بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

توسط : تیم محتوا
1,501

در طول تاریخ رسانه، دوربین به عنوان ابزار اصلی عکاسی، از یک جعبه عظیم و لامپ، به لنز فشرده و کارآمد در تلفن هوشمند تبدیل شده است. به لطف فناوری جدید، شروع به کار و اصلاح مهارت های خود آسان تر از همیشه است. این که آیا شما علاقه مند به تسلط بر اصول اولیه عکاسی سیاه و سفید یا فیلم هستید، نیاز به بدست آوردن درک آکادمیک از رسانه و یادگیری از مشهورترین عکاسانی که امروز کار می کنند، را الزامی می کند. در اینجا لیستی از بهترین کلاس های آنلاین عکاسی که می توانید در خانه شرکت کنید، آورده شده است. 

7 بهترین کلاس عکاسی آنلاین در سال 2022

 

کلاس عکاسی دانشگاه هاروارد

کلاس نمایش عکاسی دیجیتال دانشگاه هاروارد، به صورت رایگان از طریق برنامه OpenCourseWare قابل دسترسی است. از آنجایی که این کلاسی است که زمانی در مدرسه توسعه دانشگاه آیوی لیگ ارائه می ‌شد، نیازی به ثبت‌نام رسمی نیست. شما این آزادی را دارید که ثبت نام آن را با سرعت خود تکمیل کنید.

این دوره ای است که دانشجویانی را با طیف وسیعی از تجربه عکاسی جذب می کند. اگر در عکاسی تازه کار هستید یا قبلاً از دوربین استفاده کرده اید، چیز ارزشمندی را در اینجا پیدا خواهید کرد. زیرا اهداف این دوره، کشف مبانی علمی و تکنیک های عکاسی دیجیتال است و در عین حال به شما امکان می دهد در مورد عکاسی به عنوان یک شکل هنری بیاموزید. در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی ، تکنیک خود را بهبود بخشید و با نرم افزار ویرایش به راحتی اقدام کنید.

در این کلاس، همراه با فهرست پیشنهادی خواندن و پروژه‌ها، 12 درس ویدیویی با طول تقریباً 45 دقیقه تا 2 ساعت وجود دارد که جنبه ‌های فنی عکاسی مانند نوردهی، اپتیک، دوربین‌های دیجیتال و رنگ را تجزیه می‌کند. در حالی که تمرکز این کلاس بر روی عکاسی است، سایر رشته های مرتبط با رسانه مانند فیلم و ویدئو نیز مورد بررسی قرار می گیرند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت ترندیول ترکیه

کلاس های آنلاین مگنوم

در سال 1947، عکاسان افسانه ای هنری کارتیه برسون، رابرت کاپا، جورج راجر و دیوید سیمور، Magnum Photos را راه اندازی کردند، آژانسی که به حمایت از عکاسان در سراسر جهان اختصاص داشت. در دهه‌های پس از آن، تعاونی هنرمندان نماینده برخی از مهم ‌ترین عکاسان و داستان‌نویسان تصویری تاریخ بوده است.

Magnum Photos به عنوان بهترین کلاس های آنلاین عکاسی ، علاوه بر مدیریت بایگانی قوی و عملیات روزانه خود، پلتفرم یادگیری آنلاین خود به نام Magnum Learn را نیز دارد که تلاش می کند آموزش را از طریق لنز عکاسان آژانس ارائه دهد. در حالی که دوره ها بیشتر یک سرمایه گذاری هستند و از 99 دلار شروع می شوند، قیمت آن به لطف تخصص مربیان، ارزش بالایی دارد. 

برای مثال، الک سوث، عکاسی که به خاطر بازنمایی‌هایش از غرب میانه آمریکا مشهور است و آثار خود را در موزه ویتنی و SFMOMA به نمایش گذاشته است، اخیراً دوره آموزشی خود را در زمینه داستان‌گویی عکاسی رهبری کرده است. به گفته مگنوم، این دوره‌ها شامل مشاوره شخصی از طریق مصاحبه‌ های عمیق، عکس ‌برداری در محل و کتاب‌های کاری آفلاین با مصاحبه‌های گسترده است.

 به عنوان مثال، The Art of Street Photography دارای 10 ویدیوی درخواستی است که هفت عکاس، از جمله بروس گیلدن و مارتین پار مشهور جهان را نشان می‌دهد که شما را از طریق فلسفه‌ ها و رویکردهای خاص خود در عکاسی خیابانی راهنمایی می‌کنند و از بهترین کلاس های آنلاین عکاسی محسوب می شود.

بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

مدرسه آنلاین نیکون

نیکون، یکی از بزرگترین شرکت های دوربین در جهان است که از سال 1948 دوربین تولید می کند. این شرکت آموزش عکاسی مقرون به صرفه را برای تمام سطوح تخصص ارائه می دهد. چه مبتدی، سرگرمی یا حرفه ای باشید، مدرسه نیکون به شما این امکان را می دهد که مهارت های خود را بهبود بخشید. بهتر از همه در دوربین نیکون کاربرد دارد، اما  کلاس ها همچنان برای هر برندی خوب هستند.

با رهبری انواع عکاسان حرفه ای و تولیدکنندگان محتوا، آموزش ها را می توان در همه دستگاه های شما پخش کرد. ارائه کلاس با بلوک های سازنده شروع می شود. شروع به کار با دوربین DSLR نیکون، اصول عکاسی و فراتر از اصول عکاسی که در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی انجام می شود.

بسته به علایق و سطح مهارت خود، می‌توانید کاوش در عکاسی منظره پویا با عکاس تیلور گلن، عکاسی از کودکان و حیوانات خانگی با تامارا لاکی عکاس مشهور سبک زندگی، یا یک کلاس پرتره محیطی با جوی تریل را پخش کنید. کلاس ها برای مدت محدودی ارائه می شوند و برنامه کلاس ها ممکن است تغییر کند.

مدرسه نیکون همچنین هنر ساخت موزیک ویدیوها را ارائه می‌کند، یک دوره آموزشی تصادفی در مورد چگونگی ارتقای تولیدات ویدیوی DSLR خود به سطح بعدی است و قیمت های دوره هی آموزشی در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی ، 14.95 دلار و بالاتر در نظر گرفته شده است.

ILFORD Photo 

ILFORD Photo در سال 1879 شروع شد، زمانی که آلفرد هیو هارمن شروع به ساخت بشقاب های خشک ژلاتینی در خانه خود در ایلفورد، انگلستان کرد. بیش از یک قرن بعد، ILFORD همچنان در فناوری عکاسی سیاه و سفید قدرت دارد.

ILFORD اطلاعات مختلفی را در وب سایت خود ارائه می دهد که مانند یک راهنمای مبتدی است و مجموعه ای از روش های آموزشی را به صورت رایگان در کانال YouTube خود در دسترس قرار می دهد. بهتر است با لیست پخش Introduction to Film Photography شروع کنید که دارای 11 انیمیشن کوتاه و ساده است تا نه تنها اصطلاحات بلکه تکنیک های اساسی مورد استفاده در عکاسی فیلم و چاپ تاریکخانه را معرفی کند. 

این لیست پخش در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی ، شامل نحوه عملکرد دوربین SLR فیلم، یک فهرست بررسی ضروریات تاریکخانه و همچنین راهنماهای مبتدی برای فیلمبرداری ISO، دیافراگم، سرعت شاتر، و پردازش اولین فیلم شما می باشد. همه مهارت های ضروری برای دریافت تصویر با بالاترین کیفیت است.

هنگامی که آماده حرکت شدید، مجموعه لیست پخش How To بر روی فرآیندهای اتاق تاریک تمرکز می کند. ویدیوهایی از جمله راه‌اندازی اتاق تاریک، پردازش فیلم سیاه و سفید، پردازش کاغذ تاریکخانه سنتی، ایجاد یک برگه تماس اولیه، و کلاس‌های دیگری که برای آموزش اصول اولیه به شما طراحی شده‌اند و سپس شما را به سطح بعدی سوق می‌دهند، مرور کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست خارجی پرسرعت

آموزش های Adobe Photoshop و Lightroom

با یک دوربین دیجیتال، گزینه‌های زیادی برای سازماندهی، تغییر و ارتقای کارتان با استفاده از ابزارهای نرم‌افزار دیجیتال در مراحل پس از تولید وجود دارد. اینجاست که Adobe Photoshop و Lightroom، دو استاندارد صنعتی برای ویرایش عکس، وارد می شوند.

در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی ، هر دو برنامه دارای عملکردهای خیره‌کننده‌ای هستند که مطمئناً کاربران جدید را تحت تأثیر قرار می‌دهند، اما می‌توانید به نمایش‌های رایگان از مغز خود برنامه‌ها دسترسی داشته باشید تا یادگیری را در وب‌سایت Adobe ارتقاء دهید. 

در حالی که فتوشاپ یک سکوی پرشی برای ایجاد و ویرایش عکس‌های شماست، لایت روم، در اساسی‌ترین حالت، برنامه‌ای است که می‌توانید برای سازمان‌دهی، پس‌پردازش و صادرات آن‌ها استفاده کنید. هر دو دارای مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای ویرایش عکس هستند.

Adobe موضوعات مختلفی را به آموزش‌هایی با اندازه کوچک تقسیم می‌کند که بیشتر آنها بین پنج تا ۲۰ دقیقه هستند. برای Photoshop، بخش مقدماتی Get Started نحوه تغییر اندازه تصویر، کار با لایه ها، روتوش تصاویر و اعمال فیلترها را نشان می دهد. 

سپس می توانید در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی ، به دوره های خاص تری در مورد ویرایش عکس، انتخاب، پوشش لایه ها و ترکیب بندی بروید. آموزش های لایت روم نیز با یک دوره مقدماتی شروع می شود، پس از آن می توانید در مورد ویرایش عکس، استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده برای بهبود عکس های خود و موارد دیگر بیاموزید. همچنین پروژه هایی برای مبتدیان و برخی از محتوای الهام بخش وجود دارد که می توانید از آنها برای الهام بخشیدن به عکس بعدی خود استفاده کنید.

بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

دانشکده هنرهای تجسمی SVA

این دوره ها، توسط برنامه MPS Digital Photography در دانشکده هنرهای تجسمی (SVA) در شهر نیویورک، ارائه شده که توسط طیف گسترده ای از عکاسان دیجیتال، توسعه دهندگان سخت افزار و نرم افزار و صنعت عکاسی گسترش یافته است. 

بیش از 100 سخنرانی برای تماشای رایگان در کانال یوتیوب SVA در دسترس است و برخی از آنها در پادکست های اپل برای گوش دادن پست شده اند. به گفته SVA، خود این برنامه نیازهای فنی، مفهومی و خلاقانه عکاسان حرفه‌ای، مربیان عکاسی و متخصصان هنرهای تجسمی را که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در ضبط تصاویر دیجیتال، مدیریت دارایی و خروجی با کیفیت بالا هستند، برآورده می‌کند.

این بدان معناست که شما خلاصه ای از تمام مشکلاتی که ممکن است یک عکاس با آن مواجه شود، در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی و با آموزش عمیق در مورد دوربین ها و پیشینه تئوری عکاسی دریافت خواهید کرد. گزینه ها را مرور کنید و با سخنرانی که علاقه شما را برانگیخت شروع نمایید. 

سخنرانان مهمان تخصص و دیدگاه منحصر به فرد خود را از عکاسی، چه از منظر هنرهای زیبا، تجاری، مد، مستند، کیوریشن یا فیلمسازی، به میز می آورند. این برنامه واقعاً چیزی را برای هر سبک ارائه می دهد.

آموزش کلاس آنلاین MoMA

دوره‌های آنلاین رایگان موزه هنرهای مدرن، حوزه‌های مختلفی را در رشته‌های هنری پوشش می‌دهد، اما یکی از آنها به ویژه به عکاسی اختصاص دارد. این دوره که توسط سارا مایستر، متصدی عکاسی در MoMA تدریس می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که با سرعت و زمان در دسترس شما کار کند، زیرا ضرب‌الاجل‌های انعطاف‌پذیر آن به شما این امکان را می‌دهد که بهترین کلاس های آنلاین عکاسی را هر طور که می‌خواهید تکمیل کنید.

هدف این دوره، پر کردن شکاف بین صرفا دیدن و درک واقعی عکس ها و نقش عکاسی در هنر و فرهنگ ما در طول تاریخ 200 ساله آن است. با استفاده از آثار مجموعه عکاسی MoMA، این کلاس عمیقاً در عکاسی به عنوان وسیله ای برای بیان هنری، ابزاری برای علم، روشی برای مستندسازی، و به عنوان راهی برای برقراری ارتباط، گفتن داستان و شهادت به تاریخ می پردازد.

این دوره به شش جزء مجزا تقسیم می شود که موضوعاتی مانند عکاسی مستند، تصاویر مردم و ساختن روایت ها و تاریخ های چالش برانگیز را پوشش می دهد. به لطف درک جدیدی از تاریخچه رسانه و آثار کلاسیک، بینش آکادمیک در مورد رسانه به دست خواهید آورد و دیدگاه جدیدی از تمرین عکاسی خود خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه:نحوه فروش کالا در سایت آمازون

مباحث آموزشی کلاس عکاسی آنلاین 

بهترین کلاس های آنلاین عکاسی به طور کلی موارد زیر را آموزش می دهد:

1.    با نورپردازی آشنا شوید.

2.    با جنبه های فنی عکاسی آشنا شوید.

3.    مبانی و تکنیک های عکاسی را کاوش کنید.

4.    سایر رسانه های مرتبط مانند فیلم را کاوش کنید.

5.    قسمت های دوربین و نحوه کار آنها را مطالعه کنید.

6.    ممکن است بر روی یک نوع عکاسی مانند عکاسی دیجیتال تمرکز شود.

چه کسی باید در کلاس عکاسی آنلاین شرکت کند؟

در صورتی که علاقه مند هستید در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی شرکت کرده و مهارت های لازم را کسب کنید. یا آنکه به عنوان یک سرگرمی به عکاسی علاقه دارید، یا می خواهید در مورد تاریخچه عکاسی یاد بگیرید و یا به اصول اولیه عکاسی تسلط داشته باشید. این کلاس ها برای شما مفید است. 

همچنین، اگر شما در حال تحصیل در زمینه عکاسی هستید و می خواهید در یک کلاس اضافی در مورد این موضوع شرکت کنید، این دوره های آنلاین می تواند شما را در کسب مهارت های بیشتر کمک کند. به خصوص که تصمیم دارید در زمینه عکاسی کار کنید.

بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

آیا افراد مبتدی می توانند عکاسی آنلاین را یاد بگیرند؟

افراد مبتدی می توانند عکاسی را به صورت آنلاین یاد بگیرند، اما باید به صورت آفلاین نیز تمرین کنند. شرکت در بهترین کلاس های آنلاین عکاسی می تواند به شما کمک کند تا با سرعت خود پیش بروید، تاریخچه را مطالعه کنید و قبل از برداشتن دوربین، اصول اولیه را بیاموزید. 

همچنین می‌توانید بیاموزید که عکاسی چگونه بر جامعه تأثیر می‌گذارد و چه نوع مسیرهای شغلی در دسترس است. با این حال، هنگامی که شروع به یادگیری کردید، بهتر است یک دوربین برای تمرین و آزمایش دانش جدید خود داشته باشید. در خصوص شرکت در کلاس های آنلاین عکاسی و پرداخت هزینه های آن، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد