دوره های آموزش سئو با مدرک بین المللی

دوره های آموزش سئو با مدرک بین المللی

توسط : تیم محتوا
1,760

در این راهنمای کامل، دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی ارائه شده است. همچنین، بهترین گواهینامه‌ های سئو برای پیگیری امسال، هزینه آنها و سایر نکات مفید برای کمک به شما آورده شده است تا مناسب ترین برنامه آموزش سئو را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

گواهی سئو چیست؟

گواهی سئو به افرادی اعطا می شود که دوره سئو را با موفقیت پشت سر بگذارند. این نشان می دهد که شما آموزش ها و مهارت های لازم برای کار با بهینه سازی موتورهای جستجو را دارید. راه های زیادی برای دریافت مدرک سئو وجود دارد. می توانید یک دوره آنلاین سئو را دنبال کنید یا در یک دوره کلاس درس شرکت کنید. همانطور که در زیر خواهید دید، هزینه و الزامات دریافت گواهی سئو در هر ارائه دهنده دوره متفاوت است.

دوره های آموزش سئو با مدرک بین المللی

آیا گواهی سئو گوگل وجود دارد؟

گوگل یک برنامه گواهی سئو ارائه نمی دهد. اگر می خواهید یک متخصص سئو گوگل شوید، می توانید دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی را از یک ارائه دهنده شخص ثالث دنبال کنید و گواهینامه دریافت کنید. یک گواهی دیجیتال مارکتینگ توسط Google Digital Garage ارائه شده است که شامل برخی از درس‌های مرتبط با سئو می‌شود، اما شما را به یک متخصص گواهی SEO Google تبدیل نمی‌کند.

بهترین گواهینامه های SEO

اینها بهترین گواهینامه های SEO هستند که می توانید در سال 2022 دنبال کنید و گواهی سئو را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه:برنامه صدور گواهینامه ICDL

Reliablesoft Digital Marketing Academy

مجموعه کامل دوره سئو شامل 4 دوره (دوره سئو، دوره سئوی تجارت الکترونیک، دوره تحقیق کلمات کلیدی، دوره گوگل آنالیتیکس) است و هر آنچه را که در مورد سئو باید بدانید را به شما آموزش می دهد. دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی ، موضوعات سئو برای مبتدیان، سئو فنی، سئو روی صفحه، تحقیق کلمات کلیدی، سئو خارج از صفحه، سئوی پیشرفته، بهینه سازی تبدیل، سرعت وب سایت، امنیت وب سایت، بهینه سازی تصویر را ارائه می کند. 

همچنین، دوره های داده های ساختاریافته و طرحواره، تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل، سئوی محلی و سئوی بین المللی، ابزارها و خدمات سئو، سئوی تجارت الکترونیک و موارد مشابه را می توانید در این دوره ها بگذرانید. تا کنون بیش از 4200 دانش آموز ثبت نام کرده اند و از امتیاز بالایی برخوردار است. پس از اتمام دوره، می توانید گواهی سئو دریافت کنید و با 60 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود.

این دوره شامل فیلم ها، چک لیست ها، آموزش ها و یک پلتفرم آسان برای کمک به یادگیری SEO به بهترین شکل ممکن است. مدرس دوره یک متخصص سئو شناخته شده با بیش از 15 سال تجربه در صنعت سئو می باشد. پس از رقابت در دوره، دقیقاً خواهید دانست که چگونه ترافیک سئو وب سایت خود را در سریع ترین زمان ممکن افزایش دهید.

می‌توانید همان فرآیند اثبات‌شده‌ای را که برای افزایش ترافیک یک وب‌سایت کاملاً جدید به بیش از 500000 بازدید Google در ماه استفاده کرده‌ایم، در یکی از رقابتی‌ترین جایگاه‌های آنلاین تکرار کنید. این یکی از بهترین دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی برای مبتدیان است. از ابتدا با توضیح اینکه سئو چیست و چگونه کار می کند شروع می شود. این شامل مثال های زیادی و دستورالعمل های گام به گام برای کمک به دانش آموزان در اعمال سئو در عمل است.

آموزش همه جانبه SEOدر آکادمی یواست

Yoast شرکتی است که محبوب ترین افزونه سئو وردپرس را در اختیار دارد. آموزش SEO همه جانبه آنها بخشی از Yoast SEO Premium است که شامل افزونه Yoast SEO Premium و دسترسی به تمام دوره های SEO آنها می باشد.

Yoast یک شرکت بسیار معتبر در صنعت سئو نه تنها به دلیل پلاگین هایش بلکه به دلیل کمک هایش به وردپرس و به طور کلی جامعه سئو است. این دوره شامل 3 ساعت فیلم آموزشی است و پس از اتمام، گواهی سئو و نشان دریافت می کنید. این بهترین گواهی سئو برای کاربران غیر فنی است. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه سئو فنی وب سایت خود را بدون داشتن دانش فنی بهینه کنید.

دوره های آموزش سئو با مدرک بین المللی

ClickMinded Academy

دوره آموزشی ClickMinded SEO یک دوره جامع و یکی از بهترین دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین-المللی است که تمام جنبه های بهینه سازی موتورهای جستجو را پوشش می دهد. دروس توسط متخصصان سئو معتبر با سالها تجربه کاری در این صنعت تدریس می شود. این بهترین گواهی سئو برای مشاغل است. این یکی از گران ترین دوره های این لیست است و برای شرکت هایی با بودجه آموزشی بالا مناسب است.

 گواهی ضروری SEOآکادمی Moz

Moz  شرکت دیگری است که در صنعت سئو مهم است. آنها سالهاست که وجود دارند و سهم آنها در جامعه سئو بسیار محترم است. دوره صدور گواهینامه سئو شامل 6 ساعت زمان و آزمون توسط مربی است و پس از برگزاری آزمون، شما گواهی سئو را دریافت می کنید.

در حالی که Moz ابزارهای SEO مخصوص به خود را دارد، این دوره به ابزارهای آنها وابسته نیست. شما می توانید این دوره را بدون داشتن اشتراک Moz Pro دنبال کنید. این بهترین گواهی سئو برای افراد حرفه ای غیر سئو است. این تنها 6 ساعت طول می کشد و مفاهیم اولیه و پیشرفته SEO را پوشش می دهد.

 دوره مبانی SEOآکادمی SEMRUSH

SEMRUSH  یکی از بهترین دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی است و علاوه بر داشتن یک ابزار عالی، اکنون مجموعه ای از دوره های آنلاین را ارائه می دهد که رایگان و همراه با گواهینامه هستند. دوره سئو آنها توسط گرگ گیلفورد، مشاور با تجربه سئو با بیش از 16 سال سابقه کار در این صنعت ارائه می شود.

این دوره دارای 8 ماژول است که اصول اولیه، سئو فنی، سئو داخلی، سئوی موبایل، ساخت لینک و سئوی بین المللی و محلی را پوشش می دهد. این یک دوره خوب و رایگان است که برای مبتدیان سئو عالی است. این بهترین گواهینامه سئو رایگان است. دوره های آموزشی SEO SEMRush اگرچه رایگان هستند، اما همه آنها توسط متخصصان آموزش داده می شوند و اطلاعات و مشاوره مفیدی را ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فریلنسری مشاوره رسانه های اجتماعی

 آموزش گواهینامه SEO پیشرفته 

این یکی از گران ترین دوره های سئو آنلاین است. مطمئناً یک عامل منفی برای وبلاگ نویسان انفرادی یا حتی صاحبان مشاغل کوچک است. اما این به هیچ وجه به این معنی نیست که دوره ارزشش را ندارد. این یکی از بهترین دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی و کلاس هایی کامل است که تمام جنبه های بهینه سازی موتور جستجو را با جزئیات پوشش می دهد. 

دروس توسط SEO مجرب تدریس می شود و شما همچنین می توانید در کلاس آنلاین شرکت کنید. اگر کسب و کاری دارید و به یک دوره خوب برای دریافت گواهینامه سئو به کارمندان خود نیاز دارید، این دوره قطعاً باید در نظر گرفته شود. این بهترین گواهی سئو پیشرفته و یک گزینه خوب برای متخصصان بازاریابی است که می خواهند یاد بگیرند که چگونه مفاهیم پیشرفته SEO می توانند در سناریوهای زندگی واقعی با هم کار کنند.

 تجربه کامل آموزش سئو با آکادمی بروس کلی

بروس کلی بیش از 23 سال سابقه در صنعت سئو دارد و یکی از معتبرترین کارشناسان سئو می باشد. این دوره به عنوان یک دوره آموزشی زنده کلاس درس در دسترس بود اما اخیراً به عنوان یک دوره سئو درخواستی منتشر شده است. با ثبت نام خود، به مدت یک سال به دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی دسترسی خواهید داشت و دعوتی برای پیوستن به جلسات ماهانه پرسش و پاسخ زنده با بروس خواهید داشت.

شما همچنین SEOToolSet را دریافت می کنید، مجموعه ای از ابزارهای SEO که به شما کمک می کند تا استراتژی وب سایت خود را پیاده سازی و نظارت کنید. البته پس از اتمام دوره، گواهی سئو دریافت خواهید کرد. این بهترین برنامه آموزشی کلاس درس SEO است. اگر می خواهید آموزش سئو را در یک محیط کلاس درس زنده تجربه کنید، این قطعا یکی از گزینه هایی است که باید در نظر بگیرید.

 آکادمی آموزش آنلاین کورسرا

این دوره توسط Coursera ارائه شده و توسط UCDavis (دانشگاه کالیفرنیا) ارائه شده است Coursera یک پلت فرم آموزشی آنلاین است که دسترسی به تعدادی از دوره های در سطح دانشگاه را فراهم می کند. بسته تخصصی دوره-های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی شامل 5 دوره است که مفاهیم اولیه و پیشرفته سئو را پوشش می دهد. در میان مدرسان، اریک انج، متخصص سئو که در جامعه سئو از احترام بالایی برخوردار است، وجود دارد.

شما می توانید در این دوره، مقدمه ای بر سئو گوگل، اصول سئو گوگل، بهینه سازی وب سایت برای جستجوی گوگل و محتوای پیشرفته و تاکتیک های اجتماعی برای بهینه سازی سئو را در یافت کنید. این دوره تقریباً 5 ماه طول می کشد و هزینه کل آن 245 دلار است. این برنامه به عنوان بخشی از اشتراک Coursera Plus با هزینه 49 دلار در ماه ارائه می شود. 

پس از اتمام هر پنج دوره از جمله پروژه  Google SEO Capstone، یک گواهی سئو به شما اعطا می شود. این بهترین گواهی سئو برای آژانس ها است. مدرسان دوره به طور فعال در صنعت سئو کار می کنند و در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، در سئو قوی شوید.

 آموزش کامل SEO در Udemy

Udemy  یکی دیگر از پلتفرم های محبوب آموزش آنلاین و یکی از دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی است. آنها تعدادی دوره سئو دارند و یکی از پرفروش ترین آنها آموزش کامل SEO برای سال 2022 است. این دوره بر اساس رتبه بندی بیش از 6400 دانش آموز دارای امتیاز 4.4/5 است.

قیمت دوره های Udemy همیشه تغییر می کند. در زمان بازدید این دوره با قیمت 99 دلار ارائه شد، اما اگر در وب سایت آنها ثبت نام کنید و منتظر پیشنهادات ویژه باشید، می توانید آن را با قیمت کمتری دریافت کنید. این بهترین گواهینامه سئو برای توسعه دهندگان است. این شامل بسیاری از موضوعات است که انتظار می رود یک توسعه دهنده آگاه سئو مانند بهینه سازی سرعت صفحه بداند.

دوره های آموزش سئو با مدرک بین المللی

دوره های  Simplilearn Training

SimpliLearn  یکی از برنامه های بزرگ در آموزش آنلاین است. آنها تعدادی گواهینامه را ارائه می دهند که می توانید به صورت آنلاین، همراه با یک کلاس آنلاین مجازی یا آموزش سفارشی شرکتی دریافت کنید. دوره آموزشی بهینه سازی موتور جستجو آنها شامل بیش از 30 ساعت ویدیو است و علاوه بر سئو، موضوعاتی مانند بازاریابی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل وب را نیز پوشش می دهد.

این یکی از دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی است. علاوه بر دسترسی به مطالب خودگام، می توانید در کلاس های زنده برنامه ریزی شده (با هزینه اضافی) شرکت کنید و با مربی SEO و سایر دانش آموزان تعامل داشته باشید.

هزینه صدور گواهینامه سئو چقدر است؟

هزینه دریافت گواهی سئو در سال 2022 بین 89 تا 1495 دلار است. فروشندگان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از دوره ها را ارائه می دهند و هر کدام از آنها قیمت خود را تعیین می کنند. شکاف قیمت بین کمترین و پردرآمدترین گواهینامه ها به دلیل ماهیت آموزش آنلاین بسیار زیاد است.

این در دنیای آنلاین طبیعی است، زیرا هیچ روش رسمی برای کنترل قیمت ها وجود ندارد. در سایر صنایع نیز همین وضعیت وجود دارد، جایی که قیمت دوره های آنلاین معمولاً سقف زیادی دارد. آیا با پرداخت هزینه برای دوره ارزانتر ارزش کمتری دریافت می کنید؟ نه لزوما، بستگی به دوره دارد. برچسب قیمت لزوماً ارزشی را که از یک دوره دریافت می‌کنید منعکس نمی‌کند، بلکه بیشتر نشان‌دهنده رویکرد شرکت‌ها به مدل قیمت‌گذاری خود است.

پیشنهاد مطالعه:محدودیت های حساب وب مانی

آیا گواهینامه سئو ارزشش را دارد؟ 

هر نوع دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی که بتواند ثابت کند که شما در یک موضوع آموزشی گذرانده اید، برای رزومه شما خوب است. بنابراین، دریافت گواهینامه سئو از یک ارائه دهنده آموزش سئو قابل اعتماد قطعا به شغل سئوی شما کمک می کند، اما گواهی به تنهایی شما را به یک متخصص سئو تبدیل نمی کند.

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو واقعی، شما نیاز دارید:

تجربه کار با سئو

سئو یک مفهوم تئوری نیست، اما بسیار عملی است. برای تبدیل شدن به یک متخصص، باید بدانید که چگونه آموخته های خود را در این دوره در عمل به کار ببرید و یک وب سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

موفقیت های سئو

سئو زمانی موفقیت آمیز است که رتبه بندی و ترافیک ارگانیک یک وب سایت بهبود یابد. دانستن تئوری و انجام کارهای لازم کافی نیست. یک متخصص سئو خوب می تواند نتایج را با یا بدون گواهی ارائه دهد.

دوره های آموزش سئو با مدرک بین المللی

آیا باید برای دوره سئو هزینه پرداخت کرد؟

یک یکی از دوره¬های آموزش سئو با مدرک بین¬المللی می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. یک دوره خوب هر آنچه را که در مورد سئو باید بدانید بدون صرف وقت برای جستجوی پاسخ در گوگل به شما می آموزد. از آن به عنوان مرجع استفاده کنید. صدها قانون SEO برای پیکربندی وجود دارد و مطمئناً نمی توانید همه چیز را به یکباره درک و اجرا کنید. داشتن یک منبع خوب برای استفاده به عنوان مرجع می تواند بسیار مفید باشد. برای کسب اطلاعات کامل تر، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد