دوره های رایگان لینکدین

دوره های رایگان لینکدین

توسط : تیم محتوا
6,712

پس از شیوع بیماری همه گیر، مایکروسافت 14 مسیر یادگیری را در LinkedIn Learning به صورت رایگان در دسترس قرار داد. در اینجا فهرستی از دوره های رایگان لینکدین با گواهینامه های معتبر وجود دارد. در حال حاضر، 185 دوره و 13 مسیر یادگیری رایگان همراه با گواهی نامه و همچنین 320 دوره رایگان برای مجموع بیش از 800 ساعت آموزش آنلاین رایگان ارائه می دهند. در زیر می توانید لیست های جامعی از آن ها را بیابید. 
 

پیشنهاد مطالعه:انتقال ارز با اسکریل Skrill

دوره های لینکدین

مشخص نیست که این دوره ها چه مدت رایگان هستند. برای کسب گواهینامه برای یک دوره انفرادی، تمام ویدیوها را تماشا کنید و در آزمون ها شرکت نمایید. در برخی از دوره ها، شما باید در امتحان شرکت کنید. پس از اتمام کار، به بخش مربوط به این دوره ها بروید و روی نمایش همه کلیک کنید.

پنجره ای با گواهینامه های موجود برای دوره باز می شود. برای دریافت گواهی آموزش لینکدین خود، روی «دانلود» کلیک کنید. برخی از دوره ها علاوه بر گواهی آموزش لینکدین، اعتبارات آموزش حرفه ای مداوم (CPE) را نیز ارائه می دهند. برای دریافت گواهینامه مسیر یادگیری، باید تمام دوره های مسیر را طی کنید. سپس، می توانید گواهی مسیر یادگیری را دانلود کنید.

LinkedIn Learning سایتی است که دوره های رایگان لینکدین را به صورت دوره های ویدیویی ارائه می دهد. شما می توانید از این وب سایت برای دسترسی به 15000 دوره آموزشی به بیش از هفت زبان که هم به صورت رایگان و هم با اشتراک در دسترس هستند استفاده کنید.

دوره های رایگان لینکدین به شما این فرصت را می دهد که بدون صرف هزینه های سنگین، از کارشناسان حرفه ای، یاد بگیرید. این دوره های آموزشی لینکدین برای مبتدیان، زبان آموزان متوسط و متخصص بسیار مناسب است. دوره‌های آموزشی LinkedIn با گواهینامه‌ها در دسته‌های مختلف مانند دوره‌های آنلاین کسب‌وکار، کارآفرینی، طراحی و فناوری در دسترس هستند.

دوره های رایگان لینکدین

کیفیت دوره های لینکدین

در اینجا بهترین دوره های رایگان لینکدین را بر اساس کیفیت محتوای دوره، پاسخگویی پشتیبانی، تعداد دانش آموزان ثبت نام شده، رتبه بندی و بررسی دوره، مدت زمان، تعداد سخنرانی ها، گواهینامه و غیره انتخاب کرده ایم. این کلاس های آموزشی آنلاین لینکدین، آموزش و برنامه های صدور گواهینامه را بهبود می بخشد. مهارت های خود را داشته باشید و دانش خود را به سطح بالاتری ببرید. 

در زیر لیستی از دوره های دارای امتیاز بالا و ثبت نام شده در لینکدین آمده است. اکثر این دوره های پرفروش با تخفیف در دسترس هستند. تخفیف ها قبلاً روی لینک دوره اعمال شده است. برای استفاده، فقط روی لینک دوره مربوطه کلیک کنید.

دوره های همراه با تخفیف 

1.    آموزش تولید و ویرایش ویدیو در دوره های رایگان لینکدین که خواهد گفت چگونه شروع به تولید و ویرایش ویدیو کنید. 

2.    با تغییرات سازگار شوید، دنیای تجارت سریعتر از همیشه در حال تغییر است، با تحول دیجیتال و اختلال در همه جا در حال حرکت است.

3.    دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی مدرن مطرح است، شما انبوهی از راه حل های بازاریابی دیجیتال را در اختیار دارید. 

4.    استدلال تحلیلی با توجه به وب و رسانه های اجتماعی، مشتریان کنترل بیشتری از همیشه دارند. 

5.    بازاریابی وابسته، یک عمل پیچیده و چند رشته ای است که اغلب به اشتباه درک می شود. 

6.    یادگیری ماشینی یکی از پر جنب و جوش ترین زمینه ها در هوش مصنوعی است. 

7.    یادگیری Python Python ، زبان شی گرا محبوب، بسیار خوانا و قدرتمند است و در دوره های رایگان لینکدین ، هم یادگیری آن نسبتاً آسان می باشد. 

8.    یادگیری رایانش ابری، یک نمای کلی از مفاهیم کلیدی است که باید هنگام استفاده از آن در نظر بگیرید.

9.    مبانی بلاک چین، در مسیر یک روش جدید رادیکال و مخرب برای انجام انواع تراکنش ها از طریق اینترنت است.

10.    همکاری تحلیلگر تجاری و مدیر پروژه در یک محیط تجاری که پیچیدگی و تغییر امری عادی است، تحلیلگران تجاری و مدیران پروژه می توانند با هم همکاری کنند.

11.    رهبری با هوش عاطفی نیز در دوره وجود دارد. احساسات در اطراف ما وجود دارند و برای رهبران مهم است که بدانند چگونه آنها را برای پرورش بهره وری مهار کنند.

12.    خلاقیت می ‌تواند تصاویری از روتین‌ ها و طراحی های پیشگامانه را تداعی کند که حیرت را برانگیزد.

13.    برنامه ریزی شغلی در دوره های رایگان لینکدین ، در تجربه کاربری یک شغل پربار است. متخصصان UX موفق می توانند فناوری را بهبود بخشند تا کارآمدتر باشد.

14.    برنامه نویسی موازی و همزمان پایتون قسمت 1 تکنیک های برنامه نویسی موازی را با استفاده از پایتون آموزش می دهد و راه های زیادی را که می توانید کدی بنویسید که اجازه می دهد بیش از یک کار در یک زمان انجام شود را بررسی می کند. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی رایگان لینکدین 

در زیر، طیف گسترده ای از کلاس های موجود از عکاسی، طراحی، بازاریابی دیجیتال، مدیریت کسب و کار، برنامه نویسی، منابع انسانی، هوش مصنوعی، حسابداری و بسیاری دیگر را خواهید دید. دوره های رایگان لینکدین در حال حاضر یک آزمایش رایگان 1 ماهه ارائه می دهد که هر زمان می توان آن را لغو کرد. این به کاربران جدید امکان دسترسی به تمام 15000+ دوره، گواهینامه ها، LinkedIn Premium و اعتبارات CPE را می دهد.

1. مقدمه ای بر طراحی گرافیک 

اولین دوره در لیست دوره های رایگان لینکدین ، یک دوره طراحی گرافیک خارق العاده است که توسط استاد Adobe Creative Suite، تونی هارمر تدریس می شود که بیش از 30 سال تجربه، بیش از 160 گواهینامه به عنوان مدرس دارد، و در مجله Computer Arts همکاری می کند. بنابراین برای کسانی که به دنبال یادگیری طراحی گرافیک از یکی از بهترین های جهان هستند، این یک مکان عالی برای شروع است.

برخی از ماژول های موجود در این دوره رایگان، مروری بر فرآیند خلاقیت، تحقیق، ایده پردازی، طرح بندی، ترکیب بندی، تایپوگرافی و نحوه استفاده از Photoshop، Illustrator و InDesign است. نزدیک به 100000 دانش آموز این کلاس ویدیویی درخواستی را مشاهده کرده اند که با آزمون ها، پروژه کلاسی، فایل های پشتیبانی و گواهی پایان دوره نیز همراه است. به طور کلی، یک مقدمه عالی برای طراحی گرافیک می باشد.

سطح مقدماتی شامل بیش از 4 ساعت ویدیوی درخواستی است که توسط Adobe Master تدریس شده است. برنامه های کلاسی، برنامه های محبوب Adobe را پوشش می دهد و به همراه گواهی پایان کار می باشد. می توانید دوره های رایگان لینکدین ، دوره آزمایشی رایگان 1 ماهه را فعال کنید.

دوره های رایگان لینکدین

2. راه اندازی کسب و کار 

بخشی از دوره های کامل در سطح مبتدی و در زمینه مبانی کارآفرینی است. این دوره ویدیویی مقدماتی درخواستی توسط کیم کاوپه، نویسنده و کارآفرین مشهور و یکی از بنیانگذاران The Bright Ideas Only تدریس می شود. ماژول های دوره شامل مراحل مهم تصمیم گیری در مورد برنامه شرکت، ملاحظات پولی، بازاریابی، خود مدیریتی، نحوه راه اندازی واقعی کسب و کار جدید و بسیاری درس های ارزشمند دیگر است.

فایل های دوره اضافی در کلاس برای انجام تمرینات تمرینی و همچنین اطلاعات مهم برای یادگیری آینده در کلاس گنجانده شده است. بیش از 32000 نفر در این کلاس شرکت کرده اند که به طور مداوم نظرات بالایی از اعضای آموزش لینکدین دریافت می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک دوره کوتاه در کارآفرینی و تجارت هستید، این مکان عالی برای شروع در دوره های رایگان لینکدین است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

3. گرایش های بازاریابی دیجیتال 

بیش از 111000 نفر این دوره ابتدایی بازاریابی دیجیتال را گذرانده اند که به صورت ماهانه به روز می شود. بنابراین برای کسانی که به دنبال گرایش های مرتبط و به روز در بازاریابی دیجیتال در سال 2022 هستند، نمی توانند از این دوره بگذرند.

مدرس شما برای این کلاس مارتین واکسمن است که رسانه های اجتماعی و استراتژی دیجیتال را در دانشگاه مک مستر، مدرسه کسب و کار شولیچ و کالج سنکا تدریس می کند. مارتین همچنین با موفقیت چندین شرکت روابط عمومی راه اندازی کرده است و در حال حاضر کسب و کار ارتباطات دیجیتال خود را اداره می کند.

برخی از درس های پوشش داده شده در این کلاس به روز شده، شامل سیستم عامل های تلفن همراه، استفاده از ویدئو، هوش مصنوعی، برنامه های رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنها، داده ها، SEO، جستجوی صوتی، حریم خصوصی و بسیاری موارد دیگر است.

از آنجایی که این یک دوره در حال انجام است که ماهانه به روز می شود، متأسفانه هیچ گواهی پایانی وجود ندارد. اما اگر به دنبال روندهای بازاریابی دیجیتال فعلی هستید، گزینه ای مناسب در دوره های رایگان لینکدین می باشد.

دوره های رایگان لینکدین

4. تکنیک های طراحی لوگو 

اگر می خواهید آنچه را که برای ایجاد یک لوگوی به یاد ماندنی انجام می شود پیدا کنید، این کلاس مناسب شماست. نایجل فرنچ، طراح گرافیک، شما را در این دوره آموزشی 4 و نیم ساعته سطح متوسط در مورد آنچه که برای ایجاد یک لوگوی واقعا عالی نیاز است، همراهی می کند.

نایجل فرنچ نویسنده کتاب Adobe Press InDesign Type: Professional Typography با Adobe InDesign است و بیش از 20 سال تجربه در کار با شرکت های بزرگ و کوچک برای نیازهای طراحی گرافیکی آنها دارد. بنابراین شما در دستان توانا خواهید بود.

ماژول‌های کلاس، متغیرهای متفاوتی را با استفاده از اشکال ساده، تکنیک‌های پیشرفته، جلوه‌های ویژه، رنگ‌ها و مهندسی معکوس پوشش می‌دهند که برخی از نمادین‌ترین لوگوها را در گذشته ساخته است. 20000 دانشجوی LinkedIn Learning/ Lynda این دوره های رایگان لینکدین را گذرانده اند که شامل منابع اضافی و یک پروژه کلاس قابل دانلود است. گواهی پایان کار نیز همراه است!

پیشنهاد مطالعه:انواع ویزا کارت

5. یادگیری ماشین کاربردی، الگوریتم‌ها 

دانشمند داده ،درک جدامسکی این کلاس را که بخشی از سری سطح مبتدی یادگیری ماشین کاربردی است تدریس می کند. این کلاس بر پایه آن استوار است که دانش‌آموزان می‌توانند از کلاس‌های دیگر او بیاموزند که شما را با چندین مثال از الگوریتم‌ها آشنا می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه آنها را انتخاب کنید و در دنیای واقعی به کار ببرید.

موضوعات دوره مروری بر مبانی یادگیری ماشین، رگرسیون لجستیک، ماشین‌های بردار پشتیبان (SVM)، پرسپترون چند لایه، جنگل تصادفی و تقویت است. همچنین در این آموزش منابع قابل دانلود، پروژه های کلاسی و گواهی پایان کار گنجانده شده است. شما هم اکنون می توانید به 25000 دانش آموز دیگر در دوره های رایگان لینکدین بپیوندید که این دوره را نیز ثبت نام کرده و آن را تکمیل کرده اند.

6. مبانی عکاسی با موبایل

عکاسی با گوشی های هوشمند موضوع این دوره 1 و نیم ساعته سطح مبتدی است. معلم شما بن لانگ، ویراستار ارشد Macworld و عکاس، معلم و نویسنده حرفه ای طولانی مدت است. چیزی که این دوره را نسبت به همتایان خود منحصر به فرد می کند این است که فقط بر روی عکاسی با موبایل و تلفن هوشمند تمرکز می کند که تقریباً برای هرکسی با گوشی هوشمند مدرن قابل دسترسی است.

موضوعات کلاس دوره های رایگان لینکدین ، شامل مباحث اساسی مانند مثلث نوردهی، عمق میدان، تعادل رنگ سفید، ترکیب بندی، فایل های RAW، سیاه و سفید، افزودن لنزها می باشد. اگر می خواهید یک عکاس، مدیر رسانه های اجتماعی شوید یا به سادگی عکس های بهتری برای اینستاگرام بگیرید، این یک دوره مقدماتی برجسته است

دوره های رایگان لینکدین

7. تبلیغات در فیس بوک 

گزینه بعدی در لیست بهترین دوره های آموزشی لینکدین، یک کلاس سطح مبتدی است که به شما نشان می دهد چگونه تبلیغات فیس بوک را برای چندین کاربرد مختلف تجاری به حداکثر برسانید. مربی شما مگان آدامز، استراتژیست بازاریابی ویروسی است که کسب و کار او ایجاد کمپین های بازاریابی آنلاین و رسانه های اجتماعی موفق است.

ماژول های کلاس شامل نمای کلی تبلیغات فیس بوک، نحوه عملکرد تبلیغات فیس بوک، ایجاد تبلیغات فیس بوک، مشاهده و درک داده های کمپین های تبلیغاتی، پیکسل های فیس بوک و بهترین شیوه ها برای پیاده سازی است. این کلاس 1 و نیم ساعت ویدیوی درخواستی در دوره های رایگان لینکدین است و توسط 16000 دانش آموز دیده شده است و یکی از دوره های تبلیغاتی پیشرو فیس بوک در سال 2022 محسوب می شود. برای شرکت در این دوره های لینکدین می توانید مشاوره های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد