بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال

بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال

توسط : تیم محتوا
1,483

بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال، در برابر ارزهای رمزنگاری شده که توسط مشتری به عنوان وثیقه سپرده می‌شوند، وام می‌دهند. برنامه‌ های مختلف وام کریپتو، درصدهای متفاوتی را برای وام‌ های ارائه شده دریافت می‌کنند که از 0٪ تا 50٪ می باشد. این پلتفرم‌ها به کاربر امکان می‌ دهند بازدهی را از طریق بهترین روش ها به دست آورند تا نرخ بهره وام‌ هایی را که می ‌توانستند در همان کریپتو داشته باشند، کاهش دهند.

بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال

سایت ‌های وام کریپتو

وام های کریپتو در مقایسه با وام های بانکی، ساده ترین و آسان ترین وام ها هستند. وام های رمزنگاری شده در برخی از بهترین پلتفرم های وام دهی کریپتو در مقایسه با وام های بانکی، نرخ بهره بسیار پایینی دارند. همچنین متوجه خواهید شد که وام‌های موجود در برابر ارزهای دیجیتال در مقایسه با وام‌های بانکی، الزامات کمتری دارند که گاهی اوقات بدون چک اعتباری هستند.

بسیاری از پلتفرم‌هایی که وام‌هایی را در مقابل وام‌های کریپتو با وثیقه ارائه می‌دهند، سود ثابت وام دارند و این سودها به LTV  بستگی دارد. برخی دیگر نرخ های بهره انعطاف پذیری را ارائه می دهند که بر اساس تقاضا و عرضه بازار تعیین می شود.

بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال نقدی فلش به مشتری یا وام‌گیرنده اجازه می‌دهند  LTV، مبلغ وام هدف، دوره بازپرداخت، رمزنگاری را به‌عنوان وثیقه قفل شود، و کریپتو را برای قرض گرفتن، از جمله موارد دیگر، تنظیم کند. این کار قبل از پرداخت وام انجام می شود.

برخی از پلتفرم‌ های وام‌ دهنده کریپتو وام ‌های فلش یا برنامه‌های ارز دیجیتال وام نقدی به شما امکان می‌دهند USD/EUR یا سایر سکه‌های فیات و پایدار را به عنوان وثیقه سپرده گذاری کنید. فیات را می توان از طریق روش های فیات مانند کارت های اعتباری واریز کرد. اکثراً به شما اجازه می‌دهند که رمزارز را از طریق یک آدرس کیف پول رمزنگاری ارسال کنید.

پلتفرم های وام کریپتو، برای کسانی که می پرسند وام های کریپتو چگونه کار می کنند، یک رابط وب یا اپلیکیشن موبایل دارند که از طریق آن مشتریان برای گرفتن وام وارد می شوند. به سادگی با ورود به سیستم به رابط پلت فرم خاص دسترسی پیدا کنید.

برخی از وام‌ های کریپتو بلافاصله پردازش می ‌شوند. دیگران برای چند ساعت منتظر خواهند بود. بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال با کمترین نرخ داده می ‌شوند، تخفیف دارند و خواسته ‌های شما را در رابطه با اینکه چه ارز دیجیتال و چه مقدار داده می ‌شود برآورده می‌ کنند.

مشتری می تواند توکن های سودآور را با سکه های پایدار یا فیات مبادله کند و وثیقه را تکرار کند. این پلتفرم‌ها ممکن است با ایجاد درآمد غیرفعال برای مشتریان به این روش، به مشتریان کمک کنند تا سود وام‌های پرداختی را کاهش دهند.

پیشنهاد مطالعه:کاربردهای توکن ارزهای دیجیتال

روند بازار در وام های ارز دیجیتال

وام های رمزنگاری یکی از داغ ترین موضوعات علاوه بر DeFi، NFT و تمرکززدایی است. پلتفرم‌های وام‌دهی کریپتو از سال 2019 بیش از 10 میلیارد دلار از مجموع منابع وام را مدیریت می‌کنند. بازار وام‌های کریپتو رشد قابل توجهی خواهد داشت زیرا وام‌های دیجیتال عمومی در بانک‌ها و پلتفرم غیربانکی به 7.04 میلیارد دلار در سال 2022 خواهد رسید و  CAGR 25.9٪  از سال 2022 تا 2030 را مدیریت می‌کند.

در نظر داشته باشید که بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال با نرخ بهره بین 0 تا 5 درصد داده می شود. بسیاری از پلتفرم ها این نرخ ها را می دهند. وام های رمزنگاری، مانند معاملات اهرمی یا حاشیه ای، برای تقویت موقعیت معاملاتی شما، به ویژه در بازار صعودی یا هنگام کوتاه کردن کریپتو توصیه می شود. مراقب باشید، انحلال در بازارهای نقدی و آتی رایج است.

 بسیاری از پلتفرم‌ها با اجازه دادن به وام گیرندگان برای بازپرداخت یا نگهداری توکن‌های اکوسیستم یا پلتفرم بومی شرکت، راهی برای کاهش بهره ارائه می‌دهند. انحلال وام ها غالب ترین خطر برای وام های رمزنگاری است. هنگامی که پس از دریافت وام از یک شرکت، قیمت کریپتو به شدت کاهش می‌یابد، ارزش وثیقه ممکن است با توجه به نوسانات بالای قیمت‌های کریپتو کمتر از ارزش پیش پرداخت وام باشد و باعث شود شرکت تماس‌های حاشیه ‌ای برقرار کند یا ارزهای دیجیتال وثیقه ‌شده شما را نقد نماید.

این، در بیشتر موارد، توکن‌های جدیدتر و پرخطرتر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای جلوگیری از چنین انحلالی، ممکن است لازم باشد وام هایی با LTV و نرخ بهره بسیار پایین بگیرید، در غیر این صورت، ممکن است به افزودن وثیقه ادامه دهید. 

بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال

وام دهی در ارزهای رمزنگاری شده

بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال در اینجا معرفی شده اند. می توانید پیش از هر اقدامی، برای دریافت مشاوره های تخصصی، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

CoinRabbit

CoinRabbit بهترین گزینه برای کسانی است که آلتکوین ها را قرض می گیرند زیرا از سکه های جدیدتر پشتیبانی می کنند. این یکی از امن ‌ترین پلت ‌فرم‌های وام‌ دهی رمزنگاری است که به مشتریان اجازه می ‌دهد رمزارز را ذخیره کنند تا بتوانند درآمد غیرفعالی با نرخ‌ های بهره مشخص در کریپتوهای ذخیره ‌شده کسب کنند. 

آن‌ها همچنین می‌توانند از وام‌های ارز دیجیتالی که توسط همان پس‌اندازهای رمزنگاری شده وثیقه شده‌اند، استفاده کنند. مشتریان نیازی به بررسی KYC یا اعتبار ندارند. وام ها با 50٪، 70٪ و 80٪ LTV  (وام به ارزش که رابطه بین مبلغ وام و ارزش بازار دارایی های وثیقه شده را بیان می کند) داده می شود. سود پرداختی به وام ها بستگی به مقدار گرفته شده و LTV دارد. در این روش، ماهانه محاسبه می شود و مدت وام اجباری برای وام وجود ندارد.

نحوه کار وام در CoinRabbit

در بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال ، وام خود را در برنامه محاسبه کنید. سکه وثیقه را وارد کنید، مقدار وام یا قفل را به عنوان وثیقه وارد کنید و درصد LTV را انتخاب کنید. مبلغ وثیقه را واریزکرده و به مرحله 1 برگردید و آدرس دریافت کننده را وارد کنید. رمزارزهای پشتیبانی شده در این برنامه 71 مورد است که از جمله اتریوم، بیت کوین، USDT، Dash، Polkadot، Doge، Litecoin، Zcash، Tron، Bitcoin Cash، EOS، BUSD و USDC.. در این برنامه پشتیبانی زنده 24 ساعته وجود دارد. همچنین، برای استیبل کوین ها تا 10 درصد از کریپتو سود کسب کنید.

مزایای وام دهی 

•    زمان پردازش سریع وام در چند دقیقه پس از واریز وثیقه.

•    حداقل مبلغ وام از 100 دلار در دسترس است.

•    پشتیبانی چندگانه رمزنگاری، از جمله توکن های جدیدتر.

•    برداشت رایگان برای پس انداز.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول Trust Volt

Spectrocoin

SpectroCoin  یک ابزار صرافی و مدیریت پورتفولیو است که کاربران را قادر می‌سازد تا علاوه بر گرفتن وام‌های رمزنگاری در مقابل وثیقه رمزنگاری خود، خرید، فروش، مبادله و مدیریت بیش از 40 ارز رمزنگاری شده را انجام دهند. این صرافی مشتریان را قادر می‌سازد تا از طریق کارت اعتباری Visa و حساب بانکی IBAN برای واریز و برداشت پول، ارز دیجیتال خریداری کنند.

کارت نقدی به مشتریان امکان می دهد رمزارز خود را به یورو تبدیل کنند و یا از دستگاه خودپرداز برداشت کنند یا با آن در هر فروشگاه تجاری ویزا هزینه کالا و خدمات را پرداخت کنند. این پلتفرم همچنین مشتریان را قادر می‌سازد تا با استفاده از VISA، MasterCard، SEPA، Skrill، Neteller و Payeer، کریپتو بخرند. Advcash، انتقال بانکی محلی، و روش های دیگر نیز پشتیبانی می شود.

نحوه کار وام در SpectroCoin 

در این برنامه به عنوان بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال ثبت نام کنید و وارد شوید. ارزهای دیجیتالی را که قصد دارید به عنوان وثیقه بگذارید، سپرده گذاری نموده و دریافت وام را انتخاب کنید. برداشت یا مبلغ وام، LTV، مبلغ وثیقه و ارز یا ارز دیجیتال را برای برداشت انتخاب کنید. برای تایید روی Next کلیک نمایید. وام به کیف پول SpectroCoin Loans شما واریز می شود. می توان آن را فورا به حساب بانکی منتقل کرد. می توانید آن را با کارت خرج کنید.

ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده شامل یورو، بیت کوین، ETH، XEM، BNK، USDT و Dashاست. برنامه های بازپرداخت انعطاف پذیر قبل از سررسید دارد. مشتری تصمیم می گیرد که چه زمانی و چگونه پرداخت کند. همچنین، برنامه های موبایل  iOS  و Android علاوه بر پلتفرم وب دارد.

مزایای SpectroCoin

•    چندین وام به طور همزمان. 

•    نرخ بهره پایین.

•    محصولات اضافی مانند تجارت کریپتو، کارت ویزا کریپتو برای خرج کردن آسان از طریق حساب‌های بانکی، رمزارز قبلی داخلی

بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال

Abracadabra.money

Abracadabra.money  بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال و سهام است که از فناوری غیرمتمرکز وام دهی کاشی استفاده می کند. این امکان را به شما می دهد تا توکن های MIM پایدار وام را در مقابل توکن های بهره دار سپرده گذاری کنید. شما توکن‌های سودآور را به Yearn Finance سپرده‌گذاری می‌کنید و می‌توانید MIM را در مقابل آن توکن‌ها وام بگیرید.

با استفاده از این فناوری، این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا تحمل ریسک را بر اساس وثیقه مورد استفاده تنظیم کنند. این به کاربران امکان می‌دهد رمزارزهای وثیقه‌ای مانند Magic Internet Money - استیبل کوین پلت‌فرم را در برابر این دارایی‌های رمزنگاری، قرض بگیرند. همچنین یکی از امن‌ترین پلتفرم‌های وام‌دهی کریپتو با فناوری ایمنی مورد استفاده است.

همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که MIM های قرض گرفته شده را با USDT تعویض کنند و آن را برای دریافت yvUSDT بیشتر واریز کنند و این روند را تکرار کنند. برای قرض گرفتن، می توانید از ویژگی قرض یا اهرم استفاده کنید. موقعیت های اهرمی سود می دهند.

نحوه کار وام درAbracadabra 

پس از ثبت نام در بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال ، وارد شده و روی قرض کردن کلیک کنید یا ضربه بزنید. هنگامی که در صفحه استقراض قرار گرفتید، ارز دیجیتال وثیقه ای را که می خواهید با آن وام بگیرید، زنجیره و مقدار آن را انتخاب کنید. MIM را برای قرض گرفتن یا استفاده از دکمه های درصد وارد کنید. 

شما مجاز خواهید بود حداکثر نسبت وثیقه، کارمزد انحلال، کارمزد استقراض (به بدهی شما در زمان استقراض اضافه شده)، بهره و قیمت را مشاهده کنید. قیمت انحلال، قیمت وثیقه ای است که در آن برای انحلال پرچم گذاری شده اید. این به شما نشان می دهد که چند توکن در کیف پول شما وجود دارد.

امکانات شامل:

•    وام دهی غیرمتمرکز

•    از وثیقه خود استفاده کنید تا توکن های بیشتری به دست آورید.

•    یک کیف پول وصل کنید و توکن های رمزنگاری را مبادله کنید.

•    برای کسب SPELL، توکن های SPELL را به اشتراک بگذارید.

•    در توکن های خود مزرعه کنید و بازده بازگشت سرمایه کسب کنید.

•    پل زدن زنجیره‌ها با هزینه انتقال توکن‌ها از یک بلاک چین به زنجیره دیگر.

•    حداکثر نسبت وام به وثیقه 90 درصد است.

•    USDT، USDC، DAI، و توکن های پایدار دیگر را سپرده گذاری کنید.

پیشنهاد مطالعه:ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری

مزایا وام دهی 

در بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال ، وام MIM دریافت کنید زیرا 5٪ در سالن فایننس در توکن های بهره دار کسب می کنید. این زمانی اتفاق می‌افتد که به جای واریز کردن به یک Convex یا Curve Gauge معمولی که فقط پاداش می‌دهد، توکن‌ها را در استخرهای محدب جادویی قرار دهید. 

هنگامی که در استخرهای رمز ارزها سپرده گذاری می کنید، می توانید در مقابل آن توکن ها MIM قرض کنید در حالی که همچنان پاداش دریافت می کنید. کارمزد استقراض بسیار پایین با پلتفرم وام‌ دهی کریپتو در مقایسه با سایرین بوده و 0.5% کارمزد وام در زمان وام و 0.5% بهره را دارد.

Celsius 

این، بهترین گزینه برای افراد و شرکت های با ارزش خالص بالا که علاقه مند به سرمایه گذاری و استقراض هستند. Celsius با APY 0.1٪ وام می دهد، احتمالاً پایین ترین در بازار است. این علاوه بر این است که به کاربران اجازه می دهد تا 18.63٪ APY برای دریافت حقوق هفتگی کسب کنند. 

همچنین به شما امکان می دهد رمزنگاری را به عنوان پرداخت کالا و خدمات بدون هزینه ارسال و دریافت کنید. با کارت سلسیوس ویزا، می‌توانید از دستگاه‌های خودپرداز برداشت کنید و یا ارز دیجیتال را در فروشگاه‌های تجاری خرج کنید. علاوه بر این، به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال ، به عنوان یک صرافی عمل می کند که در آن می توانید رمزنگاری را با کارت اعتباری و روش های شخص ثالث خریداری کنید. همچنین می‌توانید بیش از 40 رمزارز را فوراً با یکدیگر بدون هزینه تعویض کنید.

حداقل وام قابل وام سکه پایدار 100 دلار و برای دلار آمریکا 1000 دلار است. وام های دلاری پس از تایید به بانک منتقل می شود. از وام دهی بیش از 40 رمزارز پشتیبانی می کند. وام ها را می توان با BTC، ETH، CEL، ADA، LINK، MATIC و DOT وثیقه کرد.

بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال

نحوه عملکرد وام در Celsius

برنامه را باز کنید. ثبت نام کرده و وارد شوید. در گوشه سمت راست پایین صفحه، لوگوی سلسیوس قرار دارد. روی آن کلیک کنید یا ضربه بزنید. روی گزینه Borrow ضربه بزنید. از یک ماشین حساب وام برای تخمین پرداخت سود ماهانه استفاده کنید.

در بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال ، روی دکمه Borrow Stable coins یا گزینه Borrow Dollars ضربه بزنید. مقدار مورد قرض را از کادر بازشو انتخاب کنید و یک استیبل کوین را برای قرض گرفتن انتخاب کنید. مقدار و ارز را وارد کنید؛ وثیقه مورد نظر را از دکمه وثیقه انتخاب کنید.

نرخ بهره وام را انتخاب کنید. هر چه وثیقه بیشتر باشد، بهره کمتر می شود. یک ترم بین 6 تا 36 ماه انتخاب کنید. برو به صفحه بعد. برای وام دلاری باید روی دکمه حساب بانکی ضربه بزنید و مشخصات بانکی که وام در آن ارسال می شود را وارد کنید.

هر ماه نرخ بهره وام را جدا از اصل پرداخت کنید. می‌توانید پرداخت‌های خودکار بهره را در برنامه به CEL یا دلار تنظیم کنید. همچنین به افراد با ارزش خالص بالا، مدیران دارایی خصوصی، شرکت ها، مدیران صندوق و غیره خدمات می دهد. ضمن آنکه دسترسی به میزهای وام دهی و تجاری برای موسسات و افراد با ارزش خالص بالا وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کیف پول های بیت کوین

مزایا در وام دهی 

•    شرایط وام متغیر از 6 تا 60 ماه.

•    آوریل از 0.1٪ تا 18.63٪ شروع می شود. سلسیوس LTV 25٪، 33٪ و 50٪ را ارائه می دهد.

•    محصولات و خدمات اضافی شامل وام های سازمانی و پس انداز برای وام دادن از طریق درجه سانتیگراد است.

•    نرخ بهره 0% برای دانشجویان کالیفرنیا. این یکی از مقرون به صرفه ترین پلتفرم های وام دهی کریپتو در مقایسه با سایرین است.

می توانید برای درخواست بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال ، از طریق 20پیمنت اقدام کرده و راهنمایی های لازم را از ایشان دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد