معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

توسط : تیم محتوا
1,287

در بهترین سایت های طراحی داخلی، می توانید ایده هایی خلاقانه را مشاهده کرده و از آنها الهام بگیرید. فضاهای زیبا و ایده های ناب در طراحی دکوراسیون داخلی، می تواند در ایجاد تغییراتی دلنشین در فضای خانه شما موثر باشد. در اینجا ایده ها، نکات و حتی منابع را پیدا خواهید کرد. از دکوراسیون گرفته تا طراحان همگی در دسترس هستند. برای کشف اینکه کدام وب سایت های طراحی داخلی ارزش بررسی را دارد، با 20پیمنت همراه باشید.

سایت طراحی داخلی

طراحی داخلی با برخورداری از آخرین اخبار طراحی، در راس آنچه در صنعت ترند است، باقی می ماند. همه چیز از ایده های طراحی داخلی گرفته تا آخرین نوآوری در مواد را پوشش می دهد. به‌علاوه، یک ویژگی سالانه نیز دارد که طراحی داخلی خانه‌ها، بهترین آشپزخانه‌ها و دیگر فضاهای داخلی را برای قرار دادن بهترین طرح‌ها ارائه می کند. علاوه بر این، متخصصان طراحی می توانند نمونه های رایگان از صدها برند را در بهترین سایت های طراحی داخلی سفارش دهند.

آیا می خواهید آخرین توصیه ها، نکات و ترفندهای تخصصی طراحی داخلی را داشته باشید؟ به سادگی، ثبت نام کنید تا همه آنها را مستقیماً در صندوق ورودی خود تحویل دهید. شما می توانید طراحی آشپزخانه توسط یکی از بهترین وب سایت های طراحی را دریافت کنید. این طراحی داخلی همچنین دارای بخش تحقیق برای هر کسی است که اطلاعات عمیق ‌تری می ‌خواهد.

معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

 وب سایت طراحی داخلی دکوریلا

این پلت فرم راه حل های طراحی داخلی را برای صاحبان خانه و مشاغل در سراسر کشور ارائه می دهد. چیزی که Decorilla را به یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی تبدیل می کند، تصاویر استثنایی است که از طراحی های ساختمان به شکل قبل و بعد از آن ارائه می کند. این می تواند الهامات و ایده هایی ناب را در راستای طراحی داخلی به شما بدهد. 

همه این پروژه ها توسط تیم آنها از بهترین طراحان داخلی که با کسری از هزینه در دسترس هستند، تکمیل شدند. بهتر از آن، همه مشتریان دکوریلا تخفیف های انحصاری روی مبلمان و دکوراسیون دریافت می کنند. بنابراین جدا از الهام گرفتن، خوانندگان می توانند گام بعدی را برای تغییر محیط خود بردارند و همه چیز با یک مشاوره رایگان شروع می شود. 

طراحی معاصر توسط یک طراح آنلاین در یکی از بهترین وب سایت های طراحی داخلی صورت می گیرد. علاوه بر خدمات آنلاین طراحی داخلی، خوانندگان می توانند مشترک شوند تا آخرین گرایش ها، نکات و ترفندهای طراحی داخلی را مستقیماً به صندوق پستی خود تحویل دهند. 

وبلاگDecorilla  دارای منتخبی از موضوعات از تغییرات مشتری گرفته تا سبک 101 و راهنماهای مفید است. با چندین نشریه در هفته، خوانندگان هرگز از مشاوره کارشناسان بی بهره نخواهند شد. این که یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی است، دسترسی آسان، قیمت مقرون به صرفه و چرخش سریع از جمله مزیت های آن است.

 به عنوان مثال، مشتریان می توانند کل پروژه را در عرض چند هفته یا کمتر تکمیل کنند. متناوبا، خوانندگان می‌توانند به نکات و ترفندهایی بپردازند تا خانه‌های خود را زیبا کنند، علاوه بر تغییرات شگفت‌انگیز در زندگی واقعی، از آنها به عنوان الهام‌بخش استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش موسیقی

طراحی خانه

یک سایت طراحی داخلی همه جانبه، Home Designing  هر پروژه ای را که ارزش الهام گرفتن دارد را پوشش می دهد. این می تواند شامل خانه ها، طراحی محصول و مبلمان، رنگ دیوارها، فناوری، طرح های خانه برای طراحی آینده باشد. 

وب سایت الهام بخش، ایده هایی را برای ارائه داغ ترین تصاویر داخلی آنلاین به خوانندگان مستند می کند. به‌علاوه، هر بخش برای پیمایش و یافتن آنچه می‌خواهید آسان است. می توانید در یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی ، خانه ای جسورانه را داشته باشید.

طراحی خانه چگونه تصاویری را انتخاب می‌کند که انگیزه عمل می‌کنند. به عنوان مثال، اتاق نشیمن آنها به قدری فریبنده است که شما می خواهید اتاق خود را در همان لحظه به روز کنید.

معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

 ال دکور

Elle Decor که از دیرباز مورد علاقه بود، بهترین وب سایت های دکوراسیون داخلی را در یک پلتفرم ترکیب می کند. در اینجا طراحان و عموم مردم می توانند به موضوعات زیادی بپردازند. گشت‌های خانه‌های نفس‌گیر، بازسازی‌ها، بررسی محصولات، دستور العمل‌های خوشمزه و حتی سبک‌های افراد مشهور. این یک منبع خوب است. ال دکور بهترین ها را در حال حاضر در صنعت نشان می دهد. همچنین مقالات مفیدی در مورد طراحی سبک های متفاوت دارد. همچنین، یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی است که نشریه Elle Decor  به همراه ایده هایی ناب، را نیز در خود جای داده است. این نشریه بیش از دو میلیون خواننده دارد و همتای آنلاین آن حتی بیشتر از آن می‌رسد.

طراحی داخلی جسیکا هلگرسون (JHID)

برای اینکه ببینید یک خانه، دفتر یا کافی شاپ با طراحی عالی چگونه به نظر می رسد، JHID  را باید ببینید. این شرکت هم قدردانی عمیقی از معماری تاریخی دارد و هم به طبیعت طراحی مدرن علاقه مند است. در نتیجه، فضای داخلی آن غنی از سنت و مملو از زیبایی شناسی تازه است. JHID به نیازهای مشتریان خود و معماری ساختمان به طور مساوی پاسخ می دهد.

 Houzz  بهترین سایت های طراحی داخلی

این سایت که از بزرگ ترین سایت های ایده سازی در دکوراسیون داخلی خانه است، منبع بزرگی در مقایسه با دیگر سایت ها می باشد. در اینجا می توانید ایده بگیرید، افراد حرفه ای را پیدا کنید و حتی برای ایجاد خانه مورد نظر خود به صورت آنلاین خرید کنید. و دومی بسیار شهودی است. 

این که یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی است که می توانید همانگونه که در میان تصاویر پیمایش می کنید، گزینه ای را که دوست دارید پیدا کرده، با مکان نما روی تصویر حرکت کنید. هر کالای قابل خرید دارای یک برچسب است که می توانید برای خرید قطعه روی آن کلیک کنید. 

این وب سایت همچنین دارای بخش ابزارهای هوشمند برای حرفه ای ها است. Houzz  این امکان را برای هر کسی فراهم می‌کند که یک خانه را بازسازی و طراحی کند که شامل صاحب خانه تا حرفه‌ای ها می شود. این پلتفرم مطمئناً دارای عرضه تقریباً بی پایانی از فروشندگان، ابزارها و الهام است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین مراکز خرید در آنکارا

سایت های طراحی داخلی  The Spruce

کسانی که چیزی بیش از یک پروژه ساده طراحی را دوست ندارند، نیازی به جستجوی بیشتر از وب سایت های دکوراسیون داخلی، مانند The Spruce ندارند. این که یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی است برای افرادی که تجربه ای در طراحی ندارند، بینش های ارزشمندی ارائه می دهد. مطمئناً ایجاد یک خانه یا اجاره را به اندازه رفتن به یک سفر خرید قابل دستیابی می کند. علاوه بر این، رابط کاربری ساده حتی باعث می‌شود تا سخت‌ترین کار انجام پذیر باشد.

محتوای Spruce از توصیه‌های تعمیر خانه، نکات سرگرم‌کننده، روش‌های باغبانی و البته تزئینات متفاوت است. با داشتن یک کتابخانه آنلاین با قدمت بیش از 20 سال، مطمئناً چیز مفیدی خواهید یافت.

معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

دیزاین میلک

خلاقان و علاقه مندان به وب سایت های طراحی داخلی جسورانه مطمئناً از دیزاین شیر لذت خواهند برد. شعار "همیشه تازه + هرگز ترش" آن در هر قسمت از وب سایت قابل مشاهده است. این تیم با وسواس نسل بعدی، روی تمام طراحی هایی تمرکز می کند که مرزها را جابجا می کند.

نمای داخلی را در یکی از یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی خواهید داشت. دیزاین میلک استعدادهای نوظهور را برجسته می کند. این بدان معناست که خوانندگان به طراحی نوآورانه دسترسی دارند و خلاقان جدید فرصتی دارند تا مهارت های خود را به نمایش بگذارند.

طراحی داخلی  مودسی

طراحی با فناوری در Modsy مطابقت دارد. این پلتفرم طراحی، هنر و گرافیک سه بعدی را با هم ترکیب می کند تا به هر کسی کمک کند تا امکانات خانه خود را تجسم کند. به یک معنا، به عنوان یک کاتالوگ یک مرحله ای عمل می کند که افراد را قادر می سازد محصولات را در زمینه فضای خود ببینند. امروزه سایت طراحی علاوه بر خدمات طراحی آنلاین، راهنماها و گرایش ها را نیز ارائه می دهد.
آزادی انتخاب که با بسته های آنلاین Modsy همراه است، بسیاری را جذب خود کرده به گونه ای که آن را به یکی از بهترین سایت های طراحی داخلی تبدیل کرده است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین رستوران های قطر جام جهانی 2022

Architectural 

این که یکی از سایت های طراحی داخلی خانه است، نیاز به معرفی کمی دارند. Architectural Digest مطمئنا یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین منابع اخبار داخلی است. این پلت فرم پر جنب و جوش و وسیع به عنوان یک مجله فصلی در سال 1920 شروع شد، زمانی که کاوش های زیبایی شناختی شروع به کار کرد. امروزه وب سایت از طریق محتوای خود بر دنیای طراحی داخلی تأثیر می گذارد.
می توانید در سایت Architectural Digest از طراحی، معماری، مقاصد سفر و املاک لوکس ایده هایی خلاقانه دریافت کرده و برای تغییرات اساسی در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. این باعث می شود تا فضایی متفاوت و البته آرامبخش را برای خود و خانواده فراهم کنید.

معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

به چیزی بیش از الهام گرفتن از وب سایت های طراحی داخلی نیاز دارید؟

آیا بهترین سایت های طراحی داخلی برای به روز رسانی فضای داخل خانه الهام گرفته اند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های طراحی خود، یک مشاوره رایگان طراحی داخلی را انتخاب کنید. بررسی ایده های این سایت ها می تواند به شما کمک کند تا متناسب با خانه خود و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، تغییراتی مناسب را اجرا نمایید. برای استفاده از خدمات این سایت ها، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد