بهترین سایت های ارائه دهنده ایمن ایمیل

بهترین سایت های ارائه دهنده ایمن ایمیل

توسط : تیم محتوا
1,420

حریم خصوصی خود را بسیار جدی بگیرید. این یک واقعیت است که گوگل و دیگران ایمیل‌ های شما را برای یافتن کلمات کلیدی اسکن می‌ کنند تا تبلیغات شخصی ‌سازی‌ شده‌ تری را نشان دهند. خوشبختانه، بیش از یک جایگزین در بازار وجود دارد. در اینجا لیستی از بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل وجود دارد  که از حریم خصوصی شما محافظت می کنند. هر یک از این سرویس ‌های ایمیل امن پیام‌ های شما را رمزگذاری می‌کنند تا نه آنها و نه شخص ثالثی نتوانند محتوا را رمزگشایی کنند. همچنین، همه آنها از فروش طرح های ممتاز به جای تبلیغات یا داده های شما درآمد کسب می کنند.

بهترین سایت های ارائه دهنده ایمن ایمیل

بهترین ارائه دهندگان ایمیل امن در سال 2022

بهترین سرویس ‌های ایمیل رمزگذاری‌ شده دارای ویژگی‌ های امنیتی مانند رمزگذاری سرتاسر، 2FA و شهرتی هستند که شامل آسیب ‌پذیری ‌ها یا نقض ‌های امنیتی جدی نمی ‌شود. با وجود اینکه اکثر این خدمات نسخه های رایگان ارائه می دهند، اما کمی کمبود دارند. برنامه ‌های پریمیوم ویژگی‌ های مهمی مانند فضای ذخیره‌ سازی بیشتر و پشتیبانی مشتری اولویت‌ دار را اضافه می‌ کنند. 

پیشنهاد مطالعه:دوره های رایگان لینکدین

1. ProtonMail 

در سال 2013 توسط دانشمندان CERN در سوئیس دوستدار حریم خصوصی شروع شد، ProtonMail مسلماً محبوب ترین و بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل شد. این سرویس که به صورت منبع باز است خط مشی سختگیرانه ای برای عدم ورود به سیستم دارد و از رمزگذاری بهره می برد. کاربران می توانند پیام های رمزگذاری شده را برای هر فردی که از این سرویس هم استفاده نمی کند، بفرستند.. همه سرورهای آنها در یک پناهگاه هسته ای در عمق بیش از سه هزار فوت زیر زمین ذخیره می شوند.

ProtonMail برنامه دسکتاپ ندارد و از یک کلاینت مبتنی بر وب استفاده می کند که روی همه مرورگرهای محبوب کار می کند. اخیراً رابط کاربری آن با ظاهری تازه و مدرن بازطراحی شده است تا بتوانید بهترین تجربه را داشته باشید. وقتی نوبت به موبایل می رسد، می توانید اپلیکیشن ها را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

برنامه های گوشی های هوشمند بسیار کاربرپسندتر و مدرن تر هستند. طبق معمول، برنامه ‌های تلفن همراه تنظیمات کمتری دارند، اما یکی از مواردی که مورد توجه است، مخاطبین ترکیبی بود که به شما امکان می‌دهد آدرس‌های ایمیل را از حساب ‌های دیگر خود تکمیل کنید.

برنامه Plus ProtonMail به عنوان بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل به شما اجازه می دهد 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید و 5 نام مستعار ایمیل را همراه با پشتیبانی از دامنه خود، از جمله موارد دیگر، ارائه می دهد. در همین حال، برنامه Visionary 24 دلاری در ماه با 20 گیگابایت، 50 نام مستعار ایمیل، پشتیبانی از چند کاربر و ProtonVPN ارائه می شود. این احتمال وجود دارد که شامل راه حل ذخیره سازی ProtonDrive آینده نیز باشد.

یک نسخه رایگان نیز وجود دارد، اما تنها 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 150 پیام در روز را به شما امکان می دهد. همچنین پشتیبانی مشتری محدود خواهد بود. 

بهترین سایت های ارائه دهنده ایمن ایمیل

2. Startmail بهترین ایمیل برای کاربران دسکتاپ

اگر Startmail ناآشنا به نظر می رسد، شاید نام پروژه دیگر آنها را شنیده باشید که به نام startpage.com است. این یک موتور جستجو است که هیچ یک از داده های شما را ردیابی نمی کند. اساسا، Startmail همان مقادیر اصلی را می گیرد و آنها را در اینجا اعمال می کند و به عنوان بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل شناخته می شود.

در عمل، این بدان معنی است که Startmail یکی از امن ترین سرویس های ایمیل است. این به طور کامل PGP را ادغام می کند، بنابراین می توانید با خیال راحت با سایر کاربرانی که PGP را راه اندازی کرده اند، ارتباط برقرار کنید. نکته این است که PGP فقط در سمت سرور پیاده ‌سازی می‌ شود. همچنین امکان افزودن احراز هویت دو مرحله ای وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که ایمیل شما حتی اگر کسی رمز عبور شما را پیدا کند، غیر قابل نفوذ باقی می ماند.

مزیت مهم این است که به طور موثر ایمیل های رایتر را در حالت کار خود ادغام می کند. شما می توانید به سرعت و به راحتی نام مستعار اضافه کنید، برای مثال، زمانی که در جایی ثبت نام می کنید و به یک آدرس سریع نیاز دارید، کاربرد دارد. همچنین زمانی که ایمیلی را تنها با هدف فروش چیزی در Craigslist ایجاد می کنید، کاملاً کار می کند.

در حالی که StartMail هیچ برنامه تلفن همراه اختصاصی ارائه نمی دهد، خود وب سایت کاملاً واکنش گرا است و در اکثر دستگاه ها به خوبی کار می کند. این که به عنوان بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل مطرح است، با پشتیبانی کامل IMAP و SMTP، کار می کند که بدین ترتیب می‌توانید ایمیل‌ه ای خود را از طریق سرویس معمول خود دریافت کنید. اگرچه این صندوق پستی فقط پولی است، اما شما یک دوره آزمایشی کامل ۷ روزه، از جمله تمام ویژگی‌های اصلی پلتفرم را دریافت می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

3. Tutanota بهترین ایمیل امن برای هر دستگاه

یک ارائه دهنده ایمیل منبع باز و سرتاسر امن با بیش از دو میلیون مشتری است. Tutanota AES و RSA را به جای رمزگذاری PGP پیاده سازی می کند. هر دو از الگوریتم های یکسانی استفاده می کنند، اما دومی با ترکیب کلیدهای متقارن و نامتقارن، یک لایه امنیتی اضافه می کند. از طرف دیگر، Tutanota نام فرستنده و گیرنده و همچنین خط موضوع را رمزگذاری می کند. احراز هویت دو مرحله ای پشتیبانی می شود و کاربران می توانند از میان TOTP (برنامه های احراز هویت) و U2F (YubiKey) یکی را انتخاب کنند.

این که بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل است، در مورد حفظ حریم خصوصی بسیار جدی است. آدرس های IP و ایمیل ها برای محافظت از شما از ابرداده عنوان حذف می شوند. همچنین یک خط مشی سختگیرانه برای عدم ورود به سیستم وجود دارد.

Tutanota علاوه بر برنامه های Windows، macOS، iOS و Android، یک برنامه مبتنی بر وب نیز دارد. آنها بدون آگهی و آسان برای استفاده هستند، از جمله تقویم رمزگذاری شده. علاوه بر این، می توانید به راحتی بین همه آنها همگام سازی کنید.

با یک دلار در ماه، دامنه های سفارشی، 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 5 نام مستعار و پشتیبانی ایمیل دریافت می کنید. یک دلار بیشتر اضافه کنید و ببینید فضای ذخیره‌سازی شما به 10 گیگابایت افزایش می‌یابد که به عنوان بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل تقریباً دو برابر کمتر از هزینه مشترکان Hushmail است.

طرح‌ های تجاری Tutanota از برنامه‌های غیر تجاری استفاده می‌کنند و Pro را با 8.5 دلار در ماه با ورود به دامنه سفارشی، آرم‌ ها و فرم‌ های تماس اضافه می ‌کنند. همچنین می‌ توانید فضای ذخیره‌ سازی اضافی را با10 گیگابایت برای 2.36 دلار در ماه، نام مستعار ایمیل و ویژگی‌هایی دیگر را خریداری کنید. همچنین می‌توانید نسخه رایگان را با 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، یک تقویم و یک کاربر امتحان کنید. با این حال، هیچ گزینه پشتیبانی مشتری نخواهد داشت.

بهترین سایت های ارائه دهنده ایمن ایمیل

4. Zoho Mail 

Zoho Mail اغلب در بین بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل یافت نمی شود. با این حال، این ربطی به کیفیت آن ندارد. این ارائه دهنده، توسط مشتریان تجاری ترجیح داده می شود. با این حال، برای افراد نیز عالی است. Zoho چندین راه حل فناوری اطلاعات، از جمله مدیر رمز عبور، ارائه می دهد، بنابراین Mail آن زمانی که آن را با محصولات دیگر ترکیب می کنید، بهترین کار را دارد.

با کنار گذاشتن این موضوع، این سرویس دارای مراکز داده ایمن است که فقط با احراز هویت بیومتریک قابل دسترسی هستند. سپس محافظت از بدافزار و هرزنامه و رمزگذاری سرتاسر وجود دارد. این ایمیل امن از 2FA برای امنیت بیشتر حساب پشتیبانی می کند. 

کاربران می توانند به برنامه احراز هویت Zoho، OTP، کد QR یا Touch ID مراجعه کنند. همچنین می توانید از طریق OAuth 2.0 از سایر برنامه ها به صندوق پستی خود دسترسی داشته باشید. Zoho Mail به عنوان یک برنامه وب یا یک برنامه برای تلفن هوشمند شما کار می کند. 

پیشنهاد مطالعه:انتقال ارز با اسکریل Skrill

همچنین می‌توانید بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل را روی دیگر کلاینت‌های ایمیل شخص ثالث پیکربندی کنید. طراحی بصری و چشم نواز است، که اگر قصد دارید از ایمیل امن خود به صورت روزانه استفاده کنید، مهم است. با یک دلار در ماه، برنامه‌ها و سایر کلاینت‌های IMAP/POP، حجم پیوست 250 مگابایتی و چندین دامنه را دریافت می‌کنید. 

کاربران قدرتمند می توانند Mail Premium را با پرداخت 4 دلار در ماه دریافت کنند تا 1 گیگابایت پیوست ارسال کنند، 50 گیگابایت ذخیره نمایند، ایمیل های پشتیبان تهیه کنند و از برچسب گذاری سفید استفاده نمایند. ممکن است نسخه رایگان Zoho را نیز بررسی کنید. با این حال، حتی اگر 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد، اندازه پیوست آن ده برابر کوچکتر از چیزی است که با ارزان ترین طرح دریافت می کنید. همچنین، می ‌توانید فقط از برنامه وب استفاده کنید که بررسی نامه ‌های خود را در تلفن همراه آزاردهنده می‌کند.

با این حال، در بهترین ارائه دهندگان ایمن ایمیل با یک دلار در ماه، می توانید برنامه ‌ها و سایر کلاینت‌ های IMAP/POP، حجم پیوست ده برابر بزرگ ‌تر و دامنه ‌های متعدد را دریافت می ‌کنید. کاربران می توانند Mail Premium را با پرداخت 4 دلار در ماه دریافت کنند تا 1 گیگابایت پیوست ارسال کنند، 50 گیگابایت ذخیره کنند، ایمیل های پشتیبان تهیه کنند و از برچسب گذاری سفید استفاده کنند. یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه نیز در دسترس است. می توانید برای خرید اشتراک این سایت ها، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد