بهترین سایت های فروش لباس ارزان

بهترین سایت های فروش لباس ارزان

توسط : تیم محتوا
2,098

شما به کمد لباسی که پر از لباس است خیره شده اید. با این حال، هنوز مطلقاً چیزی برای پوشیدن ندارید. اگر متوجه شدید که انبوهی از لباس‌هایی را که هرگز استفاده نمی‌کنید انباشته کرده اید، وقت آن است که کمد خود را تمیز کنید و در این فرآیند مقداری پول به دست آورید. فروش آنلاین لباس، راحت تر از همیشه است. برنامه ‌ها و سرویس‌هایی وجود دارند که این روند را ساده‌تر کرده‌اند، بنابراین حتی اگر تازه‌کار در این روند هستید، می‌توانید فورا شروع به کسب درآمد کنید. فهرستی از بهترین سایت های فروش لباس ارزان را آورده ایم تا بتوانید برای فروش لباس های دست دوم خود اقدام کنید.
 

سایت های برتر برای فروش لباس های قدیمی 

اینها بهترین مکان ها برای فروش آنلاین لباس هستند:

Depop

وقتی نوبت به یافتن بهترین سایت ها و اپلیکیشن ها برای فروش و خرید لباس به صورت آنلاین می رسد، Depop  بهترین گزینه است. این برنامه دقیقاً مانند اینستاگرام طراحی شده است. شما یک عکس از آیتم خود را در قالب مربع معمولی آپلود می کنید و یک عنوان زیر آن اضافه می نمایید. بهتر است اطلاعاتی مانند شرایط و توضیحات هر چیزی را که می فروشید درج کنید.

Depop همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت ها را تعیین کنید و اندازه مورد را انتخاب کنید. برای فروشندگان تازه کار، فرآیند آپلود مطالب و اولین فروش شما بسیار آسان است. شما می توانید تقریباً هر چیزی را که در کمد لباس خود است در اینجا بفروشید. با این حال، اجناس قدیمی معمولا محبوب ترین یا لباس های خیابانی هستند که اکنون در فروشگاه ها فروخته شده اند.

حتی می توان کفش، جواهرات و حتی اقلام سبک زندگی مانند پوستر، کتاب های قدیمی و اسناد را به فروش رساند. همچنین می‌توانید در صورت توافق با سایر فروشندگان، اقلام خود را مبادله کنید. جایگاه خود را پیدا کنید، یک برند کوچک بسازید و فالوورهای خود را گسترش دهید. باور کنید، فروش در Depop حتی از پیمایش در اینستاگرام ساده تر است. این یکی از بهترین سایت های فروش لباس ارزان می باشد.

بهترین سایت های فروش لباس ارزان

Vinted 

Vinted یک بازار آنلاین بزرگ برای فروش لباس است که میلیون ها کاربر دارد. این شبیه به Depop است که تقریباً همه چیز پیش می رود. برای فروش، اقلام خود را آپلود می‌کنید، هزینه را تعیین کرده و اقلام را پس از فروش ارسال می‌کنید. با این حال، در مقایسه با Depop، Vinted یک مخاطب هدف کمی مسن‌تر دارد. در حالی که ممکن است نتوانید لباس گلدار ماکسی دهه 70 خود را در Vinted بفروشید، یک کت کت و شلوار مانگو درجه یک احتمالاً در عرض چند دقیقه خریده می شود.

مانند اکثر پلتفرم‌های لباس‌های دست دوم، اگر چیزی دارید که اخیراً خریده‌اید اما مناسب نیست، می توانید در این سایت به فروش برسانید. حتی بهتر از آن، اگر بتوانید یک کالای محبوب خیابانی را که به سرعت در فروشگاه فروخته می‌شود پیدا کنید، می‌توانید آن را با دو برابر قیمت در اینجا بفروشید.

eBay

ممکن است رونق eBay تمام شده باشد. اما این وب سایت همچنان یکی از بهترین سایت های فروش لباس ارزان می باشد و روزانه میلیون ها بازدیدکننده را جذب می کند و آن را به گزینه ای عالی برای فروش آنلاین لباس تبدیل می کند. نکته مهم در مورد eBay این است که شما می توانید به معنای واقعی کلمه هر چیزی را در آنجا بفروشید. 

اما این می تواند سقوط شما نیز باشد. کلید کسب و کار خوب این است که بفهمیم مردم به دنبال چه چیزی هستند. بازارها یا تقاضاهای خاص را پیدا کنید و فهرست هایی ایجاد کنید که عبارات کلیدی جستجو را هدف قرار می دهند. به یاد داشته باشید، دو گزینه فروش نیز وجود دارد. 

«اکنون آن را بخر» به شما امکان می دهد قیمت غیرقابل مذاکره تعیین کنید، اما اگر حراج را انتخاب کنید، خریداران می توانند پیشنهاد دهند. این می تواند به این معنی باشد که لباس های شما بسیار بیشتر از آنچه تصور می کردید به فروش می رسد. به علاوه، می‌توانید یک پیشنهاد اولیه تعیین کنید، به این معنی که کالا به قیمتی که از آن ناراضی هستید فروخته نمی‌شود.

سعی کنید مناقصه خود را برای بسته شدن در یکشنبه، شلوغ ترین روز هفته برای سایت، برنامه ریزی کنید. حتماً نکات فروش eBay را بررسی کنید تا سود خود را در یکی از بهترین سایت های فروش لباس ارزان به حداکثر برسانید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین رستوران های قطر جام جهانی 2022

بازار ASOS

ASOS Marketplace  برای تازه‌کارها یا کسانی نیست که می‌خواهند با فروش فیلم‌های بازیگران فصل آخر خود، چند دلار اضافی به دست آورند. در عوض، این برای فروشندگان لباس اختصاصی است که به دنبال ایجاد تجارت خود هستند. به عنوان مثال، شما باید حداقل 15 مورد را همیشه در بوتیک خود داشته باشید، که می تواند درخواست بزرگی باشد.

برای شروع باید برای یک بوتیک اقدام کنید. آنها فقط در صورتی شما را در نظر می گیرند که لباس منحصر به فرد خود را بسازید، انتخاب زیادی از لباس های قدیمی با کیفیت بالا داشته باشید یا قبلاً خود را به عنوان یک برچسب مد مستقل معرفی کرده باشید.

در مقایسه با سایر گزینه های ذکر شده در اینجا، بسیار گران است و به عنوان یک خریدار، کارت TOTUM شما در بازار نیز کار نمی کند. اما اگر مصمم هستید که حرفه ای در مدهای گران قیمت یا خرده فروشی داشته باشید، دسترسی به مخاطبان عظیم ASOS یک مزیت بزرگ است.

Rebelle

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که برخی از لباس های طراح را دارید (که دیگر نمی خواهید) پس Rebelle یکی از بهترین سایت های فروش لباس ارزان آنها است. برخلاف سایت های ذکر شده در بالا، شما آیتم خود را فهرست کرده و سپس آن را به Rebelle ارسال می کنید. آنها کیفیت و اصالت کالا را تأیید می کنند و از کلاهبرداران جلوگیری می کنند.

پس از فروخته شدن کالا، آنها آن را برای خریدار پست می کنند و پول را به شما منتقل می کنند. همچنین این گزینه وجود دارد که Rebelle فرآیند فروش را برای شما انجام دهد. اما با قیمت 15 پوند به ازای هر کالای فروخته شده، ما این را فقط در صورتی توصیه می کنیم که تعداد زیادی لباس گران قیمت بفروشید.

بهترین سایت های فروش لباس ارزان

THREDUP

می‌توانید لباس‌های نو و دست دوم زنانه، از برندهای ممتاز و طراح برجسته، تا لباس‌های خرده‌فروشی و بسیاری دیگر را بفروشید. لباس های زنانه، کفش، کیف دستی، لوازم جانبی، سایز بزرگ، لباس های بارداری و بچه گانه را می گیرد. برخی از محبوب ترین برندها عبارتند از Anthropologie، Madewell، Free People و غیره. اگر اقلام شما فروخته نشوند، ThredUP بسته به ترجیح شما، آنها را برای شما پس می فرستد یا بازیافت می کند.

POSHMARK

برندهای برتر برای فروش در Poshmark عبارتند از Louis Vuitton، Coach، Nike و Lululemon که فقط چند مورد در پوشاک زنانه، مردانه و لباس کودکان را در خود جای داده اند. نه تنها می توانید لباس های روزمره بفروشید، بلکه می توانید لباس عروس یا کت و شلوار و تقریباً همه چیز را در بهترین سایت های فروش لباس ارزان عرضه کنید.

وقتی کالایی را از طریق Poshmark می‌فروشید، شرکت یک برچسب حمل و نقل پیش‌پرداخت برای شما ارسال می‌کند و بسته‌بندی و ردیابی بسته‌تان را زمانی که به دست خریدار می‌رسد آسان می‌کند. برای فروش زیر 15 دلار، Poshmark کمیسیون ثابت 2.95 دلار دریافت می کند. برای فروش بیش از 15 دلار، Poshmark 20٪ کمیسیون می گیرد.

فرآیند فهرست بندی بسیار روان و آسان است! این برنامه همچنین دارای یک جزء رسانه های اجتماعی است، بنابراین می توانید دوستان خود را دنبال کنید و در "پارتی های شیک" ثبت نام نمایید، رویدادهای مجازی که در آن می توانید چیزهای خود را فوراً بفروشید.

Mercari 

برای فهرست کردن لباس‌ های زنانه، مردانه و بچه‌گانه خود در برنامه Mercari، باید عکس‌های خود را بگیرید، توضیحات بنویسید و قیمت را تعیین کنید. می‌توانید لباس‌های شیک و غیررسمی را با مارک‌های برتر مانند نایک، لولولمون و توری برچ در یکی از بهترین سایت های فروش لباس ارزان بفروشید.

هنگامی که یک کالا فروخته شد، یک برچسب حمل و نقل پیش پرداخت با نرخ تخفیف برای شما ایمیل می شود. همچنین می توانید آن را به تنهایی ارسال کنید، اما Mercari این گزینه را فقط برای فروشندگان با تجربه یا اقلام بزرگ توصیه می کند. لیست کردن رایگان است، اما پس از اتمام فروش، یک کارمزد فروش ثابت 10٪ دریافت می شود.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش موسیقی

REAL REAL

اگر اجناس لوکس زنانه، مردانه یا بچه‌گانه برای فروش دارید، توصیه می‌شود به The Real Real بروید. فروشگاه آنلاین می تواند اقلام شما را مستقیماً از خانه شما تحویل بگیرد، اما شما همچنین می توانید آنها را مستقیماً به دفاتر RealReal ارسال کنید. 

نکاتی برای فروش آنلاین لباس

در اینجا نحوه بهترین استفاده از فروش آنلاین لباس های خود آورده شده است:

تعداد زیادی عکس واضح از اقلام خود بگیرید. با گرفتن عکس با دوربینی با کیفیت خوب و نور طبیعی زیاد، به خریدار کمک کنید لباسی را که فهرست کرده اید بپوشد. در صورت امکان، سعی کنید از فردی که این مورد را پوشیده است عکس بگیرید. برای خریداران بسیار ساده تر است که تصور کنند کالا واقعاً چگونه به نظر می رسد.

آیا برای عرضه پوشاک در بهترین سایت های فروش لباس ارزان سبک خاصی مانند یکپارچه سازی با مدل های روز یا قدیمی، یا مقادیر زیادی از یک آیتم خاص مانند جواهرات دارید؟ اگر بتوانید به صفحه خود یک موضوع اختصاص دهید، مشتریان وفاداری را جذب خواهید کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر باز خواهند گشت.

شهرت خود را حفظ کنید. در مورد کیفیت کالایی که می خواهید بفروشید صادق باشید، از جمله اینکه آیا لکه یا پارگی وجود دارد. همیشه به پیام ها و بازخوردها پاسخ دهید. حتی می توانید یک یادداشت دست نویس کوچک در آن بیندازید که از خریدار برای خرید با شما تشکر کند.

لباس‌هایتان را قابل ارائه کنید. ناگفته نماند، اما قبل از فروش اجناس خود را خوب بشویید و اتو کنید. هیچ کس تمایلی به خرید یک پیراهن چین دار ندارد. اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما دقیق است. مطمئن شوید که اندازه هایی که تبلیغ می کنید درست هستند و اگر چیزی به عنوان سایز 12 برچسب گذاری شده است اما بیشتر شبیه 10 است، به خریداران اطلاع دهید. 

بهترین سایت های فروش لباس ارزان

لباس هایی مطابق با مد 

هیچ کس دوست ندارد لباس هایی را به صورت آنلاین از بهترین سایت های فروش لباس ارزان بخرد که اندازه آنها کاملاً اشتباه باشد. با روندهای مد همراه باشید. برخی چیزها به مد می آیند و از مد می افتند، بنابراین از روندهای مد عبور کنید و از آنها مقداری پول به دست آورید. فصلی فکر کنید. 

لباس جشنواره در تابستان فروش بهتری خواهد داشت، در حالی که مردم بیشتر به خرید کت های پشمی در زمستان می پردازند. اما اگر به مخاطبان بین المللی می فروشید، فصل ها و آب و هوای آن ها را نیز در نظر داشته باشید. در مورد قیمت گذاری واقع بین باشید.  فقط به این دلیل که آن را به قیمت 30 پوند خریداری کرده اید، به این معنی نیست که در صورت فروش مجدد آن را دریافت خواهید کرد. 

در بسیاری از موارد، مردم حاضر نیستند برای یک چیز دست دوم به همان اندازه که از یک مغازه کاملا نو می‌پردازند، بپردازند. بنابراین، مشتریان را با قیمت های بالا نترسانید. هزینه پست را از دست ندهید. قیمت پست را از قبل بررسی کنید و آن را به قیمت فروش آگهی شده اضافه کنید

پیشنهاد مطالعه:بهترین مراکز خرید قطر

به طور معمول، بهترین سایت های فروش لباس ارزان یک بخش جداگانه برای این کار دارند. می‌توانید برای تحویل کالاهای ردیابی یا امضا شده را به بیرون بفرستید، اما به عنوان حداقل، باید گواهی هزینه پست را نگه دارید تا در صورتی که مشکلی پیش بیاید و بسته شما به دستتان نرسد.

فراموش نکنید که موسسات خیریه همیشه به دنبال لباس های قدیمی هستند. اگر نمی‌توانید برخی از اقلام را بفروشید یا احساس سخاوت می‌کنید، به جای آن، لباس‌های دوست‌داشتنی خود را به هدفی شایسته اهدا کنید. برای خرید از این سایت های لباس و یا فروش پوشاک دست دوم خود، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد