بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

توسط : تیم محتوا
2,004

اگر قصد سفر به قطر بابت شرکت در جام جهانی 2022 را دارید، پیش از هر اقدامی لازم است تا بتوانید محل اقامت مناسبی را برای خود بیابید. در اینجا بهترین هاستل های قطر را برای شما آورده ایم تا متناسب با انتظارات خود و بودجه ای که در نظر دارید انتخاب کنید. در اینجا تمام شهرهای دارای هاستل در قطر را به شما معرفی می کنیم تا به شما در برنامه ریزی سفر کمک کرده باشیم. 

سفر به قطر 

گردشگری چند سالی است که در قطر رو به افزایش بوده است. دولت در حال سرمایه گذاری در گردشگری است و اکنون مسافران بیشتری که قبلا فقط در فرودگاه ترانزیت می کردند اکنون در قطر می مانند. مانند سایر کشورهای خلیج فارس، قطر برای مسافران کشورهای غیر عربی احساس بسیار عجیبی خواهد داشت.

قطر کشوری به سرعت در حال توسعه در خاورمیانه است و با رشد برنامه های سفر در قطر در طول سال ها، قطر اکنون به یک مرکز حمل و نقل بزرگ بین اروپا/ایالات متحده آمریکا و آسیا/استرالیا تبدیل شده است. در حالی که بیشتر مسافران از فرودگاه دوحه فقط برای انتقال پروازهای بین قاره ها استفاده می کنند، اکنون برنامه ریزی برای توقف طولانی مدت در بهترین هاستل های قطر نیز آسان تر شده است. 

بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

ویزای ترانزیت قطر

با پرواز به قطر، می توانید برای چند روز ویزای انتقال رایگان برای گشت و گذار در قطر دریافت کنید. اکنون دریافت ویزای توریستی ارزان برای بسیاری از ملیت ها نیز آسان شده است. ویزای ترانزیت رایگان باید از قبل به صورت آنلاین درخواست شود. 

اگر توقف شما تنها چند ساعت طول می کشد، می توانید تورهای رایگانی که چند بار در روز از فرودگاه ارائه می شود نگاه کنید. در حالی که قطر ایرلاینی است که بیشترین پروازها را به داخل کشور دارد، قطعا تنها این نیست. تعداد کمی از خطوط هوایی مقرون به صرفه به ویژه از کشورهای دیگر در خاورمیانه به دوحه پرواز می کنند. با این حال، به دلیل تحریم دیپلماتیک چند کشور عربی، مرزهای زمینی بسته شده و برخی از ارتباطات هوایی در سال های اخیر لغو شده است. با این حال می توانید در بهترین هاستل های قطر اقامت خوبی را برای خود تضمین کرده و با خیالی آسوده در برنامه های جام جهانی شرکت کنید.

اقامت در قطر برای چند روز

حتی اگر می توان در یک تور سازماندهی شده از فرودگاه برای مسافران ترانزیتی چند عکس گرفت، رزرو توقف برای بیش از یک روز ممکن است ارزشش را داشته باشد. رزرو چند شب در قطر به شما این امکان را می دهد که بهتر در این کشور کوچک در خلیج فارس بگردید. 

پیش از این، اقامت شبانه در قطر برای کسانی که با بودجه کمتری سفر می کردند بسیار گران بوده و هاستل های قطر کمیاب بود، اما اخیرا برخی از هاستل های قطر افتتاح شده است. بهترین هاستل های قطر در حال حاضر در پایتخت قطر، دوحه هستند، اما هیچ یک از آنها در مرکز شهر نیستند. 

اما یک شبکه مترو گسترده در حال حاضر در حال ساخت است و با برنامه ریزی برای افتتاح اولین خط مترو به زودی ، رفت و آمد در شهر از هاستل قطر شما به زودی آسان تر می شود. اتوبوس‌ها در حال حاضر در دسترس هستند و برنامه‌های تاکسی مانند اوبر نیز در دسترس هستند.

پیشنهاد مطالعه:کشور های توریستی در جهان

راه اندازی هاستل های جدید

در حال حاضر بازسازی های زیادی در قطر به منظور آماده سازی برای جام جهانی فوتبال آینده، به ویژه در دوحه، انجام گرفته است. شهر در حال مدرنیزه شدن است، زیرساخت ها در حال بهبود است و انتظار می رود اقامتگاه های جدیدی از جمله خوابگاه های جدید در قطر افتتاح شود.

جذابیت های دوحه

دوحه تنها شهر بزرگ قطر است. در خارج از دوحه مکان های جالبی برای بازدید وجود دارد، مانند تپه های شنی در صحرا، که برای گشت و گذار با چهار چرخ متحرک عالی هستند. با کمتر از یک ساعت و نیم رانندگی از دوحه می توان به تمام شهرها و مکان های دیدنی قطر رسید، بنابراین در یک سفر یک روزه می توان به راحتی در بهترین هاستل های قطر اقامت داشته و از آنها بازدید کرد.

به همین دلیل، دوحه بهترین مکان برای رزرو هاستل قطر است. اگر می‌خواهید شب را در جای دیگری از کشور بمانید، به هتل‌ها محدود می‌شوید زیرا هیچ هاستل قطری در خارج از دوحه در قطر وجود ندارد. اگر زن و مردی هستید که با هم سفر می کنند، توجه داشته باشید که در صورت عدم ازدواج، اقامت در یک اتاق با هم غیرقانونی است. با این حال، این قانون معمولا برای گردشگران اجرا نمی شود.

بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

از چه سایت هایی برای رزرو هاستل استفاده کنید؟

چندین سایت رزرو خوابگاه مانند Hostelworld.com، Hostelsclub.com و Booking.com وجود دارد. در حالی که هر پلتفرمی مزایا و معایب خود را دارد، یک حقیقت جهانی وجود دارد که شما به عنوان یک مسافر باید از آن آگاه باشید. یک سایت رزرو بهترین هاستل های قطر همیشه نمی تواند بهترین قیمت ها را ارائه دهد.

اینجاست که Hostelz.com وارد می‌شود. می‌توانید همه درگاه‌های رزرو اصلی را با یک کلیک مقایسه کنید. برای شما به عنوان یک مسافر، Hostelz.com  بهترین سایت رزرو برای صرفه جویی در هزینه است.

هاستل ها در قطر چقدر هستند؟

قیمت ها همیشه بسته به عوامل مختلف متفاوت است. آخر هفته ها گران تر هستند، همین امر برای تعطیلات خاص نیز صدق می کند. لطفاً زمان مرخصی محلی را نیز در نظر بگیرید. شما می توانید قیمت دقیق هاستل در قطر را در Hostelz.com جستجو کنید. مقصد خود را انتخاب کنید و تاریخ را در نظر بگیرید. این سیستم قیمت ها را ردیابی می کند تا ایده ای از بودجه و قیمت هایی که می توانید از بهترین هاستل های قطر انتظار داشته باشید ارائه دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

چه زمانی هاستل رزرو کنیم؟

اگر می خواهید در بهترین هاستل ها اقامت کنید، بهتر است هاستل خود را حدود 1 ماه قبل از سفر رزرو کنید. برای هاستل های معمولی، رزرو یک هفته قبل از آن مشکلی ندارد. با این حال، این همیشه بستگی دارد. به طور کلی، هاستل ها به همان اندازه ایمن هستند که شما انتظار دارید. به شدت توصیه می کنیم همیشه قفل خود را همراه داشته باشید، از کمدها استفاده کنید و از وسایل خود مراقبت نمایید. 

مطمئن شوید که یک خوابگاه امن انتخاب کرده اید که دارای کمد و مکان امن است. لطفا همیشه به بررسی ها و نظرات مهمانان توجه کنید. آنها می توانند بینشی عالی در مورد آنچه از بهترین هاستل های قطر انتظار دارید و نکات ایمنی را به شما ارائه دهند.

هاستل های خوب قطر 

خوابگاه جوانان دوحه

لیست هاستل از 42 دلار در هر شب با امتیاز عادلانه 71٪ بر اساس 150 بررسی است. خدمات و امکانات شامل اتو، میز پینگ پنگ و مرکز تجاری است. پارکینگ رایگان را نیز در این اقامتگاه خواهید یافت. این هاستل نزدیک به ورزشگاه و حمل و نقل  است.

هاستل ام شالعلی

اجاره هاستل برای حداکثر 16 مهمان ممکن است. امکانات و خدمات شامل آشپزخانه، تهویه مطبوع و باربیکیو می باشد. با این اقامتگاه در ام شالعلی از پارکینگ رایگان استفاده کنید.

بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

خوابگاه نزدیک به ورزشگاه لوسیل و سایر امکانات 

این هاستل تا 16 مهمان را پذیرش داشته و در ام شالعلی واقع شده است. امکانات و خدمات این اقامتگاه، به عنوان یکی از  بهترین هاستل های قطر شامل ماشین لباسشویی، تهویه مطبوع و آشپزخانه و پارکینگ رایگان می باشد. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین جاذبه های گردشگری عمان

هاستل دوحه

لیست هاستل برای حداکثر 16 مهمان با خدمات و امکانات تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و آشپزخانه. خوابگاه جوانان قطر در دوحه و در فاصله 700 متری ایستگاه متروی جوآن واقع شده است. موقعیت هتل نزدیک به مسجد احمد بن محمد السویدی است. اینجا با غذاهای خاورمیانه، مدیترانه ای و ترکی از مهمانان پذیرایی می شوید که در فاصله 600 متری هتل قرار دارد. 

این خوابگاه جوانان قطر به عنوان یکی از بهترین هاستل های قطر ،چند دقیقه با بنای یادبود مروارید فاصله دارد. اتاق های هاستل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع و توالت مجزا هستند. این ملک دارای 58 اتاق می باشد. این ملک دارای حمام مناسبی است. برای رزرو هاستل در قطر می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید. تهیه بلیط با قیمت مناسب و برنامه های شرکت در جام جهانی، از طریق 20پیمنت، آسان تر خواهد بود.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد