بهترین کیف پول های گرم رمز نگاری

بهترین کیف پول های گرم رمز نگاری

توسط : تیم محتوا
1,668

ارزهای رمزنگاری شده، مانند بیت کوین و اتریوم، خود را به عنوان یک طبقه دارایی شناخته شده با نقدینگی عمیق تثبیت کرده اند. با این حال، برخلاف دارایی‌های سنتی مانند سهام و اوراق قرضه، نمی‌توانید دارایی‌های ارز دیجیتال خود را در یک حساب کارگزاری آنلاین ذخیره کنید. در عوض، باید آنها خود را در یک کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال ذخیره نمایید. کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال ، به دارندگان رمزارز این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال و توکن‌های خود را به‌طور امن در یک مکان ذخیره کنند. 

پیشنهاد مطالعه:خرید و فروش ارز دیجیتال ترا

کیف پول نرم افزاری

کیف پول‌های ارزهای دیجیتال اغلب به کاربران امکان خرید، مبادله، وام دادن و کسب ارزهای دیجیتال را می‌دهند، مشابه اینکه حساب بانکی شما به شما امکان دسترسی به محصولات پس‌انداز و وام را می‌دهد. برای کمک به شما در تصمیم گیری اینکه کدام کیف پول رمزنگاری برای شما مناسب است، لیستی از کیف پول های رمزنگاری شده را تجزیه و تحلیل کرده ایم تا بهترین کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال را برای اهداف مختلف تعیین کنیم.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پیشنهادات اولیه سکه (ICO) بسیار پرخطر و سوداگرانه است و بازارها می توانند به شدت نوسان داشته باشند. قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی با یک متخصص سرمایه گذاری واجد شرایط صحبت کنید. 

در حالی که همه کیف پول‌های ارزهای دیجیتال پیشرو سطح بالایی از امنیت را برای حفظ دارایی‌های رمزنگاری شما فراهم می‌کنند، اقدامات امنیتی نادرست از طرف کاربر می‌تواند منجر به از دست دادن کامل وجوه شود. هرگز جزئیات ورود، عبارت بازیابی یا کلیدهای خصوصی کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال خود را با کسی به اشتراک نگذارید.

بهترین کیف پول های گرم رمز نگاری

کیف پول Guarda

کیف پول Guarda یک کیف پول رمزنگاری بسیار ایمن و کاربرپسند است که به کاربران امکان خرید، ذخیره، مبادله و کسب درآمد از طریق شرط بندی طیف گسترده ای از دارایی های رمزنگاری را می دهد. در حالی که Guarda Wallet یکی از جدیدترین ارائه‌دهندگان کیف پول در لیست بهترین کیف پول‌های نرم‌افزار رمزنگاری است، این کیف پول بیشترین جعبه‌ های امنیتی را در میان تمام ارائه‌دهندگان کیف پول نرم‌افزاری انتخاب کرده است.

کاربران می‌توانند از طریق یک رابط وب، یک برنامه افزودنی مرورگر کروم، یک کلاینت دسک‌تاپ یا یک تلفن هوشمند به کیف پول نرم‌افزار چند پلتفرمی دسترسی داشته باشند که مدیریت یکپارچه دارایی ارزهای دیجیتال را برای همه انواع کاربران ممکن می‌سازد.

در حالی که هزینه های خرید درون برنامه ای کیف پول بسیار بالا است، Guarda یک تجربه کاربر مبتدی پسند و ایمن را ارائه می دهد و هزینه ها را در صنعتی که امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است قابل توجیه است.

پیشنهاد مطالعه:برترین صرافی های جهان

کیف پول Exodus

Exodus Wallet یک کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال چند دارایی پیشرو است که تجربه کاربری مبتدی را فراهم می کند و به کاربران امکان می دهد سبدهای رمزنگاری خود را در یک رابط مدیریت کنند. علاوه بر این، کیف پول Exodus کاربران را قادر می سازد تا از طریق سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال خود، خرید، تجارت و کسب سود کنند.

الکتروم

Electrum یک کیف پول امن، منبع باز و فقط بیت کوین است که بیش از ده سال است که با موفقیت به دارندگان بیت کوین امکان ذخیره ارز دیجیتال را می دهد. علاوه بر این، Electrum همچنین به کاربران امکان می دهد کانال های پرداخت لایتنینگ را برای ارسال و دریافت پرداخت های بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ باز کنند.

میسلیوم

Mycelium یک کیف پول رمزنگاری موبایل پیشرو است که کاربران را قادر می سازد تا به طور ایمن توکن های بیت کوین، اتریوم و ERC-20 را مدیریت کنند. کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال طیف وسیعی از ویژگی های کیف پول پیشرفته مانند یکپارچه سازی فضای ذخیره سازی سرد، حساب های هزینه و حساب پس انداز تک آدرس را ارائه می دهد.

بهترین کیف پول های گرم رمز نگاری

کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس یک کیف پول رمزنگاری غیرقانونی و چند دارایی است که به کاربران امکان می دهد هزاران ارز دیجیتال و NFT را به صورت امن ذخیره کنند و دسترسی یکپارچه به برنامه های غیرمتمرکز به نام dApps را فراهم می کند.

برخلاف برنامه محبوب Coinbase.com، کیف پول کوین بیس به دلیل داشتن برخی از پایین ترین کارمزدها در اکوسیستم کیف پول ارزهای دیجیتال متمایز است و آن را به انتخابی جذاب برای کاربران فعال Web3 تبدیل می کند. 

بررسی بهترین کیف پول گرم

هنگامی که به دنبال کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال می‌گردید، یافتن ارائه‌دهنده‌ای که سابقه قوی و پایداری داشته باشد، سطح بالایی از امنیت و شفافیت را ارائه دهد، طیف وسیعی از ویژگی‌های مدیریت دارایی‌های رمزنگاری را ارائه دهد و به شما امکان داد و ستد یکپارچه ارزهای دیجیتال را بدهد، مهم است.

تحقیقات نشان می دهد که کیف پول Guarda بهترین کیف پول رمزنگاری کلی است. کیف پول Guarda از بیش از 50 بلاک چین و بیش از 400000 دارایی پشتیبانی می کند، طیف وسیعی از فرصت های کسب درآمد کریپتو را فراهم می کند، دارای ویژگی های خرید و تعویض ارز دیجیتال با کاربری آسان است و بر اساس معیارهای امنیتی مدل ما رتبه بندی بالایی دارد.

در حالی که هزینه های خرید درون برنامه ای Guarda نسبتاً زیاد است، تجربه کاربری کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال ، امنیت قوی و طیف گسترده ای از ویژگی ها، پرداخت حق بیمه را توجیه می کند.

پیشنهاد مطالعه:کمترین کارمزد تراکنش در کدام رمز ارز است؟

نحوه انتخاب بهترین کیف پول رمزنگاری

انتخاب بهترین کیف پول رمزنگاری تا حد زیادی به نیازهای شخصی شما بستگی دارد. در اینجا چند نکته مفید برای انتخاب کیف پول مناسب برای شما آورده شده است.

چند بار قصد دارید از کیف پول خود استفاده کنید؟

اینکه چند بار قصد استفاده از کیف پول رمزنگاری خود را دارید نقش مهمی در انتخاب کیف پول مناسب شما دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید از ارز دیجیتال برای پرداخت های منظم استفاده کنید، احتمالاً می خواهید مقداری از وجوه خود را در یک کیف پول موبایل نگه دارید.

اما اگر به‌ دنبال سرمایه‌گذاری و ذخیره دارایی ‌های کریپتو در بلندمدت هستید، بهتر است دارایی ‌های دیجیتال خود را به‌صورت آفلاین با استفاده از یک سخت‌افزار ایمن کنید. اگر قصد دارید فعالانه دارایی های دیجیتال را معامله کنید، احتمالاً از کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال چند پلتفرمی بهره مند خواهید شد که به شما امکان می دهد سبد ارزهای دیجیتال خود را روی دسکتاپ و تلفن هوشمند خود مدیریت کنید.

اگر به دنبال ایجاد یک سبد متنوع متشکل از تعداد زیادی ارز دیجیتال و توکن هستید، انتخاب یک کیف پول چند دارایی که از هزاران دارایی پشتیبانی می کند احتمالاً تصمیم درستی است. اگر مبتدی هستید، احتمالاً می خواهید به سراغ یک کیف پول مبتدی با رابط کاربری آسان بروید.

همه ارائه دهندگان کیف پول پشتیبانی مشتری ندارند. به عنوان مثال، کیف پول‌های منبع باز متعدد و قدیمی، هیچ پشتیبانی مشتری را ارائه نمی‌کنند. اگر فکر می کنید برای کیف پول خود به کمک نیاز دارید، کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد با یک نماینده پشتیبانی مشتری انسانی از طریق تلفن یا چت زنده تعامل داشته باشید.

بهترین کیف پول های گرم رمز نگاری

امنیت چقدر مهم است؟

آیا فقط به دنبال آزمایش توانایی سرمایه گذاری خود در دنیای کریپتو بوده یا به دنبال سرمایه گذاری قابل توجه هستید؟ بسته به برنامه های شما، امنیت عامل نسبتاً کوچک یا بسیار بزرگی در انتخاب کیف پول خواهد بود. ممکن است به دنبال یک کیف پول دسکتاپ باشید که بتوانید آن را با رمز عبور رمزگذاری ایمن کنید.

 شاید شما بهترین امنیت را می خواهید که راه حل های ذخیره سازی رمزنگاری می توانند ارائه دهند. تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول خود یکی از مهمترین جنبه های مدیریت کیف پول رمزنگاری است. آیا از نوشتن و ذخیره ایمن عبارت بازیابی راضی هستید یا ترجیح می دهید فقط نام کاربری و رمز عبور را به خاطر بسپارید؟

انتخاب کیف پول ‌های گرم ارزهای دیجیتال با ویژگی پشتیبان گیری که برای شما کار می کند، یکی دیگر از اقدامات امنیتی ضروری در هنگام انتخاب کیف پول است. می توانید برای تهیه این کیف پول ها، با 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد