سایت های بین المللی تدریس آنلاین

سایت های بین المللی تدریس آنلاین

توسط : تیم محتوا
2,896

اگر به دنبال آن هستید که در سایت های بین المللی تدریس آنلاین ثبت نام کنید، می توانید از میان سایت های معرفی شده، متناسب با انتظارات خود، انتخاب کنید. آنها از برترین کارفرماهای آموزش آنلاین انگلیسی هستند. به راحتی می توانید مواردی از جمله حقوق مورد انتظار، مزایا، و گواهینامه های مورد نیاز برای کار برای آنها را مقایسه کنید.

هزاران معلم در سراسر جهان، با آسایش کامل در خانه خود، با آموزش آنلاین انگلیسی درآمد کسب می کنند. آموزش آنلاین به افراد این امکان را می دهد که سبک زندگی مستقل از موقعیت مکانی داشته باشند. این مورد علاقه کسانی است که می خواهند در حین کار به سفر بروند.

سایت های بین المللی تدریس آنلاین

شرایط آموزش آنلاین انگلیسی

برای هر کسی که می خواهد زبان انگلیسی تدریس کند، معیارهایی وجود دارد که باید رعایت شود. آموزش آنلاین چندان متفاوت نیست. دو شرط اصلی وجود دارد. برای تدریس در سایت های بین المللی تدریس آنلاین ، لازم است تا زبان مادری انگلیسی داشته و یا گواهینامه TEFL یا معادل آن را داشته باشید.

شرکت‌هایی که معلمان انگلیسی را استخدام می‌کنند به دنبال گفتار روان، دستور زبان صحیح، تلفظ مناسب و لحن طبیعی هستند که از زبان مادری انگلیسی می‌آیند. بنابراین، مهم نیست که انگلیسی شما چقدر خوب است، اگر انگلیسی زبان اول شما نباشد، متقاضی واجد شرایط برای بسیاری از شرکت ها نخواهید بود.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت Exitlag

اما استثناهایی وجود دارد. اگر انگلیسی زبانی غیر بومی هستید که امیدوار است فرصت‌هایی برای تدریس در خارج از کشور پیدا کنید، حتماً پیشنهادات ذیل را برای شروع جستجوی خود بررسی کنید. دارای گواهینامه TEFL یا سایر مدارک آموزشی

دریافت گواهینامه TEFL سرمایه گذاری مناسبی برای آینده شما در سایت های بین المللی تدریس آنلاین است. انواع گواهینامه های پذیرفته شده وجود دارد و دانستن تفاوت ها مهم است. هرکدام از نظر تمرکز متفاوت هستند، اما به طور گسترده در همه سیستم‌های آموزشی مختلف پذیرفته می شوند. برخی از کشورها گواهینامه های خاص را ترجیح می دهند. اما، حداقل برای آموزش آنلاین، واقعاً گواهینامه غیر قابل قبولی وجود ندارد.

سایت های بین المللی تدریس آنلاین

اتصال اینترنت سریع و پایدار 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که مردم در سایت های بین المللی تدریس آنلاین معمولاً از آن غافل می‌شوند این است که شما نمی‌توانید بدون اتصال به اینترنت سریع و قابل اعتماد به صورت آنلاین تدریس کنید. اکثر آموزش های آنلاین به حداقل 4mpps نیاز دارند. 

در صورتی که در حین حرکت، می خواهید تدریس داشته باشید، لازم است پیش از هر اقدامی، اتصال بی سیم و وایفای خود را بررسی کرده و برنامه آموزشی خود را باز کنید. سایر الزامات ممکن است شامل  داشتن سابقه تدریس قبلی و داشتن مدرک لیسانس باشد. برای اکثر شرکت‌های آنلاین، مهم نیست که مدرک شما در چه رشته‌ای باشد، فقط کافی است که مدرکی چهار ساله داشته باشید. شرکت‌هایی وجود دارند که نیازی به مدرک لیسانس ندارند، اما آنها یک قاعده استثنا هستند. با وجود تعداد زیادی از متقاضیان معلم، شرکت‌های آموزش آنلاین در مورد افرادی که استخدام می‌کنند، سخت گیر تر می‌شوند.

بهترین شرکت ها برای آموزش آنلاین انگلیسی

در دوران اوج سایت های بین المللی تدریس آنلاین ، معلمان تقریباً منحصراً با شرکت های چینی کار می کردند که به کودکان و نوجوانان در چین درس می دادند. با این حال، در سال 2021، دولت چین این شرکت‌ها را در اقدامی سرکوب کرد که به گفته آنها فرصت کافی برای همه بچه‌ها بدون توجه به توانایی والدینشان برای پرداخت هزینه‌های آموزشی فوق‌درسی انجام شد. 

در نتیجه، تمام شرکت های بزرگ تدریس خصوصی آنلاین انگلیسی مجبور به تعطیلی شدند. با این حال، بازار در سطح بین المللی در حال گسترش است و شرکت های جدید همچنان ظاهر می شوند. در زیر، بهترین شرکت های آموزش آنلاین را برای ثبت نام معرفی کرده ایم

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پرمیوم Scribd

Preply

Preply به عنوان یکی از سایت های بین المللی تدریس آنلاین دانش‌آموزان بیش از 180 کشور را با معلمان انگلیسی آنلاین پشتیبانی می‌کند. این برای کاربران دیجیتالی که به دنبال تدریس از هر کجای جهان هستند بسیار مناسب است. دروس از یک ساعت شروع می شود و دانش آموزان می توانند معلمان خود را از منوی معلمان Preply انتخاب کنند. اندازه کلاس ها از درس 1:1 تا جلسات گروهی متغیر است.

شاید بزرگترین "طرفدار" آموزش با Preply این باشد که می توانید برنامه زمانی خود را ایجاد کنید و نرخ ساعتی خود را تعیین کنید. اگر در تدریس مبتدی هستید، این سایت، ابزارهای مفیدی را برای حمایت از اعتماد به نفس معلمان ارائه می دهد، مانند برنامه درسی، آموزش های ویدیویی، ابزارهای لغت، یادداشت های درسی، و تخته سفید تعاملی که در تدریس می تواند مفید باشد.

یکی دیگر از اقدامات موثر در سایت، این است که شما می‌توانید تقریباً هر موضوعی، از انگلیسی یا فرانسوی، حتی ریاضی یا هنر را تدریس کنید. معلمان از دامنه و انعطاف پذیری آموزش با Preply احساس رضایت می کنند.

سایت های بین المللی تدریس آنلاین

EF Education First

EF Education First یکی دیگر از سایت های بین المللی تدریس آنلاین است که دارای کلاس های درس در 54 کشور در سراسر جهان است. با این حال، این یک تجربه تدریس حضوری نیست. امروزه معلمان می توانند برای آموزش آنلاین زبان آموزان با EF اقدام کنند. به دلیل شهرت شرکت آنها، فرآیند مصاحبه EF یکی از دقیق‌ترها برای آموزش آنلاین است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های ارائه دهنده ی دوره های انلاین کالج رایگان

Cammbly Kids 

کمبلی برای کسانی که می خواهند به طور معمولی تدریس کنند و به درآمد اضافی نیاز دارند، مناسب است. به آن مانند تدریس به عنوان یک کار جانبی فکر کنید. پرداخت در این سایت، چندان عالی نیست، اما مانند Palfish، شما فقط به یک گوشی هوشمند برای آموزش از طریق برنامه نیاز دارید و حداقل ساعت ماهانه برای انجام آن وجود ندارد.

در حال حاضر نیازی به تجربه تدریس یا مدرکی نیست، این گزینه را برای کسانی که فکر می‌کنند. کمبلی هر دوشنبه از طریق پی پال به معلمان پرداخت می کند.

سایت های بین المللی تدریس آنلاین

iTalki

iTalki گزینه عالی دیگری برای معلمان در سرتاسر جهان و یکی از سایت های بین المللی تدریس آنلاین است. iTalki همچنین دارای یک مجموعه دانش‌آموزی متنوع‌تر است، زیرا از زبان‌آموزان تمامی دنیا پشتیبانی می‌کند. iTalki به دو روش مختلف عمل می کند. شما می توانید یک معلم خصوصی باشید که نیازی به گواهینامه TEFL ندارد، یا یک معلم حرفه ای که به نوعی گواهینامه TEFL و تجربه تدریس نیاز دارد.

شما می توانید نرخ تدریس خود را در iTalki تنظیم کنید که کمی چالش برانگیز است، زیرا به این معنی است که برای رقابت با معلمان دیگر در برنامه باید نرخ های خود را پایین نگه دارید وگرنه به مدارک بهتر و تجربه تدریس بیشتری نیاز خواهید داشت. شایان ذکر است که iTalki برای تمام پرداخت ها 15٪ کارمزد دریافت می کند.

برای تدریس در این از سایت های بین المللی تدریس آنلاین می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کرده و برای ثبت نام خود اقدام کنید. همچنین این امکان را دارید که برای افتتاح حساب ارزی از کارشناسان 20پیمنت کمک گرفته و حقوق ارزی خود را در پی پال دریافت نمایید. سپس این گروه حرفه ای، آن را به صورت ریال به شما تحویل خواهند داد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد