بهترین رستوران های قطر جام جهانی 2022

بهترین رستوران های قطر جام جهانی 2022

توسط : تیم محتوا
1,997

اگر به دنبال مکان هایی برای صرف غذا بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال هستید، یا اگر یک تجربه غذاخوری لوکس برای ناهار کاری خود نیاز دارید، می توانید بهترین رستوران های قطر را در اینجا بیابید. ما بهترین رستوران‌های دوحه را بررسی می‌کنیم که دارای فضای داخلی شگفت ‌انگیز، مناظر خیره ‌کننده و غذاهای فراموش ‌نشدنی هستند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین مراکز خرید قطر

رستوران های برتر دوحه

وقتی نوبت به صرف غذا در بیرون می‌رسد، دوحه دارای یک صحنه رستوران پررونق است که هر نوع غذا را زیر نور خورشید ارائه می‌کند. چه هوس غذاهای خیابانی آسیایی تند، یا یک استیک آبدار قدیمی داشته باشید، برای پیدا کردن آن در پایتخت شلوغ قطر مشکلی نخواهید داشت. اگر به دنبال یک ماجراجویی آشپزی جدید و هیجان انگیز هستید، در اینجا برخی از بهترین رستوران های دوحه وجود دارد که ارزش دیدن دارند.

بهترین رستوران های قطر جام جهانی 2022

بازار ادویه در هتل 

برای غذاهای لذیذ آسیای جنوب شرقی در محیطی دنج، بازار ادویه در صدر فهرست قرار دارد. این مکان عالی برای لذت بردن از بهترین سوشی های دوحه است که با شمع های درخشان و صفحه نمایش های دست ساز برای ایجاد صمیمیت، مشرف به خلیج فارس می باشد. بازار ادویه یکی از برترین مکان‌های سوشی در دوحه است. اگر طرفدار زیادی از سوشی نیستید، همچنان می‌توانید از انواع غذاهای مختلف لذت ببرید، زیرا غذاهای الهام‌گرفته از آسیای جنوب شرقی در رستوران بسیار زیاد است.

این منو در بهترین رستوران های قطر که توسط سرآشپز محترم Jean-Georges Vongerichten طراحی شده است، دارای مجموعه ای از غذاهای خیابانی معتبر از سراسر منطقه است. غذاهای پرطرفدار عبارتند از نودل با چاقوی سیچوان، گونه گاو واگیو و ماهی کاد سیاه لعاب دار میزو. با این حال، برای پذیرایی نهایی، به برانچ چین چین (هر جمعه از ساعت 12 بعد از ظهر) بروید و از مجموعه ای از لذت های آسیایی لذت ببرید.

هاکاسان دوحه در خیابان رجیس

در باغ هتل سنت رجیس، هاکاسان دارای یک اتاق ناهار خوری زیبا، تراس در فضای باز، و سالن استراحت است که در آن می توانید از کوکتل های کلاس جهانی و غذاهای مدرن کانتونی لذت ببرید. رستوران برنده جوایز، از اردک پکنی و دیم سام گرفته تا گوشت گوزن به سبک مغولی و مابو توفو سرو می‌کند. 

همچنین منوی «Only At» با غذاهای فصلی منحصر به فرد را ارائه می دهد. فضای داخلی دراماتیک و در عین حال ساده، همراه با نور طلایی ملایم، هاکاسان را به انتخابی عالی برای یک شب قرار عاشقانه یا یک گردهمایی صمیمی با دوستان تبدیل کرده است. ضمن آنکه یکی از بهترین رستوران های قطر می باشد.

پیشنهاد مطالعه:برترین سایت های کاریابی کانادا

Three Sixty 

به‌عنوان تنها رستوران گردان دوحه، برخی از ایده های نو را نشان می‌دهد. این مکان که در طبقه 47 تورچ، یک هتل آسمان خراش 300 متری در مرکز منطقه آرزوی دوحه قرار دارد، دارای منظره پانورامای خیره کننده است. چرخش کامل حدود 1.5 ساعت طول می کشد و به مهمانان فرصت کافی برای جستجو در مجموعه ای از غذاهای مدیترانه ای می دهد. 

این منو شامل پیش غذاها، سالادها، پاستا و غذاهای ویژه مانند دنده پشتی باربیکیو، گوشت گوزن آهسته پخته و ترمیدور خرچنگ است. با داشتن یک شب با ماکارونی خانگی هر سه‌شنبه و چهارشنبه، یک شب انتروت هر پنجشنبه و شب استیک و خرچنگ هر جمعه و شنبه، دلایل زیادی برای رفتن به بهترین رستوران های قطر وجود دارد.

الصفره در مارسا ملاز کمپینسکی

 Al Sufra  که در طبقه همکف استراحتگاه لوکس پنج ستاره، Marsa Malaz Kempinski قرار دارد که به عربی به "اتاق غذاخوری" ترجمه می شود، جوایز متعددی را برای غذاهای وسوسه انگیز خاورمیانه دریافت کرده است. این رستوران جشنواره ها و فصول شام را دنبال می کند. 

بنابراین ترکیبی از دستور العمل ها و طعم های سنتی از لبنان، قبرس، سوریه، اردن، و فلسطین را دارد. نیازی به گفتن نیست که منو پر از طعم است. از سالادهای خوش طعم و مزه تند گرفته تا فتته (نان تخت) بر پایه ماست و گریل غذاهای دریایی دلچسب. کافه‌سالن دنج و تراس باز، مکان‌های مناسبی را برای استراحت پس از یک مهمانی سنگین نیز فراهم می‌کند.

روبی وو در هتل رادیسون بلو

این که از بهترین رستوران های قطر به شمار می آید، پر از رنگ، شخصیت و بهترین غذاهای چینی که دوحه ارائه می دهد، است و قطعا روبی وو باید در فهرست سطل هر مهاجری باشد. این مکان با ارائه خدمات سریع و دوستانه، غذاهای اصیل چینی، و ضیافتی برای تمام حواس، تلاش می کند تا طبیعت پر جنب و جوش و پر انرژی چین را هدایت کند.

 فانوس‌های قرمز درخشان بالای سرشان آویزان هستند و وقتی غذاخوری‌ها به غذاهای چینی اصیل روی می آورد، عطر آن فضا را پر می‌کند. سفارشات ضروری شامل اردک بریان شده پکن، دیم سام، و فیله گوشت گاو سرخ شده است. درست مانند چین، شام نیز قیمت بالایی ندارد.

بهترین رستوران های قطر جام جهانی 2022

IDAM  اثر آلن دوکاس

برای یک تجربه غذاخوری کاملاً منحصربفرد، به موزه هنرهای اسلامی بروید و مناظر تماشایی از خط افق دوحه را در IDAM  تماشا کنید. این رستوران که توسط سرآشپز فرانسوی الاصل ستاره میشلین، آلن دوکاس اداره می شود، دارای مجموعه ای خوش طعم از غذاهای مدیترانه ای فرانسوی معاصر است.

 با پیچ و تاب عربی همه اینها را می توان در محیطی نفیس که توسط طراح داخلی فرانسوی فیلیپ استارک ایجاد شده است، چشید. تراس تازه افتتاح شده همچنین پس زمینه ای خیره کننده از خلیج غربی و کورنیش دوحه را ارائه می دهد. آن را به مکانی ایده آل برای یک کوکتل خوش آمد گویی یا هضم بعد از شام تبدیل می کند. در اینجا می‌توانید برای اجرای زنده ارکستر فیلارمونیک قطر، یک صندلی VIP داشته باشید و از منوی ۷ دوره‌ای که به‌ویژه انتخاب شده است میل کنید.

میکونوس در اینترکنتیننتال دوحه

میکونوس که به عنوان یکی از بهترین رستوران های قطر و برترین رستوران مدیترانه ای دوحه لقب گرفته است، بهترین مکان برای استراحت در حین لذت بردن از آفتاب، دریا و غذاهای هیجان انگیز است. این رستوران که توسط سرآشپز یونانی ماریوس پاپادوپولوس اداره می شود، بر مفهوم اشتراک گذاری تمرکز دارد.

بنابراین، شما می توانید بشقاب های گوشتی و غذاهای دریایی را در کنار غذاهای à la carte در منو پیدا کنید. غذاهای مورد علاقه همیشه شامل سالاد یونانی، پنیر ساگاناکی، موساکا، برگ های تاک پر شده و غذاهای دریایی تازه است. با فضای داخلی سفید تازه‌اش که دارای رگه‌های زیبای آبی است، فضایی روشن و مطبوع به فضا می‌دهد. 

در همین حال، سالن استراحت در فضای باز، موقعیت عالی در کنار استخر را برای استراحت و غوطه ور شدن در منظره های مسحورکننده دریای فارس فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش موسیقی

 ALBA  توسط انریکو کریپا

برای پذیرایی از بهترین غذاهای معاصر ایتالیایی در Alba by Enrico Crippa آماده شوید. این که یکی از بهترین رستوران های قطر است، اولین شعبه خارج از ایتالیا در Raffles دوحه افتتاح شده است، درست به موقع تا قبل از جام جهانی 2022 مقصد مورد علاقه شما خواهد بود. این رستوران اخیراً در "50 بهترین رستوران جهان" مقام نوزدهم را به همراه سه رستوران دریافت کرده است. 

LA SPIGA

برای کسانی که از ترافل سیر نمی شوند، غذاهای اصیل ایتالیایی را در La Spiga تجربه کنند. این رستوران برنده چندین جایزه و نامزدی برای بهترین رستوران ایتالیایی در قطر شده است، پس حتماً غذای پرفروش آنها را امتحان کنید: راویولی با سس ترافل که پشیمان نخواهید شد.

النهام

از طعم های محلی و غذاهای دریایی تازه مشرف به مناظر خیره کننده خلیج فارس در Al Nahham لذت ببرید. در این رستوران قلیان نیز سرو می شود که آن را به مکانی ایده آل برای استراحت پس از گذراندن وقت در استادیوم شلوغ تبدیل می کند. این یکی از بهترین رستوران های قطر به شمار می آید.

BOHO SOCIAL

برای جمعیتی که به قطر سفر می کنند تا در جام جهانی 2022 شرکت کنند، BOHO  شما را با یک منوی بین‌المللی و مجموعه‌ای از غذاها از غذاهای مختلف، از پنکیک گرفته تا پاستا، تا لذیذترین تخم‌مرغ‌های بندیکت و یک پخش چای عصرگاهی خوش‌طعم پذیرایی می‌کند. جدای از غذا، زیبایی و طراحی آن بسیار زیبا است و بدون شک شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

CUT BY WOLFGANG PUCK

کات توسط سرآشپز مشهور، ولفگانگ پاک، تأسیس شده است، به این معنی که شکی وجود ندارد که این غذا شگفت‌انگیز خواهد بود. این مکان ایده آل برای یک مشتاق غذا است. فراموش نکنید پیتزایی را که سرآشپز به آن معروف است امتحان کنید. همچنین در این محل، به عنوان بهترین رستوران های قطر، می توانید ماهی سالمون دودی روی آن خاویار میل کنید.

بهترین رستوران های قطر جام جهانی 2022

جماور

از بهترین بریانی‌هایی که شهر در جماوار ارائه می‌دهد لذت ببرید، تجربه ناهارخوری عالی به شما این امکان را می‌دهد که کام خود را گسترش دهید و غذاهای هندی را که قبلاً هرگز ندیده‌اید کشف کنید. در کنار آن، مجموعه ای از گزینه های غیر گیاهی جماوار نیز گزینه های گیاهی و وگان به همان اندازه چشمگیر دارد. 

حکاسان

هوس خوردن غذاهای چینی کرده اید؟ Hakkasan یک غذاخوری عالی است که در دوحه راه اندازی شده است. این که از بهترین رستوران های قطر به شمار می آید، و بهترین برانچ جمعه توسط FACT قطر شده است. هنگام بازدید حتما سالاد اردک ترد معروف آنها را امتحان کنید. می توانید برای سفر به قطر در جام جهانی 2022، هماهنگی های لازم را با کارشناسان 20پیمنت انجام دهید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد