خرید اکانت پرمیوم Scribd

خرید اکانت پرمیوم Scribd

توسط : تیم محتوا
1,454

اگر به دنبال گسترش افق های ادبی خود و لذت بردن از زمان خواندن نامحدود هستید، پس خرید اکانت پرمیوم Scribd  بهترین گزینه است. این سایت، علاوه بر بیش از یک میلیون عنوان دیگر، کتاب های الکترونیکی را از همه ناشران اصلی ارائه می دهد. بهتر از همه، به اعضای خود اجازه می دهد تا حداکثر پنج کتاب الکترونیکی را به طور همزمان قرض بگیرند و تا زمانی که دوست دارند بدون پرداخت هزینه اضافی، آنها را نگه دارند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت TryHackMe

 Scribd چیست؟

این یک سرویس استریم درخواستی است که بیش از 10 میلیون کتاب در دسترس خوانندگان برای پخش جریانی دارد. یک چیز عالی در مورد آن این است که به شما دسترسی نامحدودی می دهد که به شما امکان می دهد هر زمان که برای آن وقت دارید، هر چقدر که می خواهید، کتاب بخوانید.

 اما البته، یک گرفتاری نیز وجود دارد. محدودیت ‌هایی در مورد فضای ذخیره‌ سازی وجود دارد که به شما اجازه نمی ‌دهد کتاب‌ها را به‌ طور دائم دانلود کنید، مگر اینکه هزینه ارتقاء را پرداخت کنید. در حال حاضر 15 گیگابایت در ماه اختصاص داده شده است.

اگر می خواهید تجربه مطالعه خود را افزایش دهید، باید با خرید اکانت پرمیوم Scribd  هزینه های اضافی بپردازید. به عنوان مثال، 8.99 دلار در ماه به شما 100 گیگابایت فضای مطالعه اضافی می دهد، در حالی که 14.99 دلار به شما 200 گیگابایت بیشتر و غیره می دهد.

یک چیز خوب در مورد خرید یک حساب پریمیوم این است که به کاربران امکان می دهد تا ده کتاب الکترونیکی را به طور همزمان و بدون هیچ محدودیتی دانلود کنند. چیزی که به دلیل محدودیت های ذخیره سازی تحمیل شده توسط خود Scribd در غیر این صورت ممکن نیست. 

همچنین برخی از مزایای دیگر مانند دسترسی به کتاب‌های صوتی بدون هیچ گونه تبلیغات یا تبلیغات تجاری به‌علاوه عدم وقفه در بین جلسات گوش دادن نیز وجود دارد .چیزی که تنها زمانی حاصل می‌شود که مشترکین خرید اکانت پرمیوم Scribd  را انجام داده و اشتراک خود را هر ماه پرداخت کنند.

خرید اکانت پرمیوم Scribd

 Scribd چگونه کار می کند؟

در Scribd، ما معتقدیم که کتاب ها باید برای همه قابل دسترسی باشد. آنها شامل پرفروش‌ها، نسخه‌های جدید، آثار کلاسیک، مجلات علمی و موارد دیگر می‌ شوند که همگی برای خواندن آنلاین یا دانلود در قالب‌های مختلف به صورت رایگان در دسترس هستند. 

برای اطمینان از اینکه محتوای با کیفیت بالا همیشه در این سایت در دسترس خواهد بود، هر سند در چندین مکان در سرورهای مختلف در هر منطقه ای که Scribd دفاتر دارد ذخیره می شود. ما اطلاعات کارت اعتباری شما را در پرونده نگهداری نمی کنیم.

چرا باید از حساب پرمیوم Scribd استفاده کنید؟

اگر به خواندن علاقه دارید، از داشتن یک حساب ممتاز و خرید اکانت پرمیوم Scribd  لذت خواهید برد. وقتی اشتراک را تهیه کردید، می‌توانید هر کتابی را در مجموعه عظیم Scribd بدون محدودیت بخوانید. می‌توانید کتاب‌ها را دانلود کنید، آن‌ها را با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید، به کتاب‌های صوتی در تلفن هوشمندتان گوش دهید و حتی در حین خواندن یادداشت برداری کنید.

یک حساب ممتاز به شما امکان می‌دهد از کتاب‌هایی از هر ژانر قابل تصور لذت ببرید. آنها شامل داستانی، غیرداستانی، رمان‌های گرافیکی و مانگا هستند که به معنای واقعی کلمه هزاران عنوان برای انتخاب وجود دارد. و از همه بهتر؟ هیچ تعهدی در مورد گرفتن حساب وجود ندارد. در هرموقعی می توانید لغو کنید. پس برای چی منتظری؟ همین امروز حساب ممتاز Scribd خود را دریافت کنید و برای خرید اکانت پرمیوم Scribd  اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه:تراول کارت و مزایای استفاده از آن

مزایای داشتن یک حساب پریمیوم

با یک حساب پرمیوم نامحدود، به هزاران کتاب صوتی، مجله، روزنامه و سند دسترسی خواهید داشت. شما می توانید در هر کجا که هستید، هر آنچه را که می خواهید بخوانید یا گوش دهید. از حداکثر راحتی خواندن با یک حساب ممتاز برای کتاب‌خوان‌های الکترونیکی با قابلیت صوتی مانند تبلت Kindle Fire، تبلت Nook و Kobo Glo HD لذت ببرید. 

به جای ورق زدن صفحات از صفحه دستگاه خود، فقط روی ضربه بزنید یا انگشت خود را بکشید تا بین نمای گوینده و متن جابجا شوید. با داشتن یک حساب ممتاز در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود، راحت‌تر از هر زمان دیگری در آنچه می‌خوانید، غرق شوید. فقط هر سندی را مستقیماً در دستگاه خود دانلود کنید و فوراً شروع به گوش دادن کنید.

چگونه یک حساب پریمیوم با قیمت مناسب بخریم؟

خرید اکانت پرمیوم Scribd  یکی از موارد مهم برای هر فردی است که بسیار مطالعه می کند. اگر می‌خواهید حساب ممتاز Scribd را خریداری کنید، می‌ توانید آن را با قیمت مناسب بخرید. اکنون بیایید نحوه خرید یک حساب Scribd Premium را با قیمت‌های ارزان بررسی کنیم. 

در اینجا چند نکته قبل از خرید یک حساب Scribd Premium آورده شده است. اول از همه، هنگام خرید یک حساب Scribd Premium نگران ایمنی خود نباشید. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید آنلاین، پشتیبانی به شما کمک خواهند کرد.

در صورتی که دچار مساله ای شدید، ابتدا به صفحه حساب خود بروید، سپس روی Questions کلیک کنید و در نهایت روی درخواست کمک از پشتیبانی مشتری کلیک کنید. حتماً جزئیاتی را که فکر می‌کنید ممکن است مرتبط باشد، درج کنید. اگر به اطلاعات یا توضیح بیشتر در مورد مشکل شما نیاز داشته باشد، در اولین فرصت از طریق ایمیل با شما تماس خواهند گرفت. در بیشتر موارد، وضوح را می توان مستقیماً از طریق ایمیل یا تلفن بدون نیاز به تشدید چیزی انجام داد.

خرید اکانت پرمیوم Scribd

خرید حساب Scribd Premium 

ممکن است نام Scribd را شنیده باشید. خرید اکانت پرمیوم Scribd  ، یک سرویس استریم ممتاز با دسترسی به میلیون‌ها کتاب، کتاب صوتی، آلبوم موسیقی و اسناد است که می توانید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، آن را تهیه کنید.   آیا می‌خواهید به تنهایی و بدون زمان انتظار به همه آن کتاب‌های آنلاین نامحدود، کتاب‌های صوتی، مجلات، آلبوم‌های موسیقی و موارد دیگر دسترسی تضمینی داشته باشید؟ 

پس عجله کنید و قبل از اینکه شخص دیگری این کار را انجام دهد، حساب پریمیوم خود را فقط با 6 دلار در ماه بخرید. فرصت خود را برای لذت بردن از سرعت دانلود سریعتر و محدودیت دانلود نامحدود و همچنین بسیاری از ویژگی های دیگر از دست ندهید. 

با خرید اکانت پرمیوم Scribd  دانلود با سرعت بالا را خواهید داشت. با موتور دانلود سریع جدید خود، اعضای Scribd می توانند کتاب های مورد علاقه خود را با سرعت فوق العاده بالا بخوانند. از حساب های پریمیوم در هر زمان و هر مکان و بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

می‌توانید حساب‌های ممتاز بخرید تا هر کتابی را در سایت آن‌ها به صورت رایگان بخوانید و آن‌ها را در قالب‌های مختلف مانند ePub، Mobi و PDF دانلود کنید. اما آیا می دانستید که محدودیتی برای بارگیری هر کتابی هنگام خرید پریمیوم این حساب وجود ندارد؟ 

آیا می‌دانستید که پس از اتمام عضویت (که پس از 30 روز منقضی می‌شود)، به‌طور خودکار بدون شارژ مجدد کارت اعتباری شما تمدید می‌شود تا زمانی که آن را لغو کنید. بنابراین اگر می‌خواهید  با خرید اکانت پرمیوم Scribd  Scribd را امتحان کنید اما نمی‌خواهید هر ماه هزینه آن را بپردازید، اکنون فرصت دارید.

انتخاب گسترده ما از گزینه های حساب Premium شما را تحت پوشش قرار داده است. اگر دقیقاً چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، همچنین آزمایش ‌های رایگان را برای حساب‌های خاص ارائه می‌کند تا حتی کاربران Premium بتوانند قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری روی آن، سبک یا ژانر دیگری را به صورت رایگان نمونه برداری کنند.

پیشنهاد مطالعه:گواهینامه های بین المللی مهندسی شبکه

تراکنش های کاملا ایمن و مطمئن

وقتی با خرید اکانت پرمیوم Scribd  برای کتابی به صورت آنلاین پرداخت می کنید، چه یک کتاب الکترونیکی 5 دلاری یا یک آیفون X، کارت اعتباری شما فوق العاده آسیب پذیر است. وقتی چیزی را با کارت اعتباری خریداری می‌کنید، آن شماره کارت و کد امنیتی آن (CVV) به سروری که متعلق به بانک شما یا یک تاجر است ارسال می‌شود.

 این اطلاعات را می توان در حین انتقال به سرقت برد، چه از طریق نرم افزارهای مخرب در هر دو طرف آن تراکنش یا از طرف شخص دیگری که بر اتصال اینترنت شما نظارت می کند. اما این مساله را در  Scribd ندارند.

خرید اکانت پرمیوم Scribd

گزینه های پرداخت 

چندین گزینه پرداخت موجود که شامل کارت بانکی، پی پال، بیت کوین و غیره.  انتخاب گزینه پرداخت ممکن است به میزان اعتماد شما به مشتری خود بستگی داشته باشد، اما همیشه به یاد داشته باشید که PayPal در صورت استرداد هزینه از خریدار محافظت می کند. 

این ایده خوبی است که برای خرید اکانت پرمیوم Scribd  گزینه های پرداخت متعددی برای افزایش امنیت و راحتی برای مشتریان خود داشته باشید. اگرچه PayPal بسیار محبوب است، بیت کوین یکی دیگر از گزینه های عالی است. ارائه خدمات اضافی می تواند راهی عالی برای افزایش فروش باشد.

اگر به دنبال راهی مطمئن برای تهیه حساب پریمیوم هستید، آن را فوراً با قیمتی عالی تهیه خواهید کرد. وقتی در Scribd چیزهای زیادی برای خواندن و گوش دادن با سرعت خودتان وجود دارد، وقت خود را تلف نکنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که فقط از طریق کارت اعتباری یا پی پال خرید کنید و دسترسی فوری را بدون توجه به اینکه کجا زندگی می کنید، در اختیار داشته باشید. برای خرید اکانت پرمیوم Scribd   با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد