انواع ویزا کارت

انواع ویزا کارت

توسط : تیم محتوا
1,485

ویزا یکی از بزرگ‌ ترین شبکه ‌های پردازش پرداخت در جهان است که امکان خرید و خدمات پرداخت را برای هر فردی در سطح دنیا مناسب می ‌سازد. هر کسی که ویزا کارت را حمل می کند، احتمالاً در هر جای دنیا که کارت اعتباری پذیرفته شده است، می تواند به راحتی خرید کند. اگرچه ویژگی های اصلی کارت اعتباری شما، از جمله هر گونه کارمزد، پاداش خوش آمدگویی یا پیشنهادات 0% APR توسط بانک صادرکننده تعیین می شود، اما انواع ویزا کارت بسته به سطح در نظر گرفته شده، مزایایی را ارائه می دهند. اغلب این مزایا می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند و هنگام مسافرت و خرید از سایت های خارجی، آرامش خاطری را برای شما فراهم نمایند.
 

پیشنهاد مطالعه:نحوه فروش کالا در سایت آمازون

معرفی انواع ویزا 

سه نوع یا سطح ویزا وجود دارد که شامل سنتی، امضا و نا محدود می شود. تفاوت آنها در این است که هرچه ردیف بالاتر باشد، مزایا و موارد اضافی در کارت بیشتر است. با این حال، مزایای دقیق انواع ویزا کارت و خاص شما توسط بانک صادرکننده شما تعیین می شود. این بدان معناست که کارت ویزا امضا از یک بانک ممکن است مزایای کمی متفاوت از کارت ویزا امضای بانک دیگر داشته باشد.

انواع ویزا کارت

مزایای کارت ویزای سنتی

اگر کارت شما یک ویزا کارت سنتی است، اینها برخی از مزایایی است که می تواند همراه با کارت شما باشد:

محافظت از سرقت هویت ناوبر ID: 

در انواع ویزا کارت ، در این سرویس رایگان از Norton LifeLock ثبت نام کنید و در صورت به خطر افتادن هویت شما، از بخش نظارت اعتبار و کمک دریافت کنید.

مزایای حمل: 

دارندگان کارت اعتباری مصرف کننده Visa ، عضویت رایگان دریافت می کنند که شامل تحویل رایگان در همان روز برای سفارش های 35 دلاری یا بیشتر است. 

Sofar Sounds: 

دارندگان کارت واجد شرایط در انواع ویزا کارت می توانند به پیش فروش انحصاری ویزا هفت روزه برای رویدادهای ارائه شده توسط Sofar، به علاوه یک بلیت رایگان با خرید یک یا چند بلیط نمایش در پنجره پیش فروش دسترسی داشته باشند که محدودیت استفاده دو بار در سال را دارد.

کلاس های اشتراک مهارت: 

عضویت رایگان پس از ثبت نام به مدت سه ماه به اضافه 20٪ تخفیف برای تمدید سالانه وجود دارد.
 

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

خدمات استعلام دارنده کارت: 

برای هر گونه سوال در مورد حساب خود در انواع ویزا کارت ، می توانید به نماینده ویزا دسترسی 24 ساعته داشته باشید.

کمک کارت گم شده یا دزدیده شده: 

می توانید کارت گم شده یا دزدیده شده خود را 24 ساعت شبانه روز هفت روز هفته گزارش دهید. ویزا در صورت نیاز با شما و بانک صادرکننده شما همکاری خواهد کرد تا حساب مفقود شده شما را متوقف کند، کارت جایگزینی صادر نماید و یا ترتیب پرداخت پول نقد اضطراری را بدهد.

معافیت خسارت ناشی از برخورد اجاره خودرو:

 دارندگان انواع ویزا کارت ، برای خسارت ناشی از برخورد یا سرقت، پوشش خودکار دریافت خواهند کرد. برای فعال کردن پوشش خدمات، کل تراکنش اجاره را با کارت ویزا واجد شرایط خود تکمیل کنید و پوشش معافیت خسارت برخورد (CDW) شرکت اجاره‌ای را دریافت نمایید.

مسئولیت صفر: 

مسئولیت شما در قبال معاملات غیرمجاز 0 دلار است.

تعویض اضطراری پول نقد و کارت: 

ویزا می تواند با بانک شما همکاری کند تا تعویض انواع ویزا کارت را تسریع کند و ظرف 24 تا 72 ساعت آن را به سراسر جهان ارسال نماید. در مواقع اضطراری، ویزا می‌تواند ظرف 2 ساعت پس از تأیید بانک شما، انتقال نقدی به Western Union محلی شما را ترتیب دهد.

انواع ویزا کارت

مزایای امضای ویزا

نو کارت امضای ویزا در سطح بعدی قرار دارد و معمولاً با تمام مزایای ذکر شده در بالا به همراه این امتیازات اضافی همراه است:

مجموعه هتل ویزا سیگنچر: 

می توانید از وضعیت مهمان ویژه در بیش از 900 هتل لوکس امضای ویزا در سراسر جهان لذت ببرید.

حفاظت از گارانتی تمدید شده: 

این شرکت، عمر ضمانت از انواع کارت ویزا را به مدت 3 سال یا کمتر افزایش می دهد. برای گارانتی های کمتر از یک سال، مدت دو برابر می شود. برای گارانتی های 1 ساله تا 3 سال، گارانتی برای یک سال دیگر تمدید می شود.

محافظت از تلفن همراه: 

هنگامی که صورتحساب بی سیم ماهانه خود را با کارت واجد شرایط خود پرداخت می کنید، می توانید در صورت سرقت یا آسیب دیدن کارت، منهای 50 دلار کسر از حساب، بازپرداخت دریافت کنید.

خدمات مسافرتی و کمک اضطراری:

می توانید در انواع ویزا کارت ،  به یک مرکز تماس چند زبانه 24 ساعته در 365 روز سال دسترسی داشته باشید. خدمات شامل کمک قبل از سفر، کمک ارجاع پزشکی، کمک حمل و نقل اضطراری، سرویس پیام اضطراری، کمک نسخه و ترتیبات تحویل مدارک ارزشمند، کمک ارجاع قانونی، تعویض بلیط اضطراری، خدمات یاب چمدان گمشده و خدمات ترجمه اضطراری است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت ترندیول ترکیه

تخفیف‌های خودروی کرایه‌ای: 

مزایا و تخفیف‌ هایی را برای یک خودروی اجاره‌ای لوکس آئودی از طریق Silvercar و برای خودروهای اجاره‌ای واجد شرایط از Avis و Budget دریافت کنید.

مزایای Sonoma Wine County: 

از مزایا در تمام طول سال و دسترسی انحصاری در بیش از 50 کارخانه منتخب Sonoma County Visa Signature بهره مند شوید.

مزایای بی نهایت ویزا

Visa Infinite بالاترین سطح است و معمولاً در میان انواع ویزا کارت ، دارای بسیاری از مزایای ذکر شده در بالا به همراه این امتیازات اضافی است:

Visa Infinite Hotel Collection: 

دسترسی به مزایایی مانند وضعیت VIP، صبحانه رایگان روزانه، ارتقاء در صورت وجود و امکانات ویژه منحصر به فرد برای هر ملک را شامل می شود.

Visa Infinite Concierge:

می توانید در تمام روز سال و در تمامی هفته، از کمک شخصی برای برنامه ریزی سفر، رزرو شام، ورزش، بلیط های سرگرمی و موارد دیگر بهره مند شوید.

امتیازات ماشین اجاره ای: 

می توانید برای ماشین اجاره ای با کارت Visa Infinite خود اقدام کنید و از امکانات و تخفیف های VIP با Avis، Hertz، National و Silvercar بهره مند شوید.

حفاظت از بازگشت از خرید:

با کارت Visa Infinite واجد شرایط، برای خرید خود اقدام کنید و هر زمان که یک کالای مناسب را تا 300 دلار خریداری کردید، اگر ظرف 90 روز از خرید خود ناراضی بودید و تاجر بازپرداخت شما را نپذیرفت، محافظت اضافی برای بازگشت دریافت کنید.

بیمه حوادث مسافرتی:

هنگامی که از انواع ویزا کارت تحت پوشش خود برای خرید بلیط برای سفر از جمله بلیط هواپیما، کشتی، قطار یا اتوبوس استفاده می کنید، 500000 دلار پوشش مرگ تصادفی و قطعه قطعه شدن را دریافت می کنید.

انواع ویزا کارت

لغو سفر یا وقفه در سفر:

اگر مجبورید سفر خود را لغو یا قطع کنید، این مزایا می تواند به شما کمک کند هزینه غیرقابل استرداد کرایه مسافرتان را بازپرداخت کنید. این ویژگی در انواع ویزا کارت ممکن است در برخی از کارت های Visa Signature نیز موجود باشد. 

همچنین، در بازپرداخت تاخیر در سفر، اگر پرواز شما که با کارت Visa Infinite خریداری شده است بیش از شش ساعت تاخیر داشته باشد یا نیاز به یک شب اقامت نیاز باشد، می‌توانید هزینه‌ های معقولی را که در نتیجه آن تاخیر متحمل می‌شوید، تا سقف 500 دلار بازپرداخت کنید. برای تهیه انواع ویزا کارت ، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

برچسـب هـا : سایر ، انواع ویزا کارت
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد