برترین سایت های کاریابی کانادا

برترین سایت های کاریابی کانادا

توسط : تیم محتوا
1,425

یکی از رایج ‌ترین راه‌ های کارجویان برای کشف فرصت ‌های شغلی، از طریق سایت‌ های کاریابی است. صدها سایت کار آنلاین و همچنین اپلیکیشن ها، گردآورنده ها، موتورهای جستجو، کانال های رسانه های اجتماعی، گروه های شبکه و وب سایت های شرکتی برای انتخاب وجود دارد. در این سایت ها، لیست زیادی از موقعیت های شغلی را خواهید یافت تا از میان آن ها برترین سایت های کاریابی کانادا را بیابید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

کاریابی های خوب

از سویی دیگر، سایت های کار خوب به شما کمک می‌کنند نامزدهای واجد شرایط را جذب کنید و به همین دلیل است که آنها متحدان قوی در بازار کار سخت ‌تر کانادا هستند. رقابت برای استعدادها شدیدتر خواهد شد، زیرا تعداد مشاغل خالی افزایش می یابد و کارفرمایان باید برای یافتن افراد مناسب در کانال های مناسب سرمایه گذاری کنند. 

برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد نحوه تشکیل یک استراتژی آگهی استخدام، برخی از بهترین سایت های کاریابی در این کشور را بررسی کرده ایم. جویندگان کار در کانادا پس از تأثیر شدید اولین قرنطینه ها در طول همه گیری کووید-19 بر سطح اشتغال، از ارتقای بازار کار لذت می برند. 

برای کمک به جویندگان کار در لیست های موجود، فهرستی از برترین سایت ‌های کاریابی در کانادا ، بر اساس محبوبیت، سهولت استفاده و گزینه ‌های دیگر فیلتر شده گردآوری شده است.

بهترین سایت های کاریابی کانادا

برترین سایت های کاریابی کانادا

 رابرت هاف

هم در اپلیکیشن موبایل و هم در وب‌ سایت رابرت هاف، هزاران فهرست شغلی در محل، از راه دور و ترکیبی از شرکت‌هایی که با آنها در سراسر جهان کار می‌کنیم، پیدا خواهید کرد. بسیاری از فرصت ها در انحصار رابرت هاف هستند. بنابراین آنها را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

می‌توانید رزومه خود را ارسال کنید، برای موقعیت‌های قراردادی یا دائمی درخواست دهید و در هشدارهای شغلی مشترک شوید تا از فرصت‌های جدید به‌روز باشید. همچنین نکاتی را برای دریافت مشاوره توسعه شغلی در وبلاگ خود، یک کتابخانه قوی از تحقیقات در مورد روندهای محل کار و راهنمای حقوق سالانه خود برای نرخ ‌های فعلی جهت صدها موقعیت شغلی در زمینه‌ های موجود، ارائه شده است که همه اینها بدون هزینه برای شغل است که در برترین سایت ‌های کاریابی در کانادا ارائه می شود.

اگر از کارفرمایان هستید، وب سایت همچنین به شما اجازه می دهد تا درخواست استخدام را برای پیگیری فوری ارسال کنید. آیا کارگران از راه دور استخدام می کنید؟ آیا در تلاش برای یافتن کارجوی مناسب برای کار آزاد خود هستید؟ رابرت هاف از سال 1948 به جویندگان کار کمک می کند تا فرصت های شغلی عالی پیدا کنند. 

 بانک کار

Job Bank  توسط دولت کانادا اداره می شود و استفاده از آن رایگان است. جویندگان کار نه تنها می توانند مشاغل را به زبان انگلیسی یا فرانسوی جستجو کنند، بلکه می توانند توصیه های جستجوی کار را مشاهده کنند، از سازنده رزومه استفاده کنند و توصیه های مربوط به انتخاب شغل را در برترین سایت ‌های کاریابی در کانادا مطالعه کنند.

 ورکوپلیس

Workopolis یک سایت جمع‌آوری کار با کاربری آسان است که به جویندگان کار کمک می‌کند تا در هر صنعتی جای خالی پیدا کنند. جویندگان کار می توانند مشاغل را مرور کنند و از توصیه های وبلاگ شغلی در مورد انجام کاریابی، نوشتن رزومه و موفقیت در مصاحبه لذت ببرند. Workopolis به زبان های انگلیسی و فرانسوی موجود است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین مراکز خرید قطر

 جوبیلیکو

کاربران Jobillico می توانند مشاغل موجود را جستجو کنند یا رزومه خود را برای مطابقت سریع با بهترین مشاغل مطابق با نمایه های خود بارگذاری کنند. این سایت به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی موجود است و دارای وبلاگ، فیلترهای مکان و دسته و گزینه جستجوی شرکت است. این که یکی از برترین سایت ‌های کاریابی در کانادا است، امکانات خوبی را برای جویندگان کار فراهم می کند.

Jobboom

Jobboom  یک سایت کاریابی برای جویندگان کار در استان کبک و مناطق اطراف آن است. این سایت که از برترین سایت ‌های کاریابی در کانادا است، به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی موجود است و فرصت‌های شغلی خالی در ۱۶ بخش مختلف از جمله حسابداری، فروش، مهندسی، مد، حقوق، بهداشت و غیره را نشان می‌دهد.

Eluta.ca

Eluta.ca  یکی از برترین هیئت های شغلی کانادا است و به جویندگان کار اجازه می دهد تا موقعیت های شغلی خالی و همچنین کارفرمایان برتر را جستجو کنند. این سایت توسط برنامه 100 کارفرمای برتر کانادا مدیریت می شود و موقعیت های شغلی خالی را مستقیماً از وب سایت های کارفرمایان نمایه می کند.

TalentEgg

TalentEgg یک سایت کاریابی عالی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر در کانادا است. آنها موقعیت های شغلی خالی از صنایع مختلف را ارائه می دهند و به جویندگان کار مشاوره شغلی و نکات نوشتن رزومه ارائه می دهند.

برترین سایت های کاریابی کانادا

Jobs.ca

Jobs.ca  دارای سایت‌ های کاربردی برای طیف وسیعی از صنایع است که به جویندگان کار امکان دسترسی هدفمند به مشاغل خالی را می‌دهد. سایت‌ های صنعتی همچنین دارای مشاوره و منابع شغلی هستند و به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی در دسترس هستند.

Indeed  

Indeed  یکی از پرطرفدارترین سایت های جهانی کاریابی و یکی از برترین هیئت های شغلی کانادا است. جویندگان کار می توانند رزومه خود را آپلود کنند، حقوق و دستمزد را مقایسه کنند، و نظرات شرکت را بخوانند و علاوه بر مرور آگهی های شغلی موجود، آن را بخوانند. سایت کانادایی Indeed به زبان فرانسوی نیز موجود است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت ها برای فروش محتوای ویدیویی آنلاین

Monster

Monster  یک آگهی کار جهانی است که جویندگان کار می توانند به صورت رایگان از آن برای مرور پست های شغلی، مقایسه حقوق و خواندن توصیه های شغلی استفاده کنند. جویندگان کار همچنین می توانند نمایه های شرکت های برتر ارسال شده در Monster را مشاهده کنند. جویندگان کار می توانند سایت کانادایی Monster را به زبان انگلیسی یا فرانسوی مشاهده کنند.

CareerBuilder

در حالی که دارای یک سایت اختصاصی کانادایی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی است، CareerBuilder یک هیئت شغلی جهانی است که به متقاضیان کار کانادایی امکان دسترسی به فرصت های شغلی بین المللی را می دهد. این سایت یکی از برترین هیئت های شغلی کانادا است. همچنین دارای مشاوره شغلی، سازنده رزومه و ابزارهای حقوق و دستمزد است.

برترین سایت های کاریابی کانادا

SimplyHired

SimplyHired شریک انتشاراتی Indeed است و به همین ترتیب، بسیاری از ویژگی ها و مزایای مشابه را ارائه می دهد. به جویندگان کار یک تخمین‌گر حقوق و یک فیلتر «شغل‌های محلی» ارائه می‌دهد. سایت کانادایی SimplyHired  به زبان های انگلیسی و فرانسوی نیز موجود است.

ZipRecruiter

ZipRecruiter  که در اصل یک سیستم ردیابی متقاضیان بود، اکنون یک سایت بین المللی آگهی کار است. جویندگان کار می توانند مشاغل را جستجو کنند، حقوق ها را جستجو کنند و نظرات ارسال شده توسط سایر جویندگان کار را بخوانند. این یکی از برترین هیئت های شغلی کانادا است که می توانید با دریافت مشاوره از 20پیمنت، در آن شغل مناسب خود را بیابید.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت OVH

Jooble  

Jooble  یک سایت جمع‌آوری کار بین‌المللی برای هر صنعتی است که به جویندگان کار علاوه بر جستجو بر اساس کلمه کلیدی، گزینه جستجو بر اساس شهر یا شغل خالی محبوب را ارائه می‌دهد. Jooble که به زبان های انگلیسی و فرانسوی موجود است، یک سایت اختصاصی کانادایی ارائه می دهد.

 لینکدین

در حالی که لینکدین یک سایت آگهی کار سنتی نیست، اما دارای یک صفحه مشاغل است که در آن جویندگان کار می توانند مشاغل خالی را جستجو کنند و موارد دلخواه خود را در نمایه خود ذخیره کنند. جویندگان کار همچنین می توانند حقوق ها را مقایسه کنند، رزومه حرفه ای بسازند، برای مصاحبه آماده شوند و در آزمون ارزیابی مهارت شرکت کنند.

برترین سایت های کاریابی کانادا

Google for Jobs

Google for Jobs یک افزونه از موتور جستجوی گوگل است. این یکی از برترین هیئت های شغلی کانادا است که فرصت‌ های شغلی پست شده در تابلوهای شغلی مختلف و وب‌سایت‌های تجاری را جمع‌آوری می‌کند و آنها را در نتایج جستجوی اولیه گوگل فهرست می‌کند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد