کیف پول Trust Volt

کیف پول Trust Volt

توسط : تیم محتوا
1,580

کیف پول Trust Volt برای سیستم عامل اندروید است که توسط DApps Platform Inc توسعه یافته است. این یکی از ایمن ترین کیف پول های رمز ارزها بوده و محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داده است. می توان گفت که امروزه، ارزهای دیجیتال یکی از با ارزش ترین دارایی های مردم در سراسر جهان محسوب می شوند. شاید در گذشته ای نه چندان دور، اگر مردم می دانستند که ارزش این ارزها در سال های آینده چقدر افزایش می یابد، هرگز روی هیچ کالا یا دارایی دیگری سرمایه گذاری نمی کردند.

Trust Wallet چیست؟

Trust Wallet یک برنامه کیف پول کاربرپسند است که از اکثر ارزهای دیجیتال اصلی و همچنین بسیاری از توکن های کوچکتر پشتیبانی می کند. در حالی که برخی از کیف پول‌ها صرفاً برای ذخیره‌سازی کریپتو هستند، کیف پول Trust Volt شامل چندین ویژگی برای کسب جوایز ارز دیجیتال است. این کیف پول مناسب سرمایه گذارانی است که می خواهند یک کیف پول همه کاره را داشته باشند که از طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی کند و ویژگی های اضافی با ارزش زیادی داشته باشد.

کیف پول Trust Volt

کیف پول های با ارزش

همانطور که می دانید، ما برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود به یک کیف پول نیاز داریم. کیف پول ها اشکال مختلفی دارند و در دسترس علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستند. برخی ترجیح می دهند ارز مورد نظر خود را در صرافی نگه دارند، در حالی که برخی دیگر آن را در کیف پول های سخت افزاری مانند کیف پول Trust Volt که می توان در بازار خریداری کرد نگهداری می کنند. 

همه این روش ها دارای اشکالاتی هستند، به عنوان مثال هرگز نمی توان به صرافی ها برای حفظ ارزش دیجیتال اعتماد کرد و از طرفی کیف پول های سخت افزاری گران هستند و فقط برای برخی از معامله گران ارزشمند هستند. تبدیل مبالغ هنگفت به ارزهای دیجیتال جدا از تمام روش های نگهداری، یکی از بهترین راه ها برای محافظت و نگهداری از دارایی های دیجیتال خود استفاده از کیف پول های مختلف است که اپلیکیشن های آن را می توانید در مارکت اندروید مشاهده نمود. 

اگر بخواهیم لیستی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتالی که به صورت اپلیکیشن در دسترس افراد مختلف است را تهیه کنیم، بدون شک نام کیف پول Trust Volt در بالای این لیست به چشم می خورد. Trust کیف پول کریپتو و بیت کوین و یک کیف پول محبوب و زیرمجموعه بایننس صرافی است که به شما عزیزان کمک می کند تا به راحتی از دارایی های دیجیتال خود با امنیت بسیار بالا مراقبت کنید.

می توانید مطمئن باشید که برخلاف صرافی ها، دارایی های شما مورد حمله دیجیتال قرار نمی گیرد. این کیف پول برخلاف سایر کیف پول های موجود دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در اینجا به آن می پردازیم.

پیشنهاد مطالعه:خرید و فروش ارز دیجیتال پولکادات

بهترین گزینه برای نگهداری توکن های ارز

یکی از دلایل محبوبیت کیف پول Trust Volt در بین سرمایه گذاران ارز دیجیتال این است که از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. به نوعی می توان گفت که هر نوع توکن یا ارزی که مبتنی بر شبکه ERC20 باشد در این کیف پول وجود دارد و می توانید انواع نقل و انتقالات را انجام دهید.

 بر خلاف سایر کیف پول ها، انتقال توسط Trust Volt بسیار آسان است و فقط کافی است گزینه دریافت را برای دریافت و گزینه ارسال را برای ارسال لمس کنید. فقط توجه داشته باشید که آدرس دریافت کننده برای هر ارز منحصر به فرد است و نمی توانید از همان آدرس ارز بیت کوین برای دریافت اتریوم استفاده کنید.

صرافی غیرمتمرکز 

یکی از موضوعاتی که همواره کاربران به ویژه کاربران ایرانی صرافی های ارز دیجیتال خارجی را نگران می کند، مسدود شدن آنها و مسدود شدن دارایی های آنهاست. متاسفانه به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران، ما نمی توانیم در با هیچ صرافی ایرانی به معاملات خود ادامه دهیم و برای فعالیت باید از اسناد جعلی برای احراز هویت کیف پول Trust Volt استفاده کنیم. 

احراز هویت با اسناد جعلی ریسک بالایی دارد و ممکن است بعداً توسط صرافی شناسایی شود. به همین دلیل یکی از بهترین روش های موجود استفاده از صرافی های غیرمتمرکز است. در این نوع صرافی نیازی به احراز هویت نیست و می توانید بدون نگرانی معاملات خود را انجام دهید. در Trust Crypto & Bitcoin Wallet، کاربران به یک صرافی غیرمتمرکز و مبتنی بر وابسته دسترسی دارند که به آنها امکان انجام تراکنش ها را می دهد.

کیف پول Trust Volt

امنیت فوق العاده بالا

سازندگان این برنامه از سیستم های امنیتی مختلفی برای محافظت از دارایی افراد استفاده می کنند، اما معمولاً راهی برای هک یا دور زدن آنها وجود ندارد. بنابراین، کاربران کیف پول Trust Volt مطمئن هستند که حتی اگر با بدترین حملات اینترنتی به این ولت مواجه شوند، اموالشان در خطر نخواهد بود.

برخی از ویژگی ها و قابلیت های برنامه اندروید Trust: Crypto & Bitcoin Wallet:

•    ارزش کل کیف پول خود را در داشبورد برنامه ببینید.

•    نمودارها و قیمت های فعلی ارزها را مشاهده نمایید.

•    ارتباط مستقیم با سایر صرافی های غیرمتمرکز برقرار کنید.

•    امکان خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود به دلار یا یورو دارید.

•    پشتیبانی از چندین رمز ارز و همه توکن های مبتنی بر شبکه ERC20 دارد.

•    از دارایی های دیجیتالی عزیزان خود در یک محیط بسیار امن محافظت کنید.

•    یک صرافی داخلی غیرمتمرکز وابسته به BNB برای خرید و فروش فوری دارایی های دیجیتال است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کیف پول های گرم رمز نگاری

امنیت بالا و کلیدهای اختصاصی 

اپلیکیشن Trust Crypto & Bitcoin Wallet با بهره مندی از امکانات و قابلیت های مختلف در زمینه نگهداری و معامله ارزهای دیجیتال توسط توسعه دهنده آن به صورت رایگان منتشر شده و امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران دریافت کرده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید آخرین نسخه اصلی و رسمی کیف پول Trust Volt را از سرورهای مستقیم و نیم بها وب سایت Usroid دانلود کرده و دارایی های دیجیتال خود را در محیطی امن نگهداری کنید.

آسان برای استفاده

کیف پول ‌های کریپتو به دلیل دشواری در استفاده از رپ بدی برخوردار شده‌اند، اما Trust Wallet برای مبتدیان مناسب است. طراحی بصری دارد و به خوبی سازماندهی شده است، بنابراین فهمیدن نحوه ارسال و دریافت رمزنگاری و استفاده از بقیه ویژگی های کیف پول زمان زیادی نمی برد.

کیف پول کریپتو رایگان

با کیف پول Trust Volt هیچ هزینه ای برای کیف پول وجود ندارد. می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن برای ذخیره ارز دیجیتال خود استفاده کنید. تنها کارمزدی که با آن مواجه خواهید شد، کارمزد شبکه بلاک چین در تراکنش های ارزهای دیجیتال است. کارمزد تراکنش توسط خود شبکه بلاک چین دریافت می شود و نه Trust Wallet.

تعداد زیادی دارایی پشتیبانی شده

اگر دوست دارید در انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، Trust Wallet یک انتخاب عالی است. بیش از 50 بلاک چین و بیش از 1 میلیون ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. با این کیف پول می‌توانید بیشتر، اگر نه همه، ارزهای دیجیتالی را که دارید در یک مکان نگه دارید.

کیف پول Trust Volt

ذخیره سازی NFT

ارزهای رمزنگاری شده همه آن چیزی نیستند که می توانید در برنامه کیف پول Trust Volt نگه دارید. همچنین به شما امکان می‌دهد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را که در اتریوم (ETH) یا زنجیره هوشمند بایننس ضرب شده‌اند، ذخیره کنید.

مرورگر dApp

Trust Wallet مرورگری را ارائه می دهد که می توانید از آن برای تعامل با هر برنامه غیرمتمرکز (dApps) در اتریوم یا زنجیره هوشمند Binance استفاده کنید. تیم توسعه دهنده Trust Wallet همچنین به طور منظم dApps را بررسی و بهینه سازی می کند تا آنها را در بازار اصلی کیف پول قرار دهد.

خرید کریپتو در کیف پول

برخی از کیف پول‌های کریپتو فقط برای ارسال و دریافت رمزنگاری طراحی شده‌اند، اما اپلیکیشن Trust Wallet به شما امکان خرید و فروش را نیز می‌دهد. خریدهای رمزنگاری در کیف پول Trust Volt از طریق Ramp انجام می شود.

این کیف پول برای گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی شده است. برای استفاده از آن، باید Trust Wallet را از طریق اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. هیچ نسخه وب یا افزونه مرورگری مانند بسیاری از کیف پول های داغ دیگر وجود ندارد.

این کیف پول بلاک چین، از فضای ذخیره سازی داغ استفاده می کند، به این معنی که آنلاین است. امن ترین راه برای ذخیره دارایی های رمزنگاری، ذخیره سازی سرد است، جایی که دارایی های شما به صورت آفلاین نگهداری می شود. اگرچه Trust Wallet از نظر امنیت شهرت بسیار خوبی دارد، اما عدم وجود ذخیره سازی سخت افزاری قابل ذکر است.

پیشنهاد مطالعه:خرید و فروش ارز دیجیتال ترا

جایگزین های تراست ولت

اگر به جای کیف پول Trust Volt ، کیف پول سرد می خواهید، Ledger Nano S یکی از برترین کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار است. رمزنگاری شما را در فضای سرد نگه می دارد و از آنجایی که اندازه یک درایو USB است، به راحتی می توانید آن را در هر مکانی با خود ببرید. از آنجایی که این یک کیف پول سخت افزاری است، رایگان نیست، اما گزینه ای مقرون به صرفه است.

اگر یک کیف پول رمزنگاری می‌خواهید می‌توانید در مرورگر خود نصب کنید: MetaMask یک کیف پول دیجیتال بسیار محبوب است که می‌توانید آن را به عنوان افزونه مرورگر برای Chrome، Firefox، Brave و Edge دانلود کنید. همچنین به عنوان یک برنامه برای دستگاه های اپل و اندروید در دسترس است.

Trust Wallet از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟

Trust Wallet از بیش از 1 میلیون ارز دیجیتال و 53 بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند. این به طور قابل توجهی بیشتر از بسیاری از کیف پول ها است، که در صورت داشتن سبد ارزهای دیجیتال متنوع، Trust Wallet را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

شما می توانید اکثر ارزهای دیجیتال اصلی را با کیف پول Trust Volt ذخیره کنید، از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB) و بسیاری از استیبل کوین های مختلف. قابل توجه ترین ارز دیجیتالی که با Trust Wallet سازگار نیست، Cardano (ADA) است.

کیف پول Trust Volt

اعتماد به کارمزدهای کیف پول 

Trust Wallet هیچ کارمزد کیف پولی از جمله برای تراکنش ها و تعویض یک ارز دیجیتال با ارز دیگر دریافت نمی کند. هزینه های شبکه بلاک چین وجود دارد که به ماینرها یا اعتبارسنجی تراکنش ها پرداخت می شود. هزینه شبکه بسته به بلاک چین متفاوت است.

آیا استفاده از کیف پول تراست ولت ایمن است؟

کیف پول Trust Volt یکی از امن ترین کیف پول های داغ در جهان محسوب می شود. از تعاملات آنلاین با استفاده از رمزگذاری درجه نظامی محافظت می کند و کلیدهای خصوصی شما را با امنیت در سطح بانک ایمن نگه می دارد. برای دسترسی به کیف پول خود می توانید از FaceID، TouchID یا رمزهای عبور معمولی استفاده کنید.

این واقعیت که Trust Wallet کیف پول رسمی ارز دیجیتال بایننس است، نکته مهمی به نفع آن است. بایننس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است و با انتخاب این کیف پول، اعتبار خود را بر امنیت آن کیف می‌گذارد. هر چند چند نکته قابل ذکر است. 

از آنجایی که این یک کیف پول داغ است، به اینترنت متصل است. ذخیره سازی سرد که می توانید با کیف پول های سخت افزاری تهیه کنید، به دلیل آفلاین بودن، ایمن تر است. علاوه بر این، ایمنی کیف پول Trust Volt به ایمن نگه داشتن دستگاه تلفن همراه و عبارت بازیابی شما بستگی دارد.

Trust Wallet برای شما مناسب است اگر شما ترجیح می دهید از یک برنامه کیف پول موبایلی به جای کیف پول مبتنی بر وب استفاده کنید. یا آنکه یک کیف پول دیجیتال رایگان می خواهید که بتوانید تمام ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید. برای خرید کیف پول تراست ولت، از خدمات 20پیمنت استفاده نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد