انتقال ارز با اسکریل Skrill

انتقال ارز با اسکریل Skrill

توسط : تیم محتوا
1,693

اگر به دنبال راه های انتقال ارز مطمئن بین المللی هستید، می توانید در اینجا با نحوه ارسال پول از طریق  Skril، کارمزدهای انتقال پول اسکریل و نرخ ارز را بیاموزید. ضمن آن که 20پیمنت به عنوان یکی از منابع معتبر در ایران، قادر است تا برای انتقال ارز با اسکریل و تبدیل آن به ریال، خدمات شایسته ای را به مشتریان خود ارائه نماید.

پیشنهاد مطالعه:انواع ویزا کارت

اسکریل چیست؟

Skrill برای اولین بار در سال 2001 به عنوان یک درگاه پرداخت تجارت الکترونیک برای کارگزاران با نام تجاری Moneybookers راه اندازی شد. این شرکت در سال 2011 به Skrill تغییر نام داده و خدمات آنلاین خود را گسترش داد که به کاربران امکان می دهد از طریق انتقال ارز با اسکریل در سراسر جهان، پول ارسال کنند.

اسکریل توسط گروه Paysafe در سال 2015 خریداری شد، یک شرکت چند ملیتی که خدمات پرداخت آنلاین را ارائه می دهد. این گروه همچنین یک شرکت مادر رقیب کیف پول Skrill، Neteller (کیف پول دیجیتال) است. گروه Paysafe خدماتی را با نام تجاری Paysafe و برندهای زیرمجموعه آن ارائه می دهد.

انتقال ارز با اسکریل Skrill

انتقال پول Skrill

Skrill Money Transfer برای استفاده آسان و همچنین در ارسال پول به خارج از کشور سریع و مطمئن است. این سرویس زمانی که به یک کیف پول تلفن همراه شخص ثالث یا حساب بانکی با ارزهای مختلف ارسال شود رایگان است.

انتقال ارز با اسکریل به کاربران امکان می دهد تا از طریق روش های مختلف مبادله ای مانند کارت اعتباری، کارت نقدی، SOFORT و انتقال بانکی، پرداخت را تامین کنند. از چندین روش سپرده گذاری مانند:

1.    روش های پرداخت محلی عبارتند از انتقال بانکی، انتقال سریع بانکی، Paysafecash، انتقال سریع و Trustly.

2.    روش های پرداخت جهانی شامل پرداخت کارت اعتباری AMEX، Diners، JCB، MasterCard و Visa است.

این سرویس هم برای 40 میلیون کاربر موجود و هم برای مشتریان غیر موجود در سراسر جهان در دسترس است. نیازی به گفتن نیست که در دسترس بودن روش های مختلف پرداخت به مکان و ارز مورد استفاده بستگی دارد. گیرنده شما می تواند پول را به روش های مختلف دریافت کند.

 اگرچه Skrill یک ارائه دهنده خدمات انتقال پول متمرکز آنلاین است، اما آنها با ارائه دهندگان کیف پول موبایلی شریک شده اند تا گیرندگان بتوانند برای انتقال ارز با اسکریل ، به ارز محلی پول دریافت کنند و در نمایندگی ها، پول برداشت کنند.

نحوه ارسال پول با Skrill Money Transfer 

برای این کار می توانید وارد برنامه اسکریل شده و ارسال پول را انتخاب کنید، سپس کشور و واحد پول را انتخاب کرده و میزان مورد نظر خود را ثبت نمایید. یک روش پرداخت را انتخاب کنید و مشخصات شخصی و گیرنده خود را وارد نمایید. هزینه انتقال خود را پرداخت کرده و تایید و ارسال کنید/اطلاعات پرداخت شامل آدرس ایمیل، رمز عبور و اطلاعات شخصی، مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و اطلاعات تماس است.

جزئیات گیرنده شامل نام کامل، آدرس، کد بانک یا BIC (کد شناسه تجاری)، IBAN (شماره حساب بانکی بین‌المللی)، و شماره حساب بانکی و کشور است. اگر گیرنده شما حساب بانکی ندارد، می توانید به آدرس ایمیل او پول ارسال کنید. برای ارسال پول به آدرس ایمیل، حساب بانکی یا موبایل، پس از ورود به سیستم، گزینه انتقال ارز با اسکریل را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

نرخ ارز اسکریل

Skrill نرخ مبادله بین بانکی را ارائه می دهد که نرخی است که در Google یا XE.com مشاهده می کنید و بدون علامت گذاری پنهان است. اسکریل اغلب بهترین نرخ ارز را در مقایسه با رقبای خود ارائه می دهد. اگرچه ممکن است تفاوت چندانی به نظر نرسد، اما یادآوری این نکته مهم است که اکثر ارائه دهندگان خدمات انتقال پول، برخلاف Skrill، برای جبران ضرر حاشیه نرخ ارز، هزینه انتقال می‌گیرند.

 هزینه های انتقال Skrill

هزینه های انتقال ارز با اسکریل به شرح ذیل است: 

انتقال بین المللی: وقتی از Skrill Money Transfer برای ارسال پول به حساب بانکی بین المللی استفاده می کنید، کارمزد صفر است.

حواله داخلی: تا 2% کارمزد داخلی به ازای هر تراکنش هنگام انتقال پول به داخل کشور. این هزینه زمانی دریافت می شود که انتقال در همان کشور شروع و به پایان برسد.

هزینه دریافت پول از طریق Skrill

Skrill Money Transfer هیچ هزینه ای برای دریافت از گیرندگان دریافت نمی کند. یک استثنا برای کارمزد تراکنش خارجی توسط صادرکننده کارت وجود دارد. کارمزد صفر نیز برای همه نقل و انتقالات اعمال می شود، حتی زمانی که به جای استفاده از حساب بانکی خود، از کارت نقدی یا کارت اعتباری برای انتقال ارز با اسکریل استفاده کنید. 

با این حال، روش پرداخت شما ممکن است بر سرعت تحویل تأثیر بگذارد و ممکن است 3 تا 5 روز کاری طول بکشد. معمولاً سرعت تحویل سریع است و گیرنده شما پول را در همان روز کاری دریافت می کند. در مورد سرویس کریپتو اسکریل، اگر حساب اسکریل شما به ارزی غیر از یورو باشد، برای تبدیل ارز شما برای تراکنش‌های ارز رمزنگاری‌شده، کارمزد تبدیل ارز خارجی 1.5% وجود خواهد داشت.

انتقال ارز با اسکریل Skrill

هزینه نقل و انتقالات داخلی

در مورد سرویس کریپتو اسکریل، اگر حساب اسکریل شما به ارزی غیر از یورو باشد، برای تبدیل ارز شما برای تراکنش‌های ارز رمزنگاری‌شده، کارمزد تبدیل ارز خارجی 1.5% وجود خواهد داشت.

هزینه نقل و انتقالات داخلی

برای هر تراکنش انتقال ارز با اسکریل ، کارمزدی وجود خواهد داشت که تا 2 درصد است. این هزینه زمانی دریافت می شود که انتقال در داخل همان کشور باشد.

برنامه پول اسکریل

برنامه Skrill به شما امکان می دهد به همه عملکردهای حساب مشابهی که در وب سایت اصلی آنها پیدا می کنید دسترسی داشته باشید. برنامه موبایل در iOS و Android با رتبه 4+ نظرات مثبتی را به خود اختصاص داده است. شما سرعت، راحتی و سادگی را دریافت می کنید.

به سادگی می توانید گیرنده را انتخاب کنید، کلیک کرده و در چند ثانیه ارسال نمایید. این برنامه ارسال پول، برداشت پول، بررسی موجودی حساب Skrill و مشاهده لیست تراکنش های اخیر خود را به همراه انتقال ارز با اسکریل در هر کجا و در هر زمان برای شما آسان می کند.

پشتیبانی مشتری

خدمات مشتری و تجربه مشتری اسکریل دارای رتبه بالایی است. کاربران تایید شده به آن برای نرخ ارز و کارمزد عالی رتبه داده اند.می‌توانید با پشتیبانی مشتری Skrill با آدرس ایمیل help@skrill.com تماس بگیرید. برای پرس و جوی ساده، می توانید به بخش پرسش و پاسخ آنها مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

معاملات ارزهای دیجیتال اسکریل

Skrill در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال محبوب است. باز کردن یک حساب کاربری در Skrill امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را نیز فراهم می کند. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، EOS، اتر، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، XLM، XRP و 0x را می توان فوراً از 40 ارز فیات تبدیل کرد. کاربران ثبت نام شده برای انتقال ارز با اسکریل ، می توانند نمونه کارها خود را از طریق خرید ارزهای دیجیتال برنامه ریزی شده بسازند و رشد دهند.

 معاملات ارزهای دیجیتال Skrill، راهی عالی برای کشف سرمایه گذاری است. راحت ترین بخش این سرویس، عملکرد معاملات خودکار آن است. این تابع به کاربر اجازه می دهد تا قیمت ارز دیجیتالی را که می خواهد بخرد مشخص کند. وقتی قیمت ارز دیجیتال انتخابی به مقداری که تعیین کرده‌اند برسد، Skrill به‌طور خودکار آن را برای آن‌ها می‌خرد یا می‌فروشد.

آیا Skrill ایمن است؟

Skrill دارای مجوز FCA و تنظیم شده است، بنابراین در مورد قابلیت اطمینان و امنیت آن تردیدی وجود ندارد. اگر توسط FCA (مرجع رفتار مالی) مجاز و تنظیم شده باشند، می توانید بگویید که کدام شرکت های پولی برای استفاده ایمن هستند.

در نتیجه، Skrill یک سرویس آسان، قابل اعتماد و امن برای ارسال و دریافت پول آنلاین است. خدمات انتقال ارز با اسکریل آنها در مکان های مختلف پوشش گسترده ای دارد که ارسال حواله پول از هر مکانی را برای کاربران خود راحت می کند. جذاب ترین پیشنهاد Skrill نرخ ارز بالا و کارمزد صفر است. 

اسکریل، یک سرویس انتقال پول بین المللی خوب است که اغلب توسط کارشناسان توصیه می شود. Skrill با ارائه کارمزد رقابتی و نرخ مبادله در کیف پول تلفن همراه همه کاره که استفاده از آن برای انتقال پول بین المللی سریع و آسان است. 

این روش پرداخت، به طور گسترده ای مورد پسند مشتریانش قرار می گیرد که اغلب آن را به خاطر آن تحسین می کنند. انتقال ارز با اسکریل سریع و کارمزد رقابتی و نرخ ارز عالی است. به عنوان یک شرکت، Skrill یک بازیکن تثبیت شده و قابل اعتماد در صنعت است که با حدود یک میلیون کاربر و هر سال حدود 1 میلیارد دلار معامله می کند.

انتقال ارز با اسکریل Skrill

مزیت های اسکریل:

•    کارمزدها و نرخ ارز بسیار رقابتی می باشند.

•    نقل و انتقالات امن، سریع و راحت هستند.

•    یک سرویس بسیار محبوب با نظرات عالی مشتریان است.

•    انتقال بین المللی با استفاده از کارت های نقدی و اعتباری در دسترس است.

•    تعداد قابل توجهی از کشورها و ارزها در انتقال ارز با اسکریل پشتیبانی می شوند.

معایب اسکریل: 

•    تعداد ارزهای موجود بر اساس کشور ارسال کننده متفاوت است.

•    پول فقط به حساب بانکی یا کیف پول موبایل ارسال می شود.

•    کارمزدها از طریق حاشیه نرخ ارز غیرشفاف اخذ می گردد.

Skrill برای چه کسانی مناسب است؟

Skrill تقریباً برای هر کسی است که به دنبال راهی انعطاف‌پذیر و در دسترس برای انتقال به خارج از کشور است. انتقال ارز با اسکریل و باز کردن یک کیف پول موبایلی جدید در اکثر کشورهای جهان امکان پذیر است که انتقال پول از آن به 40 ارز خارجی پشتیبانی می شود.

در بررسی های انجام شده در خصوصSkrill ، این برنامه برای ارزیابی کیفیت خدمات خود تحت یک ارزیابی دقیق قرار گرفت. کارشناسان، یک کیف پول موبایلی Skrill را برای آزمایش عملکردهای آن، از جمله سهولت ثبت نام و سرعت انتقال پول، که یک مرور کلی از نقاط قوت و محدودیت های پلتفرم ارائه می دهد، باز کردند. 

در مرحله بعد، این امتیاز را با چندین معیار کلیدی دیگر، از جمله نظرات مشتریان، درصد کارمزدهای ناشی از حاشیه نرخ ارز، گزینه های پرداخت، دسترسی به خدمات مشتری، و معیارهای تجاری و قانونی مانند حجم انتقال، مجوز مناسب، و شرکت مورد سنجش قرار دادند.

در نهایت، ده‌ها هزار جستجو در خصوص انتقال ارز با اسکریل را تجزیه و تحلیل کردند تا مشخص شود که Skrill چند وقت یک‌بار ارزان‌ترین سرویس بوده و چند بار در برابر رقبای خود در سه ماه گذشته رقابت می‌کند و یک نمای کلی قابل اعتماد از قیمت‌گذاری این سرویس در رابطه با بازار ارائه می‌دهد. 

پیشنهاد مطالعه:نحوه فروش کالا در سایت آمازون

ویژگی های اسکریل

Skrill که متعلق به شرکت سهامی عام Paysafe Ltd است، یک اپراتور انتقال پول با سابقه و پر استفاده است که به طور مناسب توسط FCA در بریتانیا و FinCEN در ایالات متحده مجاز و تنظیم شده است. از جمله ویژگی های کاربردی که در این روش پرداخت وجود دارد، شامل موارد ذیل است: 

امنیت و قابلیت اطمینان: 

وب سایت و برنامه موبایل Skrill کاملاً ایمن هستند و از پروتکل های امنیتی درجه یک، از جمله حساب های کاربری مجزا و HTTPS در انتقال ارز با اسکریل استفاده می کنند.

اندازه شرکت: 

از سال 2001، Skrill رشد کرده است تا به حدود یک میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات رسانی کند، حدود 500 نفر را استخدام کند و تراکنش های سالانه 1 میلیارد دلاری را انجام دهد.

قیمت گذاری شفاف: 

تمام هزینه‌های Skrill در حاشیه‌های پنهان نرخ ارز قرار داده می ‌شوند، به این معنی که این شرکت در مورد قیمت‌گذاری شفاف نیست.

انتقال ارز با اسکریل Skrill

آیا اسکریل ایمن است؟

Skrill با جابه‌جایی حدود 1 میلیارد دلار در سال برای بیش از یک میلیون کاربر، یک سرویس انتقال پول بزرگ و قابل اعتماد است. امروزه این برنامه یک اپراتور انتقال پول کاملا مجاز و تنظیم شده است که به حدود یک میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات رسانی می کند و حدود 500 نفر را استخدام می کند. 

علاوه بر این، Paysafe Ltd (شرکت مادر Skrill) یک غول پرداخت عمومی است که در انتقال امن و مطمئن پول به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان تخصص دارد. می توان گفت که اسکریل یک پلت فرم امن و مطمئن است. بنابراین می توان با خیالی آسوده برای تجارت های بین المللی از این روش و برای انتقال ارز با اسکریل استفاده نمود. در این خصوص راهنمایی های لازم را از گروه تخصصی 20پیمنت دریافت کنید.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

باعرض سلام و ادب الان وبسایت شما در زمینه خرید اسکریل فعالیت میکند ؟ میشه مستقیما از حساب اسکریل به حساب اسکریل شما بزنیم ؟

avatar
یک سال قبل

سلام وقت بخیر، مجموعه در خصوص حساب اسکریل فعالیتی ندارد. باتشکر