هزینه های بین المللی پرداخت آنلاین پی پال

هزینه های بین المللی پرداخت آنلاین پی پال

توسط : تیم محتوا
2,765

PAYPAL به دلیل دسترسی و انتخاب روش ‌های پرداخت، دیگر برنامه‌ های انتقال پول نظیر به همتا (P2P) مانند Venmo و Zelle را شکست می‌ دهد. وجوه فوراً به حساب PayPal گیرنده دریافت می شود و سپس می‌ توان آن را روز بعد به حساب بانکی منتقل کرد. اما لازم است که برای استفاده از این روش، هزینه های بین المللی پی پال را نیز در نظر داشت.

مزیت پی پال

یکی دیگر از مزیت‌های اصلی PayPal این است که اگر گیرنده نمی‌خواهد به یک حساب بانکی پیوند بزند، می‌تواند از موجودی PayPal خود برای خرج کردن پول استفاده کند، زیرا این پلتفرم به‌عنوان روش پرداخت به طور گسترده پذیرفته شده است.

نقل و انتقالات بین المللی PayPal با کارمزدهای سنگین همراه است، همچنین اجازه می دهد تا بیشترین مبلغ انتقال را بدون محدودیت در مجموع مبلغ ارسال کنید. اما تراکنش های فردی به 10000 دلار محدود می شود. دارندگان حساب PayPal  می توانند از طریق برنامه یا به صورت آنلاین از طریق مرورگر وب برای دوستان و خانواده پول ارسال کنند.

دارندگان حساب می توانند از طریق روش های مختلف پرداخت پول ارسال کنند. گیرندگان همچنین باید دارندگان حساب پی پال باشند اما می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند.

هزینه های بین المللی پرداخت آنلاین پی پال

هزینه های پی پال

گزینه های پرداخت که همراه با هزینه های بین المللی پی پال است، شامل حساب بانکی (بدون کارمزد اضافی)، کارت های اعتباری و نقدی (کارمزد ناچیز برای ارسال پول از این گزینه ها) می باشد. ارسال پول بین المللی به خانواده و دوستان از طریق موجودی  PayPal، حساب بانکی مرتبط یا کارت اعتباری یا نقدی مشمول هزینه 5% مبلغ ارسال شده، با حداقل هزینه 99 سنت و حداکثر 4.99 دلار است.

وجوه ممکن است بلافاصله در موجودی PayPal گیرنده دریافت شود و به محض روز بعد به حساب بانکی وی منتقل شود. ضمن آنکه حساب‌های تایید شده هیچ محدودیتی برای کل پولی که می‌توان ارسال کرد ندارند، اما در یک تراکنش تا سقف 60000 دلار (یا گاهی اوقات 10000 دلار) محدود می‌شوند.

هزینه های بین المللی PayPal برای هر صاحب کسب و کار آنلاین (به ویژه اگر در سطح بین المللی فعالیت می کنید) می تواند چالش برانگیز باشد. اما به دلیل امنیت بالا و پذیرش آن از سوی بسیاری از مراکز، مورد توجه می باشد. این کارمزدها در تمام تراکنش‌های فرامرزی، که واحد پول طرف پرداخت کننده با واحد پول طرف دریافت‌کننده متفاوت است، دریافت می‌شود.

درگاه پی پال

اگر از PayPal به عنوان درگاه پرداخت خود برای فروش/خرید کالا به صورت آنلاین (که باید) استفاده کنید، انجام این کار بسیار آسان است. متأسفانه، این بدان معناست که هر تراکنشی که از طریق پی پال پردازش می کنید، کارمزد دریافت می کند. هزینه های بین المللی پی پال را می توانید از 20پیمنت سوال کنید.

آیا انجام معاملات بین المللی با استفاده از پی پال امکان پذیر است؟

پی پال بیش از 200 کشور مختلف دارد که کاربران می توانند از این برنامه یا وب سایت برای انجام پرداخت ها و نقل و انتقالات برون مرزی استفاده کنند. با این حال، بسته به اینکه هم فرستنده و هم گیرنده پول حساب PayPal داشته باشند، فرآیند متفاوت است. اگر هر دو نفری که از آن استفاده می کنند یک حساب پی پال داشته باشند، تراکنش می تواند از طریق پی پال انجام شود.

پیشنهاد مطالعه:درباره گیفت کارت پی پال

گزینه های پرداخت بین المللی عالی

هنگامی که مستقیماً به حساب PayPal دیگری پول ارسال می کنید، برای هر تراکنش 5٪ کارمزد دریافت می کند که حداقل هزینه آن 0.99 دلار و حداکثر شارژ 4.99 دلار است. اگر موجودی حساب PayPal گیرنده برای پوشش هزینه انتقال کافی نباشد، هزینه ای کسر می شود. اگر از کارت اعتباری، کارت نقدی یا اعتبار پی پال برای پرداخت استفاده می کنید، 2.9 درصد کارمزد به اضافه هزینه های بین المللی پی پال ثابت (بر اساس ارز مورد استفاده) وجود دارد.

هزینه تبدیل ارز بین المللی پی پال

برای ارسال پول به حساب پی پال با ارز دیگر، فرستنده باید 3.5 درصد هزینه تبدیل به دلار آمریکا را نیز بپردازد. کارمزد تبدیل معمولاً 4.5٪ به اضافه هزینه تراکنش واقعی است، بنابراین هنگام بررسی گزینه های مختلف پرداخت، این را در نظر داشته باشید.

با PayPal نمی‌توانید پرداختی را مستقیماً به حساب بانکی گیرنده ارسال کنید. برای این کار باید از Xoom استفاده کنید. این دو سیستم به هم مرتبط هستند و ممکن است با یک حساب PayPal یا حساب بانکی مرتبط تأمین مالی شوند که امکان پرداخت با استفاده از سرویس Xoom را فراهم می کند.

برخلاف هزینه تعیین شده برای انتقال به کاربر دیگر PayPal، Xoom به قیمت فعلی بازار اضافه می کند. Xoom ممکن است پیشنهاد انجام معامله را با نرخ 0.902 به جای نرخ بازار 0.99 بدهد. فقط تراکنش‌های شخصی که با دوستان و خانواده در ایالات متحده انجام می‌شود با پی پال رایگان است.

هزینه های بین المللی پی پال برای نقل و انتقالات بین المللی و تراکنش های تجاری و همچنین نرخ های تاجر برای کالاها و خدمات وجود دارد. هزینه نقل و انتقال پول بین المللی بسته به میزان و تعداد این تراکنش ها متفاوت است. در حالی که نمی توانید از هزینه های تراکنش پی پال به طور کلی اجتناب کنید، راه هایی برای به حداقل رساندن آنها وجود دارد.

هزینه های بین المللی پرداخت آنلاین پی پال

راه های جلوگیری از پرداخت هزینه تراکنش های بین المللی

در اینجا 4 راه برای جلوگیری از پرداخت هزینه تراکنش های بین المللی پی پال وجود دارد:

1- از حساب پی پال خود برای تکمیل تراکنش های مالی استفاده کنید.

ساده ترین روش برای به حداقل رساندن هزینه های مختلف پرداخت شده توسط پی پال، پرداخت با استفاده از حساب پی پال است. اگر از کارت اعتباری یا نقدی برای پرداخت استفاده کنید، هزینه‌های اضافی از شما دریافت می‌شود، اما اگر از حساب PayPal خود استفاده کنید، هزینه‌های اضافی دریافت می‌کنید. این ممکن است زمانی که فقط در یک سناریو به آن نگاه می شود زیاد به نظر نرسد، اما با گذشت زمان این هزینه های بین المللی پی پال افزایش می یابد.

 2-پرداخت های بزرگتر در پی پال 

هنگامی که یک حساب پی پال به دیگری پول می فرستد، هزینه آن به 4.99 دلار محدود می شود. این نشان می دهد که هزینه انتقال 100 دلار به اندازه ارسال 1000 دلار و غیره است. پرداخت های کمتر در مقادیر بیشتر، هزینه هر پرداخت را پایین نگه می دارد.

پیشنهاد مطالعه: پشتیبانی پی پال چگونه است

3- هزینه های پرداخت شده توسط پی پال به قیمت اضافه می شود

وقتی صحبت از کارمزد تراکنش های خارجی می شود، هزینه پرداخت باید در قیمت خدمات لحاظ شود، به خصوص اگر تراکنش ها زیاد یا مکرر باشند. بسیار مهم است که همه جزئیات را از قبل مشخص کنید. هزینه سرویس باید شامل جزئیاتی در مورد تعداد دفعات پرداخت، آنچه در حال انتقال است و نرخ تبدیل استفاده شده باشد. این امر از هرگونه غافلگیری ناخوشایند در آینده در خصوص هزینه های بین المللی پی

پال جلوگیری می کند.

4- هزینه های کسر شده در زمان مالیات

هزینه‌های PayPal، از جمله هزینه‌های کارت اعتباری و نقدی، یکی از هزینه‌های ضروری انجام تجارت است و ممکن است در پایان سال از درآمد مشمول مالیات شما کسر شود. این لزوماً هزینه استفاده از PayPal را کاهش نمی دهد، اما به شما امکان می دهد تا بخشی از پول خود را از طریق معافیت های مالیاتی بازیابی کنید.

نحوه ارسال پول بین المللی

هر سرویس انتقال دستورالعمل های واضحی در مورد نحوه ارسال پول در سطح بین المللی ارائه می دهد. اما آنها به طور کلی روند مشابهی را دنبال می کنند.

هزینه های بین المللی پرداخت آنلاین پی پال

 ثبت نام کنید یا وارد شوید.

بهترین برنامه انتقال پول بین المللی را برای نیازهای خود انتخاب کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. هویت خود را با ارائه گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا سایر شناسه های دولتی تأیید کنید.

 مشخصات گیرنده را ارائه دهید.

نام و مشخصات بانکی شخص دریافت کننده پول را وارد کنید. اگر گیرنده شما نیاز به دریافت پول دارد، مکان را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که نام گیرنده را دقیقاً همانطور که در شناسه دولتی آنها نشان داده شده است، ارائه کرده اید. هزینه های بین المللی پی پال را نیز بررسی کنید.

 انتخاب کنید چقدر پول برای ارسال دارید.

مقدار پولی را که می خواهید به خارج از کشور ارسال کنید و ارزی که گیرنده شما دریافت می کند، انتخاب کنید.

 هزینه انتقال خود را پرداخت کنید.

می توانید هزینه انتقال را با کارت اعتباری، کارت نقدی یا انتقال مستقیم از بانک خود پرداخت کنید. پرداخت هزینه انتقال از حساب بانکی شما کم هزینه ترین گزینه خواهد بود، در حالی که پرداخت از طریق کارت اعتباری احتمالا باعث کارمزد می شود.

پیشنهاد مطالعه: آسیب های ناشی از هک کردن PayPal و سرقت پول افراد دیگر

 وجوه خود را ردیابی نمایید.

اکثر برنامه ها تاریخ و زمان تحویل پیش بینی شده را هنگام تکمیل تراکنش ارائه می دهند. آنها اغلب به شما اجازه می دهند وضعیت انتقال پول بین المللی خود را پیگیری کنید.

چگونه بهترین راه برای ارسال پول بین المللی را انتخاب کنیم؟

هنگام تعیین نحوه ارسال پول در سطح بین المللی با کمترین هزینه های بین المللی پی پال ، باید چندین عامل در نظر گرفته شود. تصور نکنید برنامه مورد علاقه شما بهترین گزینه برای همه نقل و انتقالات شماست. کارمزدها بر اساس روش تحویل یا پرداخت، سرعت و مکان متفاوت است، بنابراین عاقلانه است که برای هر مقصد انتقال جدید خرید کنید.

استفاده از برنامه با بهترین نرخ ارز تضمین می کند که گیرنده شما تقریباً تمام پولی را که برای آنها ارسال می کنید دریافت می کند. بسته به حجم انتقال شما، برخی از خدمات ممکن است در هزینه شما صرفه جویی بیشتری کنند. 

بهترین روش پرداخت آنلاین

هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. بهترین راه برای ارسال پول در سطح بین المللی بستگی به این دارد که آن را کجا ارسال می کنید و نحوه پرداخت را انتخاب می کنید. حتی پس از یافتن یک سرویس انتقال مورد علاقه، قیمت ها را به صورت دوره ای مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همچنان بهترین معامله را دریافت می کنید. و فقط از کارت اعتباری خود برای پرداخت به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید. با این حال، هزینه های بین المللی پی پال را نیز در نظر بگیرید.

هزینه های بین المللی پرداخت آنلاین پی پال

دریافت مشاوره برای کسب و کار آنلاین

همانطور که شرکت شما بزرگتر می شود، مسائلی که با آن روبرو هستید پیچیده تر می شوند. هنگامی که به این مرحله رسیدید، باید کنترل را به متخصصان بسپارید تا بتوانند در رشد کسب و کار آنلاین شما به شما کمک کنند و در عین حال تمرکز شما را فقط بر رشد کسب و کارتان حفظ کنند.

ما اینجا در جریان نقدی رایگان هستیم و به کسب‌ و کارهای آنلاین کمک می‌کنیم تا درآمد خود را افزایش دهند و آنچه را که شرکت‌های دیگر از دست می‌دهند، با آگاهی کامل انجام دهند. این کاملا منطقی است که نگران باشد که آن‌طور که انتظار داشتید، کارها خوب پیش نرود. اما باید بدانید که با انتخاب یک روش پرداخت مناسب و هزینه های مدیریت شده، می توانید در بازار بین المللی صنعت خود موفق باشید. کارشناسان 20پیمنت در این خصوص، شما را یاری می کنند.

چگونه می توانم هنگام استفاده از PayPal از پرداخت هزینه های بین المللی اجتناب کنم؟

•    تکمیل تراکنش های مالی  از حساب پی پال خود 

•    پرداخت های بزرگتر با استفاده از روش پرداخت Paypal

•    اضافه شدن هزینه های بین المللی پی پال به قیمت 

•    هزینه های کسر شده در زمان مالیات

پیشنهاد مطالعه: برترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

چرا PayPal کارمزد بین المللی دریافت می کند؟

هنگامی که یک کاربر به PayPal اجازه می دهد تا قیمت خارجی را در طی یک تراکنش بین المللی به دلار آمریکا تبدیل کند، PayPal  متحمل هزینه های تراکنش خارجی می شود. کاربران فقط برای تغییر ارز پرداختی خود 3 تا 4 درصد از هر تراکنش خارجی دریافت می کنند.

علیرغم این واقعیت که هر حساب بانکی روش متفاوتی برای مقایسه پی پال و انتقال بانکی دارد، پی پال معمولاً به دلیل کارمزد انتقال کمتر، نرخ های بالاتر و خدمات سریع تر از بانک ها بهتر عمل می کند. انتقال ممکن است دو تا سه روز طول بکشد. پی پال ادعا می کند که پول ارسال شده از یک حساب بانکی به یک حساب پی پال موجود ممکن است سریعتر از پولی که از یک حساب بانکی منتقل می شود پردازش شود.

چگونه از تبدیل پول توسط پی پال جلوگیری کنم؟

ابتدا باید وارد حساب پی پال خود شوید و تنظیمات را تغییر دهید. توجه داشته باشید که می توانید برای دریافت راهکارهای مناسب جهت تنظیم هزینه های بین المللی پی پال و آگاهی از آنها، می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید.

•    پرداخت های خودکار را مشاهده کنید.

•    پرداخت های خودکار را مدیریت نمایید.

•    منابع مالی موجود را تنظیم کنید.

•    گزینه های تبدیل را مشاهده نمایید.

•    گزینه های تبدیل را تنظیم کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد