بهترین سایت های تبادل زبان

بهترین سایت های تبادل زبان

توسط : تیم محتوا
2,240

تبادل زبان با گرفتن یک معلم خصوصی زبان آنلاین متفاوت است. در یک رابطه تدریس خصوصی، مشخص است که چه کسی معلم و چه کسی شاگرد است. یکی به دیگری آموزش می دهد و یادگیری تقریباً یک راه است. در تبادل زبان، هر دو نفر به نوبه خود آموزش می دهند و یاد می گیرند. در اینجا بهترین سایت های تبادل زبان آورده شده است تا بتوانید به تقویت زبان های خارجی خود کمک کنید.

تبادل زبان چیست؟

وب‌ سایت ‌های تبادل زبان مانند Conversation Exchange و MyLanguageExchange.com برای جفت کردن زبان‌آموزان با گویشوران بومی زبان مقصدشان وجود دارند. در این وب‌ سایت‌ها، زبانی را که می‌دانید و زبانی را که می‌خواهید یاد بگیرید، نشان می ‌دهید. 

بسیاری از شرکای بالقوه تبادل زبان به شما معرفی می ‌شوند. سپس می‌توانید با هر کسی که به کار کردن با او علاقه دارید تماس بگیرید و موافقت کنید که از طریق چت، ایمیل، اسکایپ یا هر روش ارتباطی دیگری که برای هر دوی شما کار می‌کند، تعامل کنید.

شما و دوستتان می توانید جلسات خود را هر طور که می خواهید در بهترین سایت های تبادل زبان تنظیم کنید. جلسات تبادل زبان می‌تواند شامل بحث‌های آزادانه باشد که در آن شما در مورد هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد صحبت می‌کنید، یا می‌توانند تعاملات ساختارمندتری باشند. به عنوان مثال، 15 دقیقه اول می تواند شما تدریس کنید و سپس می توانید نقش ها را تغییر دهید.)

شما می توانید در مورد هر چیزی صحبت کنید و خیلی زود ممکن است یک دوست واقعی داشته باشید که واقعاً روی یادگیری شما سرمایه گذاری کرده است. تبادل زبان زمانی بهترین کار را انجام می دهد که با سایر روش های یادگیری همراه باشد. از آنجایی که شریک زبان شما احتمالاً یک معلم نیست، آنها نمی توانند زبان را به شما آموزش دهند، بلکه به عنوان یک پست صوتی برای یادگیری شما عمل می کنند.

به عنوان مثال، می توانید از برنامه FluentU برای مطالعه تعداد انگشت شماری از لغات جدید قبل از جلسه تبادل زبان استفاده کنید و سپس این کلمات جدید را با شریک زندگی خود تمرین نمایید. از آنجایی که FluentU بهترین سایت های تبادل زبان ، از ویدیوهای معتبر برای آموزش زبان‌ها استفاده می‌کند، مانند کلیپ‌های فیلم، بخش‌های خبری و موزیک ویدیوها، شما نیز خود را با برخی موضوعات گفتگو مسلح خواهید کرد.

بهترین سایت های تبادل زبان

یافتن ویدئوهای آموزشی 

همچنین می‌توانید از ویژگی زیرنویس‌های تعاملی برنامه برای دیدن تعاریف متنی کلمات و یافتن ویدیوهای دیگری که از این کلمه استفاده می‌کنند استفاده کنید. پس از جلسه تبادل زبان، می‌توانید از طریق آزمون‌های شخصی‌سازی شده FluentU خود را در مورد میزان شناخت هر کلمه در فهرست‌های سفارشی خود آزمایش کنید.

این فقط یک نمونه از این است که چگونه می توانید برنامه تبادل زبان خود را با یک برنامه یا دوره آموزشی کامل تر جفت کنید. بهتر از همه، صرفه جویی در هزینه اسمی احتمالی برای وب سایت هایی که نمایه شما را میزبانی می کنند، تبادل زبان تقریباً همیشه رایگان است.

برنامه های تبادل زبان 

با برنامه‌های تبادل در بهترین سایت های تبادل زبان ، برای تلفن ‌های هوشمند، کل فرآیند تبدیل به تلفن همراه می‌شود و تجربه را تا حدی بالا می‌برد. حالا دیگر نیازی نیست در اتاق خود بمانید و دوربین لپ تاپ را نگه دارید. می توانید به بیرون بروید و در حال حرکت یاد بگیرید. می‌توانید تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر به دوستتان بدهید، برای مثال، با نشان دادن تلفن خود به تابلوهای خیابان و فروشگاه و استفاده از آن‌ها برای کمک به درک چیزی. حتی می توانید به او نشان دهید که زندگی در محله شما چگونه است.

تبادل زبان عنصر مهمی از تجربه یادگیری زبان شما است و اپلیکیشن‌ها کل فرآیند را راحت‌تر می‌کنند. هیچ چیز مانند صحبت کردن با یک گویشور بومی مستقیم از طریق تلفن و یادداشت برداری از شخصی که زبان شناسی است، نیست. استفاده از موسیقی، بازی‌ها و ویدیوها نیز می‌تواند تأثیرات بسیار عمیقی بر منحنی یادگیری شما داشته باشد، اما جرات نداشته باشید مزایای عالی برنامه‌های تبادل زبان را از دست بدهید.

بهترین سایت های تبادل زبان مزایایی دارند که سایر منابع یادگیری به سادگی ندارند. به عنوان مثال، می توانید بازخورد فوری دریافت کنید. شریک زندگی شما می تواند گوش دهد و بررسی کند که آیا کلمات را درست تلفظ می کنید. اگر در مورد تفاوت های ظریف زبان سؤالی دارید، می توانید به سادگی از فردی که در سمت دیگر چت ویدیویی قرار دارد بپرسید و بلافاصله پاسخی دریافت کنید، نه اینکه منتظر بمانید تا کسی پاسخ سؤال شما را در یک انجمن زبان تایپ کند.

برنامه‌های تبادل زبان شما را به تمرین و نمونه‌گیری از زبان در محیطی وادار می‌کنند که در آن کلمات را به هم بزنید یا از فرم فعل اشتباه استفاده کنید، اشکالی ندارد. هیچ کس به شما نمره نمی دهد و آن طرف خط دقیقاً می داند که شما در حال چه چیزی هستید زیرا آنها اساساً در یک قایق هستند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سخت افزار برای ماینینگ بیت کوین

برنامه های برتر تبادل زبان در سال 2022

با این اوصاف، اکنون به برخی از بهترین سایت های تبادل زبان که می توانید به یادگیری خود اضافه کنید نگاهی بیندازیم.

1. HelloTalk

HelloTalk یک برنامه مستقل و بهترین سایت های تبادل زبان است که می تواند بسیار بیشتر از ارتباط شما با فردی که به زبان مقصد شما صحبت می کند، انجام دهد. HelloTalk مستقر در هنگ کنگ و شنژن، چین، دارای بیش از 30 میلیون کاربر و بیش از 150 زبان است. این برنامه دارای ویژگی هایی است که برای تسهیل مکالمه بین زبان های مختلف طراحی شده است.

با HelloTalk، آسان است. این برنامه ابزارهایی را برای کمک به ویژگی‌های ترجمه، نویسه‌گردانی، صدا به متن و متن به صدا ارائه می‌کند. دوست شما به سادگی می تواند به زبان مادری خود صحبت کند و HelloTalk یک نسخه مکتوب از آنچه گفته شد ارائه می دهد.  اگر هنوز پیام را متوجه نشدید، می توانید از ویژگی ترجمه استفاده کنید و پیام را به زبان خود ببینید. 

HelloTalk در زمینه آسان کردن ارتباط واقعاً عالی است. شما می توانید با شرکای زبان خود از طریق پیام های متنی و صوتی، تماس های صوتی و تصویری چت کنید و حتی می توانید پاسخ خود را doodle کنید. یکی دیگر از جنبه های سرگرم کننده HelloTalk ویژگی Moments آن است. 

این برنامه به عنوان بهترین سایت های تبادل زبان ، به شما امکان می دهد "لحظه ها" را مانند یک وب سایت رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هر کسی که زبان مادری شما را یاد می گیرد می تواند این لحظات را ببیند و به آنها کمک کند تا یاد بگیرند. ذکر این نکته مهم است که برنامه دارای یک نقطه ضعف ناخوشایند است.

HelloTalk به خودی خود یک برنامه ناامن نیست. با این حال، مانند بسیاری از اتصالات اینترنتی دیگر، به یاد داشته باشید که هرگز اطلاعات شخصی خود را ندهید و تنها در صورتی به برنامه های خارجی مانند فیس بوک بروید که با شریک تبادل زبان خود کاملاً راحت باشید.

بهترین سایت های تبادل زبان

2. Tandem

با Tandem، می توانید با شخصی در آن سوی دنیا پیامک، گفتگو یا چت تصویری داشته باشید. این برنامه عملکردهای شبکه اجتماعی برجسته ای دارد و می توانید افراد را "دنبال کنید" و همچنین افرادی را که شما را دنبال می کنند بررسی کنید.

همچنین می‌توانید عنوان بهترین سایت های تبادل زبان ، درباره کاربرانی که با آن‌ها تعامل داشته‌اید، نظراتی بنویسید و می‌توانید «حالت‌های خوب» را برای آن‌ها ارسال کنید. همچنین می توانید افرادی را که می توانند نمایه شما را ببینند فیلتر کنید و آنها را بر اساس ویژگی هایی مانند جنسیت یا سن انتخاب نمایید.

شما فقط به یک عکس محدود نمی‌شوید، بلکه می‌توانید شش عکس را آپلود کنید. نمایه خود را تقویت کنید و با نوشتن در مورد موضوعاتی که می خواهید دیگران درباره آنها صحبت کنند یا شروع کننده مکالمه و تعامل را تشویق کنید.  Tandem مانند یک برنامه چت عمل می کند، با ویژگی های اضافه شده برای زبان آموزان. 

شما می توانید از طریق متن، ویدئو، صدا و تصویر ارتباط برقرار کنید. همچنین یک ویژگی ترجمه و گزینه ای برای تصحیح نوشته شما وجود دارد. این برنامه دارای یک برنامه با رتبه بالا در فروشگاه های iOS و Android است، اما می توانید از Tandem در رایانه خود با برنامه وب نیز استفاده کنید. 

از اینجا می‌توانید کاربران را پیدا کرده، چت‌های خود را ببینید و اعلان‌های دسکتاپ را روشن کنید تا هیچ پیام جدیدی را در بهترین سایت های تبادل زبان ، از دست ندهید. علاوه بر تمام آن ویژگی‌های جالب، این برنامه دارای یک برگه «Tutor» است که در آن می‌توانید معلمان زبان مورد نظر خود را بیابید. یا اگر می‌خواهید در کنار آن، درآمد کسب کنید، می‌توانید پروفایلی را پر کنید تا معلم زبان شوید. 

همه برنامه‌ها بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که Tandem مکانی امن برای کاربران باقی می‌ماند. اگر کسی به اشتباه شما را آزار دهد، عملکرد «Block» در دسترس است. به علاوه، هرکسی که به Tandem می‌پیوندد باید یک عکس نمایه آپلود کند که به وضوح چهره‌شان را نشان می‌دهد و بخشی از آزادی ناشناس را از بین می‌برد.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت DET Ready

3. HiNative

آیا خوب نیست که یک زبان مادری به تمام آن سؤالاتی که به ناچار هنگام تلاش برای یادگیری یک زبان جدید پیش می آید پاسخ دهد؟  این فرضیه HiNative به عنوان بهترین سایت های تبادل زبان مطرح است. این پلت فرمی در قالب پرسش و پاسخ است که در کسب پاسخ سوالات کاربران از طریق افرادی با زبان بومی مقصد شما دارای تخصص است.

پیمایش رابط، واقعاً آسان است: فقط روی دکمه «پرسیدن» کلیک کنید و HiNative الگوهایی را برای پرسیدن سؤال در اختیار شما قرار می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جای خالی را با پرس و جو خود پر کنید. الگوی سوال شما به صورت خودکار به زبان مادری سایر کاربران ترجمه می شود. 

الگوها شامل دسته‌های مفیدی مانند «چگونه این را می‌گویید؟»، «این به چه معناست؟» و "لطفاً جملات نمونه با (یک کلمه یا عبارت خاص) را به من نشان دهید." شما حتی می توانید ضبط کنید تا به طرف مقابل اجازه دهید به تلفظ شما گوش داده و بازخورد ارائه کند. 

همچنین در بهترین سایت های تبادل زبان ، یک دسته پرسش درباره یک کشور یا منطقه، و همچنین دسته‌ای به نام «چیز دیگری بپرس» وجود دارد که برای آن دسته از سؤالاتی که به سؤالات دیگر تعلق ندارند، مهم است. این معمولاً برای سؤالات فرهنگی و سؤالات نظر استفاده می شود.

از آنجایی که این یک تبادل زبان است، می‌توانید و باید با صرف وقت برای پاسخ دادن به برخی از سؤالات به دیگران کمک کنید استفاده از HiNative در بیشتر موارد رایگان است، اما برخی از ویژگی ها فقط با اشتراک قابل دسترسی هستند. 

بهترین سایت های تبادل زبان

هزینه اندک در سایت HiNative

با هزینه ماهیانه کمی، می توانید از الگوهای اضافی مانند "آیا این طبیعی به نظر می رسد؟" استفاده کنید. این به کاربران بومی اجازه می دهد تا سؤال شما را در پاسخ خود علامت گذاری کنند. همچنین هدیه‌های بیشتری در بهترین سایت های تبادل زبان دریافت می‌کنید، مانند سوالات اولویت‌دار که سؤال شما را برای پاسخ سریع‌تر به بالای فیدهای کاربران منتقل می‌کنند، توانایی شنیدن پاسخ‌های صوتی، نشانک‌هایی برای دسترسی سریع به سؤالات مفید، حذف آگهی‌ها و موارد دیگر.

HiNative همچنین دارای دو شکل اضافی امتیاز، سکه و الماس است. سکه ها برای ارسال هدایا به سایر کاربران و باز کردن قفل قالب های پولی بدون تعهد به اشتراک ماهانه استفاده می شود، الماس راهی برای کاربران برای پاداش دادن به دیگران برای محتوای عالی است می توانید آنها را با پول واقعی نقد کنید.

پیشنهاد مطالعه:سایت های بین المللی تدریس آنلاین

4. Meetup

برنامه تبادل زبان اینترنت عالی است، اینطور نیست؟ این که بهترین سایت های تبادل زبان است، به ما امکان می دهد با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. اما گاهی اوقات، ما چیزی فراتر از یک اتصال دیجیتالی می خواهیم.   گروه های این سایت، به دو دسته تقسیم می شوند. 

دسته اول گروه های گفتگو هستند. مثلاً فرض کنید می خواهید زبان فرانسه یاد بگیرید. با مرور بخش «زبان و فرهنگ» در برنامه Meetup، می‌توانید گروه‌های مکالمه را در منطقه خود بیابید که تمام هدف آن‌ها ملاقات و تمرین صحبت کردن فرانسوی با یکدیگر است. این اغلب به طور منظم، در یک روز خاص از هفته و در همان مکان مانند یک کافه یا کتابخانه اتفاق می افتد.

این گروه ها بر اساس سطوح زبان، شناسایی می شوند. برای مثال، اگر در سطح مبتدی زبان فرانسه هستید، ممکن است یک گروه مکالمه فرانسوی به طور خاص برای مبتدیان پیدا کنید. دسته دوم گروه های فرهنگی هستند. این گروه ها تمایل دارند که زبان مادری یک زبان خاص و همچنین افرادی را داشته باشند که از نظر فرهنگی به نوعی به آن وابسته هستند (مثلاً آنها عاشق غذا هستند، همسری از آن فرهنگ دارند و غیره). 

دسته بندی در سایت Meetups

Meetups به عنوان بهترین سایت های تبادل زبان ، از هر کسی که آلمانی است، فرهنگ آلمانی و حتی زبان آموزان آلمانی را دوست دارد، استقبال می کند. چنین گروه هایی نیز به طور منظم دور هم جمع می شوند و فعالیت های آنها اغلب حول محور موسیقی، فیلم و غذا می چرخد.

حتی اگر هدف این دسته دوم لزوما تمرین مکالمه نیست، شما احتمالاً گویشوران بومی زبان مقصد خود را برای تمرین پیدا خواهید کرد. اشتراک در Meetup به صورت رایگان است، اما هزینه اندکی برای پاسخگویی به وجود دارد. برگزارکنندگان رویدادها یا گروه ها نیز هزینه اشتراک ماهانه را پرداخت می کنند.

بهترین سایت های تبادل زبان

5. Idyoma

برنامه تبادل زبان عبارت جذاب Idyoma "یادگیری زبان ها به صورت اجتماعی" است و این دقیقاً همان چیزی است که این برنامه قصد دارد به زبان آموزان کمک کند. Idyoma یک غلط املایی عمدی از کلمه اسپانیایی idioma به معنای "زبان" است، زیرا این برنامه در ابتدا برای افراد بومی اسپانیایی ایجاد شد تا زبان های مختلف را از طریق ملاقات و معاشرت با افراد بومی یاد بگیرند. 

به این ترتیب، Idyoma به عنوان بهترین سایت های تبادل زبان ، حتی بیشتر از همه برنامه های ذکر شده قبلی شبیه Tinder زبان آموز است. شما به سادگی یک نمایه ایجاد می کنید که با تصاویری از خود، زبان مادری و زبان هایی که می خواهید تمرین کنید کامل می شود. سپس می توانید با زبان آموزان دیگری که در منطقه شما زندگی می کنند ملاقات کنید.

مانند Tinder، روی سایر پروفایل‌های کاربران انگشت خود را به راست و چپ می‌کشید، اما کسی را برای قرار ملاقات انتخاب نمی‌کنید. در عوض، شما به دنبال زبان آموزی یا زبان مادری هستید که علایق مشترکی با شما داشته باشد و یک شریک مبادله خوب بر اساس زبان های مادری و هدف مشترک شما باشد.

هنگامی که یک شریک یادگیری زبان انتخاب شد، مبادله آغاز می شود. این ابتدا در برنامه از طریق چت متنی انجام می شود. برای دریافت ترجمه فوری، می‌توانید پیام‌های ارسال شده به شما را فشار داده و نگه دارید. اگر این کار را انجام دادید، می توانید یک جلسه را شخصاً برنامه ریزی کنید. می توانید برای استفاده از این سایت های معتبر، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد