرایط ویژه درخواستی فروشگاه ها می توانید از تخفیف برخوردار شوید. در اکثر موارد برای دریافت کوپن باید حداقل 100 لیر ترکیه از فروشگاه خرید کنید، تخفیف بعد از قرار دادن سبد کالا و قبل از پرداخت اعمال می شود.

دانلود اپلیکیشن Trendyol

می توانید اپلیکیشن Trendyol را برای سیستم اندروید اینجا و برای سیستم İOS اینجا کلیک کنید و پس از دانلود وارد اپلیکیشن شوید و بلافاصله خرید را شروع کنید.

معرفی سایت ترندیول ترکیه

ترندیول اکسپرس

Trendyol Express یک شرکت حمل و نقل وابسته به ترندیول است و محصولات سفارش داده شده از بازار آنلاین را منحصراً تحویل می دهد. شما می توانید هر محموله ای که از Trendyol Express برای شما ارسال می شود را با وارد کردن شماره محموله پیگیری کنید.

خرید هدیه برای کسی در ترکیه

این سایت، فرصتی عالی برای خرید هدیه برای عزیزان و دوستان خود در ترکیه بدون ارسال آن در صورت اقامت در خارج از ترکیه ارائه می دهد. برای خرید از Trednyol و انتخاب هدیه زندگی خود می توانید به راحتی در صفحه خرید هدیه وارد شده و پس از آن آدرس دوست خود و شماره تلفن را وارد کنید و به راحتی می توانید هدیه ای را که سفارش داده اید را تا تحویل آن پیگیری کنید. 

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست خارجی پرسرعت

فروشگاه اینترنتی لباس در ترکیه

علاوه بر ترندیول ، سایت‌های معروف ترکیه‌ای زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها محصولات خریداری کنید، به ویژه سایت آمازون که خریدی با تنوع بالا را برای شما فراهم می کند. ترکیه یکی از بزرگترین بازارهای تولید لباس در سرتاسر جهان است، زیرا تولید لباس های باکیفیت از ویژگی های این کشور می باشد. ترکیه شامل بسیاری از برندهای پوشاک معروف و قابل اعتماد است که از مهم ترین آنها می توان به LC Waikiki، Defacto و Koton اشاره کرد.

عمده فروشی پوشاک در ترکیه

عرضه کنندگان لباس های زیادی وجود دارند که لباس های شیک را با قیمت عمده عرضه می کنند. شما می توانید وب سایت های مختلفی را بیابید به صورت آنلاین خرید و فروش عمده پوشاک را انجام می دهند.

معرفی سایت ترندیول ترکیه

تاریخچه ترندیول 

Trendyol.com در سال 2010 با هدف دسترسی به مد برای همه گروه ها تاسیس شد. امروزه این بزرگترین و سریع ترین پلتفرم تجارت الکترونیک در حال رشد در ترکیه است. از دیجیتالی شدن بیش از 200000 تاجر مستقل و شرکت های کوچک و متوسط پشتیبانی می کند و به آنها کمک می نماید به مشتریان بیشتری دست یابند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

Trendyol روزانه بیش از 1 میلیون بسته را به مشتریان خود تحویل می دهد. این پلتفرم طیف گسترده ای از محصولات از مد، لوازم الکترونیکی، مبلمان منزل، مادر و کودک، و لوازم آرایشی را ارائه می دهد. ماموریت آن پشتیبانی از مصرف کنندگان در تمام نیازهای خرید آنها است و در عین حال تلاش برای تجربه نهایی مشتری با استفاده از فناوری مدرن است.

تیم مدیریت کانال های بازاریابی دیجیتال ترندیول ، نقش مهمی در رساندن اطلاعات صحیح به کانال های مناسب در زمان دارد. آنها همچنین با بهینه ‌سازی فرآیند مدیریت خوراک و فناوری ‌های پشتیبانی، روی بهبود اثربخشی در حوزه ‌های تبلیغاتی پویا کار می‌کنند. 

آنها اطمینان حاصل می کنند که Trendyol با الزامات بیشتر کانال های مورد استفاده مطابقت دارد. تغییر سریع و آسان و ایجاد فیدها، بهبود فرآیندهای حذف فید و حفظ داده های دقیق و ثابت محصول در تمام کانال ها، 3 چالش اصلی پیش روی تیم بازاریابی دیجیتال بود.

پیام رسانی مداوم و دقیق در همه کانال ها

قبل از معرفی پلتفرم Productsup Product-to-Consumer (P2C)، تمام فیدهای فروشنده برای هر یک از کانال های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، TikTok و غیره، باید از طریق فناوری اطلاعات عبور می کردند. آنها این وظایف را به برنامه اسپرینت خود اضافه کردند که به این معنی بود که رساندن اطلاعات به مشتریان بالقوه همیشه بیشتر از انتظار تیم بازاریابی دیجیتال طول می کشد. 

این نه تنها بر عملکرد بازاریابی دیجیتال Trendyol تأثیر منفی گذاشت، بلکه در بلندمدت نیز پایدار نبود و برنامه‌های رشد و توسعه آینده کسب ‌و کار را متوقف کرد. هر کانال بازاریابی قوانین و الزامات فید دقیق خود را دارد. انطباق اطلاعات محصول از بیش از 200000 فروشنده به 30 کانال بدون یک راه حل پلت فرم قدرتمند، یک اشتباه بود. 

ناتوانی در انتشار اطلاعات دقیق به روز محصول مطابق با نیازهای کانال خاص، به این معنی است که ترندیول نمی تواند انتظارات مشتری را برآورده کند. آنها فروش را از دست دادند و فرصت های درآمدزای جدید را کنار گذاشتند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فریلنسری برای فتوشاپ

پلتفرم Productsup P2C

پلتفرم Productsup P2C مزایای بسیاری را برای تیم بازاریابی دیجیتال Trendyol و کل تجارت به ارمغان آورده است. این پلتفرم به تیم این امکان را می دهد که نوسانات ناگهانی قیمت در Trendyol.com را به سرعت به کانال های دیگر منتقل کند. 

آنها از فیلترهای لیست سیاه و لیست سفید برای مدیریت محصولاتی که نمایش داده و یا پنهان می کنند، استفاده می نمایند. از آنجا که آنها اکنون می توانند به سرعت و در هر زمان نیاز برای کانال های تجاری فید ایجاد کنند، Trendyol اکنون به محض ارائه خود از فرصت های تجاری استفاده می کند.

گزارش‌دهی مؤثر و تجسم داشبورد بصری در پلتفرم، اطمینان از اینکه همه داده‌های صادر شده به کانال‌های خارجی با بالاترین استانداردهای کیفیت مطابقت دارند را آسان می‌کند. اگر مشکلی در مورد داده‌های موجود در فیدها وجود داشته باشد، تیم اعلان‌های فوری دریافت می‌کند. 

اطلاعات دقیق و منسجم در همه کانال‌ها، سود کسب‌وکارهایی را که ترندیول نمایندگی می‌کند و همچنین مشتریانی که به آنها خدمات می‌دهد، به حداکثر می‌رساند.

افزایش ROAS تا 100٪

در حال حاضر مستقل از بخش فناوری اطلاعات، تیم بازاریابی دیجیتال خود تمامی فرآیندها و فعالیت‌های مدیریت خوراک را مدیریت می‌کنند. پلتفرم Productsup P2C به طور قابل توجهی اثربخشی مدیریت خوراک خود را از طرق مختلف در ترندیول بهبود بخشید. 

زمان واردات و صادرات به طور قابل توجهی کاهش یافت، در حالی که تغییر و افزودن فیدهای جدید به یک فرآیند سریع و بدون ضرر تبدیل شد. مداخله فوری برای رسیدگی به خطاها، مدیریت کانال Trendyol را موثرتر کرد. مدیریت زنجیره ارزش اطلاعات منحصر به فرد Productsup اطلاعات محصول را در تمام کانال های بازاریابی منسجم، دقیق و به روز ارائه می دهد.

 داده‌های با کیفیت بالاتر، خدماتی را که به فروشندگان و تجربه مشتریانشان ارائه می‌کنند، بهبود می ‌بخشد. با کار با Productsup، تیم بازاریابی دیجیتال می‌تواند به طور مؤثرتری از زمان و مهارت‌های خود استفاده کند. برای مثال، ترندیول، ۱۰۰٪ افزایش بازدهی را در هزینه تبلیغات به تنهایی در Google Shopping ایجاد کردند.

معرفی سایت ترندیول ترکیه

برنامه های آینده

تیم بازاریابی دیجیتال در Trendyol در حال بررسی پلتفرم Productsup است و همچنان خدمات جدیدی را به مجموعه خود اضافه می کند. با نگاهی به نوآوری مداوم جامع‌ترین پلتفرم P2C جهان، این سایت قدرتمند می‌تواند مطمئن باشد که همیشه به آخرین فناوری‌ها دسترسی خواهد داشت تا بتواند تجارت خود را توسعه دهد. در صورتی که قصد دارید از این سایت خرید کنید، می توانید از خدمات پرداخت ارزی 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، ترندیول
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد