بهترین کیف پول های بیت کوین

بهترین کیف پول های بیت کوین

توسط : تیم محتوا
1,301

اگرچه برخی از مردم، بهترین کیف پول های بیت کوین را به عنوان یک مد یا حتی یک کلاهبرداری آشکار رد کرده اند، اما ارزهای دیجیتال حتی در شرایطی که آینده آنها در حال تغییر است، شکوفا شده اند. فراتر از بیت کوین، اکنون لیست بلندبالایی از ارزهای ارزان قیمت وجود دارد که به طور بالقوه می توانند بازده سوداگرانه قابل توجهی را برای سرمایه گذارانی که می توانند نوسانات را کنترل کنند، به ارمغان بیاورند. سایر ارزها اکنون با افزایش و افت کمتری روبرو شده اند که آنها را برای سرمایه گذاری با ریسک کمتر مناسب می کند.

کیف پول کریپتوکارنسی چیست؟

هر سکه ای که انتخاب می کنید، ابتدا باید با یک صرافی ثبت نام کنید. با این حال، پس از خرید، باید ارز جدید خود را ذخیره نمایید و شاید بخشی از آن را برای کالاها، خدمات یا بدهی ها خرج کنید. برای آن، به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارید.

بهترین کیف پول های بیت کوین به اشکال مختلفی عرضه می‌شوند، شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار یا حتی کاغذ. وجه مشترک آنها این است که همه آنها قصد دارند حداقل یک نوع دارایی دیجیتال را ذخیره کنند. علاوه بر این، آنها کلیدهای رمزنگاری و سایر ملاحظات امنیتی مرتبط با ذخیره سازی کلید، تراکنش های ارز دیجیتال و تأیید هویت (ID) را مدیریت می کنند.

کلیدهای رمزنگاری مرتبط با کیف پول شما رشته های طولانی اعداد و حروف تولید شده توسط ماشین هستند. آنها کلید نامیده می شوند. زیرا برای قفل و باز کردن مجموعه ارزهای دیجیتال و ایجاد آدرس های کیف پول شما استفاده می شوند. این بدان معناست که آنها قدرت زیادی دارند، بنابراین هنگام انتخاب کیف پول خود، باید به دقت در نظر بگیرید که این کلیدها کجا تولید می شوند و چه کسی آنها را کنترل می کند.

بهترین کیف پول های بیت کوین

کیف پول داغ در مقابل کیف پول سرد

بهترین کیف پول های بیت کوین به اشکال مختلفی عرضه می شوند. با این حال، یکی از مفاهیمی که اغلب درباره آن می شنوید تفاوت بین کیف پول سرد و گرم است. کیف پول سرد از کلیدهایی استفاده می کند که توسط دستگاهی که به اینترنت متصل نیست ایجاد شده است. این یک لایه اضافی از امنیت "شکاف هوا" را اضافه می کند و به این کیف پول ها اجازه می دهد در قالب سخت افزاری ارائه شوند. 

به طور معمول، یک هارد دیسک USB یا درایو انگشت شست ارزهای ذخیره شده شما را رمزگذاری می کند و هنگامی که آن را به وب وصل می کنید به طور خودکار به صرافی انتخابی شما دسترسی پیدا می کند. وصل شوید، تراکنش خود را انجام دهید، و سپس دوباره قطع کنید، تا دارایی‌های شما با خیال راحت خارج از وب بمانند تا زمانی که آماده استفاده مجدد از آنها شوید.

در لیست بهترین کیف پول های بیت کوین ، کیف پول های داغ محصولاتی هستند که از کلیدهای تولید شده توسط دستگاه های متصل به اینترنت استفاده می کند. اینها معمولاً سرورهایی در محل سازنده کیف پول یا صرافی پشتیبان کیف هستند. 

حتی اگر اتصال به اینترنت کیف پول های داغ را به طور قابل توجهی از کیف پول های سرد کمتر امن می کند، اما همچنان محبوب ترین کیف پول ها هستند. این بدان دلیل است که بسیاری می‌توانند بدون اتصال جداگانه به یک صرافی معاملاتی انجام دهند و انواع دیگری از دارایی‌های دیجیتال را علاوه بر ارز دیجیتال ذخیره کنند. 

اکثر کیف پول‌های ارزهای دیجیتال فهرست‌شده در اینجا از بیش از یک نوع دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کنند، اگرچه برخی از آنها بسیار بیشتر از سایرین پشتیبانی دارند. در حال حاضر، در اینجا یک نظرسنجی از بهترین کیف پول های بیت کوین موجود ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه:کاربردهای توکن ارزهای دیجیتال

کیف پول اتمی

کیف پول اتمی تعادل خوبی بین ویژگی های مبتدی و پیشرفته ارائه می دهد. بیش از 500 دارایی رمزنگاری مختلف را پشتیبانی می کند، رابط کاربری آسانی دارد و به شما امکان می دهد ارزها را مستقیماً از کیف پول خریداری کنید، نه اینکه به صرافی بروید و سپس سکه های خود را برای خودتان بفرستید. مهمترین ویژگی های کیف پول شامل پشتیبانی آن از تراکنش های مبادله اتمی و سهام است. 

تقریباً برای هر سیستم عاملی از جمله اندروید، iOS و macOS، ویندوز و چندین نوع لینوکس از جمله دبیان، فدورا و اوبونتو می‌توانید یک کیف پول اتمی را دانلود کنید. کلیدهای شما رمزگذاری شده و در دستگاه شخصی شما ذخیره می شوند. آنها با استفاده از یک عبارت عبور 12 کلمه ای که به طور تصادفی تولید می شود محافظت می گردند. 

اما گذشته از اینکه به کاربران می گویند باید تراکنش های خود را با VPN انجام دهند، اینجاست که امنیت متوقف می شود. تاکنون هیچ پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله‌ای یا تراکنش‌های چند امضایی وجود ندارد. با این حال، کیف پول اتمی، به عنوان بهترین کیف پول های بیت کوین ویژگی های امنیتی جدیدی را در آینده نزدیک وعده می دهد.

تصویر کیف پول بیت پی

این یک کیف پول محبوب از Bitpay، ارائه دهنده پرداخت رمزنگاری است. مانند Coinbase، Bitpay فقط به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس است، اگرچه از این نظر که فقط از iOS پشتیبانی می کند، محدودتر است. همچنین فقط به 13 ارز رمزنگاری محدود شده است، هرچند که شامل همه نام‌های پایدار مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو می‌شود.

 با این حال، اگر به دنبال کیف پولی هستید که دارای یک شبکه رمزنگاری گسترده باشد، با کیف پول Atomic یا Coinbase خیلی بهتر هستید. از جنبه امنیتی، Bitpay تمام ویژگی های کلیدی، از جمله احراز هویت دو مرحله ای و تراکنش های چند امضایی را ارائه می دهد. این یک کیف پول "خود نگهبانی" است، به این معنی که فقط شما بر دارایی ها و کلیدهای رمزگذاری خود کنترل دارید.

این که از بهترین کیف پول های بیت کوین در بخش خدمات، Bitpay از Coinbase و سایر کیف‌پول‌های پیشرو در مورد به‌روزرسانی‌های منظم ویژگی‌ها و برنامه‌های کریپتو افزودنی عقب است. در این مرحله، کیف پول بیت‌پی کمی فاقد ویژگی‌های پیشرفته، از جمله تجزیه و تحلیل و پشتیبانی مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. با این حال، یک کارت اعتباری کریپتو را ارائه می دهد که مستقیماً به کیف پول شما مرتبط است و با تعدادی از برنامه های اعتباری خرده فروشان بزرگ در فروشگاه ادغام می شود.

بهترین کیف پول های بیت کوین

BRD

BRD یک کیف پول محبوب و چند ارزی است که فقط برای دستگاه های Android یا iOS در دسترس است. BRD از بیش از 70 ارز رمزنگاری شده از جمله تمام سکه های پایدار پشتیبانی می کند. ویژگی‌های امنیتی BRD کمی ضعیف است زیرا از احراز هویت دو مرحله‌ای پشتیبانی می‌کند، اما از تراکنش‌های چند امضایی پشتیبانی نمی نماید. 

همچنین فاقد پشتیبانی مستقیم از کیف پول های سرد سخت افزاری است. یکی از جنبه‌های مثبت، این است که شما را مجبور می‌کند تا یک پین تکمیلی و TouchID را در هر دو سیستم عامل پشتیبانی‌شده تنظیم کنید. در اندروید، کلیدها رمزگذاری شده و روی گوشی ذخیره می شوند. در iOS، آنها در iCloud پشتیبان گیری می شوند.

شما می توانید مستقیماً از طریق بهترین کیف پول های بیت کوین خرید، فروش و تجارت کنید و BRD کیف پول و موجودی شخص ثالث را از طریق کد QR وارد می کند. در حالی که BRD هیچ کارمزد تراکنشی را برای معاملات خروجی دریافت نمی کند، برای تراکنش های فیات هزینه ای دریافت می نماید. به عنوان مثال، شما با استفاده از کارت اعتباری خود مستقیماً از کیف پول رمزنگاری را خریداری می کنید. 

این هزینه‌ها می‌تواند تا 7 درصد افزایش یابد. این در مقایسه با کوین بیس بسیار بزرگ است. با این حال، اگر شما صرفاً از طریق صرافی های شخص ثالث خرید می کنید و عملکرد آسان و تلفن همراه را دوست دارید، ممکن است مشکلی پیش نیاید.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری

کیف پول کوین بیس

Coinbase از این بسته متمایز است. زیرا بالغ و به اندازه کافی برای تازه کارها آسان است. این در دستگاه‌های اندروید و iOS موجود است و رابط کاربری تمیز و آسانی دارد. Coinbase برای استفاده با حساب های Coinbase Exchange بهینه شده است، اما می تواند به صرافی های دیگر از جمله صرافی های غیرمتمرکز متصل شود.

این که از بهترین کیف پول های بیت کوین است، در حال حاضر از بیش از 5500 دارایی رمزنگاری مختلف، از جمله کلکسیون های دیجیتال و NFT ها پشتیبانی می کند. این یکی از طولانی ترین لیست کیف پول های داغ موجود است. 

همچنین بدون اینکه بیش از حد پیچیده باشد، نسبتا امن است. همچنین از احراز هویت بیومتریک، احراز هویت دو مرحله ای و پشتیبانی از چند امضا نیز پشتیبانی می کند. در نهایت، پشتیبانی اختیاری برای پشتیبان‌گیری ابری خواهید یافت تا بتوانید از کلیدهای دیجیتال خود بهتر محافظت کنید.

این یک لیست رقابتی از اقدامات امنیتی است، اما نقطه ضعف استفاده از یک سرویس کیف پول به بزرگی Coinbase این است که یک هدف است. صرافی Coinbase و سرویس کیف پول در مناسبت‌های جداگانه هک شده‌اند و کمپین‌های فیشینگ تقریباً ثابتی برای کاربران آن وجود دارد. 

برای کمک، Coinbase به یک کیف پول «خود نگهبانی» تبدیل شده است، به این معنی که شما را مسئول کلیدهای رمزنگاری خود می‌کند تا نتوان آنها را به سرقت برد. این کیف به عنوان بهترین کیف پول های بیت کوین ، مسئولیت رمزگذاری و ذخیره کلیدهای خود را در مکانی امن بر عهده شما می گذارد.

بهترین کیف پول های بیت کوین

Crypto.com

این کیف پول، برای مبتدیان نیست. با این حال، اگر یک متخصص رمزارز نسبتاً باتجربه هستید، Crypto.com دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته و امنیت کامل است. دو برنامه کیف پول ارائه می دهد که پیشرفته تر آنها کاملاً غیرمتمرکز است. معاملات کاملاً همتا به همتا هستند. هیچ نظارتی از جانب شخص ثالث، مانند بانک، صرافی، یا سازمان دولتی وجود ندارد. اگر فردی مراقب حریم خصوصی هستید، بسیار خوب است.

برنامه دیگر Crypto.com استانداردتر است. زیرا دسترسی شما به صرافی Crypto.com است. اگر در زمینه سرمایه گذاری رمزنگاری تازه کار هستید، این مسیر بهتری است، زیرا این یک سرویس کارگزاری است که ابزارهای ساده تر و آشناتری برای خرید و ذخیره دارایی های رمزنگاری شما دارد. 

این برنامه همچنین می تواند به عنوان کیف پول استفاده شود، اما کاملاً به صرافی Crypto.com وابسته است. این به عنوان نگهبان اصلی شما عمل می کند و بنابراین توکن های شما را به جای یک دستگاه شخصی در یک حساب کارگزاری ذخیره می کند. مطمئناً این کار در بهترین کیف پول های بیت کوین ساده‌تر است، اما با توجه به سابقه طولانی صرافی‌هایی مانند این که هک و سرقت می‌شوند، با خطراتی همراه است.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول Trust Volt

Exodus

اگرچه Exodus در ابتدا منحصراً برای کاربران دسکتاپ ساخته شده بود، اما Exodus به یک کیف پول چند دستگاهی تبدیل شده است که از دستگاه های اندروید و iOS نیز پشتیبانی می کند. همچنین با کیف پول سرد Trezor کار می کند. 

مانند Coinbase، بالغ، شهودی و آسان برای استفاده است، اگرچه Coinbase برنامه پشتیبانی بهتری دارد. رابط Exodus از نظر بصری جذاب تر از Coinbase است. همچنین از بیش از 155 نوع دارایی رمزنگاری پشتیبانی می کند که قابل احترام است، اگرچه در مقایسه با کیف پول هایی مانند Atomic، Coinbase یا Huobi هنوز کوچک است.

Exodus به طور منظم به روز می شود، معمولاً در یک چرخه دو هفته ای این کار را انجام می دهد. به این معنی که ویژگی های جدید در بهترین کیف پول های بیت کوین رایج هستند. علاوه بر این، Exodus خود را به‌عنوان یک مشتری «سبک» حساب می‌کند، به این معنی که کل بلاک چین یک دارایی رمزنگاری را دانلود نمی‌کند. این می‌تواند تراکنش‌های شما را سرعت بخشد، اگرچه احتمالاً این مورد علاقه زیادی ندارد مگر اینکه یک سرمایه‌گذار فعال ارز دیجیتال باشید.

با این حال، یکی از نکات مهم این است که Exodus هنوز از نظر امنیت از رقبای خود عقب است. هنوز هیچ پشتیبانی برای احراز هویت دو مرحله‌ای یا آدرس‌های چند امضایی وجود ندارد.

بهترین کیف پول های بیت کوین

کیف پول بیت کوین الکتروم

اگر فقط به بیت کوین علاقه دارید، الکتروم یکی از بهترین گزینه های شماست. این کیف پول بالغ دارای ویژگی های بسیاری است، به خصوص در زمینه امنیت و بسیار قابل تنظیم می باشد. به علاوه، منبع باز است، بنابراین انواع خوبی از پلاگین های شخص ثالث در دسترس می باشد. 

همچنین به عنوان بهترین کیف پول های بیت کوین ، لیست نسبتا طولانی کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره سازی سرد کار می کند. می‌توانید Electrum را به‌عنوان کد پایتون و همچنین برنامه‌های کاملاً کامپایل‌شده برای اندروید، لینوکس، macOS و Windows 7 دانلود کنید. این برنامه فاقد پشتیبانی از iOS است.

Electrum بسیاری از ویژگی‌های امنیتی، از جمله کیف‌ پول‌ های سرد فوق‌الذکر، پشتیبانی چند امضایی و احراز هویت دو مرحله‌ای را ارائه می‌کند. کیف پول یک پروژه منبع باز است، بنابراین مقدار مشخصی از تخصص DIY مورد نیاز است. این یک کیف پول عالی برای سرمایه گذاران بیت کوین است، استفاده از آن، فقط از طریق مستندات آنلاین و متمرکز بر توسعه‌دهنده Electrum اتفاق می‌افتد. برای تهیه این کیف پول های فوق العاده ارز دیجیتال، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد