خرید اکانت DET Ready

خرید اکانت DET Ready

توسط : تیم محتوا
2,911

DET Ready  که به عنوان Duolingo English Test شناخته می‌شود، برنامه‌ای است که از تمرین‌ های زبانی مختلف از طریق گیمیفیکیشن و آزمون‌ها تشکیل شده است. Duolingo همچنین یک برنامه آزمایشی است که در آن دانش آموزان برای برنامه های کاربردی تحصیل در خارج از کشور، تست های انگلیسی ارائه می دهند. می توانید برای خرید اکانت DET Ready از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت سایت بلومبرگ bloomberg

DET Ready چیست؟

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به دانش آموزان کمک می کند تا امتحانات را به روشی راحت ارائه دهند. داوطلبان باید با دادن آزمون انگلیسی Duolingo به صورت آنلاین بر روی لپ‌تاپ یا رایانه شخصی خود، در آسایش خود در خانه، مهارت زبان انگلیسی را اثبات کنند.

این امتحان 45 دقیقه ای را می توان در خانه با لپ تاپ یا کامپیوتر و راه اندازی اینترنت خوب انجام داد. شامل 4 بخش یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن است. این آزمون مشابه آیلتس، PTE و تافل است و در کشورهای مختلف مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، ایرلند و غیره پذیرفته می شود. می توانید با خرید اکانت DET Ready ، برای این آزمون آماده شوید.

نتایج 2 روز پس از آزمون از طریق پست دریافت می شود و همین امر باعث شده است که DET در بین دانش آموزان محبوبیت بیشتری داشته باشد. 20پیمنت با بهترین رویکرد، راهنمایی های لازم را در  خصوص برتری داوطلبان در آزمون انگلیسی Duolingo ارائه می‌کند.

این آزمون از 160 نمره است که 110 نمره خوبی در نظر گرفته می شود. تعداد کمی از دانشگاه ها به نمره آزمون 120 و بالاتر نیاز دارند، بنابراین برای موفقیت در این آزمون، آمادگی خوب ضروری است.  با خرید اکانت DET Ready می توانید در چهار بخش این آزمون شرکت کنید که عبارتند از خواندن و ضبط کردن با بیان یک جمله مکتوب، نوشتن شامل پاسخ های کتبی، شنیدن شنیدن یک بیانیه و تایپ آن و پاسخ شفاهی به یک سوال خواهد بود.

خرید اکانت  DET Ready

چه کسی باید DET بدهد؟

این آزمون برای دانش آموزانی است که می خواهند مهارت انگلیسی خود را برای برنامه های تحصیلی در خارج از کشور اثبات کنند. این آزمون را می توان در هر زمان و هر مکان با لپ تاپ یا کامپیوتر انجام داد. این آزمون از طریق تماس تصویری انجام می شود که در آن 10 دقیقه برای مصاحبه تصویری و 45 دقیقه برای آزمون تطبیقی اختصاص داده شده است.

می توانید در آماده سازی Duolingo English Test شرکت کنید تا در چالش های مختلف آزمون انگلیسی برتری پیدا کنید. کارشناسان معتبر آزمون زبان انگلیسی، دانش آموزان را به شیوه ای منظم راهنمایی می کنند. با خرید اکانت DET Ready ، زبان انگلیسی را از مقدماتی تا پیشرفته آموخته و به تمرین تست های آزمایشی بپردازید. 

پیشنهاد مطالعه:سایت های آموزشی اینترنت برای کودکان

الگوی آزمون DET Ready

آموزش برای آماده سازی داوطلبان، می بایست بر اساس الگوی امتحان باشد که شامل گیمیفیکیشن و یادگیری کامل، دسته های آموزشی کوچک، روش جدید اطلاعات و یادگیری، تمرین مکرر نوشتن و گفتار، یادگیری راحت با کارشناسان، سوالات جدید به روز شده با برنامه های کاربردی، جلسات حل پرس و جو با کارشناسان است.

این برنامه های آموزشی را می بایست دائما دنبال کنید تا زمانی که آنها احساس کنید آماده هستید. آزمون Duolingo به صورت آنلاین انجام می شود که یک مزیت بزرگ برای دانش آموزان است. دانش آموزان با دیدگاه کلاسی متفاوت آماده می می شوند تا بتوانند از این یادگیری برای آینده نیز استفاده کنند. با خرید اکانت DET Ready می توانید از خدمات آموزشی استفاده کرده و با ایجاد اعتماد به نفس در خود، در ایجاد تسلط لازم به زبان انگلیسی، اقدامات لازم را انجام دهید.

برنامه مطالعه 100 ساعته

در برنامه آزمایشی این آزمون، یک برنامه مطالعه آسان و دقیق برای دانش آموزان آماده شده است که داوطلبان می توانند به طور سیستماتیک برای آزمون انگلیسی Duolingo آماده شوند. نمره بالاتر از 120 هدفی است که برای دانش آموزان، بدون هیچ فشاری در نظر گرفته می شود. این برنامه در چهار قسمت اجرا می شود که هر یک دارای جدول زمانی متفاوتی است. 

خرید اکانت  DET Ready

30 ساعت آموزش در کلاس

برای آزمون Duolingo، 30 ساعت کلاس درسی برای داوطلبان کافی است تا بتوانند تمام مهارت های لازم برای آزمون انگلیسی را بیاموزند. با خرید اکانت DET Ready ، این طرح به گونه ای طراحی شده است که آگاهی خوبی در مورد امتحان ایجاد کرده و به دانش آموزان کمک می کند تا متناسب با آن آمادگی داشته باشند. دانش‌آموزان هر نوع اطلاعاتی را که برای امتحان مورد نیاز است بررسی می‌کنند. این 30 ساعت با توجه کامل، سخت کوشی، یادگیری سرگرم کننده، انرژی مثبت و یادگیری برای یک عمر اختصاص داده شده است.

نمره خوب در DET چقدر است؟

در آزمون انگلیسی Duolingo به دانش آموزان توصیه می شود که نمره بالاتر از 105 از 160 را کسب کنند. زیرا این نمره در آزمون آیلتس معادل 6.5 است. برای دانشگاه های برتر، دانش آموزان باید بالاتر از 110 نمره کسب نمایند. زیرا اکثر کالج ها و دانشگاه ها این نمره را می پذیرند. نتایج آزمون ظرف 2 روز اعلام می شود و دانش آموزان نتیجه خود را در قالب pdf از طریق پست دریافت می کنند.

پیشنهاد مطالعه:سایت های بین المللی تدریس آنلاین

لوازم و تجهیزات مورد نیاز

دانش آموز با خرید اکانت DET Ready و برای شرکت در این امتحان باید موارد زیر را داشته باشد:

•    دوربین مناسب

•    مرورگر وب نصب شده

•    نور مناسب در اتاق

•    یک کامپیوتر یا یک لپ تاپ

•    یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد

•    یک میکروفون نصب شده یا جداگانه بنا به راحتی و کیفیت

•    هر گونه شناسه دولتی از قبیل گواهینامه رانندگی، گذرنامه، اثبات آدرس و غیره

خرید اکانت  DET Ready

اهمیت آزمون دولینگو

به خوبی درک می شود که چگونه دانش آموزان برای پشت سر گذاشتن این امتحانات برای گرفتن پذیرش در دانشگاه های خوب تلاش می کنند. با خرید اکانت DET Ready و با استانداردهای آموزشی، پیشرفت زیادی برای دانش آموزان ایجاد شده است، جایی که آنها با 0٪ شروع می کنند و به نتایج 100٪ می رسند. در این دوره ها، از دادن راه حل ها و پاسخ های مکرر به دانش آموزان دریغ نمی شود تا آن ها بتوانند با حداکثر مهارت در آزمون شرکت کنند. در این خصوص، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید اکانت DET Ready
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد