بهترین مراکز خرید قطر

بهترین مراکز خرید قطر

توسط : تیم محتوا
1,354

خرید چیزی است که ما هرگز نمی خواهیم آن را از دست بدهیم، به خصوص در تعطیلات جذابیت آن بیشتر می شود. ممکن است که برنامه حضور در جام جهانی را برای خود گذاشته باشید. زمانی که در قطر هستید، تعداد زیادی مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید همه چیز را از مد، سرگرمی، دکوراسیون منزل و موارد دیگر برای پر کردن چمدان‌های خود پیدا کنید. این مراکز خرید، نه تنها شهر را رونق می دهند، بلکه یک مکان تفریحی عالی برای سرگرمی به بازدیدکنندگان ارائه می کنند. 

مراکز خرید با معماری فوق‌العاده و مکان‌های بزرگ، راهروهای نورانی و مارک‌های جهانی، از مردم محلی گرفته تا مسافران تجربه‌ای بی‌نظیر را فراهم می‌کنند. از امکانات و خدمات این جاذبه های عالی بهترین مراکز خرید قطر ، که خرید در دوحه را به جذاب ترین کار تبدیل کرده اند، بهره مند شوید.

10 مرکز خرید برتر در دوحه، قطر 

برای همه خریداران، دوحه مجلل ترین تجربه خرید را برای ارائه دارد. مراکز خرید در دوحه که مجموعه وسیعی را برای هر کالای کاربردی در خود جای داده اند، بیشتر مورد علاقه مردم محلی و گردشگرانی هستند که به دنبال برند مورد علاقه خود هستند. در حالی که شهر تعداد بی‌پایانی از لذت خرید را در خود جای داده است، در اینجا بهترین مراکز خرید وجود دارد که می‌توانید برای تجربه‌ای فراتر از انتظار از آنها دیدن کنید.

بهترین مراکز خرید قطر

مرکز خرید قطر

مرکز خرید قطر یک نقطه عطف است که چیزی فراتر از مقصد خرید شماست. این مرکز خرید در سال 2016 به وجود آمد و از آن به بعد به عنوان مکانی برای هیجان نهایی خدمت می کند و بازدیدکنندگان را با تجربه ای آرام درگیر می کند. این مرکز با مساحت 124 هکتار، بیش از 500 فضای خرده فروشی را در خود جای داده است که شامل مغازه ها، مراکز غذایی و سایر مناطق تفریحی می شود.

می توانید از فروشگاه های معروف آدیداس، ALDO، BERSHKA و غیره در بهترین مراکز خرید قطر خرید کنید. این مرکز خرید بسیار شیک، بزرگ‌ترین مرکز خرید در دوحه است که فناوری پیشرفته‌ای مانند فضای داخلی کاملاً مجهز به تهویه مطبوع، فضای سینما با 19 صفحه و غیره را به نمایش می‌گذارد. 

می توانید در اینجا، به فعالیت هایی مانند بولینگ بپردازید یا روز را در Kindsmondoz و Xtremeland با نوزادان خود در این مرکز خرید بگذرانید. Novo Cinemas با 19 صفحه نمایش، جذاب ترین تجربه لذت بردن از سینما را با صرف غذا در سالن به شما می دهد.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت OVH

مرکز خرید سیتی سنتر، دوحه

مرکز شهر در دوحه با مجموعه ای از محصولات مد از پلتفرم جهانی، بهترین مرکز خرید دوحه است. این مرکز خرید با حدود 70000 بازدیدکننده در ایام تعطیلات، یکی از جاذبه های اصلی شهر برای مناطق و گردشگران است. در پنج طبقه این مرکز خرید، همه چیز از مد محلی گرفته تا نام های بین المللی، مارک های خرده فروشی و سایر خدمات نگهداری می شود.

این که از بهترین مراکز خرید قطر محسوب می شود، دارای مجموعه عظیمی از پوشاک مد، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی مراقبت از نوزاد، مجموعه ورزشی و لوازم خانگی است. با افزودن بیشتر به این تجربه، مرکز بولینگ، مرکز سینمای بزرگ، یک پیست روی یخ و سایر مناطق ورزشی برای سرگرم کردن وقت شما، مالون ها را به تجربه اضافه می کند. مرکز خرید سیتی سنتر با 14 مجموعه سینما و 38 رستوران، یکی از بهترین مکان‌های آخر هفته برای خانواده‌ها در بهترین مراکز خرید قطر است.

Lagoona Mall

The Lagoona Mall که در یکی از دیدنی‌ترین مناطق دوحه واقع شده است، یک مرکز خرید عالی برای خریداران است. به عنوان یکی از برترین مراکز خرید در دوحه، تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که تقریباً هر کالایی را ارائه می دهد. صندلی‌های حیاط در فضای باز و سایبان‌ها، سبک آن را بهبود می‌بخشد و به بازدیدکنندگان، مکانی تفریحی برای استراحت می‌دهد. 

از لوازم جانبی مد گرفته تا دکورهای خانه، کافه‌های بوتیک و موارد دیگر، می‌توانید طیف وسیعی از گزینه‌های سرگرمی را برای لذت بردن در یکی از بهترین مراکز خرید قطر پیدا کنید. ویژگی قابل توجه این مرکز خرید، معماری آن و استفاده از فناوری پیشرفته است. در حالی که محیط اطراف با هاله ای زیبا آغشته شده است، فضای داخلی با کمک طراحی درجه یک، نورپردازی های بدیع و سقف های درخشان تعریف شده است. رنگ‌های ظریف فضای راهروی وسیع و الگوهای نور مشخص این مرکز خرید معروف در دوحه را تکمیل می‌کنند.

بهترین مراکز خرید قطر

مرکز خرید  Villaggio

زیبایی ونیز در قطر را در مرکز خرید Villaggio که از هنر و معماری ونیزی الهام گرفته شده است، تجربه کنید. این مرکز خرید که در زمینی به مساحت 360000 مترمربع ساخته شده است، یکی از پربازدیدترین جاذبه هاست که روزانه 50000 بازدیدکننده دارد. این مرکز خرید، دارای فضای پارک سیزده هزار خودرو را داشته و یکی از بهترین مراکز خرید است.

 این مرکز خرید دارای 200 فروشگاه مانند مد، غذا، لوازم جانبی همراه با سینما و سایر مناطق فعالیت است. می‌توانید چندین برند بین‌المللی مانند لویی ویتون، گابانا، گوچی، کریستین دیور و والنتینو و دولچه را برای خرید زیباترین لباس‌ها در مرکز خرید ویلیاجیو پیدا کنید.

آنچه در مورد این مرکز خرید بسیار معروف است، پارک موضوعی Gondola است که یک روز سرگرم کننده در شهر ارائه می دهد. می توانید از بازی های این مرکز لذت برده و روزی زیبا را همراه با خانواده برای خود رقم بزنید. مرکز خرید Villaggio یکی از بهترین مراکز خرید قطر در لیست مراکز خرید در دوحه است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های دورکاری تدوین

شهر جشنواره دوحه

یکی از محبوب ترین مراکز خرید و سرگرمی، شهر جشنواره دوحه، یک جاذبه عالی برای خانواده ها در قطر است. این شهر که به مساحت 600000 متر مربع امتداد دارد، میزبان جذاب ترین فعالیت هایی است که برای تعطیلات خود به دنبال آن هستید.

این مرکز خرید که در میان بهترین جاذبه های گردشگری دوحه قرار دارد، فضای خود را برای برندهای جهانی مانند هاروی نیکولز و بوتیک زیبایی دیور در نظر گرفته است. بدون محدود کردن این منطقه فقط به مغازه‌های خرده‌فروشی، شهر جشنواره دوحه در میان محبوب‌ترین منطقه غذاخوری شهر است.

در Nando's، PF Chang یا Cheesecake Factory، Jamie's Italian و موارد دیگر از طعم لذیذ غذاهای اصیل و فست فود لذت ببرید. مرکز خرید دوحه خانه بزرگ‌ترین سینمای کشور با اولین نمایشگرهای VOX 4D و دنیای معروف پرندگان خشمگین، بهترین پارک موضوعی قطر در بهترین مراکز خرید قطر است.

میرقاب مال

میرقاب با بهترین مارک‌های خرده‌فروشی، بهترین غذاخوری‌ها و هیجان‌انگیزترین تجربه، یکی از برترین مراکز خرید در دوحه است. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده است و در یکی از قدیمی ترین خیابان های خرید قرار دارد که در آن می توانید عتیقه جات را بیرون بیاورید.

 این مرکز خرید از زمان های تاریخی همیشه محل خرید ویترین بوده است و حتی امروزه نیز این مرکز خرید مجموعه فوق العاده ای از پنجره شیشه ای و گردشگاه را به نمایش می گذارد و مسافران را مجذوب خود می کند. راهروی مجهز به تهویه مطبوع و ورودی فضای باز آن را به یکی از جاذبه های منحصر به فرد برای خرید تبدیل کرده است.

 گزینه‌های سرگرمی مانند سینما و ناهار خوری به لیست فعالیت‌ها اضافه می‌شوند، در حالی که از روزهای فراغت لذت می‌برید. آنچه در مورد مرکز خرید میرقاب معروف است، مجموعه قدیمی و سنتی آن است که به سختی در هیچ مرکز خرید دیگری در قطر یافت می شود. به همین دلیل، یکی از بهترین مراکز خرید قطر محسوب می شود.

بهترین مراکز خرید قطر

 گلف مال

مرکز خرید گلف در قطر یک جاذبه خرید معروف است که تا 90000 متر مربع وسعت دارد. این مرکز خرید با معماری منحصر به فرد خود که به عنوان قلعه طراحی شده است به عنوان یک سازه منحصر به فرد است که مظهر سنت منطقه عربی است. علاوه بر امکانات و خدمات، این بهترین مرکز خرید در قطر است که دارای یک پارکینگ وسیع با اختصاص 2000 اتومبیل و نام های تجاری مشهور جهانی برای هتل های منحصر به فرد است.

این مرکز خرید دارای برخی از فروشگاه های مارک شناخته شده است که گزینه وسیعی را برای خرید به شما ارائه می دهند. منطقه ناهار خوری و مرکز سرگرمی برخی از ماجراهای جذاب و چیزهایی را ارائه می دهد که می توانید در حالی که کیف های خود را با لوازم جانبی مد، لباس و موارد دیگر پر می کنید، امتحان کنید.

ایزدان مال

مرکز خرید ازدان با شعبه‌هایش در سه شهر قطر، الغرافه، الوکره، الوکایر یکی از از بهترین مراکز خرید قطر است. ایزدان با داشتن مراکز تفریحی و بهترین فروشگاه های خرده فروشی، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در دوحه شناخته می شود. برندهای معروف در اینجا نیاز هر بازدیدکننده را صرف نظر از گروه سنی می‌چشند. فروشگاه هایی برای مد کودکان، لوازم آرایشی، مد مردانه و زنانه و سایر موارد کاربردی وجود دارد.

برای سرگرمی و سرگرمی، این مرکز خرید گاهی اوقات میزبان نمایشگاه ها و رویدادهایی است که بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. بیشتر رویدادها فرهنگی برای ترویج فرهنگ قطر و ارائه زیبایی آن در سراسر مخاطبان جهانی است. تجربه غذا خوردن اینجا در بهترین مراکز خرید دوحه با بهترین کافه‌هایی مانند برگر کینگ، چیلی یا KFC استثنایی است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت ها برای فروش محتوای ویدیویی آنلاین

 مرکز خرید لندمارک

این طراحی یک برج معمولی با معماری پیچیده است که همه جزئیات را تحت تأثیر قصر معمولی قطر توصیف می کند. مرکز خرید لندمارک هاله ای شهری شده و فضای داخلی پیچیده ای را ارائه می دهد که در آن بلوارها عریض و باز هستند تا فضاهای بیشتری را در محوطه خود ارائه دهند. با تنوع بی نظیر مجموعه و مسکن راهروی بزرگ، برندهای معتبر آن را به یکی از برترین مراکز خرید در دوحه تبدیل کرده اند.

مرکز خرید لندمارک، یکی از بهترین مراکز خرید قطر است که بازسازی بازسازی قابل توجهی برای گسترش منطقه خود انجام داده است. این مرکز، در مساحت 58000 مستقر است و برای خریدارانی طراحی شده است که به دنبال جذاب ترین مجموعه برای مد، دکوراسیون منزل و موارد دیگر هستند. بهترین مجموعه وجود دارد زیرا این مرکز خرید مجموعه‌ای از برندهای جهانی از خیابان‌های سطح بالا را در خود جای داده است که آن را به یکی از بهترین مقصدهای خرید در فهرست مراکز خرید شما در دوحه تبدیل کرده است.

تاوار مال دوحه

مرکز خرید تاور که به عنوان بهترین مرکز خرید در دوحه شناخته می شود، یک مقصد عالی برای خریداران است. با معماری چشمگیر خود، ظاهر قابل توجه غرق در لوکس، این مکان با زیبایی چشمگیر غنی شده است. در Tawar Mall، مجموعه‌ای متنوع برای خرید و سرگرمی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

 گزینه ناهار خوری و مارک خرید بی پایان وجود دارد که نیاز همه را با هر بودجه و انتخابی برآورده می کند. می‌توان از میان نام‌های بین‌المللی فهرست شده به عنوان خرده‌فروشی لوکس، یکی را انتخاب کرد. به طور مشابه، طعم لذیذی در بهترین رستوران ها ارائه می شود. فودکورت ها و بیش از 300 فروشگاه، مرکز خرید را به نمادین ترین مرکز خرید دوحه تبدیل کرده اند.

می توانید در یکی از بهترین مراکز خرید قطر ، سرگرمی، غذاخوری و جلوه های بصری دیدنی را تجربه کنید زیرا مرکز خرید با شیک ترین و پیچیده ترین عناصر طراحی شده است. مرکز خرید Tawar به زیبایی در مساحتی بیش از 300958 متر مربع قرار دارد که فضای خرده فروشی قابل اجاره، سینما، رستوران ها و موارد دیگر را در خود جای داده است.

بهترین مراکز خرید قطر

مرکز خرید الحزام

وقتی صحبت از خرید لوکس در دوحه به میان می آید، مرکز خرید الحزم یکی از بهترین مراکز خرید با استاندارد زندگی بالاتر است. این مرکز خرید با زمین‌های تجاری‌شده‌اش، در نظر گرفته شده است تا حس شیک زندگی را با تلفیقی از فرهنگ و هنر ارائه دهد. 

وقتی نوبت به ایجاد بهترین ها برای هر فردی می رسد، این مرکز خرید برتر در دوحه دارای مد روزترین مجموعه لوازم جانبی مد و سبک زندگی، منطقه غذاخوری با رستوران های برتر و برخی از معروف ترین برندهای بین المللی است که مطابق با انتظارات شما باشد. این یکی از بهترین مراکز خرید قطر محسوب می شود.

مرکز خرید الحزم که در میان ثروتمندان قطر و گردشگرانی که توسط آثار هنری کلاسیک جذب شده‌اند، مشهور است، همه چیز از جواهرات امپراتوری، عطرها، اتومبیل‌ها و موارد دیگر را در خود جای داده است و آن را به یک مقصد برای خریدهای لوکس در دوحه تبدیل می‌کند. می توانید برای استفاده از این مراکز خرید و سایت های خرید آنلاین آن، از 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد