معرفی Data Entry

معرفی Data Entry

توسط : تیم محتوا
1,595

آیا نمی‌دانید چگونه می‌توان یک شغل در زمینه ورود اطلاعات به دست آورید؟ مشاغل ورود اطلاعات معمولاً در یک ساختار مشاور مستقل در دسترس هستند، اما آنها به صورت تمام وقت، پاره وقت یا مشاغل آزاد نیز فعالیت می کنند. در بسیاری از موارد، مشاغل ورود داده ها می توانند انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای کار از خانه ارائه دهند. اگر می‌پرسید چگونه می‌توانید یکی از اعضای Data Entry شوید که در جستجوی کار در ورود اطلاعات موفق شده‌اند، با کارشناسان 20پیمنت مشورت کنید.

نماد ورود داده ها در Data Entry

ورود داده ها فرآیند وارد کردن اطلاعات یا به روز رسانی رکوردها در پایگاه داده یا سیستم کامپیوتری است. متخصصان ورود اطلاعات از رایانه ها و برنامه های پردازش داده برای وارد کردن اطلاعات استفاده می کنند. به عنوان مثال، FlexJobs یک سرویس اشتراک برای جویندگان کار است که دارای مشاغل انعطاف پذیر و کار از خانه است. 

با رتبه‌بندی A+ از سوی Better Business Bureau، هزینه‌های اشتراک ماهانه این امکان را می‌دهد که تمام مشاغل موجود در سایت را به‌طور کامل بررسی کنید تا بتوانید شغلی مناسب در زمینه ورود داده ها مانند Data Entry بیابید. 

معرفی Data Entry

نماد مدیریت مهارت های ورود داده ها

به طور معمول، بسیاری از کارفرمایان برای متقاضیان شغلی که به دنبال شروع حرفه ورود اطلاعات هستند، فقط به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل GED نیاز دارند. با این حال، در برخی موارد (اغلب بسته به صنعت) ممکن است مدرک لیسانس مورد نیاز باشد. 

مدارک تحصیلی قبل از مصاحبه شغلی بالقوه ورود اطلاعات مشخص خواهد شد. ممکن است از شما خواسته شود که یک تست ورود داده انجام دهید که دقت داده‌هایی را که وارد می‌کنید اندازه‌گیری می‌کند. استفاده از نرم‌افزار پردازش داده نیز اغلب یک پیش ‌نیاز Data Entry است.

 بنابراین بسیاری از کارفرمایان به دنبال کاندیداهایی می‌گردند که در پلتفرم‌هایی مانند Microsoft Office یا برنامه صفحه گسترده مایکروسافت اکسل مهارت داشته باشند. خارج از فناوری، داوطلبانی با ویژگی‌های زیر می‌توانند خود را جلوتر از گروه قرار دهند. این مهارت‌های وارد کردن داده‌ها باید در نامه پوششی شما ذکر شود.

از جمله مهارت ها می توان به انگیزه شخصی، توجه به جزئیات، توانایی کار به صورت مستقل یا به عنوان بخشی از یک تیم، مودب و منظم و مهلت گرا اشاره کرد. اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید یک متخصص در وارد کردن داده شوید، خبر خوب این است که کارفرمایان زیادی برای مشاغل ورودی داده‌های سطح ابتدایی استخدام می‌کنند، که آن را راهی عالی برای آموزش و تجربه ورود اطلاعات در Data Entry می‌کند. 

حقوق ورودی داده ها برای مشاغل 

با توجه به PayScale، دستمزد ساعتی برای مشاغل ورودی داده از 11 دلار تا حدود 17 دلار در ساعت متغیر است، با نرخ های بالاتر دستمزد به نامزدهایی با بیشترین مهارت و تجربه تعلق می گیرد. به طور متوسط، پرداخت 14.41 دلار در ساعت است.

سایر عواملی که ممکن است تعیین کننده میزان دستمزد برای کارمند ورود اطلاعات باشد عبارتند از اینکه آیا این شغل به وظایف دیگری مانند خدمات مشتری یا وظایف اداری اداری نیاز دارد. به عنوان مثال، در بخش مهمان‌نوازی و مسافرت، ممکن است به یک پردازشگر داده نیز نیاز باشد تا رزروها مشتری از جمله تغییرات برنامه و لغو را پیگیری کند.

تحقیق یافتن مشاغل مربوط به ورود داده های قانونی

مشاغل ورود داده های معتبر در واقع وجود دارند، اما نباید برای آنها هزینه راه اندازی یا سرمایه گذاری دیگری پرداخت کنید. به عنوان مثال، FlexJobs تقریباً هر روز مشاغل مربوط به ورود داده های قانونی را پست می کند. هر موقعیت ورود داده ای که در FlexJobs یافت می شود توسط یک محقق به طور کامل بررسی شده است و توسط یک کارفرمای معتبر ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت IMDbPro

استخدام شرکت هابرای مشاغل ورودی داده 

ورود داده ها Data Entry می تواند نقش ایده آلی برای افرادی باشد که خواهان انعطاف کاری هستند. از آنجایی که بیشتر مسئولیت‌های ورود داده‌ها را می‌توان با رایانه شخصی انجام داد، بسیاری از کارفرمایان که برای مشاغل ورود داده‌ها استخدام می‌کنند به دنبال متخصصان کار از خانه هستند. مشاغل ورود

داده ها همچنین می توانند انعطاف پذیری کاری را در قالب فرصت های پاره وقت، موقت یا آزاد ارائه دهند. FlexJobs نیز، دارای مشاغل ورودی داده است که از طیف گسترده ای از شرکت ها ارسال شده است، از جمله:

عناوین شغلی رایج ورود داده ها

چند نوع نقش مختلف برای مشاغل ورود داده وجود دارد. وظایف ممکن است از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشد و کارفرمایان ممکن است مسئولیت‌های اداری عمومی دیگری (مرتبط یا غیرمرتبط) را به شغل اضافه کنند. برخی از انواع مشاغل ورود اطلاعات عبارتند از:

کارمند ورود اطلاعات

این کار Data Entry شامل ورودی اولیه اطلاعات، اعم از عددی یا الفبایی، از یک قالب به فرمت دیگر، معمولاً از طریق صفحه کلید است.

کلید ورود داده ها

این نقش، ارقام یا داده ها را در سیستم های نرم افزاری رایانه ای، اغلب از اسناد دیگر مانند نسخه های چاپی یا اسناد کاغذی، وارد یا اسکن می کند.

رونویسی

این معمولاً یک کار مبتنی بر کلمه (در مقابل اعداد محور) است که شامل گوش دادن به ضبط‌ها و رونویسی اطلاعات در گزارش‌ها یا سایر اسناد کلمه است.

معرفی Data Entry

واژه پرداز یا تایپیست

تایپ اولیه Data Entry ، یک وظیفه کلیدی در این کار است، از جمله وارد کردن اطلاعات برای اسناد متنی، مکاتبات و گزارشات.

ارتباطات انواع ورود داده ها

صنایعی که مشاغل ورودی داده را استخدام می کنند: 

پزشکی و بهداشت

این کارفرمایان می توانند شامل بیمارستان ها، مراکز پزشکی و آزمایشگاه ها و کلینیک های تشخیصی باشند.

اداری

تنظیمات اداری (یا دفتر خانگی) یک تنظیم معمولی برای بسیاری از متخصصان ورود داده است. برای برخی از موقعیت ها، پاسخگویی به تلفن یا انجام وظایف عمومی پذیرش ممکن است بخشی از کار باشد.

حسابداری و امور مالی

مؤسسات مالی برای مشاغل ورود اطلاعات استخدام می کنند که با تهیه مالیات، حسابرسی، امور مالی شرکت، حقوق و دستمزد و حساب های پرداختنی سروکار دارند.

خرده فروشی و فروش

موجودی، فروش آنلاین، جمع آوری و تدارکات می توانند نقش های عمده ای در خرده فروشی و فروش داشته باشند و کارفرمایان در این صنایع برای مشاغل ورودی داده های انعطاف پذیر در Data Entry استخدام می کنند.

استراتژی های مناسب در مسیر شغلی ورود داده ها

هنگامی که درک خوبی از نحوه یافتن شغل ورودی داده ایجاد کردید، و تصمیم گرفتید این شغلی است که می‌خواهید به آن ادامه دهید، چند استراتژی برای حرکت رو به جلو و بالا رفتن از نردبان شغلی وجود دارد. اگر در سطح ابتدایی هستید و فقط مدرک دبیرستان دارید، تحصیلات خود را با تمرکز بر موضوعاتی مانند فناوری اطلاعات، علوم داده، یا تجارت یا فناوری اداری ادامه دهید. 

دریافت گواهینامه ورود اطلاعات، مدرک کاردانی یا جمع آوری اعتبارات دانشگاهی در یک دوره تحصیلی آنلاین که با آرزوهای شغلی شما به عنوان یک متخصص ورود داده مطابقت دارد را در نظر بگیرید. همانطور که در حرفه ورود اطلاعات خود پیشرفت می کنید، به سمت یک موقعیت نظارتی یا انتقال به موقعیتی به عنوان تحلیلگر ورود داده یا تحلیلگر داده فکر کنید. هر دو شغل در Data Entry معمولاً نیاز به مدرک دانشگاهی دارند. مهارت های تحلیلی عالی، توانایی ایجاد و نگهداری پایگاه های داده، نظارت بر گزارش دهی سه ماهه یا سالانه و مهارت های ارتباطی عالی دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های تبادل زبان

گزینه های مرتبط برای ورود داده ها

ورود داده ها ممکن است به مواردی همچون شرح زیر اشاره داشته باشد:

1. ورود داده شامل وارد کردن اطلاعات به رایانه، با استفاده از دستگاه های ورودی همچون اسکنر، دیسک و صفحه کلید باشد.

2. ورود داده ها Data Entry ، شغلی است که در آن یک کارمند داده ها را از فرم ها یا سایر اشکال غیر الکترونیکی داده به رایانه وارد می کند. امروزه، بسیاری از مشاغل مربوط به ورود داده های آنلاین موجود، مستلزم وارد کردن داده ها به یک پایگاه داده آنلاین از کارمند هستند.

برای شغل ورود اطلاعات چه چیزهایی باید بدانم؟

برای دریافت کار ورود اطلاعات و عملکرد خوب، باید در تایپ مهارت داشته باشید و حداقل 50 تا 80 کلمه در دقیقه تایپ کنید. برخی از موقعیت های ورود داده ها ممکن است به سرعت تایپ بیش از 80 کلمه در دقیقه نیاز داشته باشند. مهارت در تایپ به این معنی است که می توانید با کمترین خطاهای گرامری و نقطه گذاری تایپ کنید.

الگوی شرح شغل اپراتور ورود اطلاعات

اپراتورهای ورود اطلاعات مسئول وارد کردن دقیق داده های مهم شرکت و به روز نگه داشتن سوابق هستند. از آنجایی که اهمیت داده های تجاری به طور تصاعدی در حال افزایش است، یافتن افرادی که می توانند دقت را با سرعت ثابت حفظ کنند، مهم است.

از این نمونه توصیف شغلی اپراتور ورود اطلاعات  Data Entry، به عنوان یک الگو برای سازماندهی ساختار شرح شغل خود استفاده کنید، سپس در صورت نیاز، مشخصات مورد نیاز را متناسب با موقعیت خود اضافه کنید. می‌توانید با نگاه کردن به فهرست‌های شغلی اپراتور ورودی اطلاعات، ایده‌های بیشتری برای نحوه نوشتن شرح شغل مؤثر بیابید.

معرفی Data Entry

اپراتور ورود اطلاعات

شغل اپراتور ورود اطلاعات یک فرصت عالی برای متمایز کردن موقعیت خود از جمعیت با برقراری ارتباط با چیزی است که شرکت شما را به مکانی عالی برای کار تبدیل می کند. خلاق باشید، اما همچنین معتبر عمل کنید. از بیان حقیقت و ایجاد انتظارات غیر واقعی برای متقاضیان بالقوه خودداری نمایید.

مسئولیت های شغلی اپراتور ورود اطلاعات  Data Entry:

•    دریافت داده ها را تأیید و ثبت می کند.

•    یکپارچگی داده ها را با مقایسه آن با اسناد منبع تأیید می نماید.

•    اسناد را برای ورود داده ها آماده، گردآوری و مرتب می کند.

•    داده های منبع را به فرمت الکترونیکی مورد نیاز رونویسی می نماید.

•    وظایف محول شده اضافی را در صورت لزوم تکمیل می کند.

•    برای اطمینان از حفظ اطلاعات، پشتیبان گیری منظم انجام می دهد.

•    سیستم بایگانی را حفظ می کند و از اطلاعات محرمانه مشتری محافظت می کند.

•    سطح رضایت بخشی از کیفیت و بهره وری در استانداردهای بخش را حفظ می نماید.

•    به درخواست ها برای بازیابی داده ها از پایگاه داده یا سیستم پرونده الکترونیکی پاسخ می دهد.

•    با استفاده از صفحه کلید، ضبط کننده داده یا اسکنرهای نوری، اطلاعات را از فرمت های کاغذی به فایل های کامپیوتری منتقل می کند.

•    با استفاده از پردازش کلمه، صفحه گسترده، پایگاه داده یا سایر نرم افزارهای رایانه ای، ورود داده های با حجم بالا را انجام می دهد.

•    داده ها را برای خطاها، صفحات از دست رفته یا اطلاعات از دست رفته بررسی می کند و هرگونه مغایرت را برطرف می نماید.

پیشنهاد مطالعه:یونی سواپ و نحوه عملکرد آن

مزایای Data Entry

اینجاست که می توانید در  Data Entry، مزایا و ساعات کاری را به متقاضیان احتمالی بگویید. همچنین ایده خوبی است که به مواردی مانند انعطاف پذیری برنامه و زمان مرخصی پرداختی توجه داشته باشید. فراموش نکنید که امتیازات یا مزایای موجود را که می‌تواند به برجسته کردن شرح شغل شما کمک کند، فهرست کنید، مانند فرصت‌های پیشرفت شغلی، آموزش مهارت‌ها یا پاداش‌ها. بهترین شرح شغل نه تنها آنچه از کارمندان انتظار می رود، بلکه آنچه توسط کارفرمایان ارائه می شود را نیز شرح می دهد.

صلاحیت ها و مهارت های اپراتور ورود داده ها:

•    توجه عالی به جزئیات

•    توانایی انجام چند کار به طور موثر

•    کار مستقل و راحت با حداقل نظارت

•    مهارتهای ارتباطی گفتاری و نوشتاری قوی

•    توانایی انجام کارهای تکراری با درجه دقت بالا

شرایط تحصیل و تجربه  Data Entry:

•    امکان تایپ حداقل 40 WPM

•    دیپلم دبیرستان یا گواهی GED

•    مدرک کاردانی ترجیح داده می شود اما الزامی نیست

•    1-3 سال تجربه در ورود اطلاعات یا آموزش معادل

•    تجربه کار با Microsoft Office (Microsoft Excel, Microsoft Word)

معرفی Data Entry

استخدام اپراتور ورود اطلاعات

در پایین آگهی شغلی خود در  Data Entry ، یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید. گفتن دقیق نحوه درخواست برای این موقعیت به متقاضیان بالقوه راهی عالی برای بهینه سازی عملکرد شرح شغل اپراتور ورود اطلاعات شما است. به عنوان مثال، می توانید از متقاضیان بخواهید رزومه خود را به آدرس ایمیل خاصی ایمیل کنند یا آنها را راهنمایی کنید تا روی دکمه درخواست در بالای لیست شغلی شما کلیک کنند.
 

برچسـب هـا : سایر ، Data Entry
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد