بهترین مراکز خرید در آنکارا

بهترین مراکز خرید در آنکارا

توسط : تیم محتوا
1,375

اگر سفر به ترکیه را در برنامه خود دارید، سر زدن به بهترین مراکز خرید در آنکارا می تواند بخش مهمی از برنامه سفر شما باشد. می توانید با رزرو هتل در این شهر و خرید از مراکز خرید فوق العاده آن، سفری دلپذیر را برای خود فراهم کنید. در این خصوص 20پیمنت شما را همراهی کرده و برنامه سفر شما را مهیا می کند. در این جا لیستی از بهترین مراکز تجاری در آنکارا آورده شده است.

بهترین مراکز خرید در آنکارا

مراکز تجاری و خرید 

مراکز خرید آنکارا که قبلا آنگیرا یا آنگورا نامیده می شد، اکنون پایتخت جمهوری ترکیه است. آنکارا مراکز خرید متعدد و متنوعی دارد. این شهر پس از استانبول دومین شهر بزرگ ترکیه است و شهر ازمیر ترکیه که قبلاً دومین شهر بزرگ این کشور محسوب می شد، اکنون از نظر رتبه سوم قرار دارد. 

پروژه های عظیمی که به طور مداوم در حال ساخت هستند و افزایش جمعیت شهر شگفت انگیز استانبول، منجر به افزایش تعداد مراکز خرید در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ شد که به نوبه خود به احیای اقتصاد ملی و کاهش چشمگیر بیکاری کمک کرد. و مهمتر از همه، اکثر مراکز تجاری موجود در شهر جوایز مهم بسیاری را در سراسر اروپا، هم از نظر طراحی و هم از نظر ساخت، برنده شده اند. آنها از بهترین مراکز خرید در آنکارا می باشند.

پیشنهاد مطالعه:برترین سایت های کاریابی کانادا

مرکز خرید کنت پارک

در میان مراکز خرید متعدد آنکارا، مرکز خرید کنت پارک در آنکارا یکی از آن مکان‌هایی است که نیاز شما را برای رهایی از سایر مراکز خرید برآورده می‌کند. مرکز خرید، مرکز سرگرمی کودکان، مرکز تناسب اندام و سینما همگی در این مجتمع تجاری بزرگ جمع آوری شده اند.

 مرکز خرید کامل و مجهز کنت پارک این مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید آنکارا متمایز می کند. پوشاک، زیورآلات، لوازم دیجیتال و کفش مردانه و زنانه از جمله اقلامی است که می توانید در این مرکز خرید با تنوع زیاد خریداری کنید. مرکز خرید آنکارا پارک دارای 6 طبقه است و یکی از بهترین مراکز خرید در آنکارا است و یکی از جاهایی است که در سفر به ترکیه نباید گشت و گذار در آن را از دست بدهید.

بهترین مراکز خرید در آنکارا

Bakrclar Çarşş

Bakrclar Çarşş  در زبان ترکی استانبولی به معنی بازار مسگری است و در بازار آنکارا معروف است که طیف وسیعی از ظروف مسی را به راحتی در این بازار می توانید پیدا کنید. اما اگر کمی حوصله داشته باشید و از این بازار دوری کنید، می توانید جواهرات و زیور آلات عتیقه و فرش های دستباف را در اطراف این بازار ببینید. این بازار مناسب برای افراد و خریدارانی است که قصد خرید اجناس با برند اصلی و همچنین دست ساز با کیفیت عالی را دارند.

فروشگاه عطر پرداش

شرکت عطر پرداش در سال 1376 تاسیس شد، این شرکت در آنکارا از شهرت خوبی برخوردار بوده و فروشنده عطرهایی با کیفیت و ماندگاری متنوع می باشد. این عطرفروشی، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در آنکارا چیدمان بوتیک خود را به محصولات اصلی خارجی در کنار انواع عطرهای ترکی و با کیفیت بدتر اختصاص داده است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش موسیقی

تونل خیابان هیلمی

خیابان تونالی هیلمی آنکارا یکی از محبوب ترین خیابان های پایتخت ترکیه است. این خیابان مملو از انواع سوغاتی فروشی و بوتیک است. البته قیمت ها در این منطقه از شهر کمی گران است و اکثر کالاها نسبت به سایر مراکز خرید آنکارا گران تر به فروش می رسند. برای کسانی که دوست دارند در فضای باز خرید کنند، خرید در اینجا بسیار سرگرم کننده است. می توانید برای سفر به ترکیه و خرید ارزی در این مراکز جذاب در ترکیه و آنکارا، راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

بخش املاک و مستغلات در ترکیه در 15 سال گذشته شاهد رشد سریعی بوده است و در نتیجه، تعداد مراکز تجاری و خرید به طور مداوم در حال افزایش است، به ویژه با تغییر زندگی مسکونی از سبک آپارتمان ها به سبک سایت ها و مجتمع‌هایی که این مراکز خرید در مجتمع‌های مسکونی یا حداقل در نزدیکی آن‌ها ادغام می‌شدند تا به محلی برای خرید و لذت بردن از زمان به شکلی مدرن و شیک تبدیل شوند. آنها یکی از بهترین مراکز خرید در آنکارا هستند.

بهترین مراکز خرید در آنکارا

 انجمن استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در بایرامپاشا با مساحت 176 هزار و 380 متر مربع از سال 2009 شروع به کار کرده است.

 مرکز خرید استانبول

یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری است که شامل هتل‌ها، مسکن‌ها و مراکز خرید می‌باشد که به مساحت 154445 متر مربع می‌باشد.

 میدان عمار

مرکز خرید میدان عمار از شرکت ساختمانی بسیار معروف شرقی EMAAR با متراژ 138 هزار و 423 متر مربع دارای انواع برندهای جهانی و شیک می باشد. این یکی از بهترین مراکز خرید در آنکارا است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش لباس ارزان

Marmara Forum

مرکز خرید Marmara Forum در سال 2011 با فضایی بالغ بر 135 هزار متر مربع افتتاح شد و در رتبه چهارم قرار دارد.

مراکز خرید گالری 2

که به عنوان قسمت دوم گالریا در آتاکوی ساخته خواهد شد و 133 هزار متر مربع مساحت دارد.

مرکز تجاری انکمال

این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آنکارا است و از سال 1999 شروع به کار کرده است، این مرکز خرید با مساحت 120 هزار متر مربع پذیرای بازدیدکنندگان خود است.
 

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهر که در سال 2005 افتتاح شد، دارای فضایی به مساحت 117 هزار و 574 متر مربع با برندهای معروف و جهانی بسیاری است.

بهترین مراکز خرید در آنکارا

مرکز خرید ویالند

این پارک در سال 2013 افتتاح شد و یکی از بزرگترین پارک های موضوعی ترکیه را دارد و با فضایی به مساحت 110 هزار متر مربع در رتبه هشتم لیست قرار دارد. این یکی از بهترین مراکز خرید در آنکارا می باشد.

 مرکز خرید وادستانبول

این بزرگترین پروژه مختلط ترکیه است که مسکن، ادارات، هتل ها و خیابان ها و مراکز خرید را گرد هم می آورد و درهای خود را در سال 2017 با فضایی بالغ بر 103 هزار متر مربع افتتاح کرد.

 پارک مرمره

افتتاحیه در سال 2012 در Beylikdüzü، رتبه دهم در لیست با فضای 100000 متر مربع است. برای خرید از این مراکز فوق العاده و سفر به ترکیه و آنکارا، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد