خرید از سایت Exitlag

خرید از سایت Exitlag

توسط : تیم محتوا
1,447

سایت ExitLag یک فناوری اختصاصی است که مسیریابی داده ها را با نقشه برداری لحظه ای مسیرهای مختلف و ارسال بسته از طریق اصلاح مسیر، بهینه می کند. در صورتی که یکی از مسیرها ناپایدار شود، بقیه مسیرها به نگه داشتن اتصال بازی کمک می کنند.

سایت ExitLag چیست؟

ExitLag یک اتصال پایدار را از طریق یک سیستم بهینه ‌سازی بلادرنگ تضمین می ‌کند که بر روی یک شبکه سرور جهانی که در تمام قاره‌ها پخش شده است، حساب می‌ نماید. این نرم‌افزار بر اساس یکی از پیچیده‌ ترین و دقیق ‌ترین الگوریتم ‌ها در صنعت ساخته شده است تا کارآمدترین مسیر داده را محاسبه کند. 

قابلیت استفاده به خودی خود نشان داده می شود و همیشه می توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی به تیم پشتیبانی برای در دسترس بودن تکیه کنید. 

خرید از سایت Exitlag

امکانات

اتصال چند مسیری:

از طریق اتصال چند مسیری، فناوری که فقط توسط سایت ExitLag استفاده می شود، بسته های اتصال به طور همزمان از طریق مسیرهای مختلف ارسال می گردند. اگر یک مسیر ناپایدار شود، مسیرهای دیگر اتصال را به خوبی اجرا می کنند تا مطمئن شوند بسته داده شما همیشه تحویل داده می شود.

سرورهای سراسر جهان:

این سایت، بر روی یک شبکه سرور جهانی که در تمام قاره ها پخش شده است، حساب می کند که اتصالات را از هر نقطه به هر نقطه بهینه می نماید. به این ترتیب، هیچ کس در یک اتصال ضعیف فریب نمی‌خورد و شما تضمین می‌کنید که یک بازی منصفانه از هر کجای دنیا باشد.

FPS Boost:

ترفندهای کوچک در سیستم عامل که می تواند FPS شما را در حین بازی افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پرمیوم Scribd

بهینه‌سازی بلادرنگ:

جستجوی مسیر بهینه توسط سایت ExitLag در زمان واقعی انجام می ‌شود و تضمین می‌ کند که همیشه در بهترین مسیر ممکن بازی خواهید کرد.

اتصال چند اینترنت:

اگر گیمر بیش از 1 منبع اینترنتی داشته باشد، اجرای هر دو را به صورت همزمان امکان پذیر می کند و اتصال بدون مشکل را تضمین می نماید.

شکل‌دهی ترافیک:

ترافیک داده‌ های بازی اولویت ‌بندی می‌ شود تا اتصال شما تحت تأثیر قرار نگیرد، حتی اگر دستگاه‌ های دیگر پهنای باند را به اشتراک بگذارند.

خرید از سایت Exitlag

بازی های پشتیبانی شده

ExitLag یک اتصال پایدار را از طریق یک سیستم بهینه ‌سازی بلادرنگ تضمین می‌کند که بر روی یک شبکه سرور جهانی که در تمام قاره ‌ها پخش شده است، حساب می نماید. از جمله بازی های پشتیبانی شده سایت ExitLag می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

- League of Legends

- Call of Duty: Warzone

- World of Warcraft

- FFXIV

- و 300 مورد دیگر 

چگونه ExitLag (جهانی) را شارژ کنیم؟

1. وارد حساب ExitLag خود شوید.

2. به صفحه کدهای پیش پرداخت (لینک) بروید.

3. کلید خود را وارد کرده و کد را در سایت ExitLag اعمال کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت TryHackMe

بازی شخصی با کامپیوتر

همه ما، هنگامی که که بازی‌ های آنلاین را استفاده می‌ کنیم، در یک مقطع زمانی با مشکلات اتصال یا پینگ مواجه شده‌ایم. تعداد زیادی مقاله آموزشی و نحوه کار در وب وجود دارد که می تواند به شما در حل این مشکلات اتصال در حین بازی کمک کند.

با این حال، در بسیاری از موارد، این مشکلات همچنان ادامه دارند، زیرا مشکل مربوط به ISP شما و مسیریابی اتصال اینترنت شما است. برخی از برنامه ها مانند سایت ExitLag ادعا می کنند که تجربه بازی آنلاین شما را با بهینه سازی اتصال شما در زمان واقعی بهبود می بخشند. 

در اصل، این سایت، شبیه یک نرم افزار VPN است، مخصوصاً برای بازی های آنلاین. در حالی که اکثر VPN ها اتصال اینترنت را برای همه برنامه های مبتنی بر اینترنت در رایانه شما تغییر مسیر می دهند، ExitLag این کار را فقط برای بازی های خاص انجام می دهد. این نرم افزار از بیش از 100 بازی را پشتیبانی می کند که بسیاری از آنها عناوین محبوب هستند.

این سرویس از یک الگوریتم اختصاصی استفاده می کند و طبیعتاً برای استفاده از آن پس از اتمام دوره آزمایشی سه روزه باید هزینه پرداخت کنید. برخلاف تصور رایج، این نرم افزار به جای پینگ در بهبود از دست دادن بسته ها و مسائل جیتر ماهرتر است. این به این دلیل است که پینگ در درجه اول به فاصله بین شما و سرور بازی بستگی دارد.

سایتExitLag محبوبیت خود را افزایش داده است، عمدتاً به دلیل تأیید این برنامه توسط شخصیت های محبوب ورزش های الکترونیکی مانند FalleN، می باشد.

بهینه سازی اتصال

فراتر از بهینه سازی اتصال اینترنت شما، این سرویس به عنوان یک تقویت کننده بازی نیز برای بهبود فریم در ثانیه (FPS) و عملکرد بازی شما عمل می کند. با فعال کردن گزینه‌هایی مانند حداکثر اولویت پردازش برای بازی‌ها و غیرفعال کردن فرآیندهای پس‌زمینه عملکرد ،به این مهم دست می‌یابد.

در حالی که کاربران پیشرفته می توانند همه این موارد را بدون نیاز به استفاده از سایت ExitLag فعال کنند، این سرویس یک منوی ساده ارائه می دهد که همه این گزینه ها را در قالب روشن و خاموش فهرست می کند و این کار را برای کاربر معمولی آسان می کند.

در حال حاضر این سایت فقط برای کاربران ویندوز در دسترس است و هزینه اشتراک ماهانه 6.50 دلار است. همچنین برنامه های شش ماهه و سه ماهه برای کاهش هزینه های ماهانه دارد. ExitLag برای ویندوز با اشتراک ماهانه 6.50 دلار ممکن است.

خرید از سایت Exitlag

ExitLag چگونه کار می کند؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سایت ExitLag اساسا یک نرم افزار VPN است. اما موردی که فقط بر ارتباط بین رایانه شما و سرور بازی تأثیر می گذارد. بنابراین، برنامه‌های دیگری مانند Spotify و Chrome تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند، حتی اگر ممکن است از این سایت برای اتصال به سرور بازی استفاده کنید.

اگر یک ارائه‌ دهنده خدمات اینترنتی (ISP) دارید که از مسیریابی بد استفاده می‌کند، یعنی هنگام انجام بازی‌های آنلاین، از دست دادن بسته‌ها و افزایش پینگ را تجربه می‌کنید، این برنامه ممکن است مفید باشد. زیرا پس از فعال کردن سرویس، کامپیوتر شما با استفاده از مسیرها و سرورهای خود ExitLag به سرورهای بازی متصل می شود. در بیشتر موارد، این یک بهبود نسبت به مسیری است که ISP شما استفاده می کند.

برای توضیح بهتر این موضوع در سایت ExitLag ، بسته های اینترنتی را به عنوان خودرو و بزرگراه ها را به عنوان مسیر در نظر بگیرید. یک بزرگراه با ترافیک کمتر به ماشین کمک می کند تا سریعتر از نقطه A به نقطه B برسد، در حالی که یک بزرگراه ازدحام سرعت آن را کاهش می دهد. به طور مشابه، مسیرهای اینترنتی بسیار شلوغ، انتقال بسته را کاهش می‌دهند و همچنین می‌توانند منجر به گم شدن بسته‌ها در طول مسیر شوند که به آن از دست دادن بسته می‌گویند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های ارائه دهنده ی دوره های انلاین کالج رایگان

انتقال کارآمد تر

ExitLag بسته های اینترنت شما را به مسیری با شلوغی کمتر هدایت می کند تا کارآمدتر انتقال داده شود. در حالی که ممکن است شاهد بهبود چشمگیری در پینگ خود نباشید، مشکلات مربوط به از دست دادن بسته به احتمال زیاد پس از فعال کردن سرویس حل خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل اصلی بهبود اتصال شما به سرورهای بازی این است که سرورهای اختصاصی سایت ExitLag در مقایسه با سرورهای عمومی ISP شما ترافیک کمتری دارند. این سرویس از طریق ویژگی بهینه سازی بلادرنگ خود ادعا می کند که اتصال شما را از بهترین مسیر ممکن هنگام بازی استفاده می کند.

برای بهبود بیشتر پایداری، این سایت ادعا می کند که از آنچه اتصال چند مسیره می نامد، استفاده می کند. این اساساً به این معنی است که بسته های اینترنت با استفاده از چندین مسیر منتقل می شوند، بنابراین اگر یکی از آنها بیش از حد شلوغ یا ناپایدار شود، به طور خودکار به یکی از مسیرهای دیگر سوئیچ می کند.

خرید از سایت Exitlag

نحوه استفاده از ExitLag

یکی از اصلی‌ ترین چیزهایی که این سرویس ارائه می کند، سهولت استفاده از آن است. بسیاری از کارهایی که این سرویس انجام می دهد، می تواند توسط یک کاربر پیشرفته یا شخصی که با شبکه های خانگی و نحوه پیکربندی آنها آشنایی دارد، انجام شود.

اما اکثر گیمرها به هیچ یک از این دسته بندی ها تعلق ندارند و سایت ExitLag با چند کلیک تجربه بازی روان تری را برای آنها فراهم می کند. شروع کار با این برنامه ساده است:

صفحه دانلود ExitLag را در مرورگر وب خود باز کنید و بر روی Download ExitLag کلیک نمایید. پس از اتمام دانلود فایل نصب، آن را اجرا کنید. مکانی را برای نصب این سایت انتخاب کنید و مراحل موجود در ویزارد نصب را دنبال نمایید.

پس از اتمام نصب ExitLag، یک اعلان برای راه اندازی مجدد رایانه دریافت خواهید کرد. اگر کار ذخیره نشده ای ندارید که می توانید انجام دهید، روی Restart Now کلیک کنید. پس از راه اندازی مجدد، این برنامه را با استفاده از نماد دسکتاپ اجرا کنید. 

منتظر بمانید تا فرآیند تحلیل مسیر تکمیل شود. هر بار که سرویس را شروع می کنید این اتفاق می افتد. در صفحه اصلی سایت ExitLag، نام بازی مورد نظر برای بهینه سازی را تایپ کرده و از نتایج جستجو روی آن کلیک کنید. بازی باید در بخش Recent ظاهر شود. روی آن کلیک کنید، صفحه جدیدی باز می شود که به شما امکان می دهد منطقه بازی را از بین تنظیمات دیگر انتخاب نمایید.

نزدیک ترین منطقه بازی به موقعیت جغرافیایی خود را انتخاب کرده و روی Apply Routes کلیک کنید. بازی را که انتخاب کرده اید، راه اندازی کنید.

آیا واقعاً به ExitLag نیاز دارید؟

برای پاسخ فوری به این سوال، باید گفت که بستگی دارد. اگر انتظار دارید که ExitLag پینگ شما را از 300 میلی‌ثانیه به 60 میلی‌ثانیه کاهش دهد، پس انتخاب صحیحی نگرفته‌اید. علاوه بر این، اگر در مکانی با زیرساخت اینترنت خوب زندگی می کنید، به احتمال زیاد هیچ تفاوتی را متوجه نخواهید شد.

این نرم افزار بیشتر برای مکان هایی کاربرد دارد که زیرساخت شبکه بدی دارند و در نتیجه از اتصالات اینترنتی ناپایدار رنج می برند. اگر در چنین مکانی زندگی می‌کنید، سایت ExitLag قطعاً به بهبود تجربه بازی آنلاین شما کمک می‌کند. ویژگی FPS Boost ممکن است برای کاربرانی که رایانه‌های بازی پایین‌رده دارند نیز مفید باشد. می توانید برای پرداخت ماهانه این سایت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.


 

برچسـب هـا : سایر ، سایت ExitLag
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد